Multi Platform Diablo III

Diablo-3-box-art-thumb-550xauto-86309.jpg



و بهشت ها دوباره به لرزه در خواهند آمد...
دو دهه از پا گذاشتن لرد های جهنمی DIABLO ، Ba'al و Mephisto به Sancatury میگذرد ،
بیست سال از حمله ی وحشیانه ی سپاه اهریمنان به انسان ها و کشتاری که هیچ کس وسعت آن را نمیداند ،
اما برای آنان که سال ها با سرکردگان شیاطین جنگیده اند خاطرات خیلی دیر محو می شوند ...

هنگامی که Deckard Cain به کلیسای مخوف Tristam پای نهاد تا اسراری را برای مبارزه با شیاطین بیاموزد ناگهان گلوله ای عظیم و آتشین از آسمان به زمین برخورد کرد و این ورود دوباره ی پادشاه تاریکی و وحشت Lord Diablo به Sancatury بود ، با بازگشت او شایطین باستانی از نیستی برخواستند و قهرمانان Sancatury آماده شدند تا بار دیگر از دنیای فانیشان در برابر Burning Hells دفاع کنند ...

شروعی دوباره بر ترس ، کشتار و البته شجاعت و ایثار ...


پس از سال ها انتظار 15 May سال جاری برابر با 26 اردیبهشت زمان شروع حماسه ی سوم بلیزارد خواهد بود ، به طور جد به همه ی دوستان پیشنهاد می کنم بازی رو پیش خرید کنند و این اتفاق نادر رو از دست ندهند.
در ضمن هر کس دستش به نسخه ی CE رسید جای ما رو هم خالی کنه:دی

[

dotclear.gif







  1. Battle Tag کسانی که بازی رو تهیه کرده اند :


    Kourosh : Archangel#2222

    GlaDOS : Pain#2810

    Quantic Dream : XtraMedical#2362

    saeid64 : Lync#2992

    Jim_raynor : Conan#2978

    douchebag : zigorat#2876

    slipkboy : Slipkboy#2598

    Hellgate:london : Mashmammad#2523

    Sweet Jesus : Dagnir#2171

    AghaReza : Reza#2935

    DEVIL_Hamit : hamit#2921

    RezaRazeR : Akami#2922

    Maniac Gamer : FallenAngel#2696

    Isildur : ISILDUR#2930

    RattleSnake : sawanti#2317

    bardi ya : Bardia#2766

    The Phenom : ragnarok#2690


    POUYA KHAN : POUYAKHAN#2141

    Emo_boy : Salar#1568

    nimah32 : Nima#1429

    Death King : DevilKing#2782

    T.M.D.B.B : thefury2009#2405

    Amirmahdi_92 : Amirmahdi#2347

    Herduss: Herduss#1739
    FPS Doug : amir#2974

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
متاسفانه من WOW رو بازی نکردم ( بخاطر هزینه ماهیانه) و نمیتونم در موردش نظر بدم و اینو دوستانی که بازی کردن باید بگن ولی دوستانی که سری fallout رو بازی کردن دقیقا میدونن چی میگم. شماره 3 این بازی دنباله درستی از سری نبود و طرفداران قدیمی رو ناامید کرد ولی خودش خیلی بازی خوبی بود و هست. دیابلو 3 هم بازی خوبیه.

آخه اینجوری که شما میگی دیگه اصلا role playing نیست بازی. واقعا امید وارم که شما به خاطر مشکل لگت با دید بد شروع کرده باشی وگرنه اگه دقیقا اینی که شما میگی باشه diablo 3 هم به سرنوشت dragon age 2 دچار شده... (البته قطعا نه به اون شدت)
نمیدونم چرا جدیدا همه RPG ساز ها می خوان بازیشونو به سمت action ببرن... آقا خوب اونی که می خواد action بازی کنه کلی انتخاب خوب داره. این چارتا rpg به درد بخوری که وجود دارنو بذارین rpg بمونن.
واقعا دم from software گرم. یک اپسیلون از dark souls رو هم فدای فروش بهتر نکرد. واقعا امید وارم blizzard هم اینکارو نکرده باشه.
 
آخه اینجوری که شما میگی دیگه اصلا role playing نیست بازی. واقعا امید وارم که شما به خاطر مشکل لگت با دید بد شروع کرده باشی وگرنه اگه دقیقا اینی که شما میگی باشه diablo 3 هم به سرنوشت dragon age 2 دچار شده... (البته قطعا نه به اون شدت)
نمیدونم چرا جدیدا همه RPG ساز ها می خوان بازیشونو به سمت action ببرن... آقا خوب اونی که می خواد action بازی کنه کلی انتخاب خوب داره. این چارتا rpg به درد بخوری که وجود دارنو بذارین rpg بمونن.
واقعا دم from software گرم. یک اپسیلون از dark souls رو هم فدای فروش بهتر نکرد. واقعا امید وارم blizzard هم اینکارو نکرده باشه.

راستش عزیزان فن اونقدر خشن هستن که من با این همه اختیاراتی که در اینجا دارم دیگه بیشتر از این جرات ندارم در موردش بطور دقیق صحبت کنم. همون بهتر که شما هم بگیرید و خودتون بازی کنید ببینید RPG ـه یانه. فقط این رو بگم که متاسفانه اینها حقیقت دارن و کلا همه چیز بطور اتوماتیک در اختیارتون هستند تا بتونید با ارامش روی دشمنان کلیک کنید و لذت ببرید.
البته هنوز هم میگم ویژگیهای خیلی خیلی خوبی در بازی وجود داره مثل سیستم ایتمش یا حراج یا رندوم بودنش. ولی بقیه موارد رو خودتون ببینید بهتره.

دارک سولز هم که اصلا نیازی به بحث نداره فقط اونی که بازی کرده میدونه با چی طرفه و لذتش رو میبره.
 
rune ها دیگه stone نیستن که بگردید و لذت پیدا کردنش رو ببرید. الان با بالا رفتن level ها unlock میشن و همیشه در اختیارتون هستند که هر زمان دوست داشتید عوضش کنید. دیگه قضاوت با خودتون که خوبه یا نه.
:|
پس با این حساب قضیه ترکیب Rune ها و ساختن سلاح های خاص با ترکیب خاص Rune ها و قرار دادنشون در آیتم های سوکت دار همه کشک؟!
در مورد Jewel ها و او سنگهای کریستالی که بهت Resistance میدادن یا به سلاح Damage اضافه میکردن چجوریه اوضاعش؟ داره همچین چیزایی؟!
 
:|
پس با این حساب قضیه ترکیب Rune ها و ساختن سلاح های خاص با ترکیب خاص Rune ها و قرار دادنشون در آیتم های سوکت دار همه کشک؟!
در مورد Jewel ها و او سنگهای کریستالی که بهت Resistance میدادن یا به سلاح Damage اضافه میکردن چجوریه اوضاعش؟ داره همچین چیزایی؟!

rune فقط انلاک میشه و به اسکیل اضافه میشه و هر زمان که دوست داشتی عوض میشه و با چیزی ترکیب نمیشه.
jewel ها وجود دارن و مثل دیابلو قبلی با ایتمهایی که جای خالی دارن ترکیب میشن. کلا سیستم ایتمش خوبه و ایرادی ندیدم.


ما که فعلا داریم خودمونو با drakensang online سرگرم میکنیم تا ببینیم چی میشه

حالا نظر دیگران رو زیاد ملاک قرار ندین . خودتون تست کنید شاید خوشتون اومد چون سلیقه ها متفاوته.
 
من بدبختانه cd key به موقع گرفتم ولی cd کلاینت 3 روز کشید دستم برسه اونم cd دومش کار نمیکنه :(
راستی اینجا کسی زنجانی است که cd کلاینت رو ازش بگیرم .
 
rune

حالا نظر دیگران رو زیاد ملاک قرار ندین . خودتون تست کنید شاید خوشتون اومد چون سلیقه ها متفاوته.

