Multi Platform DEATHLOOP

سازنده
َArkanes
تاریخ انتشار
September 2021
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
45745844365346.jpg

Developers Arkane Studios
Publishers Bethesda Softworks
Release Date September 14
Platforms PC, PlayStation 5


IF AT FIRST YOU DON’T SUCCEED… DIE, DIE AGAIN
From the team at Arkane Lyon comes an innovative take on first-person action. "DEATHLOOP" transports players to the lawless island of Blackreef in an eternal struggle between two extraordinary assassins. Explore stunning environments and meticulously designed levels in an immersive gameplay experience that lets you approach every situation any way you like. Hunt down targets all over the island in an effort to put an end to the cycle once and for all, and remember, if at first you don’t succeed… die, die again.


DEATHLOOP_AnnounceStills_Postcard.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesCorner.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jump.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jules.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShoot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Guns.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesFight.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Standoff.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtBack.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesSnipe.jpg

D9hewUzWwBMX2-J.jpg D9hev00XkAEAa_v.jpg D9hev07X4AUtF0d.jpg D9hev0xXoAI8rQk.jpg

https___images.ctfassets.net_rporu91m20dc_6KQNVeHCcVX2wDTBVpDdM8_a51a9afb9f799d517eb7b0fee65c2...jpg
یه سری اطلاعات جالب:

- شخصیت اصلی بازی Colt هستش که میخواد Loop رو بشکنه و این کار با کشتن اهداف مشخصی انجام‌پذیره ولی Juliana در مقابلش قرار داره و نقش محافظ رو ایفا میکنه تا Loop شکسته نشه.

- بازی در نقش Juliana هم قابل انجامه ولی یه نکته‌ای داره! بصورت آنلاین وارد بازی بقیه‌ی پلیرا میشی و در حالی که طرف مقابل در نقش Colt داره بازی میکنه، با Juliana سعی میکنی جلوی پلیر دیگه رو بگیری. این یعنی وقتی داری آنلاین بازی میکنی، ممکنه یه پلیر دیگه در نقش Juliana در مقابلت قرار داشته باشه و دنبال شکار کردنت باشه.

- خبر خوب اینه که هنوز تمرکز روی کمپین و داستان هستش و اگه آفلاین بازی کنی Juliana به عنوان هوش مصنوعی توی بازی حضور داره و حتما نیازی نیست آنلاین باشی. جالب اینه میتونی یه میکسی از هوش مصنوعی و پلیر آنلاین رو انتخاب کنی...یعنی بعضی مواقع پلیر آنلاین در مقابلت قرار بگیره و بعضی مواقع AI. رویکرد پیشنهادی Arkane هم همینه چون باعث تنوع و سوپرایز میشه.
حس میکنم یه جورایی سعی کردن اون ایده‌ی تلفیق سینگل‌پلیر و مولتی‌پلیری که واسه The Crossing داشتن رو اینجا به یه شکل دیگه‌ای پیاده‌سازی کنن.

- هر دو شخصیت دارای یه سری قابلیت‌های مشترک هستن ولی یه سری قابلیت‌های متفاوت هم دارن...مثلا Colt میتونه از دستگاه‌های هک استفاده کنه و Juliana میتونه در ظاهر کل آدم‌های شهر ظاهر بشه!

- ماموریت‌های بازی هم دیزاین جالبی دارن...هدف نهایی شکستن Loop هستش و باید 8 تا هدف رو بکشی توی یه روز...اگه حتی یه هدف باقی بمونه، روز دوباره ریست میشه. میشه آزادانه هر ماموریت اصلی و فرعی رو به ترتیبی که دوست داری انجام بدی و اهداف رو شناسایی کنی. بیشترین آزادی عملی هستش که تا حالا توی بازیهای Arkane دیدیم.

در نهایت هم لعنت به سونی و بتزدا که برداشتن این بازی رو انحصاری کردن...آخه چه دلیل و منطقی داره که این بازی فقط نسل بعدی باشه...برنامه داشتم بازی رو روی کنسول‌های همین نسل تجربه کنم...حالا یه جورایی دارن مجبورم میکنن همون زمان لانچ PS5 بخرم :|

تاریخ عرضه هم همین امساله Holiday 2020...بازی 4K و 60 فریم اجرا میشه + قابلیت‌های Dual Sense رو ساپورت میکنه.
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
خب بازی تموم شد
تمام پایان های بازی رو رفتم و بنظرم به صورت اتفاقی پایان خوب رو رفتم
بازی شاهکاره و بر خلاف چیزی که نشون دادن که بازی به سبک اکشن رفته تمام مراحل و حتی محیط های بازش قابلیت مخفیانه رفتن و کشتن افراد وجود داره
ولی خب اکشن بازی به قدری خفنه که دوس دارید تمام اون مراحل رو به صورت اکشن هم برید
بازی بیشترین تنوع سلاح ها تو تمام بازی های ساخته شده ارکین رو داره
رتبه دوم بیشترین سلاح ها هم بازی Prey داره (که بنظرم بهترین بازی این استدیو هست)
داستان بازی کامل قابل فهم هست و میشه گفت ساده ترین داستان تو تمام بازی های ارکین رو داره
نحوه روایت جالبی داره مخصوصا با دیالوگ های بامزه ای که بین کولت و جولیانا رد و بدل میشه یه جورایی خواستن کارکترا حس زنده بودن بدن و از اون حالت جدی خارج شن
تا الان این استدیو تونسته بیشترین استفاده از قابلیت های دسته دوال سنس رو داشته حتی بیشتر از تمام بازی های فرست پارتی سونی و بنظرم با این بازی می‌فهمید چقدر این دسته فوق العاده طراحی شده
من تازه فهمیدم چقدر بلندگو دستم صدای زیادی داره😁 تقریبا تمام استدیوهای دیگه صدای بلندگو رو خیلی زیاد نمیکردن
گیم پلی بازی مثل تمام بازی های ارکین عالی بوده و همون فرمول قبلی البته از نوع پیشرفتش رو تحویل شما میده که خیلی لذت بخشه و تا آخر بازی به شما به لطف قابلیت های خیلی زیاد و تنوع زیاد سلاح مخصوصا منحصر بفرد سلاح های لجندری بازی حس تازگی رو میده که من پیشنهاد میکنم بعد کشتن هر دفعه دوتا از ۸ تا باس های بازی برید سراغ گرفتن یدونه از سلاح های لجندری
پیشنهاد منم اینه که اولین قابلیتی که میگیرید بعد از اینفیوژن قابلیت شیفت باشه چون از پایه بازی بر اساس اون قابلیت طراحی شده
طراحی مراحل بازی یه لول پایین تر از تمام بازی های قبلیه اما با این وجود واقعا خیلی خوب طراحی شدن و این که این محیطی که توش قدم میزنید چهار حالت شبانه روزی داره و تو هر زمان محیط به نوعی تغییر میکنه از هوای صاف و آفتابی تا محیط برفی همون محیط که که در گذر زمان دچار تغییر میشه که یه جورایی یه تجربه جدید برا این استدیو و ما گیمرا حساب میشه اما چون محیط با وجود تغییر کردن اون حس یکسان بودن رو میده و من تقریبا تمام مراحل بازی رو چندین بار تموم کردم برا همین ۲۰ ساعت طول کشید تا بازی رو تموم کردم
البته من دیگه من مثل دوران بچگیم نیستم که یه بازی یا فیلم رو چند بار برم یا ببینم معمولا دور اول بازی رو تموم میکنم
این بازی برا من استثنا بوده واقعا
مجبورم چند سال دیگه سری ایکس بگیرم چون نمیتونم از خیر بازی های ارکین بگذرم
درکنار بازی Prey این بازی تو رتبه دوم برا از لحاظ بهترین بازی این استدیو رو داره و با اختلاف خیلی کم دیس آنر رتبه سوم
من هیچوقت نمینونم Prey رو فراموش کنم و با این که مثل این بازی گیم پلی نرمی نداره اما من از بچگی دوس داشتم یه بازی تو همچین فضایی ساخته بشه که با بهترین ورژن ساخته شد
خلاصه تو خرید تمام بازی های این استدیو شک نکنید و بنظرم بهترین و عقلانی ترین حرکت سونی انحصاری زمانی کردن این بازی بوده
امیدوارم همونطور که سونی استعداد این استدیو رو دید مایکرو که الان این استدیو رو در اختیار داره همینطور دستشون رو باز بذاره و با ساپورت مالی بیشتر همینطور بازی شاهکار بده بیرون
منم برم دیس آنر دو بازی کنم‌ چون بعد از نوشتم نظرم حوس کردم دوباره بازیش کنم😂
در آخر اگه امتیاز بدم چون من به Prey امتیاز ۱۰ میدم به این ۹.۵ میدم به سری دیس هم امتیاز ۹
 
