Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
اول تشکر میکنم از عکسا که خیلی عالی بودن !

باور کن میازاکی حتی در corrupt شدن آرتوریاس «زیبایی» میبینه،باور کن این بشر ردّ مغزیه
:biggrin1:
در این که میازاکی نبوغ جنون آمیز داره شکی نیست، ولی مگه در سقوط آرتوریاس چیزی غیر از زیبایی هست؟!:d
به نظرم سقوط آرتوریاس کاملاً نشون دهنده‏ شجاعت، فداکاری و جسارتش بود.
این فداکاری جایی به اوج میرسه که میفهمیم آرتوریاس به جای این که خودشو نجات بده سیف رو نجات میده..... و بعدش اون باس فایت لعنتی با سیف و اون موزیک :(
آرتوریاس تنها باسی بود که بعد از کشتنش احساس کردم که موجودی رو شکست دادم که همیشه از خودمون قوی تر و مصمم تر بود. و بعد از شنیدن صحبت های اون زن و اون giant احساس پشیمونی از کشتنش در پلیر فوران میکنه.
 
از موقعی که این نسخه نتورک‌تست بازی در دسترس قرار گرفته، کلی تئوری و نظریه های مایندفاک در رابطه با تایم‌لاین و بازه زمانی و هدف اصلی بازی وووو مطرح شده که از اونجایی هم که هیچ چیزی تو سری 100% نیست و بیشتر عناصر و لور سری بر پایه ی حدس و گمانه، هرکی یه چیزی میگه و امکانش هست هر کدوم از این نظریه ها تا حدودی به کرسی بشینه و یه جایی از لور رو شامل بشه.!


یکی میگه که بازی درست بعد از برهم خوردن چرخه ی حاکم بر دنیای بازی (انتخاب Chosen U و تکرار دوره لینک کردن دوباره آتش و اتفاقات پیرامون اون) در حالی که عصری جدید روی کار اومده جریان داره و از حالا به بعد هر نژاد و یا هر کسی میخواد کنترل اوضاع رو به دست بگیره و صاحب جدید قدرت حاکم باشه!!! یا اینکه دقیقا این LoC ها همون کرکتر های قبلی خودمون در سری هستیم که اعتقاد داشتند/دارند که هنوز Age of Fire بهترین عصر موجود میتونه باشه و تونستن در حالی که آتش رو لینک کنن، از اون جون سالم به در ببرن و در طول بازی/اواخر بازی در مقابل شخصیت اصلی که هدف و اعتقادی متمایز از هدف اونا داره قرار می‌گیرند.!


و یا اینکه، لینک کردن آتش و به ارث بردن اون تنها مختص به نژاد انسان ها نمیشه و چه بسا giant ها و نژاد های دیگه ای هم میتونند در این چرخه قدم بذارند (!) و به واسطه ی اون در ابتدای چرخه ی جدیدی که طی DS3 اتفاق می افته، هر نژادی میتونه کنترل رو به دست بگیره و وارث آتش باشه.! مثلا LoCـی که تو نمایش معرفی بازی نمایش داده میشه در واقع باتوجه به شباهتی که giant lord داره میتونه خوده اون باشه.!


یا اینکه اصلا هیچ کدوم از عصر ها به تنهایی معنا و مفهومی نداره و در اصل AoD و AoF از همدیگه جدا نشدنی و یا به عبارتی دیگه مکمکل همدیگه‌ان...! یا اینکه First sin در واقع همون اقدام Witch of Izalith به واسطه ی از نو خلق کردن شعله اول بوده باشه (که در انتها به رخ دادن اتفاقات اسف بار ختم میشه) و در اصل توسط اون انجام گرفته نه Gwyn!!!


ولی بین همشون این تئوری فردی (Vaati) که تو یوتیوب چنل داره خیلی تامل برانگیزه.! اشاره میکنه که طی نتورک‌تست اصلا کرکتر اصلی رو به Hollow شدن نمیره و اصلا در واقع Undead نیست یا حداقل به آندد هایی که در طول بازی بهشون برمیخوریم شباهت نداره و به همین دلیل اصلن هدف و انگیزی مجذای دیگه رو با متمایز بودن از نسخه های قبلی دنبال میکنه و اشاره میکنه که در آخر نسخه بتای بازی وقتی موفق به شکست DoTFV میشین روی صفحه نوشته ای مبنی بر اینکه "وارث آتش شکست داده شد" (Heir To Fire Defeated) نمایان میشه و از این نظر بازی بیشتر به بلادبرن شباهت داره و خبر از یه عنصر خاص در اون باس به شما میده (منظورش باس فایتایی مثل Mergo's تو بلابرن هستن که به جای اینکه مثل سولز ها بعد از شکست باسی با جمله ی ویکتوری یا یه چیز سطحی مثل اون مواجه شی بهت میگه "nightmare slain" و امثالهم) و فکر میکنه که باس هایی امثال DoTFV در واقع همون LoC هایی که بحث پیرامونشون زیاده هستن که قصد دارن با به ارث بردن آتش به تکرار این چرخه ادامه بدن اما در حالی که شما خودتون با استفاده از Ember میتونین یه جورایی وارد فرم LoC گونه بشین، وظیفه ی شکار کردن این "Heir To Fire" ها و یا به عبارتی دیگر LoC ها رو دارین که به واسطه ی اون شما این نقش رو دارین که از لینک شدن دوباره آتیش توسط اونها جلوگیری کنید تا به این وسیله زمینه ی روی کار اومدن Age of Dark فراهم بشه تا در آخر ماهیت و کلیت Age of Darkـی که تا حالا رویت نشده مشخص بشه و چه بسا تگ رسمی بازی هم تحت عنوان "embrace the darkness" به این موضوع اشاره داره... اما در اواخر انجام اینکار LoC اصلی در مقابل شما قرار میگیره که....

توضیحات سول Nashandra در DS2:

"One day, the flames will fade, and only darkness will remain. Unless, of course, an heir arrives."
:|
 
اول تشکر میکنم از عکسا که خیلی عالی بودن !


در این که میازاکی نبوغ جنون آمیز داره شکی نیست، ولی مگه در سقوط آرتوریاس چیزی غیر از زیبایی هست؟!:d
به نظرم سقوط آرتوریاس کاملاً نشون دهنده‏ شجاعت، فداکاری و جسارتش بود.
این فداکاری جایی به اوج میرسه که میفهمیم آرتوریاس به جای این که خودشو نجات بده سیف رو نجات میده..... و بعدش اون باس فایت لعنتی با سیف و اون موزیک :(
آرتوریاس تنها باسی بود که بعد از کشتنش احساس کردم که موجودی رو شکست دادم که همیشه از خودمون قوی تر و مصمم تر بود. و بعد از شنیدن صحبت های اون زن و اون giant احساس پشیمونی از کشتنش در پلیر فوران میکنه.

حرفات درسته اما منظورم نفس نابودی آرتوریاس بود نه چرایی نابودیش،هر چند اون فداکاری ها و شجاعتش تاثیرش غیرقابل انکاره.
اون مبارزه با بلک دراگون که ناموس هر چی زیباییه،تو فکر کن،آخرین Everlasting Dragon،کسی که به گفته Gough حتی انورلوندو هم ازش میترسید.جالب اینه که Gough خودش یه اژدهاکشه،اما تو حرفاش یه احترام خاصی واسه بلک دراگون میبینی.انگار با نابودیش،یه نسل و دوره ای و خاطراتی نابود شد،پایانش،فقط پایان اژدهایان نبود،حتی پایانی بود بر شوالیه ای مث:Gough

Me? There is very little to be said. What is a dog, with no hares to hunt? ...I am lucky to be alive, I suppose.

واقعا که مبارزه باهاش غم انگیزه،من همون قدر از کشتنش ناراحت شدم که از کشتن Sif.:neutral:
 
رفتم PS4 خریدم چهار زانو منتظر نشستم این بازی بیاد :d

اینبار به صورت آنلاین در خدمت دوستان هستیم.
مخصوصا اونایی که از شماره یک با هم بازی می کردیم ;)
 
DuXRZ.jpg

Dark Souls III PSX Gameplay
1080p


gWtFH.jpg

Dark Souls III - Darkness Has Spread - PSX Trailer
1080p 60FPS

عجب تریلر هایی بود...چه اپنینگ باس فایتی...ینی زمینم زد!!!!!!
بعد از تجربه Bloodborne ، DS3 مورد انتظار ترین بازی 2016 شده برام!!!
=======
جریان تریلر ها چیه ؟
لیک شده یا توی psx نمایش کامل تر رو میبینیم؟!

نه ظاهرا همیناست. نمیدونم چرا ولی خب مثل اینکه توی خود کنفرانس PSX نمایش ندارن (احیانا با مایکرو قرارداد مارکتینگ ندارن؟ معرفی بازی اگه اشتباه نکنم توی کنفرانس مایکرو بود)

توی کنفرانس مایکرو پخش شد ولی بعید میدونم قرار داد مارکتینگ گذاشته باشن...برای اینکه توی psx جزو بازیهای playable دارک سولز 3 هم بود.
الان رفتم یوتیوب خود فرام هم چک کردم.اونجام زده بود
[h=1]DARK SOULS Ⅲ GamePlay Footage 【PSX 2015】[/h]
 
آخرین ویرایش:
عجب تریلر هایی بود...چه اپنینگ باس فایتی...ینی زمینم زد!!!!!!
بعد از تجربه Bloodborne ، DS3 مورد انتظار ترین بازی 2016 شده برام!!!
=======
جریان تریلر ها چیه ؟
لیک شده یا توی psx نمایش کامل تر رو میبینیم؟!

نه ظاهرا همیناست. نمیدونم چرا ولی خب مثل اینکه توی خود کنفرانس PSX نمایش ندارن (احیانا با مایکرو قرارداد مارکتینگ ندارن؟ معرفی بازی اگه اشتباه نکنم توی کنفرانس مایکرو بود)
 
آقا این تریلرهای بازی رو نبینید... لذت دیدن این مکانها برای بار اول رو از خودتون نگیرید! :d

بخش زیادی از لذت سولز (حداقل برای من) به اینه که ندونی چی به چیه و کدوم باس یا دشمن از کجا و به چه شکل و تو چه مکانی میخواد ظاهر شه... تمام این تریلرها که باس‌فایت و لوکیشنهای جدید نشون میدن اسپویل حساب میشن.
اولین بار که Anor Londo رو دیدید و چارشاخ گاردان بریدید رو بیاد بیارید (:d) مطمئناً اگه قبلاً تو ویدیو اون نما رو دیده بودید انقدر براتون تاثیر گذار نمیشد.
من که دیگه بیخیال ویدیوها شدم تا بازی بیاد... تو تریلرهای قبلی همون صحنه ورود و حرکاته اون باس رقاصه (lol) برام اسپویل شد کافیه.

پ.ن: خواهشاً عکس از باسها و لوکیشن‌های بازی هم میخواید بزارید بچپونید تو اسپویلر یا اینکه اعلام کنید که دیگه تاپیک نیایم و کُنج عزلت بغل کنیم. :d
 
من این یکی‌ رو دیدم،دیگه نمی‌بینم :دی
ولی‌ کلا برا دوستانی که میخوان نبینن بگم که تریلر جوری درست شده که چیز خاصی‌ رو اسپویل نکنه :دی قسمت‌هایی‌ از مکان‌های مختلف هست.
عجب اتمسفر با عظمت و سنگینی‌ داشت. :دی از هر صحنه حماسه و Epicness میباره واقعا.
 
آقا این تریلرهای بازی رو نبینید... لذت دیدن این مکانها برای بار اول رو از خودتون نگیرید! :d

بخش زیادی از لذت سولز (حداقل برای من) به اینه که ندونی چی به چیه و کدوم باس یا دشمن از کجا و به چه شکل و تو چه مکانی میخواد ظاهر شه... تمام این تریلرها که باس‌فایت و لوکیشنهای جدید نشون میدن اسپویل حساب میشن.
اولین بار که Anor Londo رو دیدید و چارشاخ گاردان بریدید رو بیاد بیارید (:d) مطمئناً اگه قبلاً تو ویدیو اون نما رو دیده بودید انقدر براتون تاثیر گذار نمیشد.
من که دیگه بیخیال ویدیوها شدم تا بازی بیاد... تو تریلرهای قبلی همون صحنه ورود و حرکاته اون باس رقاصه (lol) برام اسپویل شد کافیه.

پ.ن: خواهشاً عکس از باسها و لوکیشن‌های بازی هم میخواید بزارید بچپونید تو اسپویلر یا اینکه اعلام کنید که دیگه تاپیک نیایم و کُنج عزلت بغل کنیم. :d

من به عنوان کسی ک دیده میگم که نبینید انصافا،الان قفل قفلم من،این دیگه چی بود،یا ابوالفضل :دی
 
حالا باز اون تریلر عادی بازی خوبه و میشه جمعش کرد...

ولی همین الان اون تریلر که PSX Gameplay بود رو دیدم و بسی باس اون مرحله و نوع ورودش برام نابود اسپویل شد :|
(ولی چی بود :-o)

من دارم برای خودم توهم میزنم و فک میکنم باس فاینال دارک سولز 3 میتونه چی باشه !؟
و چه موسیقی میتونه داشته باشه ؟! :bighug:

دارک سولز 1 که Gwyn با اون موسیقی و شرایطش...
دارک سولز 2 (که حتی زیاد استاد تو فازش نبود) با King Vendrick و اون موسیقیش...

کلا دارک سولز میاد آخرش بجای بقیه بازی های که اپیک الکی میکنن میاد یک فاز مریض و آروم میده که وای... :bighug:

من الان اینطوریم o:-)

(نگذریم از این که همین Old Hunter) هم از لحاظ جو یک چیز فرای خود بلادبورن بود... :bighug:

پس فعلا EMBRACE THE DARKNESS :x
 
اوه، مای8-|!
اتمسفر و تم بازی (مخصوصا جنبه ی Horrorـش)، وحشتناک عالی بود.! آخر تریلر هم دقیقا مصداق اون موقعیه که فکر میکنی همه چی داره درست پیش میره و الگو باس رو تا حدودی فهمیدی اما یهو شرایط 360 درجه تغییر میکنه!
این Jump Scareــها تو سری فوق العادن! این مکانیزم Battle Art یا Weapons Art (درست یادم نیست) که به این نسخه اضافه شدن خیلی متنوع و خفن میزنه، بنظرم یکی از امضاهای این نسخه میشه!

As The Fire Fades, Darkness Has Spread And Only Embers Remain

میریم واسه Age of Dark...!:d:-"

*اون کسایی که هنوز ندیدن اصلا سراغ ویدیوی گیم پلی نرن و فقط همون اولی رو ببین.! چند جا اسپویل شدیدی داره. (خودمم اگه میدونستم تا این حد اسپویل داره، اصلا سراغش نمیرفتم واقعا)! این فقط شرح حال من نیست الان همه اونایی که دیدن پشیمونن :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or