David Cage: عرضه عناوین دنباله دار، ریشه خلاقیت را می خشکاند

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
456

David Cage: عرضه عناوین دنباله دار، ریشه خلاقیت را می خشکاند

هرکس که امید به انتشار ادامه عنوان Heavy Rain دارد، بهتر است که زیاد امیدوار نباشد.
در مصاحبه ای که به تازگی صورت گرفته، مدیر عامل استودیوی Quantic Dream آقای David Cage در مورد اهمیت خلاقیت و نوآوری در مقابل عرضه دنباله های دائمی برای بازی ها به صحبت پرداخته است.

او می گوید:
" تعداد زیادی از مردم به دنبال عناوین مشابه اند و اگر شما چنین بازی هایی را منتشر کنید آنها نیز با خوشحالی آن را می خرند. با حضور چنین بازیکنانی، سر و کله سرمایه گذارانی پیدا می شود که هیچ علاقه ای به نوآوری و خلاقیت ندارند و آنها را تشویق می کنند که کریسمس هر سال یک بازی مشابه را بخرند. اگر شما یک فرد علاقه مند و خلاق باشید و باور داشته باشید به غیر از بازی های شوتر ،سبک های دیگری هم وجود دارند، آن وقت خواهید فهمید که عرضه این عناوین دنباله دار می تواند باعث نابودی خلاقیت و نوآوری گردد. "

Beyond: Two Souls هم به همین شکل خواهد بود، بنابر این نمی توان آن را یک دنباله معنوی از Heavy Rain دانست.

در Heavy Rain شما بایستی در کالبد کاراکتر های بازی قرار گرفته و زندگی می کردید و به طور مداوم با ملاقات های متفاوت و تصمیمات حیاتی روبرو می شدید، در حالی که Beyond: Two Souls بیشتر یک بازی معما محور نامتقارن است که در آن بایستی به کنترل Jodie که شخصیت فیزیکی داستان است بپردازید و در کنار آن با کاراکتر ماورا الطبیعه Idan در بازی پیش بروید.


منبع
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,357
نام
کیا
باز این کله کچل دماغ کوفته حرف زد ؟! :|
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,833
نام
مهدی
آقا پیشنهاد میکنم نام کیج رو تو سایت فی لتر کنید تا نشه راجع بهش تایپک زد که شهدای گمنام در راه بلاد کفر بیان نظر بدن :D
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
دنباله داریم تا دنباله.

یکی میشه متال گیر .
یکی میشه cod
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
15,589
نام
امین رضا
باز این کله کچل دماغ کوفته حرف زد ؟! :|
کریسمس هر سال یک بازی مشابه را بخرند.اگر شما یک فرد علاقه مند و خلاق باشید و باور داشته باشید به غیر از بازی های شوتر ،سبک های دیگری هم وجود دارند،
منظورش فک میکنم کاملاً معلومه چی هست
نمیگه AC (یا هر بازی دیگه ای) باعث میشه خلاقیت کم بشه که میگه فرضاً CoD و امثالهم باعث این قضیه میشه که تا حدود زیادی راست هم میگه:-"
به CoD هم نیاز هست
به راه راست خوش آمدی:D
حالا بگذریم از یه سری عناوین دنباله دار که شاید هر 3 یا 4 سال یه بار عرضه بشن.
MGS آیا؟!
 

Frobary

Return of the King
Loyal Member
Jun 6, 2007
28,966
نام
محمد
هر دو تا مهم هستن به نظرم، یعنی همون قدری که به IP جدید نیاز هست به بازی دنباله دار هم نیاز هست. همون قدری که به Beyond نیاز هست، به CoD هم نیاز هست :D حالا بگذریم از یه سری عناوین دنباله دار که شاید هر 3 یا 4 سال یه بار عرضه بشن.

پ.ن: از هر دو طرف دعوا (:D) هم استدعا دارم بزارید این یکی تاپیک سالم بمونه چون میشه به خوبی بحث کرد :D

به راه راست خوش آمدی
من فن MW هستم از نوع شدید، بله :D
 
آخرین ویرایش:

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,771
نام
حسین
" تعداد زیادی از مردم به دنبال عناوین مشابه اند و اگر شما چنین بازی هایی را منتشر کنید آنها نیز با خوشحالی آن را می خرند. با حضور چنین بازیکنانی، سر و کله سرمایه گذارانی پیدا می شود که هیچ علاقه ای به نوآوری و خلاقیت ندارند و آنها را تشویق می کنند که کریسمس هر سال یک بازی مشابه را بخرند. اگر شما یک فرد علاقه مند و خلاق باشید و باور داشته باشید به غیر از بازی های شوتر ،سبک های دیگری هم وجود دارند، آن وقت خواهید فهمید که عرضه این عناوین دنباله دار می تواند باعث نابودی خلاقیت و نوآوری گردد. "
این قسمت حرفشو باید طلا گرفت
استاد منتظر شاهکارت هستیم :)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,442
یکی نیست FEZ ی Dark Souls ی چیزی بده دست این بابا تا ایشون اول با مفهوم Video Game اشنا بشه بعد درمورد خلاقیت (Journey) نظر بده!.
 

g.o.w

کاربر سایت
Apr 27, 2006
10,303
نام
arman
بازم cage یه حرفی زدو سر و کله هیترهاش پیدا شد 8-|
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,777
هر کسی نظری داره و به نظر منم نظر ایشون کامل درسته.ادم ۴سالی یه بار بازی ای مثل هوی رین یا جی تی ای بازی کنه بهتره یا سالی یه کد؟
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,336
نام
Ali
با بخشی از حرفاش موافقم

متاسفانه تعریف دنباله توی این نسل تا حدودی تغییر کرده ، اکثر دنباله های این نسل با کوچیکترین تغییر نسبت به نسخه اصلیشون منتشر شدند که یکی از دلایل اصلی از بین رفتن خلاقیت این نوع دنباله ها هستند

اما داشتیم دنباله هایی که با وجود ادامه بودن تونستن تنوع ایجاد کنند و به نظرم این دسته از دنباله ها حضورشون خیلی هم برای صنعت مفید بوده
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,212
نام
وحید
من مخالف نظر کیج هستم.
بازیهای دنباله دار چه ربطی به خشک شدن خلاقیت دارن؟
بعضی وقتها همین دنباله ها هستن که خلاقیت بوجود میارن.
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,008
ولی جدا مشابه این حرف رو قبلا زده بود من تیتر خبر رو دیدم فکر کردم تکراریه :D

خدا به خیر کنه نزدیکای عرضه بازی...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