Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
در مورد DS3،تغییراتی که کرده،بر حسب تریلرهای دیده شده یه سری فکرایی داشتم که گفتم باهاتون در میون بزارم :دی موضوع اصلی اینه که ما فقط بر اساس تحلیل آثار میازاکی میریم جلو،پس باید کاملا DS2 رو فراموش کنیم.

ما اینجا با چند چیز مواجهیم:هسته اصلی-خام گیم پلی،هماهنگی آثار،یگانگی آثار.

هسته اصلی-خام گیم پلی چیزیه که ما در تمام بازی های میازاکی به یک شکل باهاش مواجه هستیم،از DeS و DaS،تا بلادبورن.DS3 هم از این قاعده مستثنی نیست.یعنی حتی میازاکی یه بازی سامورائی هم بسازه باز به همین شکله هسته گیم پلی.

هماهنگی اثر به چیزهایی گفته میشه که تو تمام آثار میازاکی وجود داره،مث روایت مینیمال داستان،اگزیستنسیالیسم سرد،کاتسین های به شدت کم،میزان سختی بازی،نحوه سیو شدن و لول اپ و چک پوینت و ...،اینا همشون به یک شکل هم در DeS و هم در DaS و هم در بلادبورن تکرار میشه.از این هماهنگی اثره که ما میتونیم برچسب مولف رو به میازاکی بچسبونیم.یه سری چیزها هم که شدن امضای این آثار،مث شخصیت Patch و Crestfallen و یا یه قاتلی که میخواد تمام NPC ها رو بکشه و ... .از این رو تو وقتی این چیزا رو در بازی مشاهده میکنی،بازی داد میزنه که اثر میازاکیه،حتی اگر تو واقعا قبلش ندونی که کارگردانش کیه،یازم میتونی حدس بزنی.البته پشت این ها باید خود کارگردان باشه تا بتونه با یه ارتباط عالی بین این اجزا و یه هماهنگی زیبا بینشون، اون اتمسفر مورد نظر رو به وجود بیاره،وگرنه میشه یه بازی مث DS2 که با داشتن تمام این اجزا فاقد اون «روح» در DS بود.

و اما یگانگی اثر که مهترین بحث ماست.با این که بازی های میازاکی شباهات های زیادی دارن که تو همون قسمت هماهنگی ذکر شد،یه سری ویژگی هایی دارن که هر کدوم از آثارش رو «خاص» میکنه،تک میکنه،چون اون ویژگی فقط تو اون اثر وجود داره.مثلا در DeS یه ویژگی به اسم World & Character Tendecy وجود داره که تو DaS نیست،یا وجود بونفایر تو DaS.تفاوت هاشون فقط محدود به این چیزا نیست،این دو تو موضوعات داستانی و لور(منظور خود داستان نیست،منظور نتیجه ای که میشه ازش گرفت) و حتی اتمسفرشون هم با هم متفاوته.بلادبورن هم که کلا فرق میکنه.واسه همینه که اگر نظرسنجی بشه بین بازیهاش،یه سری میگن دیمنز سولز بهترینه،یه سری دارک سولز و یه سری هم بلادبورن.چون اون ویژگی‌هایی که باعث خاص شدنشون میشه تاثیرات متفاوتی تو افراد متفاوت ایجاد میکنه.میشه با برهان خلف ثابت کرد اگر ما دارک سولز رو نسخه تکمیل شده دیمنز سولز بدونیم،پس چرا این همه ادم دیمنز سولز رو ترجیح میدن؟:دی

و حالا با این چیزایی که ذکر شد باید به یه جمع بندی در مورد دارک سولز 3 برسیم.اون هسته گیم پلی که همونه،اون هماهنگی ها هم که همین الان میدونیم بدون شک تو این نسخه هم تکرار میشه.اما میرسیم به یگانگی‌ش.میازاکی باید ویژگی هایی به بازی اضافه کنه که باعث یگانگی‌ش میشه،مثلا این جا دیگه به پایان یک «دوره» نزدیک شدیم،انگار دیگه واقعا نوبت Age of Darkـه،و همین قضیه باعث میشه اتمسفر بازی در عین سنگینی مث نسخه های قبل،اما متفاوت باشه باهاشون.میگیره Hub رو از بازی جدا میکنه،حتی فرمول زیبا و ثاب شده بونفایر رو هم میگیره انگولک میکنه و اینجا دیگه خودت میتونی بونفایر بسازی :دی یا این ویژگی که اسمش یادم نیس،با R2 حرکات خفن میزنی و اون نوار آبی کم میشه.

پس به این نتیجه میرسیم که دقت کرده باشین هیچکدوم از آثار میازاکی واقعا شبیه هم نیست.این وسط فقط DS2 بوده که کاملا شبیه نسخه قبلی بود،اونم چون کارگردانش نبوده.وگرنه اگر کارگردان خودش بود این چیزایی که تو نسخه سوم داریم میبینیم رو تو همون 2 میدیدم.بهتون قول میدم اثر بعدیش هم همین قدر متفاوته و شاید خیلی از نکات مثبت دارک سولز 3 رو توش به کار نگیره و چیزای دیگه اضافه کنه بهش :دی

به یکی از دوستان گفتم چند وقت پیش،که میازاکی متاسفانه یا خوشبختانه به حرف طرفدارا زیاد گوش نمیده،چیزای که دوست دارن تو بازی باشه،یا نباشه،یا دست نخورده باقی بمونه و تو کدوم دوره باشه و این حرفا اصلا واسش اهمیتی نداره،همون کاری که از اول در نظر داشت رو انجام میده،قبل خواب به لبخند کول میزاره رو لبش که مثلا من از ضمیر ناخودآگاه دیگران خبر دارم که چی میخوان :دی که البته من میگم خوشبختانه،چون اکثریت انسان ها نشون دادن که خواستار تغییر نیستن،یا حداقل واسشون مهم نیست و باهاش کنار میان،معذرت میخوام،مگه فروش اسسینز کرید و کال آو دیوتی اینا رو نمیبینین؟:دی

پس به نظرم بهتره نگیم دارک سولز 3 بازی خوبی هست اما دارک سولز نیست،چون اصلا قرار نیست باشه،یه اثر جداست،دارک سولز بعدی هم قرار نیست مث نسخه سوم باشه :دی

پس میتونیم منتظر باشیم ببینیم میازاکی چی تحویلمون میده،چون پیش داوری در مورد آثار ایشون حداقل هیچ فایده ای نداره.

این همه نوشتم رو خواجه شیراز دو یه بیت خلاصه کرد :


در دایره Undead ما نقطه پرگاریم
لطف آنچه تو اندیشی،حکم آنچه تو فرمایی

:دی
 
اون Playthrough سی‌ دقیقه‌ای رو برا پابلیک ندادن نه؟:دی
به نظرم اگه یه یه تریلری چیزی بیاد که جز اون قسمتی‌ که تو همه تریلر‌ها نشون میدن یه چیز دیگه رو نشون بده،خیلی‌ بهتر می‌شه در مورد اتمسفر حرف زد.ولی‌ اگه همه مکان‌ها مثل اینی باشه که نشون دادن به نظرم فضای زنده تری داره :دی تو این Trailer حتا یکم به BB نزدیک شده بود.
منظورت Stress Test ـ ؟ اون که پر ـ توی یوتیوب . هم PVE هم PVP .
فکر می‌کردم استریم ممنوع هست.الان دیدم :دی
 
آخرین ویرایش:
اون Playthrough سی‌ دقیقه‌ای رو برا پابلیک ندادن نه؟:دی
به نظرم اگه یه یه تریلری چیزی بیاد که جز اون قسمتی‌ که تو همه تریلر‌ها نشون میدن یه چیز دیگه رو نشون بده،خیلی‌ بهتر می‌شه در مورد اتمسفر حرف زد.ولی‌ اگه همه مکان‌ها مثل اینی باشه که نشون دادن به نظرم فضای زنده تری داره :دی تو این Trailer حتا یکم به BB نزدیک شده بود.

منظورت Stress Test ـ ؟ اون که پر ـ توی یوتیوب . هم PVE هم PVP .
 
من دارم به یه نتیجه های عجیب و غریبی میرسم کم کم:d
این شخصیت اصلی که ما باشیم، چرا اینجوریه؟ به نظرم خیلی وحشی و بی اعصابه. یه جورایی مثل Chosen Undead و Bearer of The Curse نیست که قدرت انتخاب نداشتن و همچین ماست بودن:d کلا به نظر میاد این دفعه این خودش هست که هدف رو تعیین میکنه نه بقیه. اسمش از همه عجیب تره... Dark Hero. سوال پیش میاد که Hero برای کی؟ چیکار کرده که Hero شده؟ دقیقا مشکلش با LoC ها چیه که میخواد بزنه پاره-شون کنه؟:d
 
من دارم به یه نتیجه های عجیب و غریبی میرسم کم کم:d
این شخصیت اصلی که ما باشیم، چرا اینجوریه؟ به نظرم خیلی وحشی و بی اعصابه. یه جورایی مثل Chosen Undead و Bearer of The Curse نیست که قدرت انتخاب نداشتن و همچین ماست بودن:d کلا به نظر میاد این دفعه این خودش هست که هدف رو تعیین میکنه نه بقیه. اسمش از همه عجیب تره... Dark Hero. سوال پیش میاد که Hero برای کی؟ چیکار کرده که Hero شده؟ دقیقا مشکلش با LoC ها چیه که میخواد بزنه پاره-شون کنه؟:d

فکر کنم اخر بازی که آخرین باس رو کش لقب Dark Hero رو میگیره حقیقتا :دی
حقیقتا اگر بخوای نگاه کنی خوب چوزن اندد هم خودش هدف رو تعیین کرد و هر کار دلش میخواست کرد،هر کی رو خواست میکشت،میخواست آتش رو لینک کنه،میتونست بزاره اتیش خاموش شه،به عبارتی ماست نبود در واقع :دی
بعد بزار تمام LoC رو از دم تیغ بگذرونه،بزار خاتمه بده به این Age of Fire.عصری که با غصب شروع شد،بعد حکمرانی خدایان شروع شد،کم کم آتیش خاموش میشد و باعث نفرین آندد شدن،بعد این خدایان واسه منافع شخصی و ادامه حکمرانیشون به انسان ها،یه پیشگویی دروغ خواستن،چون اون دوران معتقد بودن پیشگویی ها حتما اتفاق میفته،یه نوع تلقین محکم :دی،ک یه روز یکی از Undead asylum فرا میکنه و میاد آتیش رو لینک میکنه و اینا... .این که Age of Dark عصر تباهی و نابودیه دروغیه که همین خدایان ساختن،وگرنه ما هنوز Age of Darkـی ندیدیم،بزار همشون رو بزنه بکشه و حکمرانی انسان ها اغاز شه... :دی فکر کنم Turning point از نظر میازاکی همین قضیه باشه :دی

این پستم تازه دیدم :

ظاهرا تا 40%:| کاش این ویژگی افتضاح رو کلا از بازی حذف میکردن. تیم سازنده شماره دوم پا شده اینو باب کرده و میازاکی هم ازش استفاده کرده.

برو خجالت بکش کاربر محترم Safety & Peace :دی تو دیمنز سولز که میمردی خون نه کمکم، در جا نصف میشد :|:دی من بار اول 70% بازی رو با سلامتی نصفه رفتم :x:دی

اون Playthrough سی‌ دقیقه‌ای رو برا پابلیک ندادن نه؟:دی
به نظرم اگه یه یه تریلری چیزی بیاد که جز اون قسمتی‌ که تو همه تریلر‌ها نشون میدن یه چیز دیگه رو نشون بده،خیلی‌ بهتر می‌شه در مورد اتمسفر حرف زد.ولی‌ اگه همه مکان‌ها مثل اینی باشه که نشون دادن به نظرم فضای زنده تری داره :دی تو این Trailer حتا یکم به BB نزدیک شده بود.

فکر می‌کردم استریم ممنوع هست.الان دیدم :دی

سترس تست ها رو دیدی؟:دی بازی همون قدر سرده، فکر کنم اون آف سکرین ها رو دیدی چون منم به خاطر صداها و هرج و مرج های مردم داخل نمایشگاه حس میکردم بازی شاداب تره :دی
 
آخرین ویرایش:
پس چرا این همه ادم دیمنز سولز رو ترجیح میدن؟:biggrin1:
من کلا 2 ساعت دیمونز سولز رو رفتم الانم دارم نسخه یک رو میرم.به نظرم دیمونز سولز خیلی دارک تر و سرد تر بود و کلا معلوم نبود دنبال چه هدفی هستیم:d
 
فکر کنم اخر بازی که آخرین باس رو کش لقب Dark Hero رو میگیره حقیقتا :دی
===
حقیقتا اگر بخوای نگاه کنی خوب چوزن اندد هم خودش هدف رو تعیین کرد و هر کار دلش میخواست کرد،هر کی رو خواست میکشت،میخواست آتش رو لینک کنه،میتونست بزاره اتیش خاموش شه،به عبارتی ماست نبود در واقع :دی
بعد بزار تمام LoC رو از دم تیغ بگذرونه،بزار خاتمه بده به این Age of Fire.عصری که با غصب شروع شد،بعد حکمرانی خدایان شروع شد،کم کم آتیش خاموش میشد و باعث نفرین آندد شدن،بعد این خدایان واسه منافع شخصی و ادامه حکمرانیشون به انسان ها،یه پیشگویی دروغ خواستن،چون اون دوران معتقد بودن پیشگویی ها حتما اتفاق میفته،یه نوع تلقین محکم :دی،ک یه روز یکی از Undead asylum فرا میکنه و میاد آتیش رو لینک میکنه و اینا... .این که Age of Dark عصر تباهی و نابودیه دروغیه که همین خدایان ساختن،وگرنه ما هنوز Age of Darkـی ندیدیم،بزار همشون رو بزنه بکشه و حکمرانی انسان ها اغاز شه... :دی فکر کنم Turning point از نظر میازاکی همین قضیه باشه :دی
===
برو خجالت بکش کاربر محترم Safety & Peace :دی تو دیمنز سولز که میمردی خون نه کمکم، در جا نصف میشد :|:دی من بار اول 70% بازی رو با سلامتی نصفه رفتم :x:دی
تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم:biggrin1: ولی بازم یه جوریه. انگار این دفعه یه گروه هستن که واقعا تاریکی میخوان و تو به عنوان قهرمانشون، داری میری که آرزوشون رو محقق کنی:biggrin1: کلا این Dark Hero توی چشم من جوریه که میخواد بزنه همه رو جارو کنه و حتما عصر تاریکی رو بیاره و بقیه با تمام قوا میخوان جلوشو بگیرن و به عبارتی این وسط یه جنگ به تمام عیاره
biggrin1.gif

===
بازم از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم که دنیای تاریکی ممکنه چه شکلی باشه:biggrin1: واقعا ممکنه بر خلاف تصورمون، یه دنیای بهتر باشه و ماهایی که بحث میکنیم هم گول خدایان رو خورده باشیم:biggrin1: البته از طرف دیگه زیاد فکر نمیکنم که خدایان میخوان به حکومت ادامه بدن. چون آخر سر مجبورن خودشونو بندازن تو آتش و نابود بشن. یه انتخابیه بین بد و بدتر که مجبورن بد رو انتخاب کنن.
به خاطر این اسم 2تا کرکتر بازی های قبلی رو آوردم چون اولی که اسکار آزادش میکنه و میگه گمشو برو لوردران و اله و بله و اون یکی هم کلا نفرین میگیرتش و میگه خب بریم خودمون رو درمون کنیم:biggrin1: همچین بی خبر از دنیا رفتن پی هدفی که آخرش یه چیز دیگه از آب در اومد ولی این یکی از هر زاویه بهش نگاه میکنم، یه خورده با اونا فرق میکنه:biggrin1:
===
باو توی دیمون نمیدونم چجوری این سیستم کار میکرد ولی برای دارک سولز اصلا مناسب نبود و وقتی شماره اولش این سیستم رو نداشت، بودن این ویژگی توی شماره دوم منطقی نبود/:)
 
سترس تست ها رو دیدی؟:biggrin1: بازی همون قدر سرده، فکر کنم اون آف سکرین ها رو دیدی چون منم به خاطر صداها و هرج و مرج های مردم داخل نمایشگاه حس میکردم بازی شاداب تره :biggrin1:
دیشب یه ویدئو سه ساعتی‌ دیدم ازش،البته محیط همون بود ولی‌ خوب این بار به قول خودت خیلی‌ تاریک تر به نظر میومد :دی البته بازم به نظرم اون مردگی دارک سولز اصلی‌ رو نداره،بیشتر شبیه یک دنیای جنگ زده هست تا اون دنیای فلاکت زده مرده دارک سولز 1,منظورم از زنده همین بود :دی
اون رقاص درّه (:دی) چه طراحی‌Bloodborne ای داره،کلا ترکیب طراحی BB با‌DSهای قبلی‌ به نظرم عالی‌ هست،تو این چیزی هم که من دیدم درست به اندازه انجام شده.
 
تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم:biggrin1: ولی بازم یه جوریه. انگار این دفعه یه گروه هستن که واقعا تاریکی میخوان و تو به عنوان قهرمانشون، داری میری که آرزوشون رو محقق کنی:biggrin1: کلا این Dark Hero توی چشم من جوریه که میخواد بزنه همه رو جارو کنه و حتما عصر تاریکی رو بیاره و بقیه با تمام قوا میخوان جلوشو بگیرن و به عبارتی این وسط یه جنگ به تمام عیاره:biggrin1:
===
بازم از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم که دنیای تاریکی ممکنه چه شکلی باشه:biggrin1: واقعا ممکنه بر خلاف تصورمون، یه دنیای بهتر باشه و ماهایی که بحث میکنیم هم گول خدایان رو خورده باشیم:biggrin1: البته از طرف دیگه زیاد فکر نمیکنم که خدایان میخوان به حکومت ادامه بدن. چون آخر سر مجبورن خودشونو بندازن تو آتش و نابود بشن. یه انتخابیه بین بد و بدتر که مجبورن بد رو انتخاب کنن.
به خاطر این اسم 2تا کرکتر بازی های قبلی رو آوردم چون اولی که اسکار آزادش میکنه و میگه گمشو برو لوردران و اله و بله و اون یکی هم کلا نفرین میگیرتش و میگه خب بریم خودمون رو درمون کنیم:biggrin1: همچین بی خبر از دنیا رفتن پی هدفی که آخرش یه چیز دیگه از آب در اومد ولی این یکی از هر زاویه بهش نگاه میکنم، یه خورده با اونا فرق میکنه:biggrin1:
===
باو توی دیمون نمیدونم چجوری این سیستم کار میکرد ولی برای دارک سولز اصلا مناسب نبود و وقتی شماره اولش این سیستم رو نداشت، بودن این ویژگی توی شماره دوم منطقی نبود/:)

آره دیگه میخواستن به حکومت ادامه بدن توسط گویندولین:دی
درسته اسکار بهت میگه Framp هم بهت میگه اما تو فقط به حرفشون گوش میدی،عمل با خودته،اصلا فلسفه دارک سولز همینه،ک انسان فقط نتیجه اعمالش رو میبینه و سرنوشت اصلا دخیل نیست،الان فکر میکنی اینکه ما هر NPC رو میتونیم از دم تیغ بگذرونیم الکی یا یه چیز معمولیه؟:دی یا این Invade کردن ها به دنیای همدیگه.
تازه پایان خوب و بد اگر دقت کرده باشی اصلا تو دارک سولز وجود نداره،عمل «خوب» و عمل «بد» تعریف نشده،یه سری انتخاب هات اصلا چه خوب چه بد،بر دنیای بازی تاثیر نمیزاره،و دنیا در ازای یه کار خوب حتما بهت پاداش نمیده،چه بسا با یه عمل بد(باز هم به تعریف ما) پاداش بیشتری از دنیا میگیری.به بیان ساده تر برای دنیا فرقی نمیکنه تو چه عملی مرتکب شدی :دی
البته من متوجه منظورت از تفاوتشون شدم :دی
--------------------------
چرا اتفاقا کاملا مناسب بود به نظرم،این موقع است که معنای واقعی humanity رو متوجه میشی،اصلا به نظرم خیلی زشته که هی بمیری باز خونت پر باشه :|:دی
البته دیمنز سولز این حرکات ناجوانمردانه زیاد داشت که تو دارک سولز نبود،مثلا item burden داشت که تا یه حدی فقط میتونستی آیتم جمع کنی،که واسه بالابردن ظرفیتش مث همون کمتر کم شدن سلامتی یه حلقه وجود داشت.یعنی اگر تو Soul form بودی و ظرفیت آیتمت پر بود،دو تا جای حلقه‌ت کاملا در اختیار این دو بود و عملا قابلیت استفاده از حلقه های دیگه رو نداشتی:x:|:دی

دیشب یه ویدئو سه ساعتی‌ دیدم ازش،البته محیط همون بود ولی‌ خوب این بار به قول خودت خیلی‌ تاریک تر به نظر میومد :دی البته بازم به نظرم اون مردگی دارک سولز اصلی‌ رو نداره،بیشتر شبیه یک دنیای جنگ زده هست تا اون دنیای فلاکت زده مرده دارک سولز 1,منظورم از زنده همین بود :دی
اون رقاص درّه (:دی) چه طراحی‌Bloodborne ای داره،کلا ترکیب طراحی BB با‌DSهای قبلی‌ به نظرم عالی‌ هست،تو این چیزی هم که من دیدم درست به اندازه انجام شده.

من قبل دیدن ویدئوها فکر میکردم زیادی بلادبورنیزه شده،اما الان فهمیدم همه چی دقیقا همون حدی هست که باید باشه.این رول کردنا و ضربه زدنا رو میبینم یه جوری میشم از درون،حقیقتا بازی به مقدار زیادی ســxـی شده :دی
 
رسته اسکار بهت میگه Framp هم بهت میگه اما تو فقط به حرفشون گوش میدی،عمل با خودته،اصلا فلسفه دارک سولز همینه،ک انسان فقط نتیجه اعمالش رو میبینه و سرنوشت اصلا دخیل نیست
اتفاقا به نظر من ، بازی میخواد دقیقا عکس این حرفو بزنه ، یعنی شما هر تصمیمی رو بگیری در آخر همون نتیجه به دست میاد که همیشه به دست میومده.
مثلا شما چه آتش رو لینک کنی چه نکنی ، همون چرخه تکرار میشه . اگر آتش رو لینک کنی فقط Age of dark رو با تاخیر مواجه کردی و دوباره آتش رو به خاموشی میره و یه chosen undead دیگه همون کارا رو باید بکنه .
توی شماره دوم این موضوع خیلی مشهود تر بود ، چون اصن نمیزاره شما تصمیمی بگیری :d و از حرف های emerald herald( اسمشو درست گفتم؟ LOL) بر میاد که تصمیما تاثیری تو سرنوشت نخواهد داشت.
چرا اتفاقا کاملا مناسب بود به نظرم،این موقع است که معنای واقعی humanity رو متوجه میشی،اصلا به نظرم خیلی زشته که هی بمیری باز خونت پر باشه
:|:biggrin1:
البته دیمنز سولز این حرکات ناجوانمردانه زیاد داشت که تو دارک سولز نبود،مثلا item burden داشت که تا یه حدی فقط میتونستی آیتم جمع کنی،که واسه بالابردن ظرفیتش مث همون کمتر کم شدن سلامتی یه حلقه وجود داشت.یعنی اگر تو Soul form بودی و ظرفیت آیتمت پر بود،دو تا جای حلقه‌ت کاملا در اختیار این دو بود و عملا قابلیت استفاده از حلقه های دیگه رو نداشتی
:x:|
من قبل دیدن ویدئوها فکر میکردم زیادی بلادبورنیزه شده،اما الان فهمیدم همه چی دقیقا همون حدی هست که باید باشه.این رول کردنا و ضربه زدنا رو میبینم یه جوری میشم از درون،حقیقتا بازی به مقدار زیادی ســxـی شده
تو این دوتا مورد خیلی باهات موافقم :d
کلا داک سولز دو از نظر بالانس اسلحه ها و بیلد ها خیلی بالانس خوبی داشت و توی گیم پلی در مجموع بهتر از شماره های قبلی بود.
 
