Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
تقدیم به تمامی فن های dark souls
[video=aparat;eAHmG]http://www.aparat.com/v/eAHmG[/video]
لایک کم بود واقعا...
فوق العاده =))

__________________________________________
watch?v=WBNTZuU8lzU&feature=youtu.be

نمایش جدید (لیک شده و آف اسکرین) از ادامه ی دمویی که بالاتر ویدئوش رو گذاشتن دوستان
باس منطقه و فایرلینک رو هم نمایش میده گویا
 
یه سری اطلاعات جدید از ایونتی که امروز برگزار شده، به دست اومده:


  • بنا به گفته اونایی که Network Test رو امتحان کرده بودن، سرعت حرکت شخصیت اصلی پایین تر اومده و در حد Demon's Souls شده،
  • ریست کردن Stat ها امکان پذیر هست اما تحت شرایط خاص.
  • عوض کردن شخصی سازی امکان پذیر نیست، پس با دقت انتخاب کنید.
  • امکان جا یه جا شدن بین بونفایر ها وجود داره اما باید اول اون ها رو کشف کنین (مثل دارک سولز 2)
  • کو آپ بازی کردن با دوستان مثل بلادبورن هست. از سیستمی که بر اساس پسوورد هست استفاده میکنه تا شما رو به هم جوین کنه.
  • شرایط مبارزه کردن بر اساس لول بازیکن هست.
  • زمان کو آپ بازی کردن نامحدوده. تا وقتی که باس رو بکشین یا خودتون کشته بشین.
  • اسلات های سلاح ها برای هر دست، 3تا هست.
  • جادو محدود به این که چه تعداد همراه خودتون دارین نیست، بلکه از خط FP کم میکنه.
  • اسپاون شدن دشمنان برخلاف شماره دوم، نامحدوده. با این کار خواستن حس غلبه بر موانع سخت رو برای بازیکن برگردونن (یکی از بهترین تصمیم ها)
  • اسم باس جدید هم Judge of Ash هست.
 
اوایل که بازی معرفی شده بود احساس می کردم که بین قسمت اول و دوم هست. ( به خاطر اون خرابه های Anor Londo ) ولی با توجه به تصاویری که تو این چند وقت منتشر شده دارم به این نتیجه می رسم که احتمالا این نسخه، یه Prequel برای DS1 هست.
حتی فکر اینکه ممکنه ارتوریاس رو قبل از Corrupt شدن توی این بازی ببینیم هم انصافا ادمو روانی می کنه. :d
 
یه سری اطلاعات جدید از ایونتی که امروز برگزار شده، به دست اومده:

  • اسپاون شدن دشمنان برخلاف شماره دوم، نامحدوده. با این کار خواستن حس غلبه بر موانع سخت رو برای بازیکن برگردونن (یکی از بهترین تصمیم ها)
.
یکی از بهترین اتفاقاتی که میتونست بیوفته همین بود! تو دارک سولز 2 بارها پیش اومده بود وقتی یه منطقه ای سخت ات میشد! یا مثلا برای رسیدن به یه باسی! (( مثلا ancient dragon)) با کلی دشمن روبرو بودی وقتی کم میوردی شروع میکردی به فارم کردن اون منطقه و بعد با خیال راحت میرفتی سراغ باس!! که یجورایی حرکت جالبی نبود!!
.
به شدت راضی شدن از این یه مورد :>
 
.
یکی از بهترین اتفاقاتی که میتونست بیوفته همین بود! تو دارک سولز 2 بارها پیش اومده بود وقتی یه منطقه ای سخت ات میشد! یا مثلا برای رسیدن به یه باسی! (( مثلا ancient dragon)) با کلی دشمن روبرو بودی وقتی کم میوردی شروع میکردی به فارم کردن اون منطقه و بعد با خیال راحت میرفتی سراغ باس!! که یجورایی حرکت جالبی نبود!!
.
به شدت راضی شدن از این یه مورد :>
DS2 به نظرم بازی بالانسی نبود. توی Scholar of The First Sin خیلی بهتر کار کردن و خیلی چیزها بالانس تر شد مثل همین راهی که به Ancient Dragon منتهی میشد. یه سری دشمن ها هم بودن که سرعتشون بیش از حد بالا و مسخره بود و اونا رو هم تا حدودی سر و سامون داده بودن.
البته یه موضوع مثبت داشت و اون Bonfire Ascetic بود و امیدوارم این آیتم رو توی شماره سوم هم برگردونن. خیلی خوبه که بتونین هر وقت که خواستیم، باس ها رو احیا کنیم و دوباره باهاشون مبارزه کنیم و مجبور نباشیم یه بار دیگه بازی رو تموم کنیم و از اول شروع کنیم.
==========================
یه حدس در مورد مکان Firelink Shrine میزنم و هر کی خواست بخونه، اسپویلر رو باز کنه:
به مکانی که بازیکن به فایرلینک میرسه دقت کنین. از یه جایی بالاتر از سطح زمین واردش میشه و یه کم گود مانند هست. اون پایین هم یه چیز دایره ای شکل هست که بازیکن توش بونفایر رو روشن میکنه. 5 تا تخت مذکور هم که قبلا درموردشون گفته بودم هم اون بالا دیده میشن. چرا 5تا تخت توی فایرلینک واقع شدن؟ چرا این تخت ها جای دیگه ای نیستن مثلا توی قلعه؟ به نظرم مکان فایرلینک مثل نکسوس توی DeS یه نقش مهم و کلیدی و مرکزی ایفا میکنه و با توجه به چیزهایی که گفتم، به نظرم فایرلینک همون Kiln of The First Flame هست.
 
آخرین ویرایش:
سلام این قابلیت ریسپون یعنی هر بار که بخوایم به باس برسیم باید اول از دشمنا رد شیم و دیگه مثل نسخه دوم بعد از چند بار مردن از بین نمیرن ؟ اگر این طور باشه از یه جهت خوبه که میشه فارم کرد اما از جهت دیگه بد هست چون باس به خودی خود سخت و زجر اور هست دیگه با این حالت گل بود به سبزه هم اراسته شد :d
 
دوستان dark souls 2 رو حتی با ضعیفترین سیستم ها هم میشد بازی کرد حالا به نظرتون من با این سیستم میتونم این بازی رو بازی کنم؟:-/

GPU: gt 820m 2gb
CPU: Intel core i5 quad core
RAM: 6gb

الان xcom 2 رو با یکم دستکاری توی فایل کانفیگ 24-29 تا فریم میگیرم
به نظرتون اگه توی این هم یکم دستکاری کنم میتونم بالای 25 تا فریم بگیرم
فکر کنم چشمام به فریم ریت پایین عادت کردن:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or