Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بردیا نوشته که: قبر یه ملازم (خادم) بی نام و نشان [که] شمشیرش رو به خاطر [دفاع / حمایت] از LoC کشیده بود".
ربطی به ما نداره:d داره در مورد کسی حرف میزنه که مرده.


مرسی...
چقدر خوشگول نوشتی , دمت گرم علی جان...

میدونم به ما ربطی نداره , پس چرا ما Flame-اش میکنیم ؟!
:-"
:-"

خوب این حرکت Flame کردن یک نوع احترام گذاشتن دیگه...
:d
 
می بینم که باز یه عده به استاد شک کردن و جزو گمراه شدگان شدن:dسر بلادبورنم این گمراهیتون نتیجه ندادن ولی مثه اینکه دارین باز بهش شک می کنید....برید از خدا بترسید:d

گیم پلی عالیه....فقط یکم سرعت کرکتر مخصوصا تو دویدن بالاتر رفته که بجوری شده باید دید اندازه نقشه اینا چطور با این سرعت دویدنش.....اون باس هم جالب بود که شمشیر آتشینش فرش قرمز زیر پاشو اتیش زد


.
 
چیزی که اینجا مهمه اینه که اتمسفر شماره اول به شدت حس میشد:d رنگ بندی بازی، تاریکی، یه قلعه بزرگ (انصافا این قلعه بیش از حد بزرگه:d) و سیاه و ...
یه نکته ای که خوشحالم کرد، این بود که جنازه ها رو میشد این طرف اونطرف انداخت:d توی شماره دوم حذفش کرده بودن:d
 
https://www.youtube.com/watch?v=JUOlfuEcQsc&feature=em-uploademail
توضیحات Vaatividya راجب به Dark Souls 3 (تا جایی که توی Gamescom موفق به بازیش شده البته . )
همه قابلیت هایی که اضافه شده یا از شماره 1 برگشته و چیز هایی که از Bloodborne اضافه شده و خلاصه همه چیزو توی این ویدیو توضیح داده . جالبه ببینین حتما .
 
آخرین ویرایش:
حاضرم شرط ببندم این یارو که داشت بازی میکرد،فقط bloodborne بازی کرده و یه بارم تا حالا سولز بازی نکرده بود!فکر کنم یه بارم از سپر استفاده نکرد و فقط داج میداد.و البته بازی هم استقبال می کنه از این حرکت.
بنظرم ترکیب دو بازی علاوه بر تنوع گیم پلی، تجربه ی جدیدی رو هم میتونه ایجاد کنه.:bighug:
 
حاضرم شرط ببندم این یارو که داشت بازی میکرد،فقط bloodborne بازی کرده و یه بارم تا حالا سولز بازی نکرده بود!فکر کنم یه بارم از سپر استفاده نکرد و فقط داج میداد.و البته بازی هم استقبال می کنه از این حرکت.
بنظرم ترکیب دو بازی علاوه بر تنوع گیم پلی، تجربه ی جدیدی رو هم میتونه ایجاد کنه.:bighug:

اتفاقا وقتی سولز زیاد بازی کنی به این نتیجه میرسی که سپر هیچ خاصیتی نداره :d
 
اتفاقا وقتی سولز زیاد بازی کنی به این نتیجه میرسی که سپر هیچ خاصیتی نداره :d

برای کلاس های Knight و Warrior سپر جزو مهمترین راه های دفاع هست ولی خب همون سپر هم استفاده کردنش هنر میخواد مخصوصا توی PVP.
 
برای کلاس های Knight و Warrior سپر جزو مهمترین راه های دفاع هست ولی خب همون سپر هم استفاده کردنش هنر میخواد مخصوصا توی PVP.

هرکلاسی باشی فقط اوایل بازی میتونه به دادت برسه وقتی جلو تر میری میفهمی که داج کردن از همه چیز بهتره برا من که سپر حکم قشنگی داشت :d

PVP و سپر؟؟؟؟؟ :d شرمنده اما تو یوتیوب هم بری بهترین PVP باز ها هیچ کدوم از سپر استفاده نمیکنن :d
 
برای کلاس های Knight و Warrior سپر جزو مهمترین راه های دفاع هست ولی خب همون سپر هم استفاده کردنش هنر میخواد مخصوصا توی PVP.
PVP که فقط سرعت میخواد. سپر برداری 3 سوته میمیری. double handed و سبک ! همین D: اصلا تو DS2 یه کاری که میشه کرد البته اعصاب ملت خورد میشه اینکه لباسه Moon buttefly بپوشی با یه سپر گنده بری فقط دوره یارو میمره لوووووووول :/ مگر اینکه جادو چیزی داشته باشه
خوده souls هم به نظرم سپر همه جاهاش جواب نمیده . یعنی فقط MAGIC . سبک باشی راحت dodge بدی با magic > خیلی راحت میشه همه رو کشت. حتی باسهایی مثل Smough هم تو DS1 با جادو راحتر میشد زد. یه سری باسها بودن مثلا Smelter demon که با Mage بودن یکم مشکل داشتن ولی Overall کله بازی رو بدون سپر و سبک با dodge و جادو خیلی خیلی راحت میشه رفت. حتی اگر فکوست روی سپر و شمشیر باشه همیشه توصیه میشه یکم Int و faith رو بالا ببری بلکه بتونی از یه سری جادوها استفاده کنی .واقعا بعضی جاها درگیری از نزدیک بیخودی عذاب میده ادم رو D:

- - -ویرایش - - -

هرکلاسی باشی فقط اوایل بازی میتونه به دادت برسه وقتی جلو تر میری میفهمی که داج کردن از همه چیز بهتره برا من که سپر حکم قشنگی داشت :d

PVP و سپر؟؟؟؟؟ :d شرمنده اما تو یوتیوب هم بری بهترین PVP باز ها هیچ کدوم از سپر استفاده نمیکنن :d
تو 4 میرفتم این Moon butterfly میپوشیدم با سپر DragonSlayer. دوره یارو میزدم . چند بار این کارو کردم مرد بعد بهم msg داد عصبانی بود D: لوووووووووووول ( Moon butterfly همینطوری Poison میده لول )
 
تریلر 16 دقیقه ای رو دیدم..!!

اولین تاثیرات بازگشت میازاکی رو تو نگاه اول، پلک اول میتونستم بفهمم و اون این بود که گرافیک بازی 90 درصدش شبیه به نسخه ی 1 بود و این عالیه.
گیم پلی بازی به مراتب از نسخه ی 2 روون تر شده..محیطش خیلی پویا بود..آخرین باری که یه همچین جوی رو مشاهده کرده بودم واسه تریلر بلادبورن بود.. اینی که نشون دادن فضای مه آلودش لامصب خیلی خوفناک بود..
بازهم مثل همیشه کنترل رو داده بودن دست یه Noob... :| طرف هیچ آشنایی با سپر نداشت ولی انصافاً‌Dodger خیلی ماهری بود.
اون اژدهایی که اومد آتیش زد همه چیزو ینی نابودم کرد.... :|
نمیدونم متوجه شدین یا نه ولی خیلی روی Throwing Knives تاکید کرده بودن.. تو هرمنطقه یکی دوتا دراپ شده بود رو زمین...خودم اهل استفاده ازش نیستم...بخام چیزی پرتاب کنم بمب میندازم :d
و درآخر نکته ی خیلی عالیه بازی این بود که از هر سوراخی وارد میشد یه دنیای بزرگ تر برای کشف کردن جلوش بود.. و این عالیه..:bighug:
 
دیشب نشستم سر فرصت به دقت نمایش 16 دقیقه ای به همراه نمایش کنفرانس مایکروسافت دیدم . قصدم خدای نکرده شک کردن به کار استاد نیست و 100% بازی بسیار موفقی میشه :دی . اما از لحاظ تجربه شخصی ، حقیقتش من یک سری مشکل با Dark Souls III دارم و براش دلیل هم دارم نمیدونم نظر شما در این مورد چیه . فقط میدونم پستم خیلی طولانیه اما لطفا پستم کامل بخونید تا متوجه منظورم بشید .

مورد اول در مورد گیم پلی بازیه . دارک سولز باکس خودش داره و براساس این باکس ما عناصر مختلفی در گیم پلی نسخه اول دیدیم . نسخه دوم کاملا براساس همون چارچوب مشخص راهش ادامه داد ، مواردی مختلفی درنسخه دوم به بازی اضافه شد ، برخی از این موارد به نظر من جواب ندادن ولی برخی از اونا نوآوری های خوبی بودن اما این موارد اضافه شده کاملا به چارچوب اثر پایبند و وفادار بود . اما در مورد نسخه سوم احساس می کنم بازی در نزدیک شدن به Bloodborne کمی افراط به خرج داده و شک هم دارم که این موارد اضافه شده ، پایبند به ریشه گیم پلی دارک سولز باشه .

در درجه اول اینو باید در نظر بگیریم که یکی از ارکان اصلی گیم پلی دارک سولز بخصوص برای برخی از کلاس ها مثل Knight و اصلیترین عامل تمایزش با Bloodborne ، استفاده از سپر بود و این موضوع هم به نظر من بهتر از هر اثر دیگری به بازی اضافه شده بود . اما شما نمایش 16 دقیقه ای ببینید عملا سپر تا حد زیادی از گیم پلی کنار رفته . وقتی با این سرعت میشه داج کرد و تغییر مسیر داد ، به طور منطقی گیمر هم دوست داره از این راه آسان و سریع برای از پیش برداشتن دشمنان استفاده کنه و برخی از مبارزات آسان دیگه سپر نقش خیلی کمی می گیره .

نکته بعد در مورد مبارزات با باس فایت های بازیه . طبق اون چیزی که در نمایش دو دقیقه ای دیدیم ، طراحی باس فایت ها ، انیمیشن و سرعت حرکت اونا و از همه مهمتر طراحی گیم پلی و حملات باس فایت طوریه که با اون استایل کند و شبیه ساز گونه نسخه اول امکان نداره بتونیم شکستشون بدیم مگر اینکه بازی مطابق Bloodborne بشه تا بتونیم فقط با زدن یک دکمه باس فایت دور بزنیم یا ازش دور بشیم . من از دوستان تقاضا دارم برن زمان 1:38 از تریلر نمایش داده شده در کنفرانس مایکروسافت ببینن . متوجه شباهت بسیار بالای این باس فایت با Vicar Amelia شدید ؟ از لحاظ ظاهر منظورم نیست ، طراحی حملات منظوره . درست مثل Vicar Amelia تنها با یک دست حمله می کنه و یک دست دیگش غیر فعاله و نقطه ضعفش هم هستش . درست مثل اون حملات وحشیانه و بسیار سریعی داره چیزی که به تم Bloodborne می خورد .

برای درک بهتر این انتقادم به گیم پلی لازمه یکم فراتر برم و تم و مفهوم کلی دارک سولز و بلادبورن مقایسه کنم . دارک سولز بازی بشدت بی رحمی بود ، بازی تکان دهنده ای بود و تم اصلی بازی معنویت در کنار سرگردانی در جهان بازی بود ، این سرگردانی ما هم در خودمون برای رسیدن به روشنایی مشاهده می کردیم ، هم در Undead ها دیدیم و هم در NPC های مهم بازی مثل Solaire . اما در نمایش Dark Souls III ما در یک بخش شاهد این هستیم که Undeadهای سرگردان و پوچ نسخه های گذشته ، بر پایه یک قدرت خاص به اتحاد رسیدن و براساس تم مذهبی کلیسایی اضافه شده به بازی درست مثل Bloodborne پدیده خاصی پرستش می کنن . اول تریلر 16 دقیقه ای کاملا این موضوع مشخصه . اما آیا این موضوع از لحاظ احساسی که بهمون منتقل میشه در تضاد با سرگردانی و تضاد ایجابی نسخه اول نیست ؟

نکته بعد اینه تم Bloodborne از نظر من جنون و افسردگی بود ، چیزی که به شکل ماهرانه و حیرت آوری در تعامل با گیم پلی ، اتمسفر و حتی موسیقی خوب در اومده بود اما این تم کاملا از لحاظ مفهومی و احساسی با دارک سولز فرق داره . براساس این تم شاهد یک ریتم متفاوت ، یک استایل مبارزه متفاوت و موسیقی های متفاوتی در Bloodborne بودیم . سرعت و ریت سرعتی حاکم بر گیم پلی ، طراحی گیم پلی باس فایت ها که کاملا حس جنون بهمون منتقل می کرد و یک مورد ملموس دیگه ، ارائه یک افکت خون اغراق آمیز عناصری بودن که در Bloodborne موفق بودن چون به ریتم اثر و تم بازی میخورن . اما اگر برخی از این موارد بیاریم عینا در دارک سولز بزاریم بازم جواب می دن ؟

در مورد افراط در نزدیکی به Bloodborne من از دوستان تقاضا می کنم به ثانیه های ابتدایی نمایش 16 دقیقه ای دقت کنن . به طراحی محیط ، اتمسفر بازی در تقابل با گیم پلی ، گیم پلی مبارزات و از همه مهمتر طراحی دشمنان ، اون Undead فانوس به دست که عنیا شبیه نمونه Bloodborneی و اون تم مذهبی کلیسایی که در کنار نما هایی از معماری گوتیگ به بازی اضافه شده . آیا عینا به یاد منطقه Yahar'gul village در Bloodborne نمی افتید ؟

ببخشید پستم طولانی شد . بازم میگم میازاکی کارش بلده ، گیم پلی نکات جذابی بهش اضافه شده ، مفاهیم جدید اضافه شده به بازی میتونه موفق باشه اما از لحاظ شخصی اصلا دوست نداشتم بازی حداقل از اون گیم پلی شبیه ساز گونه نسخه اول فاصله بگیره و تمی نزدیک به Bloodborne دریافت کنه . من عاشق دارک سولزم به خاطر عناصر منحصر بفردش و عاشق بلادبورنم بخاطر عناصر منحصربفردش که تفاوت زیادی با دارک سولز دارن اما دوست نداشتم مخلوطی از عناصر این دو بازی در گیم پلی یک اثر واحد مشاهده ببینم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or