Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
من هم خیلی مطمئن نیستم ولی با توجه به اطلاعاتی که اومده، احتمال Prequel بودن بیشتر از Sequel هست. :d


توی DS1 امکان کشتن Andre وجود داشت. پس از لحاظ منطقی این باید قبل DS1 باشه که تناقضی ایجاد نشه. مگر اینکه بیان قضیه فرزند گمشده ی Gwyn ( که قرار بوده تو DS1 باشه اما حذف شده) رو دوباره تو بازی قرار بدن و یجورایی Immortal ـش کنن.

تو دارک سولز 1 علاوه بر آندره، 2 آهنگر دیگه هم تو بازی بودن که ظاهری مشابه باهاش داشتن و سنگ شده بودن! یکی شون حامل کلید برجی بود که هول درش زندانی شده بود، و دیگری به پینتد ورد تبعید شده بود، که نشون میده هر 2شون جایگاه مهمی داشتن! حالا یا بقول شما روایت بازی قبل از نسخه 1 هست و کرکتر داخل تصویر یکی از این 3 نفره، یا اینکه با توجه به بیداری loc ها چه بسا اهنگرهای طلسم شده/مرده هم بیدار شدن، یا اینکه همانند نسخه دوم ایتمی برای پلیر در نظر گرفته شده که بشه افراد سنگ شده رو آزاد کرد و یا اینکه در منطق دارک سولز تمام اهنگرهای آستورایی از یه خانواده هستن و در طی قرون مختلف همواره هم شکل :دی

Petrified_Blacksmith.jpg


پ.ن 1: این دو NPC حامل Divine Ember و Dark Ember بودن!
پ.ن 2: نوع سنگ شدن اینها هم جالبه! مشخصه با میل شخصی خواستن سنگ بشن، چون در حال تعظیم و احترام هستند! شاید به خواسته خودشون سنگ شدن (بقولی نامیرا) که قرون بعد اگر لازم بود کسی بیدارشون کنه.
 
آخرین ویرایش:
متن اُپنینگ بازی که منتظر بودم یکی بذارش:

Yes indeed it is called Lothric,

Where the transitory lands of the Lords of Cinder converge.
In venturing north the pilgrims discover the truth of the old words.

The fire fades and the lords go without thrones.
When the link of fire is threatened the bell tolls,
Unearthing the old Lords of Cinder from their graves:
Aldrich Saint of the Deep
Farron’s Undead Legion the Abyss Watchers
and the reclusive lord of the profaned capital,
Yhorm the Giant
Only in truth the lords will abandon their thrones

and the unkindled will rise
Nameless accursed undead, Unfit even to be cinder.

And so it is
That ash seeketh embers.

به نظرتون Old Words چی میتونه باشه؟ به نظر من پیشگویی هست که میگفت یه روز یه Undead میره به سرزمین لردها و اونجا آتش رو لینک میکنه (DS1). حالا چرا قدیمی؟:-/

میگه آتش رو به خاموشی میذاره و لردها بدون تاج و تخت میمونن. به نظر منظورش اینه که هر دفعه که آتش رو به خاموشی میذاره، لردها تاج و تختشون رو ول میکنن تا برن آتش رو لینک کنن. حالا این وسط Heirs To The Throne معلوم نیست چه نقشی ایفا میکنن. اگر قراره LoC ها آتش رو لینک کنن، پس HTTT ها چیکاره هستن؟ شاید مسئولیت محافظت از آتش رو دارن تا وقتی که دوباره رو به خاموشی میذاره.

خط بعدی میگه وقتی آتش رو به خاموشی میذاره، ناقوس به صدا در میاد و لردها از قبرهاشون بیرون میان. دقت کردین توی تریلر دقیقا همینطوری بود؟ (همشون از توی یه قبر بیرون میومدن) به نظرم هر دفعه که اینا آتش رو لینک میکنن و جزغاله میشن، وارثای تاج و تخت اینا رو میذارن توی قبر و دوباره سر روز موعود با یه Ember اینا رو زنده میکنن و برشون میگردونن.

