Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
من بعد بلادبورن دارم دارکسولز 2 بازی میکنم.به نظرم کاملا لازمه میازاکی از بلادبورن الهام بگیره.البته همه میدونیم بلادبورن هم ساخته خودشه پس هیچ تقلیدی در کار نیست.وقتی که چهار باس اول دارکسولز 2 رو که زدم دارم با چهار باس اول بلادبورن مقایسه میکنم باید بگم باس های دارکسولز تا الان در برابر باس های بلادبورن حرفی برای گفتن نداشتن.هم از لحاظ طراحی هم موسیقی هنگام مبارزه و همینطور سختی. (البته The Pursuer واقعا باس خیلی خوبی بود.)سر باس های بلادبورن حداقل نیم ساعت وقت میذاشتم تا شکستشون بدم ولی برای دارکسولز به ده دقیقه هم نکشیده.البته از لحاظ درجه سختی درمحیطهای بازی و دشمنان غیر باس واقعا دارکسولز سختر و چالش برانگیز تر هستش.(به دلیل کند بودن شخصیت و داج دادن متفاوت با بلادبورن همینطور دیرتر پر شدن نوار سلامتی و استامینا).یکی دیگه از نکات مثبت دارکسولز نسبت به بلادبورن وجود سپر هستش.ترکیب استفاده از داج دادن و سپر گرفتن واقعا بازی رو خیلی لذت بخش کرده.از لحاظ جادو و سلاح و زره هم که دارکسولز کاملا برتری داره.از لحاظ طراحی محیطهای بازی و همین طور اتمسفر بازی بازم بلادبورن بهتر عملکرده.خلاصه کلام اینکه دارکسولز 3 با ترکیبی از بلادبورن و دارکسولزهای قبلی میتونه فوق العاده باشه.که مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.
 
آخرین ویرایش:
من بعد بلادبورن دارم دارکسولز 2 بازی میکنم.به نظرم کاملا لازمه میازاکی از بلادبورن الهام بگیره.البته همه میدونیم بلادبورن هم ساخته خودشه پس هیچ تقلیدی در کار نیست.وقتی که چهار باس اول دارکسولز 2 رو که زدم دارم با چهار باس اول بلادبورن مقایسه میکنم باید بگم باس های دارکسولز تا الان در برابر باس های بلادبورن حرفی برای گفتن نداشتن.هم از لحاظ طراحی هم موسیقی هنگام مبارزه و همینطور سختی. (البته The Pursuer واقعا باس خیلی خوبی بود.)سر باس های بلادبورن حداقل نیم ساعت وقت میذاشتم تا شکستشون بدم ولی برای دارکسولز به ده دقیقه هم نکشیده.البته از لحاظ درجه سختی درمحیطهای بازی و دشمنان غیر باس واقعا دارکسولز سختر و چالش برانگیز تر هستش.(به دلیل کند بودن شخصیت و داج دادن متفاوت با بلادبورن همینطور دیرتر پر شدن نوار سلامتی و استامینا).یکی دیگه از نکات مثبت دارکسولز نسبت به بلادبورن وجود سپر هستش.ترکیب استفاده از داج دادن و سپر گرفتن واقعا بازی رو خیلی لذت بخش کرده.از لحاظ جادو و سلاح و زره هم که دارکسولز کاملا برتری داره.از لحاظ طراحی محیطهای بازی و همین طور اتمسفر بازی بازم بلادبورن بهتر عملکرده.خلاصه کلام اینکه دارکسولز 3 با ترکیبی از بلادبورن و دارکسولزهای قبلی میتونه فوق العاده باشه.که مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.
بلادبورن اولین تجربت تو بازی های میازاکی بود؟ یا قبلا DS1 یا DeS رو بازی کرده بودی؟
البته همین دارک سولز 2 صبر کن یه باس های خفنی داره که اشک آدمو در میاره. مخصوصا باس های 3 تا crown ! :d
 
بلادبورن اولین تجربت تو بازی های میازاکی بود؟ یا قبلا DS1 یا DeS رو بازی کرده بودی؟
البته همین دارک سولز 2 صبر کن یه باس های خفنی داره که اشک آدمو در میاره. مخصوصا باس های 3 تا crown ! :d
قبلا دارکسولز 1 بازی کردم.البته نه تا آخر.بلادبورن جدی ترین تجربه ام از بازی های استاد میازاکی بزرگ بوده.مطمئنم در آینده به باسهای خیلی بهتری برخورد خواهم کرد چون تقریبا دو برابر بلادبورن باس داره.ولی در کل این نظر منه که اگه دارکسولز در بخش هایی از بازی بلادبورن الهام بگیره کاملا به نفعش خواهد بود.ولی گذشته از همه اینها جادویی که تو بازی های میازاکی بزرگ هست واقعا واسم شوکه کننده است.تو این سن من که آدم دست و دلش برای کمتر بازی میره بدجوری معتاد بازی شدم.روزی چند ساعت بازیش میکنم.در صورتیکه بازی های زیادی از جمله متال گیر و ویچر و دیابلو و بردرلندو....رو کنسولم نصب هستش.همین مشکلو با بلادبورن هم داشتم عین یه بچه از پاش تکون نمیخوردم.
 
قبلا دارکسولز 1 بازی کردم.البته نه تا آخر.بلادبورن جدی ترین تجربه ام از بازی های استاد میازاکی بزرگ بوده.مطمئنم در آینده به باسهای خیلی بهتری برخورد خواهم کرد چون تقریبا دو برابر بلادبورن باس داره.ولی در کل این نظر منه که اگه دارکسولز در بخش هایی از بازی بلادبورن الهام بگیره کاملا به نفعش خواهد بود.ولی گذشته از همه اینها جادویی که تو بازی های میازاکی بزرگ هست واقعا واسم شوکه کننده است.تو این سن من که آدم دست و دلش برای کمتر بازی میره بدجوری معتاد بازی شدم.روزی چند ساعت بازیش میکنم.در صورتیکه بازی های زیادی از جمله متال گیر و ویچر و دیابلو و بردرلندو....رو کنسولم نصب هستش.همین مشکلو با بلادبورن هم داشتم عین یه بچه از پاش تکون نمیخوردم.
البته میازاکی به طور مستقیم تو ساخت دارک سولز 2 نقش نداشته و فقط مشاوره میداده فکر کنم. امام معمولا اولین تجربه همیشه سخت تره. من خودم دارک سولز 1 برام خیلی سخت تر بود. اما بعدها به این نتیجه رسیدم که چون اولین تجربم تو این سبک بازی ها بود واسه همین سخت تر به نظر می رسید.
 
24 مارس 2016 = 5 فروردین1395 = انتشار بازی برای کنسول ها در ژاپن....!! انتشار جهانی + تاریخ عرضه برای PC همچنان نامعلوم.

خیلی دیره..انتظار سخته..سخته ...سخت...:((
 
به نام خداوندگاران dark souls

بسیار خرسندم که عرض ادب کنم به صاحت این جریان مقدس

بنده از گمراهان بودم ، و سالهای بسیاری از درک جهان این افسانه عاجز ، عنایتی شد و هدایت شدم و شب و روز را خدمت کردم . اکنون جزو آندد های خسته و مجروحم و حماسه ای دوباره میطلبم!

............................

دمو 16 دقیقه ای رو دیدم خیلی حال داد ، واقعا که انگار داری شماره 1 رو تویه کمپینگ دیگه تجربه میکنی، از dark souls 2 هم لذت بردم اما خب خیلی خوشحال ترم که بازی به ریشه هاش برگشته و انصافا جو شماره 1 همون چیزی بود که روح بازی رو معنا میکنه !
 
24 مارس 2016 = 5 فروردین1395 = انتشار بازی برای کنسول ها در ژاپن....!! انتشار جهانی + تاریخ عرضه برای PC همچنان نامعلوم.

خیلی دیره..انتظار سخته..سخته ...سخت...:((

با اینکه دارک سولز بهترین بازی دنیاست ولی خب هر چی دیر تر بهتر :d
دلیل : بازی Fallout 4 که دو ماه دیگه میاد رو میشه بیشتر بازی کرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or