PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
ولی یه بازی دیگه با همین موتور دسیما ساخته شده، انیمیشن ها و کامبت دیزاین کاملا تو یه لول دیگه ایه!

http://uupload.ir/files/an7_1col959.gif

این گیف رو اگه خودم بازی نکرده بودم فکر میکردم بخشی از یه تریلر سینمایی کارگردانی شده است !

http://uupload.ir/files/yz1w_tenor(8).gif
پشمام عجب گیفایی :D واقعا GG سال 2017 چی ساخته همه چی در بهترین سطح هست ! تازه هم بازی مپ بزرگی داره و هم کل مپ شلوغ با پوشش گیاهی مختلف و متنوع هست
البته DS بیشتر رو جزییات چهره ها کار کردن و به شدت خفن کار شده و خود دنیای بازی هم با این حال که خلوته ولی به شدت چشم نوازه
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
کوجیما همینه تا بوده همین بوده حالا جالبه وقتی میگی به فن بوی ها برمیخوره انگار استاد بازی هاش مشکل نداره و خداست نمونه ("کنترل و انیمیشن بازیای کوجیما بدن :-j") و بلاک میکنن پففففففف خداییش این انیمیشن مبارزش در حد mgs5 هم نیست :| انیمیشن بشین پاشو هم خیلی غیر واقعیه (تو کل بازی های کوجیما) تو که خودت من میشناسی و میدونی ترول نیستم و نظرم میگم بشخصه بنظرم کل سری mgs فوق العادس ولی دلیل نمیشه ایراد نگیرم انیمیشنای سری اصلا با اسپلینتر سل قابل مقایسه نیست
هر چیزی تو mgsv قابل نقد باشه انیمیشن ها نیست دیگه، یعنی همون mgs2 رو‌ من گهگداری بازی میکنم همچنان از نرم بودن انیمیشن های رایدن فر میخورم دیگه چه برسه به انیمیشن های گولاخ v که ۶۰ فریمم هست. این که SC انیمیشن ها خوبن دلیل نمیشه بخوای بقیه رو زیر سوال ببری
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
مابین بحثا تاپیکی که توش کاورهای جدید سونی معرفی شد یادم نیست ولی فن های ps خودشون دست به کار شدن و کاور only on بازی ساختن ولی ایکاش رسمی بود تا چشم بعضی ها دربیاد :D

116295

Death Stranding Already Has Its Own Only On PlayStation Fan-Made Sleeve
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
من الان دیدم ویدئو رو و نشد که نبینم. کلا مقاومتم 5 6 ساعت طول کشید که اونم چون سرکلاس بودم:D

به معنای واقعی کلمه از لحظه به لحظه بازی لذت بردم. Death Stranding دقیقا همون چیزیه که فکر میکردم، یه BotW با طعم بخش آنلاین Dark Souls که به نظرم این ایده ترکیب پلیرها با هم و ارتباط رو تا حد خیلی زیادی از حالت آنلاین Dark Souls الهام گرفته (همین الان دقت کردم دیدم مخفف جفتشون هم میشه DS :D). بازی یه هدف کلی داره، از اینور نقشه برو اونور نقشه و چیزی که داستان در ابتدا بهت میگه همینه، دقیقا مثل چیزی که تو BotW بود، و حالا اینکه تو این مسیر چیکار میکنی، با چی روبرو میشی و .... برمیگرده به خود پلیر و نوع سفری که میکنه.

این حس تنها بودن و انتخابی که الان باید چیکار کنی به نظرم خیلی خوب در امده. بنابر تجربه 150 ساعته Zelda BotW میگم گول دیدن رو نخورید، اصل لذت این بازی به اینه که تجربه کنید. اونجا هم بعضا میشد که من ساعت ها از مسیرهای عجیب غریب سفر میکردم تا به اونور مپ برسم و با اینکه نه هدف داستانی مشخص داشتم و نه با کسی درگیر میشدم به شدت لذت بخش بود، چون خود این سفر به معنای کلمه فان در امده بود. اینکه بخوابی، غذا بخوری، لباس بپوشی، سلاح گیربیاری، اسب سوار بشی و همه این المان ها دست در دست هم میدادن که توی ذهنت استوری خودت رو بسازی. این چیزی هست که من دقیقا تو DS لمسش کردم. باز میگم همون BotW رو هم شاید خیلی ها دوست نداشته باشن و یا دیدن گیم پلی بورینگ باشه، اما تجربه کردنش نه.

من فکر میکنم Death Stranding از اون بازی هاست که باید بهش فرصت بدی. یعنی بری تو دنیاش و چند ساعتی غرق بشی تا تازه درک کنی چی هست. این رو باز از روی تجربه 150 ساعت بازی کردن BotW میگم. چون اون بازی رو از 20 30 ساعت اول به بعد دیگه نمیتونستم ولش کنم و الانم دوست دارم وقت بشه دوباره برگردم تو بازی. الان به شدت برای بازی هایپم و دوست دارم بیشتر ببینم. بخصوص اینکه هنوز هیچ کدوم از المان های داستانی مشخص نیست و دوست دارم ببینم این شخصیت ها و داستان عجیب چطور با این سفر و رفتن از اینور آمریکا به اونورش پیوند میخوره!

اون قسمتی هم که از تپه رفتیم بالا و بعد که اون پایگاهه امد تو دید آهنگ Asylum شروع شد هم که دیگه نگو. خیلی حرص خوردم که چرا انقدر زود رفت پایین و لفتش نداد. باس فایتش رو هم که اصلا در موردش صحبت نکنیم. چت ترین باس فایتی بود که تا الان تو یه بازی دیدم.

من الان فقط یه نقطه مجهول تو ذهنم هست، اینی که من دیدم باز میگم به طور کاملا مشهودی ترکیبی بود از BotW و Dark Souls و نفهمیدم این بخش های نوآورانه عجیب غریب و اینکه معلوم نیست تو چه ژانریه دقیقا کجای بازیه؟ من واقعا هیچ چیز خیلی عجیب غریبی تو بازی ندیدم. حالا یا کوجیما خیلی اغراق کرده و یا هنوز اینی که نشون داده بخش کوچیکی از بازیه و در واقع هنوز هیچی نشون نداده!:D
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
ای بابا افسرده‌م کردین چجوری دوس نداشتین؟!:D دیوونه بازی شدم. همین که با اون اتمسفر و فیزیک و گرافیک خفن بشه ..چرخ زد تو بازی و با مکانیکای جزئی و بدردنخور کوجیمایی سر و کله زد برا من بسه:D برعکس کسایی هم که از بازی خوششون اومده ولی سر نمره به بازی شک دارن من مطمئنم که متاش خفن می‌‌شه و یه عالمه ده می‌گیره. به نظرم بدترین حالتش ۹۱ه.
کلا بازی حال و هوایی که با اتمسفر و گیم‌پلی سعی بر القا کردنش داره به نظرم درست و جذاب دراومده و به روح و روان من به شدت نشسته.
الان برعکس خیلی‌ها ترس من اینه بازی به شدت اکشن باشه و کول بریش و کلا حواشی مخصوص به خودش کم:D ساخت بازیهایی تو قالب‌های مرسوم داره از در و دیوار صنعت بالا می‌ره و چه خوشه که از این تجربه‌های تازه و عجیب هم ببینیم هرچند که کامل به هدف خودشون ننشسته باشن که البته اینجا به نظرم کاملا موفق خواهد بود.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اینهمه بازی شوتر بازی کردید خسته نشدید واقعا؟
اگر کوجیما واقعا بتونه تو این دنیا حس رمز و راز رو درست در بیاره تو گوشه کنار دنیاش چیزی برای کشف کردن باشه من عاشق بازی میشم تا الان که خیلی نظرم مثبته بهش
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
همون ویدیوی قبلی ک توش ی لحظه ww1 نشون میده باز بهتر بود.با این ویدیوی امروز به کلی نامید شدم :D
شایدم واقعا بازی چیزای زیادی داره و نشون ندادن
بهرحال بزودی همش معلوم میشه


کلا کوجیما همیشه سینما ساز بود باید همون موقع فیلم ساز می شد که سر اتفاقاتی شد گیم ساز به هر حال بازی های کوجیما همیشه سینمایی بودن اما گیم پلی نداشتن هر چیم جلوتر می ره گیم پلی هاش بدتر می شه حتی همین PT هم بازی کردم نمی دونم چرا اینقدر ملت باهاش حال کردن 1 راهرو هست که 100 باری باید بریش اونجا هم جو محیط عالیه اما گیم پلی زیر خط فقر هست.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
پشمام عجب گیفایی :D واقعا GG سال 2017 چی ساخته همه چی در بهترین سطح هست ! تازه هم بازی مپ بزرگی داره و هم کل مپ شلوغ با پوشش گیاهی مختلف و متنوع هست
البته DS بیشتر رو جزییات چهره ها کار کردن و به شدت خفن کار شده و خود دنیای بازی هم با این حال که خلوته ولی به شدت چشم نوازه
اتفاقا یه کیف کاملا مشابه با محیط دث استرندینگ دارم ! میتونی با دقیقه ۲۲ تریلر مقایسه کنی

http://uupload.ir/files/vlot_niku6h8_(1).gif

..................‌

خوب تریلر رو دیدم ، بر خلاف انتظارم اصلا بدم نیومد !!! خیلی چیزای جالبی داشت ! اما خداوکیلی بدون هیچ دروغی میگم ، بعضی جاهای تریلر قشنگ می رفتم تو چرت !

مهمترین ویژگی گیم پلی که می‌تونه دغدغه ذهنی درست کنه حفظ بالانسه !!
طناب و اینها و اسکلت فلزی و غیره هم جالب بودن !! جالب تر اینکه فکر کنم اگه لول آپ کنی احتمالا طول طناب ها بلند تر میشه!

در مورد باس هم نمی‌دونم شاید درجه سختی روی همون استوری بود ! چون باشه اصلا حمله نمی‌کرد ، فقط یه جاهایی می ایستاد طرفش نارنجک پرت بشه!

در مورد مولتی و تعامل با بقیه پلیر ها هم خیلی جالب بود ، ولی جدید نبود ، مثلا من خودم همچین تجربه ای (نه به این اندازه بیشتر مثل پروتوتایپ چیزی که تو دث استرندینگ بود) رو تو بخش مولتی پلیر گراویتی راش و تعامل بین پلیر ها رو دیده بودم و اصلا چیز جدیدی نیست!( البته به همکاری پلیر ها در بلاد بورن هم میشه اشاره کرد)

سبک بازی هم به راحتی ادونچر با کمی اکشنه ، سبک جدیدی هم ندیدم !

به نظر من موفقیت بازی بستگی به داستان ، و عمق کرفتینگ بازی و بخش های جانبی بازی داره! حداقل اگه بخش کالکتیبل و ماموریت فرعی هم داشت خوب بود !

و البته گرافیک فنی با اینکه خوبه ، خیلی هم شاخ نیست!

خلاصه بر خلاف ایده های جالب و خلاقانه ، یکنواختی بازی مثل سم میمونه براش !
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
هر چیزی تو mgsv قابل نقد باشه انیمیشن ها نیست دیگه، یعنی همون mgs2 رو‌ من گهگداری بازی میکنم همچنان از نرم بودن انیمیشن های رایدن فر میخورم دیگه چه برسه به انیمیشن های گولاخ v که ۶۰ فریمم هست. این که SC انیمیشن ها خوبن دلیل نمیشه بخوای بقیه رو زیر سوال ببری
زیر سوال نبردم هم موافقم هم مخالف ببینید هر بازیی تو هر بخشیش خوبی و بدی خودش داره درباره کنترل و انیمیشن بازی های کوجیما هم مسئله همینه دقیقا هم خوبی داره و هم بدی من از mgs5 (خودم تجربه نکردم نظر آنچنانی نمیدم) بد نگفتم گفتم از نظر انیمیشن بهترین تو بازی های کوجیما و از خیلیا که اصلا نمیدونستن سری چیه فقط تعریف شنیدم بگزریم داشتم میگفتم که هرچیزی خوبی و بدی خودش داره درسته فیزیک بازی های کوجیما خفنه گیم پلی هاش خلاقانس انیمیشن های cqc و ریلود یا جاخالی دادن و سینه خیز رفتن اسنیک خفنه اینا همش درسته مخالفتی ندارم فقط از ضعف کنترل ها و یسری از انیمیشن ها مثل نشستن و پا شدن شخصیت و راه رفتنش که هنوزم که هنوزه تو بازی های کوجیما مصنوعیه مینالم همین مثلا بازیی مثل mgs5 که رو واقع گرایی تاکید داشت تمتم حرکاتش زیادی سرعتی و مصنوعیه اصلا آدم تو واقعیت چنین حرکاتی نمیتونه بزنه ds هم قشنگ همون ضعف ها رو داره و تازه بدترم هست خودت خفت کردنش با بند دیدی دیگه امیدوارم منظورم درست رسونده باشم
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اتفاقا یه کیف کاملا مشابه با محیط دث استرندینگ دارم ! میتونی با دقیقه ۲۲ تریلر مقایسه کنی

http://uupload.ir/files/vlot_niku6h8_(1).gif

..................‌

خوب تریلر رو دیدم ، بر خلاف انتظارم اصلا بدم نیومد !!! خیلی چیزای جالبی داشت ! اما خداوکیلی بدون هیچ دروغی میگم ، بعضی جاهای تریلر قشنگ می رفتم تو چرت !

مهمترین ویژگی گیم پلی که می‌تونه دغدغه ذهنی درست کنه حفظ بالانسه !!
طناب و اینها و اسکلت فلزی و غیره هم جالب بودن !! جالب تر اینکه فکر کنم اگه لول آپ کنی احتمالا طول طناب ها بلند تر میشه!

در مورد باس هم نمی‌دونم شاید درجه سختی روی همون استوری بود ! چون باشه اصلا حمله نمی‌کرد ، فقط یه جاهایی می ایستاد طرفش نارنجک پرت بشه!

در مورد مولتی و تعامل با بقیه پلیر ها هم خیلی جالب بود ، ولی جدید نبود ، مثلا من خودم همچین تجربه ای (نه به این اندازه بیشتر مثل پروتوتایپ چیزی که تو دث استرندینگ بود) رو تو بخش مولتی پلیر گراویتی راش و تعامل بین پلیر ها رو دیده بودم و اصلا چیز جدیدی نیست!( البته به همکاری پلیر ها در بلاد بورن هم میشه اشاره کرد)

سبک بازی هم به راحتی ادونچر با کمی اکشنه ، سبک جدیدی هم ندیدم !

به نظر من موفقیت بازی بستگی به داستان ، و عمق کرفتینگ بازی و بخش های جانبی بازی داره! حداقل اگه بخش کالکتیبل و ماموریت فرعی هم داشت خوب بود !

و البته گرافیک فنی با اینکه خوبه ، خیلی هم شاخ نیست!

خلاصه بر خلاف ایده های جالب و خلاقانه ، یکنواختی بازی مثل سم میمونه براش !
مازیار این گیفا خیلی خوبن
منتها من تو گرفیک هورایزن رنگ بندی ها رو دوست نداشتم انگار رو همه چی یه گرد قرمز ریخته بود که من اصلا نمیپسندم بنظرم DS همون گرافیکه با رنگ بندی بشدت بهتر و طرحی صورتهای خیلی قویتر در کل واقعا گرافیک هر دو بازی عالیه
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
مازیار این گیفا خیلی خوبن
منتها من تو گرفیک هورایزن رنگ بندی ها رو دوست نداشتم انگار رو همه چی یه گرد قرمز ریخته بود که من اصلا نمیپسندم بنظرم DS همون گرافیکه با رنگ بندی بشدت بهتر و طرحی صورتهای خیلی قویتر در کل واقعا گرافیک هر دو بازی عالیه
عمرا از نظر بافت ها و جزییات و تعداد و تنوع چیز هایی که محیط میبینیم دث نزدیک به هورایزن بشه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر