Darksiders II اینبار با طعم مرگ

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
darksiders-2.jpg



امروز Game Informer تصویر روی جلد شماره ی بعدی خود را منتشر کرد.تصویری از شماره ی دوم عنوان خوش ساخت Darksiders که اینبار بر خلاف شماره ی قبل که کاراکتر اصلی آن War یکی از چهار سوار آخرالزمان بود, بازیکنان در نقش Death یکی دیگر از آن چهار سوار ظاهر خواهند شد.

Death به قلمروهای تاریکی و روشنایی مختلفی وارد می شود تا برادر خود War را آزاد کند.کسی که سواران آخرالزمان او را برای شروع زودتر از موعد مقرر آخرالزمان مقصر می دانند.

دنیای Darksiders II بسیار بزرگتر از عنوان نخست توصیف شده است و همچنین شامل آپگرید کامل اسلحه ها و زره ها,سیاهچاله های بزرگتر و چالش برانگیز تر و دشمنان و باس های بسیارعظیم تر خواهد بود. تنوع NPC ها بیشتر از عنوان قبلی است و سیستم غارت(Loot) پر جزئیات تر شده است.


GI قول یک پیش نمایش 10 صفحه ای را داده است.این عنوان در تاریخی نامشخص در سال 2012 برای سه پلتفرم PC,PS3 و X360 عرضه خواهد شد.

تصویر کامل کاور ماه July را میتوانید در زیر مشاهده کنید:


 
آخرین ویرایش:

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
تقلید فاحش نینتندو از Psychonauts رو همه فن های اون بازی و خیلی از بازی بازها می شناسن و محمد اولین نفر نیست. متاسفانه فن های نینتندو هیچ وقت این رو قبول نمی کنن و فروش و معروفیت سایکوناتس هم اینقدر پایینه که باعث شده خیلی ها بازیش نکنن. اون هاب توی SMG2 عینا از ایده منو و مرکز اصلی تو سایکوناتز برداشته شده که میشه مثل سیاره دورش چرخید و... . SMG1 حتی از Ratchet & Clank UYA هم تقلید کرده بود که سازنده هاش اومدن گفتن برای ما افتخاره میاموتو از ایده ما استفاده می کنه.
جناب میاموتو هم گفتن که ما اصلا از R&C تقلید نکردیم و همه ایده ها از خودمون بوده!!! (احتمالا تصادفی شدن که SMG1 و 2 به کپی های 90 درصدی Psychonauts و ایده های سیاره محور R&C 3 تبدیل شدن).

-

اما بحث DS2
یکش به نظرم بازی خوبی بود هر چند ضعف هم زیاد داشت ولی پر از لحظات جالب بود. به علاوه تم و کارگردانی هنریش خیلی خیلی جذاب بودن. هر اصلا چند به Soul Reaver ها نمی رسه ولی بازم خوبه و الان هم Death شکل رازیل گونه تر پیدا کرده که در غیاب LoK و SR ها غنیمته :)
 
  • Like
Reactions: Wander and PXG

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
گفتم که :D این بازی کارگردانش WOW بازه به خدا ... همه کرکتر ها کپی از سری وارکرفت هستن ... اون Vulgrim بود که چیز میز میفروخت کپی از Kelthuzad تو Wow هست ...
نکته تازه ایی که یافتم در مورد صدا و دوبلور Death هست که صداش کپی صدای پدر ارتاس تو وارکرفته ... یعنی دوبلور همونه :D ..... کارگردانه بازی داره فریاد میزنه بلیزارد منو استخدام کن :D خداییش البته کپی دوست داشتنیه ...
 
  • Like
Reactions: Wander

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر