Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بهترین باس: بدون شک Ornstein & Smough، یک هفته طول کشید تا کشتمشون و دستام بعدش از شدت هیجان تا چند دقیقه میلرزید، بعدش هم که از آسانسور میری بالا و با اون صحنه ی فراموش نشدنی مواجه میشی.

بهترین شخصیت: شخصیت خوب که کم نداره DS ولی اگه قرار باشه یکی رو انتخاب کنم، Big Hat Logan رو انتخاب می کنم. وقتی برای آخرین بار توی Duke's Archives دیدمش دلم خیلی براش سوخت. :(

بهنرین اتمسفر: The Great Grey Wolf Sif. این یکی از فوق العاده ترین قسمت های بازی بود (100X اگه قبلش DLC رو بازی کرده باشی) مخصوصا اینکه بعد از این مقدار زیادی از جونش میره، شروع می کنه به لنگیدن و دل ادمو کباب می کنه :( واقعا دلم نمی خواست بکشمش :((

بهترین موسیقی: Nameless Song، نیازی به توضیح بیشتر هست؟ :(
 
تریلر بازی به طرز ناجوانمردانه ای عالی بود. Enemy Design قشنگ در سطح DS1، قابلیت ساخت Bonfire هم ظاهرا توی بازی وجود داره.

 
آخرین ویرایش:
خدایا از تو ممنونیم که در زمانی گیمر شدیم که میازاکی هم بازی میسازه:d...اصلا چند جا واقعا خشکم زد(به نظر سالهای زیادی گذشته چون giant ها هم حتی اسکلتی بودن بیشتر )
بازی هم تا حدی bloodborne ایزه شده:d

.
 
تراوشات ذهن این بشر میازاکی رو به وضوح میشد دید.البته DS II خیلی عنوان خوبی بودها،ولی الان دیگه با میازاکی واقعا قراره سری Souls به اوج برسه.

یه چشمه از بونفایر ساختن هم نشون دادن که صد در صد کشکی نخواهد بود و کمکی به آسونتر کردن بازی نمیکنه(واسه کسایی که خیال آسونتر شدنو دارن:d)،زهی خیال باطل،امیدوار نباشید:d.


یعنی میشه ما بالاخره،بعد مدتها،به جای اون Drake های کوفتی،یه اژدهای واقعی ​ببینیم؟ینی میشه؟(البته اگه اون اژدها که از قرار معلوم آلدیا نبوده رو حساب نکنیم:d)





 
عالی بود به نظرم . فقط من با Instant Backstab هیچ وقت حال نکردم . به نظرم سیستم backstab توی DS2 جالب از نسخه اول بود . ولی بقیه چیز هاش عالی بود :دی فقط امیدوارم سیستم PVP رو ارتقا بدن .
سیستم Blood هم منو یاد Bloodborne انداخت . به نظرم جالبه این تغییر هم . توی 2 نسخه قبلی واقعا کمبود خون تو مبارزات حس میشد : دی
 
آخرین ویرایش:
تریلر رویت شد...
یک کوچولو نا امید شدم اونم از لول دیزاین نه چیز دیگه...
بازم توبه دارم این رو میگم...
:d

خیلی محیط ها دیگه فاز بلادبورن گرفته بودن...
مثل اون دشمن ها که دور یک چیزی جمع میشن و حتی محیط های سیاه و دارک و تم دینی و کلیسا و بنجره ها و اینا....
:|

یک دشمن دقیقا مثل Vicar Amelia شده بود , خدا کنه باس ها فقط ترسناک و سخت نباشن باید داستان داشته باشن مثل دارک سولز 1...
;;)

بازم میگم یک کوچولو ترسناک بود تریلر که زیاد دارک سولز دارک سولزی مثل 1 نباشه , گیم بلی که انتظار میشد داشت سریع بشه ماشالاه شوالیه با اون آرمورش در حد دزد دارک سولز اول سرعت داشت...
بازم این رو میشه تحمل کرد ولی لول دیزاین نباید بلاد بورنی میشد ولی امیدوارم دارک سولزی تر باشه...
:bighug:

اینم یک کوچولو آنالیزک :

17547401039105041500.png


خخخ علامت معروف سری...
یجا خونده بودم بازی میخواست اول Dark Rings باشه اسمش...
خخخخ...
بازم صدای اون خانومه روی تریلر نوستالژی بود از سری سولز...

41983529100821677149.png

وای همون اژدهایی که قبلا گفته بودم...
نمیدونم چی بگم...
فکر کنم نزدیک یک بل باشه که رد میشیم خاکسترهاش میریزه مثل بارون...


00926701253903674323.png

همون تم دینی و بلادبورنیه که میگم هاااا :-"

50507636299146500176.png

دشمنا بسیار ترسناک میزدن مخصوصا اونی که علامت زدم رو ببینید...
وایییییییییییی...

09444436741441805845.png

این چیز هایی که روی عکس علامت زدم ببینید خون دشمن...
بسیار بلاد بورنیش بود...
:|

========

یکی بیاد منو بزنه چرا اینقدر نا امیدم ؟!‌

:d
 
38 بار trailer دیدم ×_×
خیلی فوق العاده بود .
Mechanism هایه gameplay دچاره تغییراتی شده که بازی رو قشنگ به سطحه تکاملش میرسونه . دقیقا یه میکسه Perfect بین BB و DS1 هست که قشنگ میشه Masterpiece .
طراحی باسها اینا که واقعا خیلی ترسناک بود D: نورپردازی بازی هم توجه کنید به نسبت قبلی خیلی پیشترفت کرده که به نظرم تو همه بعدها و اتمسفرش تاثیر فوق العاده ای داره . دقیقا این همین سیستم نورپردازی که همیشه میخواستم DS داشته باشه .
 
من که پودر شدم با این تریلر! آهنگش قشنگ به مغزم تجاوز کرد!
لول دیزاین فوق العاده بود و به طرز وحشتناکی انگار لوکیشن های شماره اول رو میدیدم. باس ها رسما جر میدادن خصوصا اونی که روی 4 دست و پا میدوید:bighug: گیم پلی هم عالی شده و سرعتی شدنش رو راضیم ازش:d خلاصه کلوم اینکه هرگز نمیر مادر (میازاکی:d)
 
گیمزکام پارسال بلادبورن موجب بریده شدن کفم شد امسالم این :d
چقد این میازاکی خوبه آخه
با بلادبورنازیسیون شدن بازی هم 100% موافقم فقط این روی بلادبورنم تو سرعتی بودن کم کرد
 
همون تم دینی و بلادبورنیه که میگم هاااا :-"

کاملا موافقم که تاثیر بلادبورن زیاد بنظر میرسید. در این عکس هم بنظر میرسه یه گروه مسخ شده هستند که بطور هماهنگ به یک طرف نگاه میکنن و ظاهرا از شخصی پیروی میکنن و لباس هم فرقه ای بنظر میرسه یعنی همون تم که شما گفتی, برخلاف دارک سولز یک که تم تاریکش رو از پراکندگی موجودات میشد حس کرد یکی سرش رو به دیوار گذاشته بود یکی یه گوشه نشسته بود و در خودش فرو رفته بود و بقیه چیزها که دوستان بهتر از من میدونن و تاثیر عظیمی که در اتمسفر دارک سولز یک داشت
ولی
حداقل شاید بشه گفت قیافه های ظاهرا زجر کشیده ای که اینها دارن بتونه کمی به اون اتمسفر تاریک دارک سولز یک نزدیک بشه. منظور اینه که اگه لباس و ظاهرشون یاداور تم بلادبورنی باشه شاید بشه از روی قیافه ها امیدوار بود به برگشتن به تم تاریک دارک سولز. عمیقا امیدوارم اینطور بشه چون من یکی که یه دارک سولز واقعی میخوام نه بلادبورن( با وجودی که بلادبورن رو هم دوست دارم).

بهرحال هنوز برای قضاوت زوده و اینها فقط تفسیر یک تریلره نه بیشتر.
 
آخرین ویرایش:
قضاوت کردن از روی یه عکس درست نیست:d
اون عکس به نظر گروهی از Undead ها یا حتی Hollow ها هستن که آخرین کار زندگیشون رو تکرار میکنن. شاید هم همون گروهی باشن که میخوان Lord of Cinder رو احیا کنن و فرقه ای تشکیل شده که جلوی ما رو بگیره (با توجه به اینکه ما Dark Hero هستیم و میخوام LoC رو بکشیم).
به نظرم این چیزا جالب و منطقی هستن. به نظرم نشون میده مردم دیگه نمیتونن نفرین رو تحمل کنن و زدن به سیم آخر و میخوان دست به یه کاری بزنن تا تمومش کنن حالا هر طور شده (حالا یا خرافه پرستی میکنن یا واقعا پیروانی مثل پیروان Gwyndolin هستن). با توجه به حرف های میازاکی، به نظر من DS 3 داستان نفرین رو میبنده و یه چیز خوب اتفاق میوفته یا یه چیزی بدتر از نفرین به وجود میاد:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or