Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
Estus Flaskـه آبی در بازی وجود خواهد داشت که خط جادو رو پر خواهد کرد
ما که اهل Magic و این جنگولک بازیا نیستیم :دی پس خط جادو همونطور پر خواهد موند، الکی به زحمت افتادن :))

سیستم Battle Arts هم از همون خط آبی استفاده می کنه. مجبوری استفاده کنی. :d
 
Edge Special List : The 100 Greatest Video Games

10 - Minecraft
9 - Resident Evil 4
8 - Legend of Zelda: Ocarina of Time
7 - Super Mario Galaxy 2
6 - Tetris
5 - Half-Life 2
4 - Bloodborne
3 - The Last of Us
2 - GTA V
1 - Dark Souls
 
Edge Special List : The 100 Greatest Video Games

10 - Minecraft
9 - Resident Evil 4
8 - Legend of Zelda: Ocarina of Time
7 - Super Mario Galaxy 2
6 - Tetris
5 - Half-Life 2
4 - Bloodborne
3 - The Last of Us
2 - GTA V
1 - Dark Souls
من بودم GTA و ماینکرفت رو نمیزاشتم بجاشون RDR و U2 میزاشتم :دی در کل یکی از بهترین top10 هایی هست که دیدم مخصوصا با وجود BB و TLoU و Dark Souls در صدر لیست :x
 
بی زحمت میشه یکی از دوستان توضیح در رابطه با استرس تست بده , من قبلا ثبت نام کردم و ایمیل تایید هم پاسخ دادم
برای ps4 چیا میخواد یا چیکار باید کرد ؟
تشکر
 


خب بعد از Stress Test مشخص شد که Only Embers Remain به چه معناست. Ember ها در واقع همون Humanity نسخه های قبلی هستن. حتی شکل آیتم هم تقریبا شبیه Humanityـه. :d



فقط کارکتر بازی بعد از استفاده از Ember یه حالت سوزان پیدا می کنه که توضیحی در موردش ندادن و هنوز معلوم نیست که استفاده ازش تاثیر دیگه ای هم داره یا نه.



اسم نهایی این لوکیشن هم ظاهرا تغییر کرده:



اسم قبلیش Wall of Ledelith بود.
 
ببخشید مثل DS II حداکثر میزان سلامتی (HP) بیشتر کم میشه با هر بار مردن ؟ (در صورت عدم استفاده از اون آیتم)
تشکر
ظاهرا تا 40%:| کاش این ویژگی افتضاح رو کلا از بازی حذف میکردن. تیم سازنده شماره دوم پا شده اینو باب کرده و میازاکی هم ازش استفاده کرده.
---
نریمان مطمئنی اسمش تغییر کرده؟
آخه عکس رو نگاه کن. نمای ساختمای گنده روبرویی این بار از یه طرف دیگه داره بهش نگاه میشه (اون پل سمت چپ افتاده در حالی که توی تریلرهای قبلی اون پس سمت راست بود). منظورم اینه که قبلا مثلا از شمال میدیدیمش و الان از جنوب.

پ.ن: خیلی گنده هست محیط بازی:|:d اصن غیر عادی گنده هست.
 
ظاهرا تا 40%:| کاش این ویژگی افتضاح رو کلا از بازی حذف میکردن. تیم سازنده شماره دوم پا شده اینو باب کرده و میازاکی هم ازش استفاده کرده.
---
نریمان مطمئنی اسمش تغییر کرده؟
آخه عکس رو نگاه کن. نمای ساختمای گنده روبرویی این بار از یه طرف دیگه داره بهش نگاه میشه (اون پل سمت چپ افتاده در حالی که توی تریلرهای قبلی اون پس سمت راست بود). منظورم اینه که قبلا مثلا از شمال میدیدیمش و الان از جنوب.

پ.ن: خیلی گنده هست محیط بازی:|:d اصن غیر عادی گنده هست.
40% زياد مشكلي نيست :d اگه مثل Dark souls 2 باشه، هر بار كه Coop ميرفتيم و باس رو ميكشتيم كلا restore ميشد و Human ميشديم:d
 
40% زياد مشكلي نيست :d اگه مثل Dark souls 2 باشه، هر بار كه Coop ميرفتيم و باس رو ميكشتيم كلا restore ميشد و Human ميشديم:d

من کلا از این ویژگی بدم میاد . اگر قرار باشه با هر بار مردن درس بگیریم در بازی . پس چرا تنبیه میکنه انگار ؟
ای کاش حذف بشه !
تشکر
 
40% زياد مشكلي نيست :d اگه مثل Dark souls 2 باشه، هر بار كه Coop ميرفتيم و باس رو ميكشتيم كلا restore ميشد و Human ميشديم:d
بحث کوآپ نیس آخه:d خیلی از بچه های اینجا کوآپ نمیرن و دوست دارن تنها بازی کنن. البته ناگفته نماند کوآپ هم حال میده وقتی 4 نفری میریختیم سر Smelter Demon:d
ولی به طور کلی ویژگی جالبی نیس. نمیدونم حالا اینو برای نشون دادن Hollow شدن بازیکن گذاشتن که مثلا نشون بده طرف داره رفته رفته Hollow میشه (!) یا میخواستن اینجوری سختی بازی دوم رو حفظ کنن (که به طرز خیلی بدی ناموفق بودن توی این کار:d) ولی همون اوایل بازی قبل از Old Dragonslayer یه Ring گذاشته بودن که تقریباً این ویژگی رو نامرئی میکرد:d

پ.ن: البته جای شکرش باقیه که دیگه Undead ها رنگ سبز استفراغی ندارن:-&:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or