Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
درود !

البته بگم من اینقدر با این سری سولز Obsessed شدم واس همین بهش حساسم...
در حدی که به مامی و اینام گفتم نزدیک قبل نوروز و خود نوروز و نزدیک بعد نوروز من نه جایی میام مسافرت و نه حوصله مهمون دارم - فقط دارک سولز 3...
:d

:-"
:-"

ولی در کل در مورد تریلر اون تیکه موزیک تریلر که طرف میله رو میکرد تو دشمن که بونفایر درست کنه فوق العاده سوبر باحال بود...
جدا کردم اون قسمت رو گذاشتم آلارم که صب با میشم...
الان میگید دیوووونه است این...
خخخخ..
:bighug:

این گیف {ببخشید ضایس خودم ساختم :d} این باسه بسیار گنده و سریعه...
عجب آرموری هم داره رو خودش :‌

9flkd8k5hmt1v2b84zv1.gif

بچه ها توجه کردید تو باس آخری هردو رو خودشون آرمور دارن مثل ما ؟!
نوید بک استوری میده شدید...
:d

ولی استاد بنظرم شاید خواسته یک Ultimate Experience از کل کاراش از جمله بلادبورن و سولز و ... رو باهم توی دارک سولز ۳ کامل کنه...
راستی آسمون زرد ماننده رنگش خ افسردگی میده هااا...
آدم خورد و نابود میشه...
:bighug:

وای کاش یک حرکت از شمشیر بزرگارو نشون میداد , استاد گفته ادویه ی Berserk ریخته توش دیگه هیچی آدم نیمخواد عالیه...
محیط های دارک و کلیسایی هم بسیار ترسناک میباشند...

بازم بنظرم اگه سوربرایز محیط هایی مثل ASH LAKE باشه بازی نابود میکنه منو...
وای از الان به موزیک آخر باس آخر فک میکنم ک چقدر قشنگ باشه....
وایییییییییییییی...
:x
 
منم تریلرو دیدم خیلی خوب بود . تنها چیزی که من میخوام اینه که بازی داستانش و طرز داستان سرایی و پیشرفتش مثل بلادبرن نباشه . به نظرم یکی از نکته های منفی بلادبرن همین بود . یه داستان خیلی خفن و چند لایه که زیاد از حد گنگ و بی هدف تعریف میشد . من بازی رو 2 بار تموم کردم و ساعت ها به آیتم ها به نوشته ها و ... فکر کردم . ساعت ها ویدئوهای ملت رو تو یوتوب دیدم و نظریه های بقیه رو در خوندم آخرش هم نتونستم به نتیجه 100 درصد برسم . هر کی هم میگه رسیده دروغ میگه چون به هیچ وجه بازی رو نمیشد 100 درصد درک کرد (به خاطر همینم هست که هر کسی برداشتش از داستان بازی با بقیه فرق میکنه). خیلی از نظریه ها در مورد بازی خیلی از مسائل دیگه رو نقض میکرد با اینکه خیلی از چیزها روشن شد برام ولی خیلی سوال های بی پاسخ هم باقی موند .
من فقط امیدوارم میازاکی بتونه تو DS3 هم همچین داستان پیچیده و قشنگی رو روایت کنه ولی ایندفعه کمی هدفمند تر و کمی مشخص تر . مثل بلادبرن نباشه که یک دفعه با 1000 تا سوال بی پاسخ برسی به باس آخر . حداقل رفتن به لوکیشن های جدید و زدن باس ها کمی هدف پشتشون باشه آدم بدونه چرا داره میره تو فلان لوکیشن یا ...
 
واقعا عالی بود تریلر ...
من برعکس دوستان که دوست دارن بازی برگرده به اتمسفر بازی اول و یا اونایی که خوشحالن تم بلادبورنی پیدا کرده، اصلا دوست ندارم این طوری بشه، امیدوارم یه چیز جدید باشه که تو بازی های بعدی به جای اینکه یه عده بگن خدا کنه شبیه شماره یک باشه بگیم شبیه شماره سه باشه، این یعنی تکاملی که فک کنم قصد میازاکی هم همین باشه و با یه تریلر و دو تا شات هم نمی شه به این نتیچه رسید ...
داستان هم که کلا تاریک تر از 4 (سه) تا بازی قبلی میازاکی باشه ...

در مورد اینکه نمی دونم اینجا بود فکر کنم که یکی از دوستان گفت کاش مثل بلاد بورن باس ها فقط ترس ناک نباشن و یه داستانی داشته باشن، مشکل بلادبورن فقط توی داستان کلی بود که از دید شخصیت دنبال می شد، یعنی یه جورایی تکلیف شخصیت با خودش روشن نبود، ولی توی تم داستانی و ... فک کنم بعضی جاها یه کم پیچیده تر و بعضی جاها و پس زمینه داستانی بعضی باس ها به خاطر اتفاقاتش و ... تراژیکتر از سه بازی دیگه می شد ...

ولی با توجه به چیزایی که دیدیم از میازاکی، دیالوگ های DeS، اتمسفر و داستان DS1 و ترکیب بعضی از المان های گیم پلی BB با این سری فک کنم بهترین چیزی باشه که میازاکی بتونه بسازه که منم توی تریلر چیزی جر این ندیدم ...

*ویرایش : انصافا تریلر عالی بود ...
 
آخرین ویرایش:
منم تریلرو دیدم خیلی خوب بود . تنها چیزی که من میخوام اینه که بازی داستانش و طرز داستان سرایی و پیشرفتش مثل بلادبرن نباشه . به نظرم یکی از نکته های منفی بلادبرن همین بود . یه داستان خیلی خفن و چند لایه که زیاد از حد گنگ و بی هدف تعریف میشد . من بازی رو 2 بار تموم کردم و ساعت ها به آیتم ها به نوشته ها و ... فکر کردم . ساعت ها ویدئوهای ملت رو تو یوتوب دیدم و نظریه های بقیه رو در خوندم آخرش هم نتونستم به نتیجه 100 درصد برسم . هر کی هم میگه رسیده دروغ میگه چون به هیچ وجه بازی رو نمیشد 100 درصد درک کرد (به خاطر همینم هست که هر کسی برداشتش از داستان بازی با بقیه فرق میکنه). خیلی از نظریه ها در مورد بازی خیلی از مسائل دیگه رو نقض میکرد با اینکه خیلی از چیزها روشن شد برام ولی خیلی سوال های بی پاسخ هم باقی موند .
من فقط امیدوارم میازاکی بتونه تو DS3 هم همچین داستان پیچیده و قشنگی رو روایت کنه ولی ایندفعه کمی هدفمند تر و کمی مشخص تر . مثل بلادبرن نباشه که یک دفعه با 1000 تا سوال بی پاسخ برسی به باس آخر . حداقل رفتن به لوکیشن های جدید و زدن باس ها کمی هدف پشتشون باشه آدم بدونه چرا داره میره تو فلان لوکیشن یا ...
کلا سیستم روایت سری سولز همینه ، توی این شماره هم 100 در 100 همینطوره که گفتی ... اصن هنوز که هنوزه سوالاتی در مورد شماره 1 و 2 هست که جوابش معلوم نیست ، بلادبورن که هنوز یه ساله اومده :d
قشنگی این سری هم به همین سبک روایتش هست اگه دوسش نداری این بازی برا شما نیست.
کاملا موافقم که تاثیر بلادبورن زیاد بنظر میرسید. در این عکس هم بنظر میرسه یه گروه مسخ شده هستند که بطور هماهنگ به یک طرف نگاه میکنن و ظاهرا از شخصی پیروی میکنن و لباس هم فرقه ای بنظر میرسه یعنی همون تم که شما گفتی, برخلاف دارک سولز یک که تم تاریکش رو از پراکندگی موجودات میشد حس کرد یکی سرش رو به دیوار گذاشته بود یکی یه گوشه نشسته بود و در خودش فرو رفته بود و بقیه چیزها که دوستان بهتر از من میدونن و تاثیر عظیمی که در اتمسفر دارک سولز یک داشت
ولی
حداقل شاید بشه گفت قیافه های ظاهرا زجر کشیده ای که اینها دارن بتونه کمی به اون اتمسفر تاریک دارک سولز یک نزدیک بشه. منظور اینه که اگه لباس و ظاهرشون یاداور تم بلادبورنی باشه شاید بشه از روی قیافه ها امیدوار بود به برگشتن به تم تاریک دارک سولز. عمیقا امیدوارم اینطور بشه چون من یکی که یه دارک سولز واقعی میخوام نه بلادبورن( با وجودی که بلادبورن رو هم دوست دارم).
بهرحال هنوز برای قضاوت زوده و اینها فقط تفسیر یک تریلره نه بیشتر.
توی اون تریلر رسمی شاید به نظر میرسید که بازی شبیه بلادبورن باشه ولی توی اون تریلر گیم پلی که بردیا لینکشو گذاشته رو ببینی ، بازی هیچ شباهتی با بلادبورن نداره و کاملا شبیه دارک سولز یکه ....
من خودم شخصا قبول ندارم که بازی شبیه بلادبورنه .... اون ادمهای مسخ شده منو بیشتر یاد maiden astrea میندازه تا بلادبورن.
تریلر رویت شد...
یک کوچولو نا امید شدم اونم از لول دیزاین نه چیز دیگه...
ینی بهترین المان بازی تو این تریلر ها همون لول دیزاین بود ، چی رو نا امید شدی؟:d
این چیز هایی که روی عکس علامت زدم ببینید خون دشمن...
بسیار بلاد بورنیش بود...
الان افکت خون خیلی چیز مهمیه که با عوض شدنش از بازی نا امید بشی ?!?؟؟ WTF؟:|
 
ینی بهترین المان بازی تو این تریلر ها همون لول دیزاین بود ، چی رو نا امید شدی؟:d

خخخخخ...
من یکم از محیط های گوتیک و کلیسایی بدم میاد...
ولی تریلر گیم بلی رو دیدم نظرم کلا برگشت توی گیم بلی معلوم بود هنوز دارک سولزی هست...
ولی بازم میگم محیط های تیره رو زیاد نکنن عالیه...
دلم ASH LAKE و ANOR LONDO میخواد...
:bighug:

الان افکت خون خیلی چیز مهمیه که با عوض شدنش از بازی نا امید بشی ?!?؟؟ WTF؟:|

:-"
خخخخ , یکم وسواسی شدم فکر کنم این رو زیادی گفتم ولی تو گیم بلی افکت خون قشنگ بود ولی بین خودمون باشه بازم بلادبورنیش هست دیگه...
:d:d

ب . ن :

اون موجوداتی که حلقه زدن دور اون چیز میز ها اول فکر میکردم مثل بلادبورن باشن ولی تو تریلر گیم بلی دیدم که نه بابا هنوز مثل سولز ها تکون نمیخورن به بدبختی خودشون مینالن...
چ حالی میده بزنیشون...
وای...
>:)
 
خب، یه سری نکته توی بازی دیدم گفتم اینجا بگم. :d


- مثل DS2 برای هر دست، 3 تا Slot وجود داره.
- سرعت استفاده از Estus Flask مثل DS1 ، سریع شده. خدایی این نکته توی DS2 خیلی رو مخ بود.
- با هر بار استفده از Estus ّFlask، آیکونش تغییر می کنه و یه مقدار خالی میشه. :d



- یه آیکون زیر کاوننت پلیر بود که من نفهمیدم چیه، کسی متوجه شد؟ :-/
- سیستم Dual-Wield بازی هم اگه اشتباه نکنم با شماره ی قبلی فرق داره، یعنی نمیشه هر دو سلاحی رو هم زمان Wield کرد. سلاح های خاص تو بازی هست که واسه این کار طراحی شده و ایکونش هم پایین صفحه به صورت 2 تایی هست و موقع استفاده ازش، کرکتر بازی، سپرش رو میذاره و پشتش و آیکون سپر هم تو صفحه کم رنگ میشه. (دقیقا مثل استفاده از Bow ها تو DS1 )
 
- سرعت استفاده از Estus Flask مثل DS1 ، سریع شده. خدایی این نکته توی DS2 خیلی رو مخ بود.
این و اون تاخیر تو بالا آوردن سپر، جز گناه های نابخشودنی تیم سازنده شماره دوم بودن:|:d
 
میازاکی دمت گرم , اون گیم بلی 16 دقیقه ای رو دیدم...
:d

اومده بود تو خبرا که میتونیم ضربات خاص با استفاده از Stance های خاص بزنیم...
نگو که اون نوع حرکاتم هم محدود هستن قشنگ میازاکی خوشحالم کرد در حد بوندسلیگا...

وای که چقدر از محدودیت های میازاکی گونه خوشم میاد :

58916617780855182814.png


قشنگ اینجا مشخص کرد هربار استفاده از اون حرکات خاص برای هر سلاحی یدونه از این ها کم میشه , حالا چجوری اضاف میشه رو نیدونم...

راستی یک قسمت رسیدیم زده بود Flame کن اینجارو که همچین مسیجی اومد :

45673846021025069848.png


یکی بیاد توضیح بده...
مگه ضد Lord of Cinder نبودیم , علی صلح و صفا بیا بگو چه خبره...
:d
 
این و اون تاخیر تو بالا آوردن سپر، جز گناه های نابخشودنی تیم سازنده شماره دوم بودن:|:d
بیشتر به خاطر بالانس بازی تو pvp این کارا رو کرده بودن به اضافه حذف کردن insta backstab، به نظر من که تو pvp خیلی خوب بود ولی تو pve یکم اذیت میکرد ، مخصوصا سر fume knight که اصن نمیزاشت heal کنی لامصب :|:d
 
بردیا نوشته که: قبر یه ملازم (خادم) بی نام و نشان [که] شمشیرش رو به خاطر [دفاع / حمایت] از LoC کشیده بود".
ربطی به ما نداره:d داره در مورد کسی حرف میزنه که مرده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or