آخر سر هم میگه Unkindled ها برمی‌خیزن. Undead های نفرین شده بی نام و نشونی که حتی شایسته Cinder شدن (ایهام داره. هم اینکه ارزش ندارن که برای آتش قربانی بشن و هم اینکه ارزش نداره لقب LoC رو به دوش بکشن) نیستن.
===============
اگه کسی پایه هست، یه چندتا تئوری بگیم و در موردشون بحث کنیم.
تو دارک سولز 1 علاوه بر آندره، 2 آهنگر دیگه هم تو بازی بودن که ظاهری مشابه باهاش داشتن و سنگ شده بودن! یکی شون حامل کلید برجی بود که هول درش زندانی شده بود، و دیگری به پینتد ورد تبعید شده بود، که نشون میده هر 2شون جایگاه مهمی داشتن! حالا یا بقول شما روایت بازی قبل از نسخه 1 هست و کرکتر داخل تصویر یکی از این 3 نفره، یا اینکه با توجه به بیداری loc ها چه بسا اهنگرهای طلسم شده/مرده هم بیدار شدن، یا اینکه همانند نسخه دوم ایتمی برای پلیر در نظر گرفته شده که بشه افراد سنگ شده رو آزاد کرد و یا اینکه در منطق دارک سولز تمام اهنگرهای آستورایی از یه خانواده هستن و در طی قرون مختلف همواره هم شکل
biggrin1.gif


Petrified_Blacksmith.jpg


پ.ن: این دو NPC حامل Divine Ember و Dark Ember بودن!
این 2تا خیلی قضیه-شون جالبه.
اونی که بعد از پروانه هست، کلید زندان Havel رو داره. توی توضیحات نوشته که Havel توسط یه "دوست عزیز" زندونی شده بود که این "دوست عزیز" نمیخواسته Havel رو به خاطر Undead شدن یا یه چیز دیگه که جلوتر توضیح میدم، بکشه.
دومی Dark Ember رو داره. توی دنیای نقاشی کسایی هستن که طرد شدن. نکته اینه که از Occult برای ساخت سلاح های Occult استفاده میشه که به منظور مقابله با خدایان ساخته میشدن. توی توضیحات Havel گفته میشه که برای وفاداری ارزش زیادی قائل بوده و از Seath متنفره به خاطر خیانتی که به هم نوع های خودش میکنه. در عین حال Gwyn کتابخونه رو بهش میده. در نتیجه میتونیم بگیم Havel از Gwyn متنفر میشه و قصد داره که خدایان رو نابود کنه اما اونجا زندونی میشه تا وقتی که Hollow میشه. حالا سوال اینه که، این "دوست عزیز"، Gwyn هست یا اون آهنگره؟
 
آخرین ویرایش:
تو دارک سولز 1 علاوه بر آندره، 2 آهنگر دیگه هم تو بازی بودن که ظاهری مشابه باهاش داشتن و سنگ شده بودن! یکی شون حامل کلید برجی بود که هول درش زندانی شده بود، و دیگری به پینتد ورد تبعید شده بود، که نشون میده هر 2شون جایگاه مهمی داشتن! حالا یا بقول شما روایت بازی قبل از نسخه 1 هست و کرکتر داخل تصویر یکی از این 3 نفره، یا اینکه با توجه به بیداری loc ها چه بسا اهنگرهای طلسم شده/مرده هم بیدار شدن، یا اینکه همانند نسخه دوم ایتمی برای پلیر در نظر گرفته شده که بشه افراد سنگ شده رو آزاد کرد و یا اینکه در منطق دارک سولز تمام اهنگرهای آستورایی از یه خانواده هستن و در طی قرون مختلف همواره هم شکل :دی

Petrified_Blacksmith.jpg


پ.ن 1: این دو NPC حامل Divine Ember و Dark Ember بودن!
پ.ن 2: نوع سنگ شدن اینها هم جالبه! مشخصه با میل شخصی خواستن سنگ بشن، چون در حال تعظیم و احترام هستند! شاید به خواسته خودشون سنگ شدن (بقولی نامیرا) که قرون بعد اگر لازم بود کسی بیدارشون کنه.
اون 2 تا رو کاملا فراموش کرده بودم. :d ممنون از این که کامل تر توضیح دادی. حالا قضیه خیلی جالب تر شد.
هر دوتاشون در زمان سنگ شدن Ember داشتن و جالب تر اینکه برای استفاده از Ember ها باید به Andre بدیمشون. یعنی همه ی اینا تصادفیه؟ :d
 
منم جزو کسایی بودم که سعی میکنم زیاد نیام تو این تاپیک. ولی هی تریلر و گیمپلی و... میاد دیگه منفجر شدم ولی بازم خیلی زوده واسه اومدن تو تاپیک، 3 ماه مونده هنوز. این تریلر شروع بازی چیز خاصی نداره اگه ببینم :((

پ.ن: کم کم محل سکونتمون تو بازیسنتر رو هم به Lothric تغییر بدیم :((
 
[MENTION=47810]NaRiiMaN[/MENTION]

فکر نکنم بازی Prequel باشه ها :-" یعنی با توجه به چیزایی که تا الان توی تریلرها دیدیم به نظرم بازی یه عالمه Cycle بعد از دو نسخه اولیه اتفاق میوفته و الان دیگه دنیا واقعا در ورطه نابودیه (خاموش شدن خورشید، خاکستر شدن سرزمین ها، ترک تاج و تخت توسط پادشاه ها و...) :دی

[MENTION=31468]NaViiDii[/MENTION]
نوید مشکلت حل شد؟ بالاخره تونستی تریلر رو بگیری؟

بله بله
فوق العاده بود ، یعنی خوشا به حالتون ، شاهکاری دیگر از میازاکی
 
1و 2 رو بازی نکردم ، از داستانم هیچی نمدونم
سری سولز هم سخت تر است از بلادبورن ، فکر کنم از توان و اعصابم خارج باشه :دی
البته خیلی دووس دارم بگیرمش :دی
مقاله های فوق العاده ای تو همین سایت برای داستانش تالیف و ترجمه شده :دی

بلادبورن هم که زدی تقریبا مشکلات تازه وارد ها رو نخواهی داشت :دی
 
ویدیو اولین باس بازی رو دیدیم احساس میکنم بازی بیش از حد ساده شده.

به نظر می رسه که نسبت به قبل، دشمن ها خیلی کندتر شده باشند و در مقابل سرعت عمل شخصیت اصلی خیلی بالا رفته طوری که باس تا میومد یه ضربه بزنه بازیکن رفته بود پشتش و چند ضربه زده بود. ضربات این باسی که نشون داد هم 90% تو آفساید بود، از 5 تا ضربه یه دونش دقیق بود سریع ...

به نظرم اینکه سرعت بازیکن تا این حد بالا باشه و سرعت دشمن ها کم، بازی رو خیلی ساده میکنه، تو نسخه دوم با چند تا جهش Stamina خالی میشد و خیلی نمی شد مانور داد، شخصیت هم انقدر سریع نبود اما الان علاوه بر سرعت شخصیت Stamina هم با جهش خیلی کم خالی میشه و به سرعت پر میشه...
 
ویدیو اولین باس بازی رو دیدیم احساس میکنم بازی بیش از حد ساده شده.

به نظر می رسه که نسبت به قبل، دشمن ها خیلی کندتر شده باشند و در مقابل سرعت عمل شخصیت اصلی خیلی بالا رفته طوری که باس تا میومد یه ضربه بزنه بازیکن رفته بود پشتش و چند ضربه زده بود. ضربات این باسی که نشون داد هم 90% تو آفساید بود، از 5 تا ضربه یه دونش دقیق بود سریع ...

به نظرم اینکه سرعت بازیکن تا این حد بالا باشه و سرعت دشمن ها کم، بازی رو خیلی ساده میکنه، تو نسخه دوم با چند تا جهش Stamina خالی میشد و خیلی نمی شد مانور داد، شخصیت هم انقدر سریع نبود اما الان علاوه بر سرعت شخصیت Stamina هم با جهش خیلی کم خالی میشه و به سرعت پر میشه...

نمایشی که شما دیدی فک کنم نسخه Beta باشه
و طرف لول آپ کرده که باس رو به این راحتی میزنه!در مورد سرعت هم میتونم بگم که از بلادبورن الهام گرفته.من بازی های Fromsoftware رو از بلادبورن شروع کردم و خیلی لذت بردم.بعدش رفتم سراغ دارک سولز 2 ولی در کمال ناباوری این بازی اصلا برام غیر قابل هضم بود.سرعت کم.مشعل محدود.
نسخه سوم فک کنم از المان های بلادبورن هم استفاده کردن چون خیلی ازشون استقبال شد
 
ویدیو اولین باس بازی رو دیدیم احساس میکنم بازی بیش از حد ساده شده.

به نظر می رسه که نسبت به قبل، دشمن ها خیلی کندتر شده باشند و در مقابل سرعت عمل شخصیت اصلی خیلی بالا رفته طوری که باس تا میومد یه ضربه بزنه بازیکن رفته بود پشتش و چند ضربه زده بود. ضربات این باسی که نشون داد هم 90% تو آفساید بود، از 5 تا ضربه یه دونش دقیق بود سریع ...

به نظرم اینکه سرعت بازیکن تا این حد بالا باشه و سرعت دشمن ها کم، بازی رو خیلی ساده میکنه، تو نسخه دوم با چند تا جهش Stamina خالی میشد و خیلی نمی شد مانور داد، شخصیت هم انقدر سریع نبود اما الان علاوه بر سرعت شخصیت Stamina هم با جهش خیلی کم خالی میشه و به سرعت پر میشه...
اگر با سری سولز آشنا باشی، معمولا باس اول نقش هویج رو ایفا میکنه و فقط یه ایده کلی بهت میده که با چی روبرو هستی و چیکار باید بکنی:d ضربات این باس هم چرخشی بود و نباید یه سری از ضربات رو کنارش میبودی.
اینکه بازیکن از Dodge یا Roll استفاده میکنه، محدود به خط Stamina هست و نمیتونه تا هر وقت بخواد هم این کارو ادامه بده. از طرف دیگه این باس اول اینطور بود. معمولا باس های بازی طوری طراحی میشن که با سرعت بالای بازیکن هماهنگ باشه و چه بسا یه سری باس داشتیم مثل Artorias، که بازیکن عملا جلوش کم میاورد.
این نکته رو هم بگم که طرف زره اولی بازی تنش بود و سرعتش در حالت عادی بالا هست (مثل 2 تا نسخه قبل). زره های سنگین تر این تحرک رو محدود تر هم میکنه.
 
خدارو شکر میکنم که وقت نداشتم تو سال گذشته bloodborne رو بازی کنم و تو این فاصله دارم بازی میکنم. و یکی دو ماهی باهاش مشغولم تا سلطان قلبها :x!! بیاد... مگه نه چی میگذشت به من تو این فاصله !! #:-s
.
.
.
راستی از همه بچه ها واسه زحماتی که تو برای گذاشتن داستان و خبر های روز از دارک سولز میکشن تشکر میکنم. واقعا ایول دارید همه اتون. :x
 
1و 2 رو بازی نکردم ، از داستانم هیچی نمدونم
سری سولز هم سخت تر است از بلادبورن ، فکر کنم از توان و اعصابم خارج باشه :دی
البته خیلی دووس دارم بگیرمش :دی

بنظرم به هیچ عنوان دارک های قبلی از دست ندید . نسخه اولش که فک نمیکنم سیستم خفنی بخواد راحت میشه رو pc بازی کرد و نسخه دومم که برای ps4 با توجه به dlc همراه بازی بالای 120 ساعت سرگرم میکنه . اگه باسی هم خیلی مشکل داشته باشید خود بازی یار کمکی گذاشته یا با خارجی ها co op بزنید.( شماره دوم به پای bloodborne نمیرسه :d)
البته من سختی زیادی تو بازی ندیدم بنظرم راحت و لذت بخش بود فقط باس های dlc اذیت میکرد.
 
