Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بحث کوآپ نیس آخه:d خیلی از بچه های اینجا کوآپ نمیرن و دوست دارن تنها بازی کنن. البته ناگفته نماند کوآپ هم حال میده وقتی 4 نفری میریختیم سر Smelter Demon:d
ولی به طور کلی ویژگی جالبی نیس. نمیدونم حالا اینو برای نشون دادن Hollow شدن بازیکن گذاشتن که مثلا نشون بده طرف داره رفته رفته Hollow میشه (!) یا میخواستن اینجوری سختی بازی دوم رو حفظ کنن (که به طرز خیلی بدی ناموفق بودن توی این کار:d) ولی همون اوایل بازی قبل از Old Dragonslayer یه Ring گذاشته بودن که تقریباً این ویژگی رو نامرئی میکرد:d

پ.ن: البته جای شکرش باقیه که دیگه Undead ها رنگ سبز استفراغی ندارن:-&:d
خب اره اونایی که نمیرن براشون فرق داره و سختر میشه, همش باید دنبال Ember باشن تا HP کامل بشه اما ا coop بازی شدیدا فانه و نمیشه ازش گذشت .
به نظرم به خاطر همون سخت تر شدنه بیشتره که پلیر ها با احتیاط تر بازی کنن:d
اون حلقه فکر کنم هر بار میمردی باید 3000 تا میدادی درستش کنی.
undead شدن ... کاراکتر خیلی زشت میشد:))
 
نریمان مطمئنی اسمش تغییر کرده؟
آخه عکس رو نگاه کن. نمای ساختمای گنده روبرویی این بار از یه طرف دیگه داره بهش نگاه میشه (اون پل سمت چپ افتاده در حالی که توی تریلرهای قبلی اون پس سمت راست بود). منظورم اینه که قبلا مثلا از شمال میدیدیمش و الان از جنوب.

پ.ن: خیلی گنده هست محیط بازی:|:d اصن غیر عادی گنده هست.
Look Who's Back :d
والا خیلی مطمئن نیستم علی ولی به نظرم اون دمویی که تو گیمزکام هم نشون دادن همینجا بود، تو یوتیوب هم دیدم ملت اشاره می کردن به اینکه اسم لوکیشن عوض شده. شاید هم اینجا یه لوکیشن دیگه باشه.
اندازه رو قبول دارم، واقعا بزرگه، اینم در نظر بگیر که تو بازی های میازاکی، قلعه و اژدها و ... اینا همه برای اوایل بازیه. خدا می دونه جلوتر بریم چی در انتظارمونه. :d
 
ظاهرا تا 40%:| کاش این ویژگی افتضاح رو کلا از بازی حذف میکردن. تیم سازنده شماره دوم پا شده اینو باب کرده و میازاکی هم ازش استفاده کرده.
---
نریمان مطمئنی اسمش تغییر کرده؟
آخه عکس رو نگاه کن. نمای ساختمای گنده روبرویی این بار از یه طرف دیگه داره بهش نگاه میشه (اون پل سمت چپ افتاده در حالی که توی تریلرهای قبلی اون پس سمت راست بود). منظورم اینه که قبلا مثلا از شمال میدیدیمش و الان از جنوب.

پ.ن: خیلی گنده هست محیط بازی:|:d اصن غیر عادی گنده هست.

تا جایی که من ویدیو ها رو دیدم و خوندم توی نت با مردن چیزی کم نمیشه ولی با مصرف کردن Ember وارد حالت Lord of Cinder میشین که HP ـتون 1.4 برابر میشه (بیشتر میشه . ) و میتونین بقیه رو Summon کنین . این Ember به جای همون Humanity و Human Effigy هست . وقتی هم مردین تاثیرش از بین میره یعنی HP برمیگرده به حالت اصلی و نمیتونین کسی رو هم Summon کنین . اینجا توضیحات نوشته :
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Ember
 
تا جایی که من ویدیو ها رو دیدم و خوندم توی نت با مردن چیزی کم نمیشه ولی با مصرف کردن Ember وارد حالت Lord of Cinder میشین که HP ـتون 1.4 برابر میشه (بیشتر میشه . ) و میتونین بقیه رو Summon کنین . این Ember به جای همون Humanity و Human Effigy هست . وقتی هم مردین تاثیرش از بین میره یعنی HP برمیگرده به حالت اصلی و نمیتونین کسی رو هم Summon کنین . اینجا توضیحات نوشته :
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Ember
این کار بهتره !
ممنون
خوشمان آمد !
امیدوارم طراحی باقی باس ها هم عالی باشه . توی ویدویی هایی که دیدم باس اولی که در استرس تست بودش خیلی خفن بود طراحی و حرکاتش
 
این کار بهتره !
ممنون
خوشمان آمد !
امیدوارم طراحی باقی باس ها هم عالی باشه . توی ویدویی هایی که دیدم باس اولی که در استرس تست بودش خیلی خفن بود طراحی و حرکاتش

شک نکنین متا بالای 90 ـ (هر چند نمرات واقعا کم اهمیت هستن واس بازی های ساخته میازاکی و FromSoftware . ) و صددرصد شاهکار میشه .
کلا احساس میکنم میازاکی توی DS3 همه بازی های قبلی این سری رو (اعم از Bloodborne ) با هم مخلوط کرده حتی DS2 که خودش کارگردان اصلی نبوده :دی به طور مثال سیستم Back Stab شاید در مرحله اول مثل شماره 1 به نظر بیاد چون دیگه قبلش مشت نمیزنه توی سر طرف مقابل ولی متوجه شدم که بر خلاف شماره 2 در اون حد Delay نداره , ولی مثل شماره 1 هم Instant نیست . یعنی یه زمان کمی فرصت داره آدم تا roll کنه و فرار کنه از BackStab . ـ VaatiVidya توی یه ویدیو توضیح داده همه نکات این تست رو . الان دسترسی به یوتیو.ب ندارم ولی این لینک چتلش هست ویدیو آخر ـ فکر کنم :
https://www.youtube.com/user/VaatiVidya
 
Look Who's Back :d
والا خیلی مطمئن نیستم علی ولی به نظرم اون دمویی که تو گیمزکام هم نشون دادن همینجا بود، تو یوتیوب هم دیدم ملت اشاره می کردن به اینکه اسم لوکیشن عوض شده. شاید هم اینجا یه لوکیشن دیگه باشه.
اندازه رو قبول دارم، واقعا بزرگه، اینم در نظر بگیر که تو بازی های میازاکی، قلعه و اژدها و ... اینا همه برای اوایل بازیه. خدا می دونه جلوتر بریم چی در انتظارمونه. :d
:d
لوکیشن که همونه قلعه هست نریمان ولی من یه تئوری دارم. به نظرم هر طرف قلعه یا بهتر بگیم هر دیوار، یه اسم مجزا برای خودش داره. نمیدونم انیمه Attack on The Titan رو دیدی یا نه، اما اونم همینجوریه:d یعنی دیوار اول یه اسم داره و دیوار دوم و سوم هم هر کدوم جداگونه برای خودشون اسم دارن. من از این عکسی که گذاشتی اینجور برداشت کردم که دیوار اینطرفی اسمش با دیوار اون طرفی فرق میکنه:d
تا جایی که من ویدیو ها رو دیدم و خوندم توی نت با مردن چیزی کم نمیشه ولی با مصرف کردن Ember وارد حالت Lord of Cinder میشین که HP ـتون 1.4 برابر میشه (بیشتر میشه . ) و میتونین بقیه رو Summon کنین . این Ember به جای همون Humanity و Human Effigy هست . وقتی هم مردین تاثیرش از بین میره یعنی HP برمیگرده به حالت اصلی و نمیتونین کسی رو هم Summon کنین . اینجا توضیحات نوشته :
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Ember
That's what I'm talking about!
اگه تایید رسمی بشه دیگه عالی میشه:d واقعا ویژگی تر و تمیزی به بازی اضافه میشه:d
 
کسی اینو گذاشته یا نه؟



ظاهرا Black Knight ها اینان! خدا رحم کنه:d ظاهرا اسمش Frost Knight هست و یه چیزی تو مایه های Black Knight ها منتها قدرت یخ کردن دارن.
 