آره دیگه میخواستن به حکومت ادامه بدن توسط گویندولین:دی
درسته اسکار بهت میگه Framp هم بهت میگه اما تو فقط به حرفشون گوش میدی،عمل با خودته،اصلا فلسفه دارک سولز همینه،ک انسان فقط نتیجه اعمالش رو میبینه و سرنوشت اصلا دخیل نیست،الان فکر میکنی اینکه ما هر NPC رو میتونیم از دم تیغ بگذرونیم الکی یا یه چیز معمولیه؟:دی یا این Invade کردن ها به دنیای همدیگه.
تازه پایان خوب و بد اگر دقت کرده باشی اصلا تو دارک سولز وجود نداره،عمل «خوب» و عمل «بد» تعریف نشده،یه سری انتخاب هات اصلا چه خوب چه بد،بر دنیای بازی تاثیر نمیزاره،و دنیا در ازای یه کار خوب حتما بهت پاداش نمیده،چه بسا با یه عمل بد(باز هم به تعریف ما) پاداش بیشتری از دنیا میگیری.به بیان ساده تر برای دنیا فرقی نمیکنه تو چه عملی مرتکب شدی :دی
البته من متوجه منظورت از تفاوتشون شدم :دی
--------------------------
چرا اتفاقا کاملا مناسب بود به نظرم،این موقع است که معنای واقعی humanity رو متوجه میشی،اصلا به نظرم خیلی زشته که هی بمیری باز خونت پر باشه :|:دی
البته دیمنز سولز این حرکات ناجوانمردانه زیاد داشت که تو دارک سولز نبود،مثلا item burden داشت که تا یه حدی فقط میتونستی آیتم جمع کنی،که واسه بالابردن ظرفیتش مث همون کمتر کم شدن سلامتی یه حلقه وجود داشت.یعنی اگر تو Soul form بودی و ظرفیت آیتمت پر بود،دو تا جای حلقه‌ت کاملا در اختیار این دو بود و عملا قابلیت استفاده از حلقه های دیگه رو نداشتی:x:|:دی
ولی به نظر من گوین کلا میخواست همه چی رو درست کنه. انگیزه-ش مثل گویندولین فقط ادامه حکومت توسط تبار خودش نبود. به آیزالت گفت اولین آتش رو بساز و کلی کارهای دیگه که هیچ کدوم به نتیجه نرسیدن. گوین رو آخر سر همه ولش کردن و واقعا تنها مونده بود. اگر به فکر حکومت بود، یه نفر دیگه رو میفرستاد آتش رو لینک کنه ولی خودش رو قربانی کرد. قبلا هم گفته بودم، گوین مثل زئوسه. زئوس هم با اینکه دیوونه بازی زیاد در میاره و بعضا باعث جنگ میشه ولی در نهایت کسی به ذکاوتی و هوشش نیست و کلا آینده بینه:biggrin1:
اونی که فقط به فکر حکومت بود به نظرم گویندولین بود. گوین اصن فرصت نداشت به این چیزا فکر کنه. تنها اشتباه گوین که ناخواسته مرتکبش شد، برداشتن Lord Soul ها از توی آتش بود که اونم کاملا ندونسته این کارو کرد و به نظرم گوین اصلا نمیدونست که با این کارش چه اشتباهی رو مرتکب شده. اونی که این قضیه به اصطلاح First Sin رو فهمید، آلدیا بود.
عمل با خودت هست اگر کل قضیه رو بدونی:biggrin1: وقتی فقط یه طرف قضیه رو بدونی، یه راه رو بیشتر جلوی خودت نمیبینی. فلسفه دارک سولز جوری طراحی شده بود که خیلی ها دفعه اول آتش رو لینک میکنن و نمیدونن که میتونی دارک لرد بشی. خیلی همون اول با Frampt میرن و دیگه از وجود Kaathe با خبر نمیشن و نصف دیگه قضیه رو نمیفهمن. یعنی بازی جوری به آدم تلقین میکنه که انگار تو باید کارهایی رو بکنی که اسکار بهت گفته و راه دیگه ای نیست.
شاید ما فکر کنیم که همه دارن دروغ میگن، ولی همین موضوع در مورد Kaathe هم صدق میکنه. شاید اونم داره دروغ میگه و دنیایی که از Age of Dark به وجود میاد، بدترین نتیجه ممکن باشه:biggrin1: اینجاست که حرف آلدیا توی شماره دوم پر رنگ تر میشه که به راه سوم اشاره میکنه که معلوم نیست چیه...
من نمیدونم تو طرفدار کدوم هستی ولی خب به نظرم Age of Fire نسبت به Age of Dark بهتر باشه هر چند برای پایداریش باید قربانی داده بشه.
=================
کاربر REAZ TAEL مخالفم:biggrin1: در حالت عادی هم Humanity کم توی بازی پیدا میشه و ارزشش به شدت بالاست:biggrin1: دیگه نیازی نیست تا جونمون نصف بشه تا به ارزشش پی ببریم:| تازه توی شماره اول در صورت Hollow بودن امکان Invade کردن ازت گرفته میشد ولی توی شماره دوم نه! در واقع این قابلیت برای DeS مناسب بود. تیم شماره دوم که از نظر ایده قحطی زده بود، اومد این ایده رو بدون در نظر گرفتن تناسب، به بازی اضافه کرد و الان میازاکی نه تنها حذفش کرده، بلکه حالت LoC رو هم اضافه کرده که HP رو بیشتر هم میکنه و چه منطق جالبی هم قراره پشتش باشه:biggrin1: به قولی میگن In Myazaki, We trust :biggrin1::bighug:
=================
تریلر گیم پلی اولی رو دوباره نگاه کردم. اولش رو دقت کردی چی میگه:biggrin1:؟
Yes, indeed. As they say, pilgrimage. But fire fades, and lords have no thrones
کلی بحث میشه کرد راجع به همین جمله کوچک که پشت تک تک کلماتش یه تئوری میشه گفت:biggrin1:
دارم دیوونه میشم تا بفهمم چه اتفاقی افتاده توی شماره سوم که دنیا اینطوری شده:biggrin1:
 
امروز به علی‌ گفتم،اینجا هم دوباره میگم (:دی)،با توجه به چیز‌هایی‌ که تو بازی نشون داده می‌شه،به جز حرفهایDarkstalker، بقیه نشانه‌ها دقیقا نشون میدن که Dark age عصر انسان‌ها نیست و در عوض عصر نابودی و جنگ و آتش صنعت هست(البته با توجه به طبیعت انسان می‌شه گفت عصر انسان هم هست :دی).جز اینکه همه نشانه‌ها (مانند چیزیی‌ که تو DLC گفته می‌شه)اشتباه باشند و همه حرف‌های Kaathe درست باشه،به نظرم با اینکه در کوتاه مدت شاید Dark age خوب باشه،ولی‌ در طولانی‌ مدت باعث نابودی و فلاکت می‌شه.یجورایی مثل فلسفه‌ای که تو داستان‌های تالکین ارائه می‌شه :دی.
 
اون عکسی که نریمان چند صفحه پیش گذاشته بود، از زاویه دیگه:



:-$

هیچ ایده ای ندارم اینو چطوری باید بگردیمش! یعنی هیچ رقمه نمیتونم این عظمت رو هضم کنم! توجه شود که قسمت پایین این ساختمونا دوباره خودشون کلی داستان دارن/:) به عنوان مثال یه لحظه دوربین توی حالتی قرار گرفت که پایین اون 2تا قسمت پل مانند و اون طرف ساختمونا، یه چیزی مثل Darkroot Garden رویت شد/:) که اگه یادتون باشه قبلا یه تیکه-ش رو توی تریلر گیم پلی اولی دیده بودیم.
هر چی هست طراحیش بی نظیره!:bighug:

پ.ن: فکر کنم وقتی توی بازی به اینجا برسم، دیگه جلوتر نرم:d یعنی عاشق این دورنماهای فوق العاده و با عظمتی هستم که توی بازی های میازاکی هست
yahoo_6.gif
 
آخرین ویرایش:
دوباره ما رو مجبور کردن DS2 رو بازی کنیم بفهمیم جزئیات داستان چیه اخرش (بار اول نشد کامل بازی کنیم هیچیم متوجه نشدیم :d)
یه قسمت هایش داره روشن میشه الان;;)
فقط همه ی بازی های سری Dark souls و Demon souls این سبک روایت رو داشتن ؟!
چقدر مشکل ایجاد میکنه اگه فقط داستان کلی سری های قبلی رو بدونیم؟!:d به نتیجه خاصی در مورد داستان نرسیدین؟:)):d
 
میازاکی گفته که DSIII "یک خاتمه ی بزرگ" در سری خواهد بود.
I don't think it'd be the right choice to continue indefinitely creating Souls and Bloodborne games. I'm considering Dark Souls 3 to be the big closure on the series. That's not just limited to me, but From Software and myself together want to aggressively make new things in the future. Dark Souls 3 will mark the last game where the development project began before I became president. The next title will be a game that was conceived while I was president. I believe that From Software has to create new things. There will be new types of games coming from us, and Dark Souls 3 is an important marker in the evolution of From Software.

Miyazaki considering Dark Souls 3 to be the "big closure on the series" - NeoGAF
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or