کوروش جان من که هنوز نسخه به دستم نرسیده . اگه رسیده بود با کله میرفتم تووووش.
من هنوز که هنوزه دارم دیابلو 2 میزنم و ازش لذت میبرم .
 
rune فقط انلاک میشه و به اسکیل اضافه میشه و هر زمان که دوست داشتی عوض میشه و با چیزی ترکیب نمیشه.
jewel ها وجود دارن و مثل دیابلو قبلی با ایتمهایی که جای خالی دارن ترکیب میشن. کلا سیستم ایتمش خوبه و ایرادی ندیدم.


حالا نظر دیگران رو زیاد ملاک قرار ندین . خودتون تست کنید شاید خوشتون اومد چون سلیقه ها متفاوته.

پس ظاهرا rune ها شبیه glyph توی wow هستن. اگه اینجوری باشه که اصلا اونجوری که میگفتن وای یه چیز خفن اضافه کردیم اسکیلاتونو میتونین هرجوری میخواین بکنین نیست. کاش اقلا راهت unlock نمیشدن و مجبور بودی برا پیدا کردن خفناش یه کم زحمت بکشی...
ولی خوب حد اقل برای من جالب ترین قسمت diablo دنبال item گشتنو lootو این حرفاست که به گفته خودتون اون قسمتش خوبه.
اگه حد اقل به اندازه diablo 2 هم جنبهی character customization داشت خیلی بهتر بود.

شاید یکی بخواد برا wizardش یه کم agility بگیره نباید جلوشو بگیرن که. آخه اینا دیگه بیسیک ترین قابلیت های RPG هستن.
 
آخرین ویرایش:
من الان اکت ِ‌سومم. بزارید در مورد سیستم بیلد ِ بازی یه توضیحی بدم. بعد هرکی خواست تصمیم بگیره که خوشش میاد از این سیستم یا نه. لطفا وقت بزارید بخونید :دی

من الان یه مانک دارم. لول 27. برای بازی تک نفره ساختمش. اسکیل‌ها و اینام رو بهتون می‌گم ببینید چیه قضیه. مهمترین اسکیل برای مانک DX ئه که هر مقدار باشه، همون مقدار × 100٪ دمیج کاراکتر می‌شه. این وضعیت اسکیل‌ها و اسپل‌ها و ایناست، با آیتم‌هایی که سوکت شدند، و براشون چند ساعت تو محیط گشتم تا بعضیاشون رو پیدا کردم. فکر می‌کنم اگه این توضیح رو کسی کامل بخونه متوجه شه که طراحی بازی چطوره و RPG هست یا نیست.

این اسکیل‌ پوینت‌های مَن با آیتم‌هام.
91596011691787487008.jpg


همونطور که می‌بینید Armor به اون صورت قوی نداره، Intelligence که برای هیروی من تاثیرش فقط روی Resistance هست تقریبا صفره. چون تو حالت نورمال بطور کُلی Elemental اصلا نیست که بخواد آسیبی بزنه بهم به اون صورت. Vitalityم نسبت به اکت سوم که توشم خیلی پایینه ولی با اسکیل‌های دفاعی مثل Serenity جبرانش کردم.


این Attributeهای من بدون آیتم‌هام. در لول 27
94682949032189803989.jpg

همونطور که می‌بینید تقریبا همه چیز مساوی تقسیم شده و اومده بالا. به جز DX که چون اسکیل اصلی این کلاس هیروئه طبعا بیشتر بهش پرداخته شده. یعنی بدون درست پرداختن به آیتم‌ها هیروی شما هیچ فرقی با هیروی لِول یک نداره عملا. اما ساختن بیلد‌ها کُجا قرار می‌گیره؟


این اسکیل‌های منه. به ترتیب از راست براتون معرفی می‌کنم.
73800069148397530303.jpg


ردیف اول:
اسکیل اول باعث می‌شه هر دشمنی به من با Melee حمله کنه خودش دمیج بخوره. بین اسکیل‌های این دسته، فعلا این تهاجمی‌ترین اسکیلمه.
اسکیل دوم Seven Sided استرایک، با Ruinی که براش گذاشتم باعث می‌شه شخصیتم تله‌پورت کنه به نقطه‌ای که هدف گرفتم، و در جهات مختلف ضربه‌های سنگینی بزنه. اسکیل تهاجمی، خیلی سریع
اسکیل سوم دورم یه هاله درست می‌کنه که هرکس بیاد توش دمیج می‌خوره. هربار هم که Critical بزنم زمانش صفر می‌شه. یه اسکیل برای وقتی که توسط دشمن محاصره می‌شم.
اسکیل چهارم شاید تنها اسکیل دفاعیم و یکی از مهمترین اسکیل‌هام باشه. گفتم که برای حالت تک نفره ساختم شخصیتم رو. این اسکیل شخصیتم رو برای چند ثانیه کاملا ضد ضربه می‌کنه و Ruinی که براش گذاشتم باعث می‌شه در همون حین Heal هم بشه. اهمیت این اسکیل اینجاست که وقتی مانکم انقدر تهاجمیه Armor و Vitality ضعیفی داره و سریع می‌میره. با این بلافاصله می‌تونم جونم رو نجات بدم.
اسکیل پنجم یکی از پر هزینه‌ترین اسکیل‌هامه و یکی از قویترین‌ها. دوباره یه اسکیل برای مبارزه با جمعیت زیاد و محاصره شدنه. در شرایط عادی اسکیل یک خط مستقیم روبروی هیرو رو خالی می‌کنه. ولی Ruinی که گذاشتم باعث می‌شه همه دشمنا چند متر عقب پرت بشن و دمیج جدی بخورن.
اسکیل ششم که اسکیل اصلیمه، یعنی با کلیک چپ موس کار می‌کنه، دوباره یه اسکیل برای مبارزه با جمعیته. هیرو چندین ضربه پشت سر هم می‌زنه و کل Damageش رو با ضریب کمتر به هر دشمنی که اطراف باشه منتقل می‌کنه.

حالا نقش آیتم‌ها چیه این وسط؟ من با آیتم‌هام DX و Vitalم رو بردم بالا. هیروم یه هیروی راش شده و دارم باهاش تک نفره بازی می‌کنم. بعضی وقت‌ها کو آپ. اما چطور می‌شه یه بیلد دیگه ساخت؟

وقتی مکس کنم هیروم رو و بخوام کواپ بازی کنم، اولین کاری که می‌کنم اینه که هیروم رو میزارم رو حالت دفاعی. چندتا از اسکیل‌های تهاجمی رو می‌زارم رو اسکیل‌هایی که از نظر تیمی کمک می‌کنند. مثل Heal، یا اون اسکیلی که دور اعضای گروه یه حباب تشکیل می‌ده و دشمن نمی‌تونه واردش بشه. اما مشکل اینجاست که این اسکیل‌ها به شدت هیروم رو آسیب ‌پذیر می‌کنه. پس باید چیکار کنم؟ به جای اینکه این همه آیتم خرج DX بکنم، باید به Armor و Vitalityم برسم. این الکی هم نیست. باید برای آیتم‌ها زحمت کشید. این یه بیلد برای کوآپ.

طرف دلش می‌خواد هیروش سریع باشه و تک تک با دشمنا مبارزه کنه. Attribute اصلیش می‌شه DX، و باید به Movement Speedش برسه. Monk وقتی سرعتش بره بالا فوق‌العاده قَوی می‌شه. ول باز از طرفی باید یه سری اسکیل‌ها رو طوری بچینه که Vitalش به خطر می‌افته. بنابراین باید تو آیتم‌ها سراغ Vitality بالا هم باشه.

دوستان می‌گن هروقت می‌خوای می‌تونی اسکیل‌ها و Ruinها رو دوباره بچینی. خُب الکی که نیست. یهو Damage Rateت فوق‌العاده میاد پایین و اگه برای پیدا کردن، Craft کردن و Socket کردن آیتم‌ها وقت کافی نزاری پدر هیروت تو اکتای بالا درمیاد. تازه این در شرایطیه که هنوز به Nightmare نرسیدم!‌ هفتاد درصد آیتم‌های بازی اصلا تو Normal نیست. جواهرساز رو نمیشه تا یه لولی بیشتر آپگرید کرد، همینطور آهنگر رو.

ببخشید طولانی شد، خواستم فصل سیستم ساخت بیلد و اینا رو توضیح بدم.​
 
دمت گرم امیر آقا. توضیح بسیار جامع و کاملی بود. اگه اینجوریه که خیلیم خوبه. هرچند با d2 فرق زیادی داره.
ولی من بازم عقیده دارم اگه rune ها به راحتی unlock نمیشدن خیلی جالب تر بود.

cd key جون مادرت بیا! ای خدااااا...
 
آخرین ویرایش:
من الان اکت ِ‌سومم. بزارید در مورد سیستم بیلد ِ بازی یه توضیحی بدم. بعد هرکی خواست تصمیم بگیره که خوشش میاد از این سیستم یا نه. لطفا وقت بزارید بخونید :دی

من الان یه مانک دارم. لول 27. برای بازی تک نفره ساختمش. اسکیل‌ها و اینام رو بهتون می‌گم ببینید چیه قضیه. مهمترین اسکیل برای مانک DX ئه که هر مقدار باشه، همون مقدار × 100٪ دمیج کاراکتر می‌شه. این وضعیت اسکیل‌ها و اسپل‌ها و ایناست، با آیتم‌هایی که سوکت شدند، و براشون چند ساعت تو محیط گشتم تا بعضیاشون رو پیدا کردم. فکر می‌کنم اگه این توضیح رو کسی کامل بخونه متوجه شه که طراحی بازی چطوره و RPG هست یا نیست.

این اسکیل‌ پوینت‌های مَن با آیتم‌هام.


همونطور که می‌بینید Armor به اون صورت قوی نداره، Intelligence که برای هیروی من تاثیرش فقط روی Resistance هست تقریبا صفره. چون تو حالت نورمال بطور کُلی Elemental اصلا نیست که بخواد آسیبی بزنه بهم به اون صورت. Vitalityم نسبت به اکت سوم که توشم خیلی پایینه ولی با اسکیل‌های دفاعی مثل Serenity جبرانش کردم.


این Attributeهای من بدون آیتم‌هام. در لول 27

همونطور که می‌بینید تقریبا همه چیز مساوی تقسیم شده و اومده بالا. به جز DX که چون اسکیل اصلی این کلاس هیروئه طبعا بیشتر بهش پرداخته شده. یعنی بدون درست پرداختن به آیتم‌ها هیروی شما هیچ فرقی با هیروی لِول یک نداره عملا. اما ساختن بیلد‌ها کُجا قرار می‌گیره؟


این اسکیل‌های منه. به ترتیب از راست براتون معرفی می‌کنم.


ردیف اول:
اسکیل اول باعث می‌شه هر دشمنی به من با Melee حمله کنه خودش دمیج بخوره. بین اسکیل‌های این دسته، فعلا این تهاجمی‌ترین اسکیلمه.
اسکیل دوم Seven Sided استرایک، با Ruinی که براش گذاشتم باعث می‌شه شخصیتم تله‌پورت کنه به نقطه‌ای که هدف گرفتم، و در جهات مختلف ضربه‌های سنگینی بزنه. اسکیل تهاجمی، خیلی سریع
اسکیل سوم دورم یه هاله درست می‌کنه که هرکس بیاد توش دمیج می‌خوره. هربار هم که Critical بزنم زمانش صفر می‌شه. یه اسکیل برای وقتی که توسط دشمن محاصره می‌شم.
اسکیل چهارم شاید تنها اسکیل دفاعیم و یکی از مهمترین اسکیل‌هام باشه. گفتم که برای حالت تک نفره ساختم شخصیتم رو. این اسکیل شخصیتم رو برای چند ثانیه کاملا ضد ضربه می‌کنه و Ruinی که براش گذاشتم باعث می‌شه در همون حین Heal هم بشه. اهمیت این اسکیل اینجاست که وقتی مانکم انقدر تهاجمیه Armor و Vitality ضعیفی داره و سریع می‌میره. با این بلافاصله می‌تونم جونم رو نجات بدم.
اسکیل پنجم یکی از پر هزینه‌ترین اسکیل‌هامه و یکی از قویترین‌ها. دوباره یه اسکیل برای مبارزه با جمعیت زیاد و محاصره شدنه. در شرایط عادی اسکیل یک خط مستقیم روبروی هیرو رو خالی می‌کنه. ولی Ruinی که گذاشتم باعث می‌شه همه دشمنا چند متر عقب پرت بشن و دمیج جدی بخورن.
اسکیل ششم که اسکیل اصلیمه، یعنی با کلیک چپ موس کار می‌کنه، دوباره یه اسکیل برای مبارزه با جمعیته. هیرو چندین ضربه پشت سر هم می‌زنه و کل Damageش رو با ضریب کمتر به هر دشمنی که اطراف باشه منتقل می‌کنه.

حالا نقش آیتم‌ها چیه این وسط؟ من با آیتم‌هام DX و Vitalم رو بردم بالا. هیروم یه هیروی راش شده و دارم باهاش تک نفره بازی می‌کنم. بعضی وقت‌ها کو آپ. اما چطور می‌شه یه بیلد دیگه ساخت؟

وقتی مکس کنم هیروم رو و بخوام کواپ بازی کنم، اولین کاری که می‌کنم اینه که هیروم رو میزارم رو حالت دفاعی. چندتا از اسکیل‌های تهاجمی رو می‌زارم رو اسکیل‌هایی که از نظر تیمی کمک می‌کنند. مثل Heal، یا اون اسکیلی که دور اعضای گروه یه حباب تشکیل می‌ده و دشمن نمی‌تونه واردش بشه. اما مشکل اینجاست که این اسکیل‌ها به شدت هیروم رو آسیب ‌پذیر می‌کنه. پس باید چیکار کنم؟ به جای اینکه این همه آیتم خرج DX بکنم، باید به Armor و Vitalityم برسم. این الکی هم نیست. باید برای آیتم‌ها زحمت کشید. این یه بیلد برای کوآپ.

طرف دلش می‌خواد هیروش سریع باشه و تک تک با دشمنا مبارزه کنه. Attribute اصلیش می‌شه DX، و باید به Movement Speedش برسه. Monk وقتی سرعتش بره بالا فوق‌العاده قَوی می‌شه. ول باز از طرفی باید یه سری اسکیل‌ها رو طوری بچینه که Vitalش به خطر می‌افته. بنابراین باید تو آیتم‌ها سراغ Vitality بالا هم باشه.

دوستان می‌گن هروقت می‌خوای می‌تونی اسکیل‌ها و Ruinها رو دوباره بچینی. خُب الکی که نیست. یهو Damage Rateت فوق‌العاده میاد پایین و اگه برای پیدا کردن، Craft کردن و Socket کردن آیتم‌ها وقت کافی نزاری پدر هیروت تو اکتای بالا درمیاد. تازه این در شرایطیه که هنوز به Nightmare نرسیدم!‌ هفتاد درصد آیتم‌های بازی اصلا تو Normal نیست. جواهرساز رو نمیشه تا یه لولی بیشتر آپگرید کرد، همینطور آهنگر رو.

ببخشید طولانی شد، خواستم فصل سیستم ساخت بیلد و اینا رو توضیح بدم.​

عالی بود، ممنون از توضیحات و روشن کردن از خیلی موارد.
الان من متوجه شدم که حتی اگه پیشرفت یک کاراکتر به صورت از پیش تعیین شده هم باشه، باز هم خیلی چیز ها هستن که می تونن بیلد یک کاراکتر رو در این بازی تعیین کنند !
من هم خیلی دوست داشتم چند بار بازی رو از اول تا آخر برم ولی حیف که نمی تونم بازیرو تهیه کنم ..
 
ایول CD-KEY من اومد !!!! :d
البته از اون دوست کلاه بردارمون خبری نشد رفتم از یه سایت دیگه خریدم.

دیابلو مرا فرا می خواند!:d>:d


ویرایش: ها ها خیلی خوبه! من که همون مانستر اولو کشتم عاشقش شدم!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or