آخرین ویرایش:
کسی اینو گذاشته یا نه؟



ظاهرا Black Knight ها اینان! خدا رحم کنه:d ظاهرا اسمش Frost Knight هست و یه چیزی تو مایه های Black Knight ها منتها قدرت یخ کردن دارن.

چیزی که من دیدم توی ویدیو ها به هر چیزی شباهت داشت جز Knight :دی ـ 4 دست و پا راه میرفت یه جوری بود یاد Berserk افتادم نمیدونم چرا .
شوالیه های چشم قرمز ـ Demon's Souls هم هستن مثل این که .
 
آخرین ویرایش:
ولی خیلی خوب بود در کل:d مکانی که میخواست باهاش بازی کنه خیلی یونیک بود. توی تاریکی در حالیکه اجساد این طرف و اون طرف افتاده بودن و خودش هم به یه حالت عجیبی وسطشون نشسته بود:d
بعد دقت کردی یه باس توی بازی هست، اونم 4 دست و پا میجنگه؟:d

پ.ن: ممکنه یه ارتباطی بین Dancer of Frigid Valley و Lord's Blade Ciaran باشه؟!:-/ توی ویکی نوشته بود سلاح ها و طرز مبارزه-شون خیلی شبیه همه:d
 
ولی خیلی خوب بود در کل:d مکانی که میخواست باهاش بازی کنه خیلی یونیک بود. توی تاریکی در حالیکه اجساد این طرف و اون طرف افتاده بودن و خودش هم به یه حالت عجیبی وسطشون نشسته بود:d
بعد دقت کردی یه باس توی بازی هست، اونم 4 دست و پا میجنگه؟:d

پ.ن: ممکنه یه ارتباطی بین Dancer of Frigid Valley و Lord's Blade Ciaran باشه؟!:-/ توی ویکی نوشته بود سلاح ها و طرز مبارزه-شون خیلی شبیه همه:d

آره خیلی شبیه ـ . من یه چیز دیگه که دیدم توی ویدیو ها میگن اینهکه چرا محیط بازی اینقدر خاکستری هست . میگن شاید یه ربطی به دوران قبل از Light و Dark داره . (توی cut-scene اول DS1 میگه دوره اژدها ها و درخت های بزرگ و اینا بوده اگه یادت باشه . ) و hollow های بازی هم رنگ ـشون کلا فرق داره نسبت به قبل .
 
آره خیلی شبیه ـ . من یه چیز دیگه که دیدم توی ویدیو ها میگن اینهکه چرا محیط بازی اینقدر خاکستری هست . میگن شاید یه ربطی به دوران قبل از Light و Dark داره . (توی cut-scene اول DS1 میگه دوره اژدها ها و درخت های بزرگ و اینا بوده اگه یادت باشه . ) و hollow های بازی هم رنگ ـشون کلا فرق داره نسبت به قبل .
این رنگ بندی بازی یه مطمئنا به شعار بازی (Now only embers remain) داره. در واقع یه ربطی به Ember که معنیش میشه خاکستر داره. خاکستری که هنوز گرمه. توی تریلر معرفی دنیای بازی جوریه که انگار آتش گرفته و همه جا خاکستر پخش و پلا شده.
یه فرضیه که بنده دارم اینه که ما بازی رو دقیقا از لحظه ای شروع میکنیم که یکی زده آتش رو لینک کرده و همه جا رو سوزنده:d خیلی جالب میشه اگه همچین حالتی پیش اومده باشه. این فرضیه خصوصا با شعار بازی کاملا هماهنگ هست:d
فعلا مهم ترین نکته اینه که بدونیم بازی توی کدوم بازه زمانی رخ میده.
 
آخرین ویرایش:
این رنگ بندی بازی یه مطمئنا به شعار بازی (Now only embers remain) داره. در واقع یه ربطی به Ember که معنیش میشه خاکستر داره. خاکستری که هنوز گرمه. توی تریلر معرفی دنیای بازی جوریه که انگار آتش گرفته و همه جا خاکستر پخش و پلا شده.
یه فرضیه که بنده دارم اینه که ما بازی رو دقیقا از لحظه ای شروع میکنیم که یکی زده آتش رو لینک کرده و همه جا رو سوزنده:d خیلی جالب میشه اگه همچین حالتی پیش اومده باشه. این فرضیه خصوصا با شعار بازی کاملا هماهنگ هست:d
فعلا مهم ترین نکته اینه که بدونیم بازی توی کدوم بازه زمانی رخ میده.


به نظرم دوره بازی قبل از DS1 ـ . کلا اگه بخوای از دید میازاکی نگاه کنی به نظرم این بازه زمانی رو جالب تر و جدید تر میبینه. این واژه Lord of Cinder هم که به کار میره توی Game صددرصد منظور Gwyn نیست , یه Lord of Cinder دیگه هست .
 
به نظرم دوره بازی قبل از DS1 ـ . کلا اگه بخوای از دید میازاکی نگاه کنی به نظرم این بازه زمانی رو جالب تر و جدید تر میبینه. این واژه Lord of Cinder هم که به کار میره توی Game صددرصد منظور Gwyn نیست , یه Lord of Cinder دیگه هست .
ولی به نظر من قبل از شماره اول نمیتونه باشه. چون در این صورت Humanity همچنان وجود داره و قرار نیست Ember جاشو گرفته باشه. Gwyn هم زنده خواهد بود و LoC میشه همون Gwyn (که صد البته قبل از Gwyn اصلا LoCـی وجود نداشته) تا جایی که میدونیم قبل از Gwyn کسی آتش رو لینک نکرده و Gwyn اولین کسی بود که این کارو انجام میده. در نتیجه فرض دوم با احتساب چیزی که گفتم غلط از آب در میاد.

ولی اگه قبول کنیم داستان بازی هر زمانی رخ میده به غیر از قبل از نسخه اول، اون وقت همه چیز منطقی به نظر میاد. اون وقت میتونیم قبول کنیم که LoC یه نفر جدیده. اون وقت وجود Ember منطقی به نظر میاد. شعار بازی تنها چیزیه که میتونیم ازش کلی معنی بکشیم بیرون و به شخصه عقیده دارم به هیچ وجه نمیتونه بازی قبل از نسخه اول در جریان باشه. خصوصا با در نظر گرفتن پایان دوم DS 2 که به وجود راه سومی به غیر از آتش و تاریکی اشاره میکنه.

نکته بعدی حضور اون عده ای بود که لباس راهبه ها رو به تن داشتن. اگر LoC یا به قول میازاکی، Lords of Cinder رو به این قضیه اضافه کنیم، به یه چیزی مشابه داستان شماره اول میرسیم. گروهی که نمیخوان عصر تاریکی به وجود بیاد. گروهی که هر n سال یه بار LoC رو انتخاب میکنن و میبرنش به Kiln of The First Flame تا بسوزوننش. یا شایدم LoCـی که تا اون موقع Lord Soul رو بهش میدن تا پادشاهی کنه و روز موعود آتش رو لینک کنه.

یا هیچکدوم از اینا. این گروه میتونه گروهی باشه که مکتب آلدیا رو دنبال میکنن و به دنبال پرستش اژدهایان هستن. خصوصا گروهی رو توی بازی میبینیم که دارن یه اژدهای مرده رو پرستش میکنن (هر چند این حالت زیاد جالب نمیشه)

حالت سوم اینه که کلا این پادشاهی جدید به صورت سهوی کاری رو انجام داده و با آتش اولیه ور رفتن به امید اینکه بتونن نفرین رو از بین ببرن ولی نتونستن و مثل Lordran نابود شده این سرزمین.

کلا فرضیه های زیادی میشه پیاده کرد و همه-شون رو میتونیم ادامه بدیم تا ببینیم کجا به بن بست میخوریم تا حذفش کنیم. یه چیزی که مسلمه اینه که نفرین هنوز وجود داره و وقتی نفرین وجود داره، یعنی هیچکس عضر تاریکی رو نیاورده و همه تا الان آتش رو لینک کردن.
 
ولی به نظر من قبل از شماره اول نمیتونه باشه. چون در این صورت Humanity همچنان وجود داره و قرار نیست Ember جاشو گرفته باشه. Gwyn هم زنده خواهد بود و LoC میشه همون Gwyn (که صد البته قبل از Gwyn اصلا LoCـی وجود نداشته) تا جایی که میدونیم قبل از Gwyn کسی آتش رو لینک نکرده و Gwyn اولین کسی بود که این کارو انجام میده. در نتیجه فرض دوم با احتساب چیزی که گفتم غلط از آب در میاد.

ولی اگه قبول کنیم داستان بازی هر زمانی رخ میده به غیر از قبل از نسخه اول، اون وقت همه چیز منطقی به نظر میاد. اون وقت میتونیم قبول کنیم که LoC یه نفر جدیده. اون وقت وجود Ember منطقی به نظر میاد. شعار بازی تنها چیزیه که میتونیم ازش کلی معنی بکشیم بیرون و به شخصه عقیده دارم به هیچ وجه نمیتونه بازی قبل از نسخه اول در جریان باشه. خصوصا با در نظر گرفتن پایان دوم DS 2 که به وجود راه سومی به غیر از آتش و تاریکی اشاره میکنه.

نکته بعدی حضور اون عده ای بود که لباس راهبه ها رو به تن داشتن. اگر LoC یا به قول میازاکی، Lords of Cinder رو به این قضیه اضافه کنیم، به یه چیزی مشابه داستان شماره اول میرسیم. گروهی که نمیخوان عصر تاریکی به وجود بیاد. گروهی که هر n سال یه بار LoC رو انتخاب میکنن و میبرنش به Kiln of The First Flame تا بسوزوننش. یا شایدم LoCـی که تا اون موقع Lord Soul رو بهش میدن تا پادشاهی کنه و روز موعود آتش رو لینک کنه.

یا هیچکدوم از اینا. این گروه میتونه گروهی باشه که مکتب آلدیا رو دنبال میکنن و به دنبال پرستش اژدهایان هستن. خصوصا گروهی رو توی بازی میبینیم که دارن یه اژدهای مرده رو پرستش میکنن (هر چند این حالت زیاد جالب نمیشه)

حالت سوم اینه که کلا این پادشاهی جدید به صورت سهوی کاری رو انجام داده و با آتش اولیه ور رفتن به امید اینکه بتونن نفرین رو از بین ببرن ولی نتونستن و مثل Lordran نابود شده این سرزمین.

کلا فرضیه های زیادی میشه پیاده کرد و همه-شون رو میتونیم ادامه بدیم تا ببینیم کجا به بن بست میخوریم تا حذفش کنیم. یه چیزی که مسلمه اینه که نفرین هنوز وجود داره و وقتی نفرین وجود داره، یعنی هیچکس عضر تاریکی رو نیاورده و همه تا الان آتش رو لینک کردن.

آره به این قضیه فکر نکرده بودم . درست میگی . ولی بازم من دوست دارم قبل از DS1 باشه داستان نمیدونم چرا :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or