آخرین ویرایش:

117fail

کاربر سایت
Oct 2, 2021
11
خب بازی تموم شد
تمام پایان های بازی رو رفتم و بنظرم به صورت اتفاقی پایان خوب رو رفتم
بازی شاهکاره و بر خلاف چیزی که نشون دادن که بازی به سبک اکشن رفته تمام مراحل و حتی محیط های بازش قابلیت مخفیانه رفتن و کشتن افراد وجود داره
ولی خب اکشن بازی به قدری خفنه که دوس دارید تمام اون مراحل رو به صورت اکشن هم برید
بازی بیشترین تنوع سلاح ها تو تمام بازی های ساخته شده ارکین رو داره
رتبه دوم بیشترین سلاح ها هم بازی Prey داره (که بنظرم بهترین بازی این استدیو هست)
داستان بازی کامل قابل فهم هست و میشه گفت ساده ترین داستان تو تمام بازی های ارکین رو داره
نحوه روایت جالبی داره مخصوصا با دیالوگ های بامزه ای که بین کولت و جولیانا رد و بدل میشه یه جورایی خواستن کارکترا حس زنده بودن بدن و از اون حالت جدی خارج شن
تا الان این استدیو تونسته بیشترین استفاده از قابلیت های دسته دوال سنس رو داشته حتی بیشتر از تمام بازی های فرست پارتی سونی و بنظرم با این بازی می‌فهمید چقدر این دسته فوق العاده طراحی شده
من تازه فهمیدم چقدر بلندگو دستم صدای زیادی داره😁 تقریبا تمام استدیوهای دیگه صدای بلندگو رو خیلی زیاد نمیکردن
گیم پلی بازی مثل تمام بازی های ارکین عالی بوده و همون فرمول قبلی البته از نوع پیشرفتش رو تحویل شما میده که خیلی لذت بخشه و تا آخر بازی به شما به لطف قابلیت های خیلی زیاد و تنوع زیاد سلاح مخصوصا منحصر بفرد سلاح های لجندری بازی حس تازگی رو میده که من پیشنهاد میکنم بعد کشتن هر دفعه دوتا از ۸ تا باس های بازی برید سراغ گرفتن یدونه از سلاح های لجندری
پیشنهاد منم اینه که اولین قابلیتی که میگیرید بعد از اینفیوژن قابلیت شیفت باشه چون از پایه بازی بر اساس اون قابلیت طراحی شده
طراحی مراحل بازی یه لول پایین تر از تمام بازی های قبلیه اما با این وجود واقعا خیلی خوب طراحی شدن و این که این محیطی که توش قدم میزنید چهار حالت شبانه روزی داره و تو هر زمان محیط به نوعی تغییر میکنه از هوای صاف و آفتابی تا محیط برفی همون محیط که که در گذر زمان دچار تغییر میشه که یه جورایی یه تجربه جدید برا این استدیو و ما گیمرا حساب میشه اما چون محیط با وجود تغییر کردن اون حس یکسان بودن رو میده و من تقریبا تمام مراحل بازی رو چندین بار تموم کردم برا همین ۲۰ ساعت طول کشید تا بازی رو تموم کردم
البته من دیگه من مثل دوران بچگیم نیستم که یه بازی یا فیلم رو چند بار برم یا ببینم معمولا دور اول بازی رو تموم میکنم
این بازی برا من استثنا بوده واقعا
مجبورم چند سال دیگه سری ایکس بگیرم چون نمیتونم از خیر بازی های ارکین بگذرم
درکنار بازی Prey این بازی تو رتبه دوم برا از لحاظ بهترین بازی این استدیو رو داره و با اختلاف خیلی کم دیس آنر رتبه سوم
من هیچوقت نمینونم Prey رو فراموش کنم و با این که مثل این بازی گیم پلی نرمی نداره اما من از بچگی دوس داشتم یه بازی تو همچین فضایی ساخته بشه که با بهترین ورژن ساخته شد
خلاصه تو خرید تمام بازی های این استدیو شک نکنید و بنظرم بهترین و عقلانی ترین حرکت سونی انحصاری زمانی کردن این بازی بوده
امیدوارم همونطور که سونی استعداد این استدیو رو دید مایکرو که الان این استدیو رو در اختیار داره همینطور دستشون رو باز بذاره و با ساپورت مالی بیشتر همینطور بازی شاهکار بده بیرون
منم برم دیس آنر دو بازی کنم‌ چون بعد از نوشتم نظرم حوس کردم دوباره بازیش کنم😂
در آخر اگه امتیاز بدم چون من به Prey امتیاز ۱۰ میدم به این ۹.۵ میدم به سری دیس هم امتیاز ۹
شما که بازیُ تموم کردی میشه در مورد داستانش یکم توضیح بدی
گذاشتم تو اسپویلر که بقیه اسپویل نشن
در اکثر صحنه ها به colt میگفتن خائن و جولیانا هم چند بار بهش گفت این لوپ رو خودت ساختی و یه بار هم در مورد زنش که مادر جولیانا هست صحبت کردن اما آخرش مشخص نشد colt چطور و چرا این لوپ رو درست کرده و دخترش که جولیانا باشه برای چی ازش متنفره و نمیخواد لوپ از بین بره، همینطور چه بلایی سر زنش اومده؟ یه بار هم بهش گفتن کاپیتان که با تعجب گفت من کاپیتان هستم! در این موارد نظرتون چیه و چه برداشتی کردید؟ داستان پردازی و روایت شخصیت ها و دنیایی که خلق کردن گنگ و مبهمه انگار هیچکدوم از این موارد برای تیم طراح مهم نبوده
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
اولین آپدیت بعد عرضه بازی منتشر شد و ظاهراً رفتار دشمن ها دقیق تر و منطقی تر شده

Added HDR calibration screen to UI options

Improved performance and stability when ray tracing is turned on

Improved NPC pathing and reactions to the player

Added an indicator of poor connection quality in the upper right of the screen (resembles a speedometer with an exclamation point)

Improved the content of PS5 Activities & Game Help systems

Improved vibrations on DualSense controller

Improved audio mix quality

Fixed laser mines, turrets and fireworks behavior for both Colt and Julianna players

Fixed unlock issue with “Oops” and “Deathday Suit” trophies

Fixed issue that could cause Colt’s progression to be reset even if player chose ‘no’ on confirmation

Fixed crash issue when a player unlocks a feat using Havoc while playing as Julianna

Fixed Aleksis Dorsey reactions, making him easier to identify among his party guests

Fixed issue that was causing assassinations to glitch sometimes while playing as Julianna

Julianna’s actions no longer directly unlock trophies for Colt

Julianna players will no longer hear radio conversations meant for only Colt

Fixed issue with leaning inconsistency (inputs will no longer be ignored sporadically)
 

117fail

کاربر سایت
Oct 2, 2021
11
درمورد سوالی که صفحه قبل پرسیدم کسی اطلاع نداشت؟
انگار هیچکس بازی نکرده!
کاشکی میشد یه آپدیت بدن برای فیزیک و تخریب پذیری در بازی، تمام اشیائی که در بازی هست فقط در حد یه نقاشی آبرنگی قشنگه

چندتا اسکرین شات از این نقاشی های قشنگ ببینید تمام اشیائی که تو این عکسها میبینید فقط درحد نقاشی هست بدون هیچ فیزیک و تخریب پذیری!
رزولوشن عکسها 4k هست

DEATHLOOP_20210924222353.jpg
DEATHLOOP_20210924160029.jpg
DEATHLOOP_20210929191144.jpg
DEATHLOOP_20210924194239.jpg
 
  • Like
Reactions: Destro

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
تو این آپدیت آخر معلوم نیست چیکار کردن که اکثر تروفی‌ها کلا باز نمیشن یا کلا روششون تغییر کرده. مثلا برای تروفی Judgement Day شاید نزدیک ده‌بار یا حتی بیشتر هریت رو کشتم اما آخر نتونستم تروفی رو بگیرم‌!
اگر میخواید بازی رو پلات کنید و دیسکش رو دارید، فعلا بازیو اپدیت نکنید. همه تروفیای آفلاین رو بگیرید و آخر سر اپدیت رو نصب کنید و برید سراغ تروفی‌های آنلاین :D
 

Tenshi

کاربر سایت
Jan 6, 2015
147
از دوستان اگر کسی مایل هست تروفیهای آنلاین بازی رو با هم بگیریم لطفا پیام بده. عجیبه که هر وقت با کلت انلاین میزنم پلیر بهم حمله میکنه ولی برای خودم اصلا مچ پیدا نمیشه :(
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
چند روز قبل بازی رو تمام کردم. لوپ آخر واقعا هیجانش خیلی بالا میره ولی این چه پایانی بود آخه :| من سه تا پایان رو دیدم ولی هیچکدومش اصلا برام راضی کننده نبود و درست حسابی تموم نشد. داستان بازی در کل خیلی قشنگه و روایت مرموزی هم داره ولی پایان بندیش خیلی اصغر فرهادی طور بود:D حس میکنم برنامه های زیادی برای دی ال سی های داستانی دارن
 
  • Like
Reactions: kamyy and HIGH DEVS

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
پچ دوم بازی منتشر شد ، به نظر میرسه AI بازی رو زیر و رو کردن :

DEATHLOOP’s second major game update is now available on PlayStation 5 and PC.​

Game Update 2 improves NPC reactions and pathing, UI clarity and appearance, audio mix quality, and many other elements. It also adds controller remapping as well as field-of-view and motion-blur controls for PS5.
Read on below for the patch notes.

NPC BEHAVIOR​

  • NPCs now react to bullets passing close by, such as headshots that miss
  • NPCs now react when another is assassinated close by
  • NPCs now hear better and react faster to nearby footfalls
  • NPCs under fire no longer move to take cover if the player is too close
  • NPCs can now deduce the direction from which a grenade was thrown
  • NPCs no longer stop trying to kill Colt if Julianna uses Nexus to link him to them
  • Interrupted aerial assassinations will no longer cause NPCs to become mostly invulnerable
  • Numerous other small fixes and improvements to NPC behavior, reactions, pathing, and placement
  • Charlie Montague no longer gets stuck in the floor or ground if he’s kicked while using Shift

QUALITY OF LIFE/ACCESSIBILITY​

  • Added controller remapping and left/right stick inversion
  • UI buttons and text in options menu are now larger, as are their selectable areas
  • [PS5] Added Field-of-View and motion-blur options. We continue to listen to community feedback and explore more quality of life and accessibility options for a future update.

INVASION​

  • Colt dropping the game now counts as a win for a player-controlled Julianna
  • AI-controlled Julianna is now more reactive to Colt’s actions
  • The antenna that Colt must hack to escape now takes slightly longer to hack
  • AFK players are tagged
  • Colt players who linger in Colt’s tunnels for too long are automatically tagged and that causes the tunnel doors to open
  • Higher chance that you will invade players on your Friends list while they are playing in ‘Online mode’
  • Strelak Sapper Charges thrown by NPCs that Julianna has attacked will no longer create false Colt tags for Julianna
  • Players now properly hear audio reactions from the opposing player during melee
  • Strelak Sapper Charges will now stick to Julianna as they do to other NPCs

USER INTERFACE​

  • The UI is now clearer regarding Residuum loss on death
  • The appearance of weapons and other items is improved within the Loadout UI
  • The UI HUD will now properly display updates made to key bindings and controls
  • The game will now pause fully during the Game Over splash screen
  • Melee will now be labeled correctly when in the weapon cycle on a controller (Y)
  • When aiming down sights, crosshairs will no longer disappear while the player is close enough to an NPC to perform an assassination
  • The Heritage Gun’s reticle will now indicate the increased scatter from the Scattergun perk
  • [PC] Players will no longer be asked to confirm changes to visual settings if nothing was changed
  • [PC] Fixed an issue in which mouse wheel sensitivity was overreduced when zooming in or out to view a weapon in the Loadout UI

MISC. GAMEPLAY​

  • Duplicate Slab upgrades are now converted to a harvestable Residuum object
  • In Karl’s Bay, Harriet and her cultists can no longer shoot at Colt through the closed security door to her office
  • Also in Karl’s Bay, a certain window in Hangar 2 has been restored to its intended functionality
  • Strelak Sapper Charges can no longer be thrown in a way that enables the player to clip through doors or other surfaces
  • Kicking a Strelak Sapper Charge while “cooking” it no longer causes the Charge to explode and no longer causes subsequent Charges to disappear when thrown
  • Turret placement can no longer be used as a way to enable the player to clip through doors or other surfaces
  • Hackable antennas now give clearer audiovisual feedback of their hacked status
  • Fixed an issue that could result in Colt having 2 guns in the same hand or one gun in the left hand instead of the right hand after a reprise
  • Fixed an issue that could prevent a weapon from being further reloaded if player switched to a same ammunition type while reloading then switched back to original weapon
  • Fixed an issue that could cause the Hackamajig not to be automatically equipped to an empty hand when first picked up
  • Fixed an issue that could lead to a player using the Shift Slab to reach a ledge, triggering the vaulting action, and getting stuck in the ledge instead of vaulting it
  • Fixed a case in which 2-Bit interactions were not working as intended
  • Fixed an issue that caused some hackable doors to become unopenable if kicked while hacking
  • More than one turret can no longer occupy the same space
  • Fixed an issue that could trap players if Fia’s large bunker doors close on them

GRAPHICS/AUDIO​

  • Fixed an issue in which the player could unequip the machete during an assassination animation
  • Corrected some issues with FSR integration and improved overall implementation.
  • Fixed in issue in which the player could unequip a jammed gun during the unjamming animation
  • Fixed bugs, including some that could cause crashes, related to the DLSS and ray tracing graphics options
  • Fixed numerous minor visual glitches, including some related to indirect lighting
  • Fixed or improved numerous audio details and timings, including some improved voiceover lines
  • Improved audio mixing across the board
  • Fixed an issue that could cause graphical glitching when a door is opened at the same time a sensor closes it
  • Turret indicator lights now no longer function if the turret’s battery is destroyed
  • The hostile/friendly indicator lights on Field Nullifiers are now consistent with those on turrets
  • Fixed an issue that caused deactivated turrets to sound as though they’re deployed when thrown or dropped
  • Fixed an issue that rarely caused closed doors to appear as though they’re open

ACHIEVEMENTS/TROPHIES AND FEATS​

  • Fixed an issue that enabled Julianna to be rewarded with duplicate trinkets
  • Fixed an issue that prevented the “Ensemble Tragedy” achievement from being rewarded properly
  • Fixed an issue that prevented Julianna from earning the Double Vision feat if killing Colt via assassination while Masquerading as a Visionary
  • Fixed an issue that enabled Julianna players to earn the Sorceress feat even if weapons were used
  • Fixed an issue that counted Colt’s own deaths to Julianna’s gunfire toward the “Don’t Mind Me” achievement

STABILITY​

  • Fixed an issue that could cause the game to crash while using the Strelak Verso
  • Fixed an issue that could cause the game to crash if Colt dies just as a cinematic begins
  • Fixed an issue that could rarely cause the game to become unresponsive on exiting the Journal
  • [PC] Fixed an issue that could cause the game to become unresponsive while remapping controls from keyboard to controller or vice versa

CONNECTION-RELATED​

  • Fixed an issue that could cause the first weapon to be dropped when the Julianna player picks up multiple weapons at once
  • Fixed an issue that could cause the mission results screen and progression to be skipped for the Julianna player if that player goes straight to Invasion matchmaking after successfully breaking the loop as Colt and watching the game credits
  • Fixed an issue that could cause the “network connection to the server failed” message to remain on-screen after being resolved
  • Fixed an issue that could cause Julianna to spawn above the ground, having to briefly fall before being able to move
  • Fixed an issue that caused the visual effects of Karnesis, when used on an NPC, not to appear from Julianna’s point of view
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
بازی رو دیشب بعد از چند هفته سر و کله زدن باهاش تموم کردم، دیگه فکر کنم هیچ چیز مخفی واسم نمونده بود و تقریبا کل مپ‌ها و تایم های بازی رو زیر و رو کردم، واقعا بازی خوبی بود، در حد دیزانرد نبود ولی میشه کنار Prey قرارش داد.
بزرگترین مشکل بازی هم چنتا حفره‌ داستانیش بود که جواب داده نشد و باید منتظر یه دی‌ال‌سی یا شماره دوم بود.
بزرگترین سوالی که جواب داده نشد و فقط میشه واسش حدس و گمان زد
این‌بود که چرا جولینا و کولت و البته دوتا کاراکتر دیگه پیک و 2bit هر لوپ رو فراموش نمی‌کردن، البته چنتا حدس میشه زد ولی دقیق مشخص نیست، احتمالا دلیل فراموشی باقی اینه که مغز انسان توانایی تحلیل زمان بی‌نهایت رو نداره و یک فراموشی محدود می‌سازه که یاعث تکرار رفتارهای روزانه میشه، اما حالا تفاوت اون ۴کاراکتر چیه دقیق مشخص نیست، البته با توجه به اتفاقات و دیالوگ‌های بازی میشه یه نظریه‌هایی داد. احتمالا حتی تو پایانی که لوپ رو از بین نمی‌بریم هم بعد یه مدت کولت دوباره دچار فراموشی میشه و چرخه تکرار میشه.
 

Pitbull

کاربر سایت
May 12, 2011
174
نام
مهرزاد
آقا یکی میشه تا توضیح بده باید تو بازی چیکار کنم؟wenjie رو همینطور که گفتین انجام دادم فقط من تو چرخه روز و شب و باقیش گیج شدم اون دکتر Otto هم کد رو پیدا کردم انجام شد حالا باید برم سراغ کدومشون دو هفتس گیرشمن!!؟
 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
آقا یکی میشه تا توضیح بده باید تو بازی چیکار کنم؟wenjie رو همینطور که گفتین انجام دادم فقط من تو چرخه روز و شب و باقیش گیج شدم اون دکتر Otto هم کد رو پیدا کردم انجام شد حالا باید برم سراغ کدومشون دو هفتس گیرشمن!!؟
میری سراغ wenjie ؟ که چی بشه؟ :D
هر چرخه شبانه روز یه سری ماموریت هست که باید انجام بدی، در چرخه بعدی نیاز نیست تکرارشون کنی
تمام ماموریت ها رو که تموم کردی آخرین لوپ میشه همونی که باید همشون رو در یک روز بکشی
مثلا تو یکی از ماموریت ها باید بری تو یه اتاق سیستم آتشبازی رو دستکاری کنی هیچ اتفاقی نمیفته تا زمانی که بررسی به آخرین چرخه و زمان کشتن فرانک، آزادی عمل داری ولی حق انتخاب نداری مثلا همین موردی که گفتم چون روز آخر فقط با همین یه روش میتونی فرانک رو بکشی وگرنه لوپ در یک روز تموم نمیشه

از صبح که به سلامتی از مرگ برگشتی :D تو منوی اصلی سمت راست 4تا ماموریت هست که باید چک کنی ببینی کدومش رو چه زمانی از روز میتونی انجام بدی، مثلا یه ماموریت رو صبح و عصر میشه انجام داد پس اینو ول کن بزار برای عصر، اونی که فقط صبح میشه انجام داد رو اول برو و به همین شکل تا آخر روز و چرخه بعدی... بعضی از ماموریت ها در یک زمان هستن برای همین مجبور میشی لوپ رو ببری جلو روز بعد بیای. تو منو بصورت نمودار نشون میده چک کن ماموریتی که تیک خورده و نهایی شده رو دوباره نیازی نیست بری
تمام ماموریتها رو که انجام بدی این شکلی میشه و میری به روز آخر (کیفیت عکس رو کم کردم که اسپویل نشی)
حتما با آخرین آپدیت بازی کن وگرنه کلی باگ مسخره و عجیب و غریب میبینی
1643531251969.png
 
  • Like
Reactions: Pitbull

Pitbull

کاربر سایت
May 12, 2011
174
نام
مهرزاد
میری سراغ wenjie ؟ که چی بشه؟ :D
هر چرخه شبانه روز یه سری ماموریت هست که باید انجام بدی، در چرخه بعدی نیاز نیست تکرارشون کنی
تمام ماموریت ها رو که تموم کردی آخرین لوپ میشه همونی که باید همشون رو در یک روز بکشی
مثلا تو یکی از ماموریت ها باید بری تو یه اتاق سیستم آتشبازی رو دستکاری کنی هیچ اتفاقی نمیفته تا زمانی که بررسی به آخرین چرخه و زمان کشتن فرانک، آزادی عمل داری ولی حق انتخاب نداری مثلا همین موردی که گفتم چون روز آخر فقط با همین یه روش میتونی فرانک رو بکشی وگرنه لوپ در یک روز تموم نمیشه

از صبح که به سلامتی از مرگ برگشتی :D تو منوی اصلی سمت راست 4تا ماموریت هست که باید چک کنی ببینی کدومش رو چه زمانی از روز میتونی انجام بدی، مثلا یه ماموریت رو صبح و عصر میشه انجام داد پس اینو ول کن بزار برای عصر، اونی که فقط صبح میشه انجام داد رو اول برو و به همین شکل تا آخر روز و چرخه بعدی... بعضی از ماموریت ها در یک زمان هستن برای همین مجبور میشی لوپ رو ببری جلو روز بعد بیای. تو منو بصورت نمودار نشون میده چک کن ماموریتی که تیک خورده و نهایی شده رو دوباره نیازی نیست بری
تمام ماموریتها رو که انجام بدی این شکلی میشه و میری به روز آخر (کیفیت عکس رو کم کردم که اسپویل نشی)
حتما با آخرین آپدیت بازی کن وگرنه کلی باگ مسخره و عجیب و غریب میبینی
View attachment 242054
ممنون پس یعنی هر کدومشون کشتم تیک خورده لازم نیست دوباره برم درسته؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر