PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
محض اطلاع بعضی از دوستان... همین دشت خالی که از نظر اساتید بسیار خسته کنندست... میتونه همچین جوی هم داشته باشه.

116286

پس مطمعن باشید هنوز هیچی از بازی ندیدیم.
من از این بازی مطمعنم.... خواهیم دید!
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
803
نام
پویا
ماشالله همه کف خون قاطی کردن ولی من به عنوان کسی که خوشم نیومده از نمایش بازی و هیتر کوجیما یا انحصاری های سونی نیستم باید بگم از وضعیت بازی اصلا راضی نیستم :-"
بازی به شدت برام خواب آور بود و نمیدونم واقعا برای همچین شبیه ساز پیاده روی و کولبری ای چرا اینقدر هزینه شده و اینقدر بازیگر استخدام کردن...
شاید به خاطر این باشه از بازی هایی که زیادی ریلستیک هستن خوشم نمیاد یا شاید واقعا بازی چیزی نداره که منو به وجد بیاره.
جزئیات توی بازی و اثراتش واقعا زیبا هستن، گرافیک و طراحی محیط هم عالیه ولی این نمایش 50 دقیقه ای که تازه بخش زیادی از راه رفتنش کات خورده بود هیچ چیز خاصی برای من نداشت... از باس فایت و مبارزه اش هیچ هیجان و جذابیتی حس نکردم... این جزئیات وزن، شرایط آب و هوایی و... چیزی نیست که تو هر بازی ای یافت بشه ولی صرفا با همین جزئیات سنگین هم نمیشه سر کرد و هربازی ای به نظر من هدف اصلیش باید سرگرم کردن مخاطبش باشه.
در مجموع من که اصلا خوشم نیومد بیخیال اخبارش میشم شاید وقتی اومد بازی واقعا چیز دیگه ای باشه و صرفا تبلیغات کوجیما همچین تصوری ایجاد کرده:-?
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
آقا من فکر میکنم انیمیشنای این گیف یه جوریه یا واقعا یه جوریه؟ کسی هم نظر هست؟ :D
اتفاقا از وقتی دیدمش ، دارم به این فکر میکنم ، چقدر ضایع است این مبارزه! نه فقط انیمیشن ، طراحیش و ضربه ها

نمی‌خوام از دلست ۲ مثال بزنم ! که نه فقط دوستان بازی سنتر که چند تا از بازی ساز ها هم گفتن فیکه loooool

ولی یه بازی دیگه با همین موتور دسیما ساخته شده، انیمیشن ها و کامبت دیزاین کاملا تو یه لول دیگه ایه!

http://uupload.ir/files/an7_1col959.gif

این گیف رو اگه خودم بازی نکرده بودم فکر میکردم بخشی از یه تریلر سینمایی کارگردانی شده است !

http://uupload.ir/files/yz1w_tenor(8).gif
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
محض اطلاع بعضی از دوستان... همین دشت خالی که از نظر اساتید بسیار خسته کنندست... میتونه همچین جوی هم داشته باشه.

View attachment 116286

پس مطمعن باشید هنوز هیچی از بازی ندیدیم.
من از این بازی مطمعنم.... خواهیم دید!
آره خب جاهای سینمایی و متفاوتم داره تو تریلر قبلی تو تیکه ww1 دیدیم لازم نیست به کسی ثابت بشه
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
آره خب جاهای سینمایی و متفاوتم داره تو تریلر قبلی تو تیکه ww1 دیدیم لازم نیست به کسی ثابت بشه
دقیقا لازمه رفیق...
چون بعضی از دوستان نظرای فضایی میدن... و جوری رفتار میکنن که انگار این بازی آشغاله... و دم کونامی گرم که فعالیتشو با کوجیما قطع کرد....چاره‌ای جز توضیح تصویری نیست :D
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
دقیقا همون سناریو که فکر میکردم داره اتفاق میفته ، این بازی یه عده عاشقش میشن و یه عده ام متنفر ، این میدونید یعنی چی ؟ یعنی بعد از این کوجیما کاملا کاراش میشن خاص پسند دیگه همین یه ذره مراعاتی هم که میکنه ،نمیکنه :D
برای منی که به شخصه با فانتوم پین زندگی کردم و بالای صد ساعت سرگرمم کرد این بازی و تنوعش نسبت به قبل مثل بهشت می مونه .اون دوستانی هم که با بازی ارتباط برقرار نکردن به نظرم قطعا با فانتوم‌ هم مشکل داشتن . قطعا برای هیچ بازی تا الان اینقدر مشتاق نبودم .
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
مصاحبه 5-4 ماه پیش کوجیما :

"One more thing, I can't say where, but if you go somewhere in the game, you won't be controlling Norman or Sam, you'll be just controlling a camera. You'll see Sam/Norman, and you can kind of move the camera to see around, and when you look at him he might do something like wink at you. So you're actually playing as Norman Reedus as Sam, and in the drama part Sam will act to hit your emotions, but when you go into this special area you'll definitely love Norman. You'll be a Norman fan."

قسمت پایانی نمایش امروز :
=======================​
موقع دیدن گیمپلی قشنگ حدس میزدم خیلیا براشون جذابیت نداره، ازش خسته میشن یا همینطور که گفتن نمیتونن دیدنش رو تحمل کنن اصن. :D ولی اینکه میگین محیط بازی بیش از حد خشک و خالیه و نقشه بازی هیچی نداره کاملا مخالفم باهاش، اتفاقا اینبار KJP تازه به یه بلوغی رسیده توی طراحی محیط باز که بنظرم توی فانتوم پین ندیده بودیم! یعنی یه عده اون انتقادات قبلی که نسبت به فانتوم پین وجود داشت (و بنظرم درست هم بود) رو برداشتن میزنن تنگ دث استرندینگ، ولی چیزی که ما داریم میبینیم دقیقا برعکسه.:D یه بار دیگه گیمپلی رو ببینید، با فانتوم پین مقایسه کنید دنیای بازی رو، بعدش یه دودوتا چهارتا بکنید ببینید چقد اوضاع اینجا فرق میکنه.
اگه نمیگیرید مارو بزنید، این مورد به قدری واضحه که غیر قابل بحثه بنظرم(حالا حال نکردن با شکلِ کلی بازی که قابل درک هم هست به جای خود)، یعنی اینا حتی به فکر این بودن که وسط راه خسته میشین یه استراحتگاهی، چشمه آبگرمی چیزی بذارن جلوت! :D حالا هر کدوم هم به نحویی یه تأثیری بذارن روی کارکتر.
کلا تو این یکی دوسال انقدر ملت نگران این قضیه شدن و با خودشون گفتن "نکنه باز محیط بازی خالی باشه، نکنه طراحی مپش عین فانتوم پین بخوره تو ذوقمون، نکنه..." که با وجود خلاف ثابت شدنش تو نمایش امروز بازم خیلیا بهش گیر میدن.

من خودم و خیلیای دیگه درسته کوجیما رو از قبل قبول داشتیم و داریم، ولی انگار برای یه عده سخته قبول کنن که باباجان ما صرف نظر از همه چیز، با چیزی که امروز دیدیم حال کردیم. :D تا هم شروع کنیم به بحث کردن میگن که ای بابا خب کوجیما داره بازیو میسازه معلومه که هرچی نشون بده خوشتون میاد، خلاصه که ما هم موندیم این وسط که چیکار کنیم باورتون بشه. :))
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
درسته محیط بزرگ بود و میبریدن ولی بنظرم اینا جاهای سطحی بازی همون محیطی که بی تی ها گرفتن سم خودش کلی تفاوت داشت و حسش متفاوت بود
بنظر من وقتی یه بازی میخواد تریلر یا گیم پلی نشون بده میره از بهترین جاهای بازی (بدون اینکه چیزی اسپویل بشه) نشون میده تا من گیمر به سمتش جذب بشم نه اینکه بره از جاهای سطحی نشون بده
نمیدونم والا. با این چیزایی که می بینم شخصا امید زیادی بهش ندارم ولی واقعا دوس دارم بازی خوبی بشه.بهرحال کی از یه بازی خوب بدش میاد :D
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
اتفاقا از وقتی دیدمش ، دارم به این فکر میکنم ، چقدر ضایع است این مبارزه! نه فقط انیمیشن ، طراحیش و ضربه ها

نمی‌خوام از دلست ۲ مثال بزنم ! که نه فقط دوستان بازی سنتر که چند تا از بازی ساز ها هم گفتم فیکه loooool

ولی یه بازی دیگه با همین موتور دسیما ساخته شده، انیمیشن ها و کاملا دیزاین کاملا تو یه لول دیگه ایه!


این گیف رو اگه خودم بازی نکرده بودم فکر میکردم بخشی از یه تریلر سینمایی کارگردانی شده است !

http://uupload.ir/files/yz1w_tenor(8).gif
کوجیما همینه تا بوده همین بوده حالا جالبه وقتی میگی به فن بوی ها برمیخوره انگار استاد بازی هاش مشکل نداره و خداست نمونه ("کنترل و انیمیشن بازیای کوجیما بدن :-j") و بلاک میکنن پففففففف خداییش این انیمیشن مبارزش در حد mgs5 هم نیست :| انیمیشن بشین پاشو هم خیلی غیر واقعیه (تو کل بازی های کوجیما) تو که خودت من میشناسی و میدونی ترول نیستم و نظرم میگم بشخصه بنظرم کل سری mgs فوق العادس ولی دلیل نمیشه ایراد نگیرم انیمیشنای سری اصلا با اسپلینتر سل قابل مقایسه نیست
من حتی از بهترین بازی عمرم که uncharted2 باشه هم به راحتی ایراد میگیرم :D
دقیقا لازمه رفیق...
چون بعضی از دوستان نظرای فضایی میدن... و جوری رفتار میکنن که انگار این بازی آشغاله... و دم کونامی گرم که فعالیتشو با کوجیما قطع کرد....چاره‌ای جز توضیح تصویری نیست :D
بازی هر مشکلیم داشته باشه (الان بنظرمن انیمیشناش خوب نیست تو بسیاری از موارد) اشغال نیست این دوستان احتمالا با اثار کوجیما اشنایی ندارن یا خب میدونی قصدشون چیزدیگس :D کلا لازم نیست برا یه عده چیزی رو توضیح بدی :D
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بهرحال کی از یه بازی خوب بدش میاد :D
فقط فن بوی های طرف مقابل :D
والا تو تریلر قبلی خیلی از جاهای خوبش نشون داد بنظرم مثل ww1 که یک نواختی و خسته کنندگیی که شما ازش حرف میزنی اصلا نداره چون میدان جنگ باید بازی بیاد ببینیم چی میشه :D
 
  • Like
Reactions: mgs4 and hitman68

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
دیدم
خوب بود :D

حال و حوصله توضیح هم ندارم...
فقط سبک جدید و ... رو خدایی اصن از گیم پلی بازی حس نکردم...
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
فقط فن بوی های طرف مقابل :D
والا تو تریلر قبلی خیلی از جاهای خوبش نشون داد بنظرم مثل ww1 که یک نواختی و خسته کنندگیی که شما ازش حرف میزنی اصلا نداره چون میدان جنگ باید بازی بیاد ببینیم چی میشه :D
همون ویدیوی قبلی ک توش ی لحظه ww1 نشون میده باز بهتر بود.با این ویدیوی امروز به کلی نامید شدم :D
شایدم واقعا بازی چیزای زیادی داره و نشون ندادن
بهرحال بزودی همش معلوم میشه
 

Sam234

کاربر سایت
Mar 8, 2019
136
دوستان ادمی که تعصب نداره از یه بازی خوب بدش نمیار حالا از هر کمپانی که میخواد باشه.کویما هم بازی ساز بزرگیه ولی اگه بی تعصب و منطقی نگاه کنیم فانتوم پین اوپن ورد خوبی نبود‌.خسته کننده بود و کوجیما هم تنها بازی اوپن وردی که ساخته قبل این بازی همین فانتوم بوده پس طبیعیه که نه میشه صد در صد موفقیت بازی تضمین کرد و نه شکستشو.ولی به نظر خودم بازی نه شکست بزرکی میشه نه موفقیتی بزرکی‌.یه بازی متوسط رو به خوب میشه
 
  • Like
Reactions: rahyarpaul

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر