Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
58916617780855182814.png


قشنگ اینجا مشخص کرد هربار استفاده از اون حرکات خاص برای هر سلاحی یدونه از این ها کم میشه , حالا چجوری اضاف میشه رو نیدونم...
ببخشید من نمی دونم بچه ها جواب این سوال رو دادن یا نه ولی سایت پالیگان خودش بازی رو که تست کرده گفته مثل Estus Flaskها توی بونفایر دوباره تعدادشون برمیگرده و کامل میشه. احتمالا هم آیتم‌هایی هستن که باید مثل این Flaskها پیدا کنیم و آپگرید کنیم.
As with the estus flask healing system, battle art uses were restored by resting at a bonfire.
===
We***39;ve played Dark Souls 3: five things for hardcore fans to know about From***39;s latest | Polygon
با اجازه علی دارم ترجمش می کنم ایشالا امروز فردا میذارمش.
البته اینجا همه انگلیسیشون عالیه ولی خوب من ترجمه می کنم دیگه :d
 
Dark Souls 3 is a ***8220;turning point***8221; for the franchise | VG247

“Dark Souls is my life’s work. Everything I came up with for Dark Souls 3 is based on my personal preferences,” Miyazaki
“However, Dark Souls 3 is also actually the turning point for the franchise,” he said.
It’s not clear whether it’s related, but Miyazaki also said he has plans for several new projects, and is interested in bringing the Souls ethos to other genres besides fantasy.
 
سلام دوستان .

میازاکی یه مصاحبه جالب داشته . اول در مورد این موضوع که آیا میتونه این فشار کاری تحمل کنه و بر روی دو پروژه بصورت همزمان کار کنه گفته :

" بله من مطمئن هستم که می توانم . من میتوانم همزمان بر روی DLC عنوان Bloodborne و Dark Souls III کار کنم . این برای اولین بار نیست که در چنین موقعیتی قرار می گیرم ، من در زمان ساخت Demon Souls نیز همزمان بر روی عنوان Armoured Core: For Answer کار می کردم . در زمان ساخت Dark Souls نیز به طور همزمان نقش کارگردان و تهیه کننده را داشتم"

در ادامه به این موضوع اشاره کرده که با اینکه کارگردانی بازی به عهده داره اما وجود نفرات قوی در کنارش باعث میشه خیلی راحت تر تمرکز خودش روی ارتقا کیفیت هسته اصلی گیم پلی بذاره :

" در مورد Bloodborne اگرچه من کارگردان بازی بودم اما همزمان یک کارگردان برای بخش طراحی بازی نیز به من کمک می کرد . برای DS III نیز اوضاع به همین قرار است . در واقع آقای تانیمورا کارگردان Dark Souls 2 به تیم ما ملحق شده و این موضوع باعث می شود که بتوانم بهتر بر روی طراحی هسته اصلی گیم پلی کار کنم"

در آخر هم خیال همرو راحت کرده :دی

" تا زمانی که نام من در پایان بازی به عنوان کارگردان وجود دارد ، بازی باید به سطح معین و مناسبی از کیفیت دست یابد . می توانم تضمین کنم که Dark Souls III به این کیفیت دست خواهد یافت"
 
البته جاش اینجا نیست ولی...
یه نفر Dark Souls رو با میکروفون(!!!) تموم کرده.واسه این کار از یه چیزی به اسم VoiceAttack کرده.مثلا هر وقت میگفته heavy attack کاراکترش heavy attack میداده و این چیزا...:dولی با 1.5 ثانیه تاخیر!بعد از 30 ساعت و 485 بار مردن(:d) تموم کرده بازی رو.Kotaku
 
جایی بهتر از اینجا پیدا نکردم. خواهشا این ویدئو رو ببینید, جزئیات و وسواس در طراحی تو حلق تک تک فنهای این بازی.

ویرایش: شک دارم Bloodborne هست یا DS :-? اگه BB بود ببخشید:d
 
آخرین ویرایش:
نه اتفاقا DS2 بازی فوق العاده ای هست و داستان فوق العاده ای هم داره:biggrin1: اما باید قبول کرد اتمسفر نابودی داره (که توی DLC ها بهتر شد)
چطور این اتمسفر داغون و خیانتی که شما حرفش رو میزنی منتقدا ندیدن و متای ds2 بیشتر از متای شماره ۱ شد؟!
یعنی بعضی از نظرات رو فقط ادم تو BC میبینه۰
 
چطور این اتمسفر داغون و خیانتی که شما حرفش رو میزنی منتقدا ندیدن و متای ds2 بیشتر از متای شماره ۱ شد؟!
یعنی بعضی از نظرات رو فقط ادم تو BC میبینه۰
من نیازی ندارم منتقدا چیزی جای من ببینن. خودم چشم دارم و میتونم ببینم;) نه تنها من، بلکه همه طرفدارای DS که اینجا جمع شدن، همین نظر رو دارن که برای من به مراتب با ارزش تر از نظر منتقدها هست.
 
چطور این اتمسفر داغون و خیانتی که شما حرفش رو میزنی منتقدا ندیدن و متای ds2 بیشتر از متای شماره ۱ شد؟!
یعنی بعضی از نظرات رو فقط ادم تو BC میبینه۰
شما خودت مطمئنی هر دو نسخه رو بازی کردی؟
من به‌شخصه نصف لذتی که از نسخه اول بردم از نسخه دوم نبردم! دارک سولز 2 الکی الکی سخت بود. اینکه منتقدا حال کردن باهاش دلیل نمی‌شه بقیه هم حال کنن.
 
چطور این اتمسفر داغون و خیانتی که شما حرفش رو میزنی منتقدا ندیدن و متای ds2 بیشتر از متای شماره ۱ شد؟!
یعنی بعضی از نظرات رو فقط ادم تو BC میبینه۰

ببین تفاوت متا دو بازی در حد دو واحده و زیاد نیست . در اینکه دارک سولز 2 بازی بسیار خوبیه شکی نیست ، ساختار بازی ادامه همون نسخه اوله و همچنان یک تجربه فوق العاده رو ارائه میده مثل نسخه اول . ضمن اینکه در برخی از زمینه ها پولیش بهتری نسبت به نسخه اول داره و بازی روون تر شده . اما به طور کلی چیزی که باعث میشه از نظر ارزش کلی ، پایینتر از نسخه اول قرار بگیره بحث لول دیزاین و طراحی کلی بازیه که روی اتمسفر هم تاثیر گذاشته و باعث شده بازی در این زمینه کاملا ضعیفتر عمل کنه .

مقایسه متا این دو بازی برای قضاوت درست نیست چون ممکنه برخی موارد در کاهش متا یک اثر تاثیر بذاره که به هیچ عنوان ربطی به محتوا و ارزش های یک اثر نداره . موضوع اینه Dark Souls 1 سال 2011 اومد و در بخش های فنی و بعضا مبارزات ایراداتی داشت و همین باعث شد که نمرات بازی از ارزش کلی محتوا پایینتر باشه اما Dark Souls 2 تونست در بخش های فنی تجربه پایدار تری ارائه بده و به طور کلی بازی پولیش بهتری در قیاس با نسخه اول داشت و همین باعث شد بخاطر این ایرادات که ربطی به محتوای بازی نداره نقد منفی دریافت نکنه اما مثلا براحتی میشه از Dark Souls 1 بخاطر مشکل افت فریم نمره کم کرد و یکی از دلایلی که باعث شد متاش از اون چیزی که پتانسیلش داشت پایینتر بشه همین مورده اما بهت قول میدم همون منتقدین هم اگر بخوان فارغ از ابعاد فنی ، مشخص کنن کدوم بازی ارزش بیشتری داره اکثرا به نسخه اول رای میدن .

حالا میشه بحث باز کرد و قشنگ اشاره کرد که چرا لول دیزاین دارک سولز 2 ضعیفتر از دارک سولز یکه ، چرا طراحی باس فایت ها کاملا ضعیفتر از نسخه اوله و چرا اتمسفر اون تاثیرگذاری نسخه اول نداره ، چرا بالانس درجه سختی در حد نسخه اول موفق نبوده و از همه مهمتر چرا خلا میازاکی به عنوان مولف اصلی سری سولز در دارک سولز 2 کاملا احساس میشه .
 
اتمسفر رو قبول دارم که دارک سولز 1 خیلی سطحش بالاتر از شماره 2 بود. اما سختی دارک سولز 2 واسه من حداقل شیرین تر بود. :دی سرعت کم در پر کردن سلامتی و کم شدن میزانش با هر بار مردن از بهترین و سختگیرانه ترین مجازات ها بود :دی لول دیزاین بازی هم باز برای من بهتر از شماره 1 بود. شاید ارتباط بین یک منطقه و منطقه ی بعدی یا قبلیش یه خورده عجیب بود اما طراحی هر منطقه به صورت جدا عالی بود. باس فایت ها هم هر دو به نظرم در یک سطح قرار داشتن. هر 2 باس فایت های خفن داشتن اما با این حال باس آنور لاندو بهترین باس کل سری بود تا حالا. :دی
اما با این حال اون حس و حالی که موقع بازی کردن دارک سولز 1 به آدم دست میداد تو شماره 2 وجود نداشت که احتمالا برمیگرده به همون تاثیر اتمسفر بازی. شایدم چون بار اول بود با این دنیا آشنا میشدم برام اینقدر جذاب بود!
 
من این همه مدت Souls هارو بازی کردم این رو نمیدونستم که تو یدونه تریلر دیدم...
گرخیدم شدید...
:|

وقتی Left Stick رو نگهداری به جلو و همزمان R1 هم بزنی به دشمنی که جلوته لگد میزنه...
عجب...
چرا این رو من نیمدونستم !؟ :-"

ولی گفته تو دارک سولز 1 این قابلیت بوده ولی تو 2 نبوده ولی تو 3 برگشته...
:bighug:
 
من این همه مدت Souls هارو بازی کردم این رو نمیدونستم که تو یدونه تریلر دیدم...
گرخیدم شدید...
:|

وقتی Left Stick رو نگهداری به جلو و همزمان R1 هم بزنی به دشمنی که جلوته لگد میزنه...
عجب...
چرا این رو من نیمدونستم !؟ :-"

ولی گفته تو دارک سولز 1 این قابلیت بوده ولی تو 2 نبوده ولی تو 3 برگشته...
:bighug:
توی شماره ۲ هم بود ، guard breaker این حرکت اسمش .
منتهی تو شماره ۲ با دست این کارو میکرد به جای لگد زدن .
اگه دسته رو بدی جلو و همزمان r2 رو بزنی ، jump attack میزنه .
گفتم شاید اینم ندونی :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or