یه سری تئوری دارم. هر کسی تئوری های خودشو بگه تا به یه چیزی برسیم:d

همین اول بگم که نسخه دوم رو سعی میکنم توی این تئوری ها جا ندم.
احساس میکنم بازی بعد از نسخه اوله. اگر یه نگاه به منشا همه چیز بکنیم، Gwyn اولین نفری بود که Lord Soul پیدا کرد و اولین پادشاهی رو بنا کرد و از اول خلقت، اولین نفری بوده که حضور داشته و اولین نفری هم هست که LoC شده. قبل از دوران Gwyn فقط اژدهایان بودن که هیچ. بعد از دوران گوین تا وقتی که ما توی شماره اول میکشیمش، هیچ LoCـی به وجود نیومده. چون اصلا کسی نتونسته گوین رو بکشه تا بتونه LoC بشه و ما اولین نفری هستیم که گوین و به طور کلی اولین ها رو میکشی. پس این 3تایی که توی شماره سوم هستن به هیچ وجه نمیتونن توی این بازه قراره بگیرن و در نتیجه فقط میتونن بعد از دوران مردن گوین و Chosen Undead باشن که خب میشه بعد از اتفاقات شماره اول.
این اصطلاح LoC فقط میتونه بعد از دوران گوین عامیانه شده باشه نه قبل از اون.
=======
مورد دوم اینه که اُپنینگ میگه ناقوس به صدا در میاد و LoC ها بیدار میشن. سوال اول اینه که کی ناقوس رو به صدا در میاره؟
من میگم اونایی هستم که توی اولین تریلر گیم پلی، مثل راهبه ها لباس پوشیده بودن و رنگشون قرمز بود. به طور کلی یه نهادی چیزی به وجود اومده که روز موعود (خاموش شدن آتش)، ناقوس ها رو به صدا در میارن و LoC ها رو بیدار میکنن.
=======
مورد سوم اینه که LoC ها از قبرشون بیدار میشن، نه؟ پس دقت کردین شخصیت اول هم از توی قبرش بلند میشه؟ یعنی شخصیت اول خودش یه LoC هست؟ ولی چرا بهش میگن Unkindled؟
=======
مورد چهارم 5تا تختی هست که توی فایرلینک وجود داره. روی یکیشون Ludleth of Courland نشسته که به خودش میگه LoC. سه تا تخت بعدی مال 3 نفری هستن که توی تریلر نشونشون میده. ولی هنوز یه تخت خالی میمونه. توی تریلر میگه که Lothric جاییه که همه LoC ها اونجا جمع میشن. یه لحظه فکر کنین. چرا نفر آخر رو نشون ندادن؟ خیلیا حدس میزنن به خاطر تاثیر گذاری بیشتر اسمی ازش نبردن. اما کی میتونه به شدت تاثیر گذار باشه؟ معلومه، Gwyn :d
=======
موردی ششم و مورد آخر، Yhorm The Giant هست. خیلیا میگفتن این همون Giant Lord شماره دومه ولی من میگم نیست. خوب به صورتش نگاه کنین. اصلا حفره ای توی صورتش نیست و چه بسا اگر بیشتر زوم کنین، میتونین خطوط صورتش و به خصوص گونه-ش رو ببینین. یه چیزی مثل آرتوریاس که میدونیم یه نفر توی اون زره هست ولی صورتش رو کاملا مشکی کردن که مرموز تر جلوه-ش بدن.
 
سلام ! یه سوال :دی من DS2 رو بازی نکردم و الان دارم بلادبورن بازی میکنم برا همین تا DS3 بیاد دیگه وقت نمیشه DS2 رو بازی کنم میخوام بدونم برم داستان DS2 رو بخونم تا برا 3ش اماده بشم یا به هم ربطی ندارن ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or