PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
چسبیدن به 4 تا باگ تو گیم‌پلی... و اینکه بازی شده کلا راه رفتن و کولبری!!!!!!!!!!!
بدون اینکه اصلا بخان بفهمن این تجهیزات چرا داره حمل میشه و داستان چیه
یا میگن بازی خسته کنندست... در حالیکه کلا ی محیط از بازی دیدن..... دم بعضی از دوستان گرم
در مورد محیط مطمئنم تنوع خفنی رو شاهد هستیم، از یک سمت آمریکا میخوایم بریم اون سمتش، انواع و اقسام محیط ها میگذریم ، یه سری محیط ها رو تو عکس ها نشون دادن یا یک سری محیط ها از دور دست ها معلوم بودن(مثل محیط برفی و ...)
اما مهم اینه این محیط ها چقدر توی بازی جذابیت دارن!صرفا داشتن محیط های مختلف اونقدر کار خاصی نیست(الان هر OWی بزنی به 4بخش جنگل،صحرا،برف،کنار دریا تقسیم میشه:D )

حالا هنوز نمایش رو ندیدم، ولی اگر بازمونده هایی از شهرهای/بناهای قدیمی مثل Horizon (و چه بسا بهتر از اون) توی بازی باشن و حتی پی ببریم چه اتفاقاتی افتاده ...، به قول ملت تو این محیط Random Encounterهای مختلف ببینیم، کلا محیطه جدا از محیط خالی یه چیزایی داشته باشه، جذاب تر میکنه کار رو!
اون اتفاقات رو که گفتم، U4 (و TLOU ) و Horizon به نظرم به شدت فوق العاده بودن توی پرداخت و روایت اتفاقات، از طریق فایل ها و آیتم ها! Horizon جدا داستانی که تو فایل ها گفته میشد چندین برابر از داستان خود Aloy جذاب تر بود! همش کنجکاو بودی: چجوری به اینجا رسیدیم؟ این بنده خدا که اینجا اومده استخدام سرنوشتش چی شده؟ و ...
این مورد رو تا اومدن خود بازی هیچکی ازش سر در نمیاره البته:D فقط امیدوارم سنگ تموم گذاشته باشن براش:D


فکر میکنم با توجه به چیزایی که دیدیم، آب و هوا حداقل رو گیم پلی تاثیر داره و تجهیزات مناسب با اون منطقه رو باید با خودمون داشته باشیم...این خوبه!
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
در کل از اون اولین تریلر گیم پلی معلوم بود بازی خیلی آهسته ای هست و نمیدونم چرا یه عده از دوستان الان تعجب کردن و سورپرایز شدن که بازی تمام اکشن و سریع نیست :| :D

نمایش بازی خیلی خوب بود! از اون بازی های به قولی comfy هست که باید لم بدی روی مبل :D بری گشت و گزار و به چیز خاصی فکر نکنی :D (جدا از بخش های داستانی بازی البته :-" )
در کل همچنان امدمون به استاد رو از دست ندادیم :D
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
گیم‌پلی بازی چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ جزئیات... انصافا سطح بالاست... اون جادوی کوجیما رو تو بازی حس میکنی و میفهمی که بازی ریشه‌داریه و آبکی نیست....فقط یسری باگ‌ تو رفتار و انیمیشن‌ها وجود داره که بنظرم تا انتشار بازی حل میشه.

بعضی از دوستان میگن بازی خسته کنندست... که با دیدن فقط یک محیط نمیشه بازی رو خسته کننده در نظر گرفت...(یعنی 1% بازی رو دیدن میگن خسته کنندست... (همون دشت وسیع))
یسری هم میگن بازی کلا کولبریه... که اینم دیگه موندم چی بگم... چون اصلا حتی نمیخان بفهمن داستان این حمل کردن تجهیزات چیه و چرا این اتفاق داره میفته... بدون هیچ توجهی به داستان
در مورد داستان و کارگردانی هم که کارنامۀ کوجیما جواب مارو میده.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
میدونید از کارای کوجیما عجیب تر چیه؟ اینه که بعضیا دارن برا خسته کننده و فچ کوئست ترین قسمت بازی دلیل داستانی میارن:|
فقط کافیه دوتا از همین مراحل پیاده روی و کولبری به یه شکل دیگه تو بازیا دیگه باشه تو نقد تمام دوستان جز نکات منفیش میشه مراحل تکراری و خسته کننده بعد حالا که هسته اصلی بازی همین جریانه همه میگن اوفففففف چه چیز خاصیه عاشقش شدم مطمعنا پشت این جعبه ها یه چیز مهم داستانی هست صد درد صد بازی یه داستان خفن داره:| انصافا؟:|
حتی دارین برا محیط خالی بازی دلیل میارین میگید نههه این فقط یه لوکشین از بازیه!!!انصافا؟ اصلا لازم به لوکیشن هنای دیگه نیس تو هر بازی دیگه ای فقط کافیه یه قسمت کوچیک از بازی توخالی باشه بعد میگید لعنت چرا اینجا بازی اینطوری بود حوصلم سر رفت
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
انیمیشن‌ها
حالا یچی میگم نپرید سرم متاسفانه انیمیشنا بعید میدونم درست بشه چندصفحه قبلم گفتم انیمیشن بازیای کوجیما خوب نیست اساتید میخندیدن چراش درک نمیکنم چون خوب نیست واقعا! DS در کنار MGS5 بهترین تو انیمیشن من انتظار دیگه ای ازش ندارم خداییش سری MGS تک تک بازی هاش حتی اونایی که خود کوجیما نساخته فوق العادس ولی انیمیشنا و کنترل هاش انقدرا تعریفی نداره چیزی که خفنش میکنه گیم پلی پر جزئیات و داستان
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Coma BlacK

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,363
اول بگم نظر شخصی تا ترور شخصیتی نشیم
من ک نتونستم تا آخر ببینم و خسته شدم.همش راه رفت :D
گرافیکش بدک نیس ولی باگ داشت ک اینا رفع شدنیه
بازی دستم برسه بازی میکنم ولی تقریبا مطمئنم خوشم نمیاد ولی به عشق این بازگیرای لعنتی مجبورم یه تستی بزنم دیگ:D
در نهایت هیچ امیدی به موفقیت بازی ندارم و فوقش میتونه یه بازی معمولی بشه
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
اول بگم نظر شخصی تا ترور شخصیتی نشیم
من ک نتونستم تا آخر ببینم و خسته شدم.همش راه رفت :D
گرافیکش بدک نیس ولی باگ داشت ک اینا رفع شدنیه
بازی دستم برسه بازی میکنم ولی تقریبا مطمئنم خوشم نمیاد ولی به عشق این بازگیرای لعنتی مجبورم یه تستی بزنم دیگ:D
در نهایت هیچ امیدی به موفقیت بازی ندارم و فوقش میتونه یه بازی معمولی بشه
درسته محیط بزرگ بود و میبریدن ولی بنظرم اینا جاهای سطحی بازی همون محیطی که بی تی ها گرفتن سم خودش کلی تفاوت داشت و حسش متفاوت بود
 
  • Like
Reactions: hitman68

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,544
نام
کورش
خب ویدئو رو دیدم و به جرات میتونم بگم از نظر تاثیر یکی از عجیب ترین دموهای عمرم بود. من هیچ ویدئویی رو سراغ نداشتم که بتونه تو چند دقیقه من رو از بی تفاوتی و کسلی به شوق بیاره. تا یه جایی همه اش فکر میکردم این چیه و شبیه ساز کولبری به چه دردی میخوره ولی دقیقا از وقتی که پخش اهنگ شروع شد و از دور به سمت لوکیشنی که در دوردست دیده میشه حرکت کرد اون محیط و صدا و اتمسفر باعث شد بخوام همین الان این گیم رو بازی کنم.

بازی محیطش به جرات تابحال زیباترین محیطی بوده که در یه گیم اوپن ورلد دیدم. شاید برای بقیه همون کوه و دشت معمولی و بارون و مه و رطوبت باشه ولی برای من دقیقا همون چیزیه که دوست داشتم باشه. این موضوع که محیط پر از خالیه هم اوایل اذیت میکرد ولی یخورده که گذشت حتی دوست داشتم فاصله ها بیشتر بود و همینطور هی میرفت و کاش دیرتر به پایین تپه میرسید. یه جور حالت ریلکس کردن و لذت بردن از محیط داشت فارغ از اینکه گیم چالش و دشمن و هدف و اینها داره یا نه.
البته اینها همه اش حالت شخصی داره و همونطور که به من حال داد ممکنه با روحیات یکی فرد دیگه ضد حال باشه.
درکل بازی طوری بنظر میرسه که شخص خودش باید تجربه کنه تا ببینه چطوره ولی براساس ظاهر قضیه و اینکه اتمسفر در یک بازی خیلی برام مهمه این بازی برای من عالی بنظر میرسه فقط کاش انلاین نباشه.جایی هم ندیدم گفته بشه انلاینه ولی خب لایک زدن رو اثرات بقیه در محیط خلاف این رو نشون میده.
در این دمو من از چیزی که دیدم راضی ام و دوست دارم خودم بتونم این محیط و اتمسفر و حس رو تجربه کنم.
 

delta05

کاربر سایت
Jan 24, 2019
304
بازی خیلی رو واقع گرایی تاکید داره ازحمام رفتن و دستشویی و بچه داری و ... خب د لامصب موقع مبارزات هم اون کوله رو بزار زمین که انیمیشن مبارزات یجوری نشه مثل الان و هم واقع گرایی بخشای دیگه رو زیر سوال نبر با این حرکت
نردبونی که تو کوله هستش وسط مبارزه به چه کاری میاد اخه خردمند جان
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
گیم پلی رو دیدم و از بازی خوشم اومد! این مسیر طولانی یه پیاده روی رو ساده طراحی نکردن و چالش برانگیزه و این میکانیزم های گیم پلی ای که برای مقابله با محیط های طبیعی ترتیب داده بودن بنظر سرگرم کننده میومد، البته نمیدونم تو دراز مدت شاید خسته کننده بشه. کلا حس بازی رو دوست داشتم
 
  • Like
Reactions: noctis-sm3

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
خدا شاهده وسطش خوابم‌ برد:D
البته فکر میکنم اینکه ژاپنی صحبت میکردن (چرا مترجم نیوردن!!) هم بی تاثیر نبوده ، به هرحال اومدم کامنتارو خوندم فهمیدم باس فایت و مخفی کاری و... داشته:|
الان مجدد کامل دیدم ، خوشمان آمد!
فقط اینکه باس رو به این خوشکلی طراحی کردین ، ولی چرا انقدر بد اتک میزد!؟:-/
یه حدسی راجبش میشه زد ، اینکه کوجیما با علم بر نوع حملات و ضعف های باس امان بهش نداده باشه ، که به نظرم اشتباه کرد و می بایست نوب بازی در میورد تا ما قشنگ توانایی و حضور باس رو حس کنیم!
اینایی که حال نکردن تو ذهنشون صدای کوجی و اون خانمه رو mute کنن و با موسیقی ارام بخش خود بازی بهش نگاه کنن(فَکش خسته نشد؟)اوضاع یکم بهتر میشه:D
در کل چون انتظار چیز بیشتری نداشتم ، راضی ام:D
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
به نظرم کوجیما زیاد درگیر شخصیتهای بازیش بوده محیط و طراحیش که عالی اما مهمترین چیز بازی گیمپلی بعد چندین سال شاهکاری مثل متال ساختن گیمپلی بهتری انتظار داشتم به خصوص بعد فانتوم هر سری روی بازیگراش مانور داده ولی در کل بازی که حتما باید تجربه کرد
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,593
نام
mohammad
در کل خوشم اومد...ایده و داستان و شخصیت های بازی رو خیلی دوست دارم(هرچند مخالف حضور بازیگرای چهره اشنا و معروف هستم چون اون حس تک بودن و ماندگاری شخصیت رو میگیره)مگه سالی چند بازی اینطوری میاد که خودمون رو از تجربه کردنش محروم کنیم؟:D نمایش در کل راضی کننده بود اما خوب محیط به شدتت خالیه...یک عده حجم رو می بینن نه جزئیات رو... حاضر بودم مپ بازی هرچقدر هست یک دهم بشه اما یک شهر ویران شده پر جزئیاتم ببنیم... اما خوب چیزی که راحته کش دادن مپ کچله:D
_____
میگم حالا خوبه نمایش برای کسایی بود که ایمان ندارن به استاد...:D من از روز اول عاشق بازی شدم و چشم بسته رفته بود تو لیست خریدم اما باز حق میدم به کسایی که راضی نیستن...
حتما استاد بیخیال کسایی که ایمان ندارن میشد و میخواست برای فن های خودش نمایش ترتیب بده...تشکیل حباب در چشمه ها به علت تخلیه باد روده نورمن رو نشون بده...و فن های استاد بگن...وایییی استاد نمک بودنتو قربون :|:)):|:)):|:)):|:)):|:)):|
 
  • Smile
Reactions: vaan 2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر