Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
در مورد تم و رنگ بندی بازی چندین وقت پیش یسری اسکرین شات از بازی لیک شده بود که رنگ بندیش خیلی با نتورک تست فرق داشت


من شخصا رنگ بندی بصورت بالا رو بیشتر میپسندم :دی
می خواستم ببینم ممکنه سیستمی مشابه بلادبورن داشته باشه بازی که بازی جلو که میره موقعیت خورشید و رنگ بندی تغییر کنه یا خیر؟!

-------------------------------------------------------------

یسری آرت ورک هم لیک شده بود توی اسپویلر میزارمشون بسی زیبا هستن! :دی

 
یه سری اطلاعات اومد حاوی اسپویل زیاده. اگر نمیخوایین هیچی براتون اسپویل بشه، اسپویلر رو باز نکنید. من که نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و الان دهنم کف کرده:d اطلاعات از مجله فامیتسو میاد که یه نفر توی گف تونسته دست و پا شکسته به انگلیسی ترجمه-شون کنه:

اینجا Lothric هست. جایی که یه سری به اسم Heir To The Flame اسمش رو گذاشتن خونه. اینا به اسم Lords of Cinder شناخته میشن.
این مکان توی شماله و همه دارن میرن به سمتش.
همشون به واسطه یه پیشگویی دارن میرن اونجا:

میگه که وقتی آتش رو به خاموشی میذاره، لرد ها دیگه تختی برای تکیه زدن بهش و پادشاهی کردن ندارن.
وقتی Firs Flame رو به خاموش میذاره، ناقوس ها به صدا در میان،
و LoC های قدیمی از تابوت هاشون بلند میشن.



ایشون Fire Keeper هستن. شاید تنها FK باقی مونده توی دنیا (هنوز معلوم نیست). تنها Bonfireـی که توی FIRELINK SHRINE هست رو روشن نگه میداره و به بازیکن خدمت میکنه (F**K)
داره نور (؟) رو از دست میده و با یه نیم تاج چشماشو پوشونده.



ایشون HawkWood هستن. مردی که توی Firelink Shrine نشسته. یه فراری پر افتخار از ارتش نامیرای منطقه Faran. گفته شده کنار خاکسترهایی نشسته که روشون هیچ آتشی روشن نیست.
بنا به دلایلی ناامید هست و هیچی جز یه زره و یه شمشیر نداره.



اینجا Firelink Shrine هست. یکی از مهم ترین مکان ها. یه سرباز مزدور که معلوم نیست کی هست داره به اونجا نگاه میکنه.



ایشون Iudex Gundyr هستن. شروع بازی وقتیه که بازیکن از قبرش احیا میشه در حالیکه Unkindled هست (یعنی این که آتش درونش یا روحش از بین رفته. به نظرم اشاره به نداشتن Ember و اون حالت آتش مانندش داره). Iudex Gundyr اونجاست تا بازیکن رو بسنجه تا ببینه شایستگی ورود به Firelink Shrine رو داره یا نه.



دقیق نگفته اسمش چیه. فقط نوشته:

البته اگر دقت کنین همون Iudex Gundyr هست که این بلا سرش اومده. به نظر میاد اینا وقتی از دشمن ها بیرون میزنن که خاکستر بدون آتش (؟) توی وجودشون باشه.



Ludleth of Courland. مردی که خودش رو Lord of Cinder خطاب میکنه. روی یکی از پنج تختی که توی Firelink Shrine هست نشسته.



WISEMAN OF THE GREAT ARCHIVES. یکی از افرادی که قبلا توی GREAT ARCHIVES مطالعاتی داشته. شمشیرش در واقع یه پایه شمعه که روشنایی رو هم تامین میکنه. شمایلشون - منظور شمعیه که بالای سرشون روشنه - گفته میشه به خاطر نفرینیه که از کتاب هایی که خوندن، بیرون اومده. نوشته این موم های شمع در نتیجه جادویی هست که از تسخیر شدن اون ها توسط روح پلیدی که توی کتاب ها هست، جلوگیری میکنه.



TRAVELING CLERGYMAN. این قسمتش تا حدودی مبهم ترجمه شده. فقط گفته اونایی که همچین ردای آبی رنگی میپوشن، یعنی اینکه Undead هست.



POTTER'S FIELD / PAUPERS' GRAVEYARD. قبرستونی برای اونایی که هیچ خویشاوندی رو باقی نگذاشتن (؟). برای به دست آوردن خاکستر بدون آتش (فکر کنم منظورش همون Ember یا اخگر هست که به خاکستری اطلاق میشه که داغ و گرمه)، یه جادوگر رفت به این مکان.



GROTESQUE MAGGOT-PEOPLE AND THE PYROMANCER SHAMAN



DEFILED BEAST. گفته میشه زمین رو کنده و یه روح خاصی رو از اعماق زمین پیدا کرده. هویتش معلوم نیست.



ANCIENT RUINS ATOP THE CLOUDS. مکانی که اونایی که در جستجوی path of the dragon (راه اژدها) هستن، قصد دارن بهش برسن ولی محل دقیقش گمشده و کسی نمیدونه کجاست.
اینا چی بود نوشتی؟؟:-o:-oانتظار وقایع شدیدا مخوفی رو میشه با این جریانات داشت.....
پس داستان باید مدتها بعد از وقایع شماره های قبل باشه...........یکی هم این مکان FS (مخفف نوشتم اسپویل نشه:d) که تو شماره ۱ بود.....همون مکانی هست که تو شماره ۱ بود یا صرفا اسمش اون؟؟(به عنوان Hub بازی)

.
 
اینا چی بود نوشتی؟؟:-o:-oانتظار وقایع شدیدا مخوفی رو میشه با این جریانات داشت.....
پس داستان باید مدتها بعد از وقایع شماره های قبل باشه...........یکی هم این مکان FS (مخفف نوشتم اسپویل نشه:d) که تو شماره ۱ بود.....همون مکانی هست که تو شماره ۱ بود یا صرفا اسمش اون؟؟(به عنوان Hub بازی)

.

سقف انتظارات چسبیده به نیم کره راست مغزم:d
نمیشه با قاطعیت گفت قبل از شماره اوله یا بعد از اون. بعد گفته بودن توی بازی Hub وجود نداره ولی اینجا به نظر میاد وجد داره:d توی اطلاعات نوشته بود Firelink Shrine یه محلیه که بازیکن ها در شروع بازی اونجا هستن. نمیدونم منظورش اینه که بعدا به یه جای دیگه میریم یا نه. چون اصل بازی توی اون قلعه بزرگ باید روایت بشه و اینجا فکر کنم حکم Undead Asylum رو داشته باشه برای شماره سوم. چون اگر به عکس ها دقت کنی خبری از اون قلعه بزرگ نیست:d
احتمال میدم صرفا اسمش رو گذاشتن Firelink Shrine. مثلا میشه بگیم یه اسمیه که برای جاهایی که به عنوان Hub عمل میکنن.
 
نکته ای که وجود داره، عبارت Unkindled هست که به نظر میاد یه چیزی مثل Undead و Hollow باشه. با توجه به حرف های میازاکی که میگفت بازیکن نقش Dark Hero رو ایفا میکنه، به نظر میاد ما حتی Undead یا Hollow هم نباشیم. به نظرم این موضوعیه که قراره مرکز داستانی DS III باشه و گروه دیگه ای رو معرفی میکنه که ما تا حالا باهاشون سر و کار نداشتیم: کسایی که از تاریکی به وجود اومدن و درونشون تاریکی وجود داره (Ash without flame و Ember، دوتا چیزی که به نظر میاد تاثیر خیلی زیادی روی دشمن ها و باس ها میذاره)
 
یکی از کاربرای GAF فوتیج جدید از گیم پلی بازی گذاشته

نکته 1 : زبان بازی و کسی که بازی میکنه ژاپنی هست
نکته 2 : ویدیو ممکنه حاوی اسپویل باشه !

دانلود با کیفیت 720

نبینین هیچ چیز خاصی نداره.فکر کنم دقیقا شروع بازیه و طرف هم زیادی حرف میزنه.

فقط گرافیک بازی توی حلقم.اون صحنه که فضا باز رو نشون میده عالبه:bighug:
 
یکی از کاربرای GAF فوتیج جدید از گیم پلی بازی گذاشته

نکته 1 : زبان بازی و کسی که بازی میکنه ژاپنی هست
نکته 2 : ویدیو ممکنه حاوی اسپویل باشه !

دانلود با کیفیت 720

عجب گرافیکی داشت :| قشنگ یه نسل از build های قبلی بالاتر بود :دی
دوستان یه سوال:من احساس میکنم داخل ویدئوهایی که از بازی دیدم علاوه بر rolling که همیشه تو سری وجود داشته، dodge هم اضافه شده.درسته یا من اشتباه میکنم؟
 
عجب گرافیکی داشت :| قشنگ یه نسل از build های قبلی بالاتر بود :دی
دوستان یه سوال:من احساس میکنم داخل ویدئوهایی که از بازی دیدم علاوه بر rolling که همیشه تو سری وجود داشته، dodge هم اضافه شده.درسته یا من اشتباه میکنم؟
dodge از شماره ی اول بوده، شاید الآن سرعتش بخاطر تجربه استودیو از BB بیشتر شده باشه.

بالاخره متوجه نشدم این سبک dodge قبلا هم تو بازی بوده یا تو 3 اضافه شده؟

اشتباه من بود. خیر سرم 90 ساعت هم بازیش کردم
:-&:d
 
آخرین ویرایش:
گرافیکش به نظرم از بلادبورن محسوس پایینتر بود.....حالا شاید اشتباه کرده باشم
گیم پلی هم لامصب اونقدر فرز و چابک شده که امیدوارم امیدوارم امیدوارم با بازی آسون شده و عامه پسند شده ای طرف نشیم

.
 
Yeees!!! :دی

Dodge های بلادبورن ــیش (!!) به عنوان weapon art به بازی اضافه شده!
بنظرم گیم پلی بازی فوق العادست خیلی کامل و بالانس هست... اون مشکل فلوتینگ بودن کرکترها هم بنظرم تا حدودی حل شده! :دی

گرافیک هنری همچنان فوق العاده! گرافیک فنی هم که از استریم نمیشه نظر داد!
در مورد سختی بنظرم باید صبر کنیم ببینیم بازی نهایی چجوریه! وگرنه من الان دارک سولز 1 بازی میکنم دشمنا همه وان شات هستن! دلیل نمیشه این بازی اسون شده باشه!


بالاخره متوجه نشدم این سبک dodge قبلا هم تو بازی بوده یا تو 3 اضافه شده؟
biggrin1.gif
والا من که ندیدم توی DS1...
backflip و Backstep وجود داره ولی Vertical Dodge تا حالا ندیدم!
 
آخرین ویرایش:
dodge از شماره ی اول بوده، شاید الآن سرعتش بخاطر تجربه استودیو از BB بیشتر شده باشه.

Yeees!!! :دی

Dodge های بلادبورن ــیش (!!) به عنوان weapon art به بازی اضافه شده!
بنظرم گیم پلی بازی فوق العادست خیلی کامل و بالانس هست... اون مشکل فلوتینگ بودن کرکترها هم بنظرم تا حدودی حل شده! :دی

گرافیک هنری همچنان فوق العاده! گرافیک فنی هم که از استریم نمیشه نظر داد!
در مورد سختی بنظرم باید صبر کنیم ببینیم بازی نهایی چجوریه! وگرنه من الان دارک سولز 1 بازی میکنم دشمنا همه وان شات هستن! دلیل نمیشه این بازی اسون شده باشه!

بالاخره متوجه نشدم این سبک dodge قبلا هم تو بازی بوده یا تو 3 اضافه شده؟:دی
 
گرافیکش به نظرم از بلادبورن محسوس پایینتر بود.....حالا شاید اشتباه کرده باشم
گیم پلی هم لامصب اونقدر فرز و چابک شده که امیدوارم امیدوارم امیدوارم با بازی آسون شده و عامه پسند شده ای طرف نشیم

.
منم باهات موافقم. نمیدونم چرا بچه ها میگن گرافیکش فوق العاده بود:d فکر کنم اون چیزی که بچه ها میگن گرافیک هنریش بود که خب انصافا من له شدم زیرش:d البته کیفیت خود ویدئو هم بالا نبود.
BB از این جهت گرافیکش بالاتر به نظر میاد که بازی بیشتر در شب جریان داره و افکت های نور و بازتاب فوق العاده کار شده بودن و اون موقع بهتر نشون داده میشدن. توی DS3 مناطق خیلی روشن تر از BB هستن. نمیدونم دقت کردی به موتور گرافیکی Unreal Engine؟ تو بازی هایی مثل GeOW به خاطر محیط های تاریک فوق العاده هست و توی روز هم فوق العاده هست، ولی تاثیرش کمتر به نظر میاد تا شب. اینم احساس میکنم همونطوریه:d

پ.ن 1: دقت کردین قبری که بازیکن از توش بلند میشه، همون اول بازی افتاده بود و درش هم باز بود؟:d
پ.ن 2: جریان این Dodge چی بود؟ بعید میدونم برای زره های سنگین این قابلیت وجود داشته باشه. Doge کردن هم خط آبی و هم خط سبز رو کم میکرد و Roll کردن فقط خط سبز:d
 
آخرین ویرایش:
میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند
=================================================
فقط تریلر ها رو ببینید بعد برید bloodborneبازی کنید دقیقا dark souls 3سرعتش دو برابر bloodborne:|
 
پ.ن 2: جریان این Dodge چی بود؟ بعید میدونم برای زره های سنگین این قابلیت وجود داشته باشه. Doge کردن هم خط آبی و هم خط سبز رو کم میکرد و Roll کردن فقط خط سبز:d
@Safety & Peace
کلا همه تکنیک‌های Art هم خط سبز رو خالی‌ می‌کنن هم خط آبی‌ رو،Dodge هم جزو تکنیک‌های Art هست ظاهراً.:دی Sword Art با Katana خیلی‌ خفن به نظر میاد.ملت رو قصابی میکنی‌.:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or