Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
من اون تریلر که اخرش میره سراغ باس رو تازه دیدم.......راستیتش یکم نگران کنندس برای من
یکی از قشنگی های دارک سولز اون سنگینی زره و مبارزه بود....این مبارزه سریعی که کرکتر با اون همه زره انجام میده هم بازی رو اسونتر می کنه هم یه حالت عجیبی به بازی‌داده
فلسفه بلادبورن متفاوت بود و اون سرعت توجیه داشت(لباسای کاملا سبک تر و سلاحای سرعتی تر)

نمیدونم چی بگم ....دو سه ماه دیگه بازی میاد و می بینیم چطوره ولی این تغییر تو گیم پلی و البته طراحی محیط بازی خیلی شدید و عجیب بوده.

.
 
من اون تریلر که اخرش میره سراغ باس رو تازه دیدم.......راستیتش یکم نگران کنندس برای من
یکی از قشنگی های دارک سولز اون سنگینی زره و مبارزه بود....این مبارزه سریعی که کرکتر با اون همه زره انجام میده هم بازی رو اسونتر می کنه هم یه حالت عجیبی به بازی‌داده
فلسفه بلادبورن متفاوت بود و اون سرعت توجیه داشت(لباسای کاملا سبک تر و سلاحای سرعتی تر)

نمیدونم چی بگم ....دو سه ماه دیگه بازی میاد و می بینیم چطوره ولی این تغییر تو گیم پلی و البته طراحی محیط بازی خیلی شدید و عجیب بوده.

.

این صرفا واس تریلر و همچنین استرس تست بوده , 100 درصد توی بازی اصلی مثل قبل ـ . کلا توی تریلر ها یه سری چیز هارو دستکاری میکنن تا بتونن جذاب بسازن اونو . مثلا توی آخرین چیزی که به نمایش در اومد (که آخرش توی یه محیط پر از گل با اون باس ـ بزرگ میجنگید . ) کاملا معلوم بود که HP کاراکتر بینهایت ـ و واس قشنگی Estus میخوره . نگران این چیزا نباشین , بازی سریع تر شده ولی اصل و پایه Dark Souls هنوز برقرار ـ توش .
 
درود به دوستان :دی

من اومدم بگم که این آهنگ دست از سر من بر نمیداره :

Dark Souls 3-Stress Test Menu Music www.123savemp3.net

یعنی حالا به جرات میتونم بگم بهترین آهنگیه که در تمام سولز هایی که بازی کردم.قبلا میگفتم ثانیه 2:10 بهترین قسمتشه اما حالا به 1:50 توجه کنین،یا جد سید سولایر :دی چنان توهمی میزنم موقع شنیدن این اهنگ که واقعا بعضی مواقع از ترس سریع چشامو باز میکنم تا شاید دیگه به این دنیای واقعی زشت برنگردم :دی حس میکنم این اهنگ داره بالای قلعه های خاموش لردران پلی میشه.

باز هم یه گذری بزنیم به دارک سولز 2 متوجه میشیم حتی این اهنگ هم تاثرش از میازاکیه،کارگردانه که به اهنگ ساز میگه اهنگ چطور باشه،چه حسی رو منتقل کنه و اون با توجه به قابلیت هاش(ک استاد هم هستن از قضا ایشون در اینجا :دی) بهترین کار رو ارائه میده.

یه جمله سنگین میخوام بگم و بوکمارکش هم کنید اینکه حالا یقین دارم این بازی حتی از نسخه اول هم بهتر میشه.از همین آهنگه تابلوئه ناموسن :دی

بعضی مواقع چنان تاریکی منو در آغوش میگیره که فکر میکنم آیا کسی واقعا هم اندازه من جنون(عشق نه،جنون،جنون یه مرحله بالاتر از عشقه :دی) دارک سولز داره یا نه؟اما بعدش ک از جو خارج میشم میبینم شما هایی که اینجا هستین تک تک تون هم اندازه من جنون دارین :دی واسه همینه که شاید با خیلی از شماها رابطه آنچنانی نداشتم اما جزو بهترین رفیق هایی هستین که احساس میکنم دارم،حتی شاید تا حالا یه بار هم با هم حرف نزدیم،به هر حال این بدون شک تاثیر هنر نابه،ببنید هنر ناب چطور میتونه انسان ها رو به هم نزدیک کنه.
 
درود به دوستان :دی

من اومدم بگم که این آهنگ دست از سر من بر نمیداره :

Dark Souls 3-Stress Test Menu Music www.123savemp3.net

یعنی حالا به جرات میتونم بگم بهترین آهنگیه که در تمام سولز هایی که بازی کردم.قبلا میگفتم ثانیه 2:10 بهترین قسمتشه اما حالا به 1:50 توجه کنین،یا جد سید سولایر :دی چنان توهمی میزنم موقع شنیدن این اهنگ که واقعا بعضی مواقع از ترس سریع چشامو باز میکنم تا شاید دیگه به این دنیای واقعی زشت برنگردم :دی حس میکنم این اهنگ داره بالای قلعه های خاموش لردران پلی میشه.

باز هم یه گذری بزنیم به دارک سولز 2 متوجه میشیم حتی این اهنگ هم تاثرش از میازاکیه،کارگردانه که به اهنگ ساز میگه اهنگ چطور باشه،چه حسی رو منتقل کنه و اون با توجه به قابلیت هاش(ک استاد هم هستن از قضا ایشون در اینجا :دی) بهترین کار رو ارائه میده.

یه جمله سنگین میخوام بگم و بوکمارکش هم کنید اینکه حالا یقین دارم این بازی حتی از نسخه اول هم بهتر میشه.از همین آهنگه تابلوئه ناموسن :دی

بعضی مواقع چنان تاریکی منو در آغوش میگیره که فکر میکنم آیا کسی واقعا هم اندازه من جنون(عشق نه،جنون،جنون یه مرحله بالاتر از عشقه :دی) دارک سولز داره یا نه؟اما بعدش ک از جو خارج میشم میبینم شما هایی که اینجا هستین تک تک تون هم اندازه من جنون دارین :دی واسه همینه که شاید با خیلی از شماها رابطه آنچنانی نداشتم اما جزو بهترین رفیق هایی هستین که احساس میکنم دارم،حتی شاید تا حالا یه بار هم با هم حرف نزدیم،به هر حال این بدون شک تاثیر هنر نابه،ببنید هنر ناب چطور میتونه انسان ها رو به هم نزدیک کنه.

01. Omen.mp3
BloodBorne Suondtrack
ثانیه 40 به بعد گوش کن.:x
یه جوری اهنگ میسازن پا نشی از پای بازی.
اینم یکی دیگه
http://sound.zarup.com/152681-download-05._Cleric_Beast.mp3.html
 
آخرین ویرایش:
دقیقا parry کردن هست اش!! البته طرف انگشتر chloranthy ring +2 دست اش هست !!
.

توی تاپیک های قبلی دارک سولز هم بچه ها گذاشته بودن سالیان قبل! چه ناراحتی ای داداش! دمت جیز :))
^^
دقیقا parry کردن نیستش ، dodge دادن هستش :دی
هیچ کدومش نیست :d دقیقا داره roll میکنه :d
 
درود به دوستان :دی

من اومدم بگم که این آهنگ دست از سر من بر نمیداره :

Dark Souls 3-Stress Test Menu Music www.123savemp3.net

یعنی حالا به جرات میتونم بگم بهترین آهنگیه که در تمام سولز هایی که بازی کردم.قبلا میگفتم ثانیه 2:10 بهترین قسمتشه اما حالا به 1:50 توجه کنین،یا جد سید سولایر :دی چنان توهمی میزنم موقع شنیدن این اهنگ که واقعا بعضی مواقع از ترس سریع چشامو باز میکنم تا شاید دیگه به این دنیای واقعی زشت برنگردم :دی حس میکنم این اهنگ داره بالای قلعه های خاموش لردران پلی میشه.

باز هم یه گذری بزنیم به دارک سولز 2 متوجه میشیم حتی این اهنگ هم تاثرش از میازاکیه،کارگردانه که به اهنگ ساز میگه اهنگ چطور باشه،چه حسی رو منتقل کنه و اون با توجه به قابلیت هاش(ک استاد هم هستن از قضا ایشون در اینجا :دی) بهترین کار رو ارائه میده.

یه جمله سنگین میخوام بگم و بوکمارکش هم کنید اینکه حالا یقین دارم این بازی حتی از نسخه اول هم بهتر میشه.از همین آهنگه تابلوئه ناموسن :دی

بعضی مواقع چنان تاریکی منو در آغوش میگیره که فکر میکنم آیا کسی واقعا هم اندازه من جنون(عشق نه،جنون،جنون یه مرحله بالاتر از عشقه :دی) دارک سولز داره یا نه؟اما بعدش ک از جو خارج میشم میبینم شما هایی که اینجا هستین تک تک تون هم اندازه من جنون دارین :دی واسه همینه که شاید با خیلی از شماها رابطه آنچنانی نداشتم اما جزو بهترین رفیق هایی هستین که احساس میکنم دارم،حتی شاید تا حالا یه بار هم با هم حرف نزدیم،به هر حال این بدون شک تاثیر هنر نابه،ببنید هنر ناب چطور میتونه انسان ها رو به هم نزدیک کنه.

این آهنگ کلا آدمو روانی میکنه.
ثانیه ۴۳ تا ۵۸ رو کجای دلم بذارم#:-s
همین آهنگ gwyn lord of cinder رو تا الان به چندین نفر به عنوان آهنگ زنگ موبایل دادم.با اینکه اصلا اهل بازی نیستن ولی تا میشنونش سریع میگن بفرستش میخوایم بزاریمش برای رینگتون موبایل.
من از همون نمایش اولیه بازی گفتم الانم میگم این بازی در بین تمام بازیهای استاد جاودانه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or