Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
این عکس توی DaSII واقعیه یا فوتوشاپه؟!:d من تاحالا ندیده بودمش!
در مورد اون غول ها هم من همون روز اول که تریلر اومد گفتم که این قضیه prize هنوز معلوم نیست چیه و تو این شماره بهش پرداخته میشه احتمالا ، ولی شما میگفتین اون غول توی تریلر lords of cinder هِ:|
توی DaSII ما داشتیم که وندریک prize رو از غول ها میگیره ، پس اینکه بگیم غول ها با اون prize ساخته شدن منتفیه.
به نظرم غول ها یه ربط خیلی بزرگی به undead curse دارن ، به این دلیل که Aldia همش سعی داشتن با استفاده از غول ها یک درمان براش پیدا کنه.
یک چیز دیگه ، قیافه ی غول ها شمارو یاده چه کلمه ای میندازه ؟!
منو که یاد Hollow میندازه :d
قطعا غول ها نقش مهمی تو شماره 3 خواهند داشت که میازاکی تو تریلر debut نشونشون داده.
پ.ن:حالا این نکته صورت داشتن یا نداشتن چیه ؟! من منظورتو نگرفتم:|:d
توی Memory of Jeigh جایی که باید Giant Lord رو بکشیم. همون اولش یه غول افتاده رو زمین و سوخته. عکس رو خودم از بازیم گرفتم:d
Prize رو یه سری معتقدن همون انگشتر وندریک بوده که باهاش همه کار میکرده. یا یه چیزی بوده که الان قدرتش توی انگشتر نهادینه شده. در ضمن ما نگفتیم اون غوله LoC هست. میازاکی گفته:d تازه گفته یکی از LoC ها هست.
Prize مال خود غول ها بوده. یا بهتره بگیم مال اون کسیه که پشت همه این جریانات هست. کسی که میتونه غول ها رو بسازه.
غول ها و اژدهایان خارج از چرخه نفرین بودن. به خاطر همینه که آلدیا از 2تاشون برای ساخت موجودی که در مقابل نفرین مصونیت داشته باشه، استفاده میکرده.
به این دلیل میگم ممکنه این غول ها ساختگی باشن چون کاملا با غول های شماره اول فرق میکنن. اینجا اصلا آناتومی درستی ندارن. انگار که از سنگ درست شده باشن ولی توی شماره اول با اینکه بازم قیافه-هاشون رو پوشوندن، اما آناتومی درست و حسابی دارن. از طرف دیگه این غول ها منو یاد Iron Golem میندازن که اونم بر حسب اتفاق یه سوراخ وسط سینه-ش داشت که نشون میداد با یه Dragon Bone ساخته شده. من میخوام بدونم چرا وقتی همه غول ها به جای صورت فقط یه حفره دارن، این یکی همچین قیافه درست درمونی داره؟:d
 
Prize رو یه سری معتقدن همون انگشتر وندریک بوده که باهاش همه کار میکرده. یا یه چیزی بوده که الان قدرتش توی انگشتر نهادینه شده.
منم خودم بیشتر فک میکنم اون giant kinship همون Prize ای که وندریک دزدیده ... ولی هیچ هینتی وجود نداره و تمام حدس ها از روی دل زده شده تو این زمینه:d
ولی این که giant kinship چه ربطی به throne of want داره که توش first flame هست ، و اصن ماهیت همون giant kinship از جمله رموز DaSII هستش که باید تو شماره سوم ببینیم بهش جواب میده یا نه میازاکی؟
در ضمن ما نگفتیم اون غوله LoC هست. میازاکی گفته
:d
تازه گفته
یکی از LoC ها هست.
من که این جمله میازاکی رو نشنیدم:d(لینکشم ندادی ما ببنیم که :d) ولی اگه منظور از LoC همون کسایی باشن که first flame رو لینک کردن ، یک giant نمیتونه LoC باشه ، چون giant نمیتونه Undead باشه.
غول ها و اژدهایان خارج از چرخه نفرین بودن. به خاطر همینه که آلدیا از 2تاشون برای ساخت موجودی که در مقابل نفرین مصونیت داشته باشه، استفاده میکرده.
اینم که آلدیا چطور با Giant soul تونسته اژدها درسته کنه هم هنوز جوابی براش نیست ، ولی باید یه ارتباطی بین اژدها و غول و undead curse باشه.
به این دلیل میگم ممکنه این غول ها ساختگی باشن چون کاملا با غول های شماره اول فرق میکنن. اینجا اصلا آناتومی درستی ندارن. انگار که از سنگ درست شده باشن ولی توی شماره اول با اینکه بازم قیافه-هاشون رو پوشوندن، اما آناتومی درست و حسابی دارن
ینی منظورت اینه که Giant های شماره یک با شماره دو ربطی دارن ؟!
من خودم بعید میدونم ، چون غیر از اسمشون هیچیشون دیگه شبیه هم نیست حتی اندازه و فیزیکشون هم مثل هم نیست.
از طرف دیگه این غول ها منو یاد Iron Golem میندازن که اونم بر حسب اتفاق یه سوراخ وسط سینه-ش داشت که نشون میداد با یه Dragon Bone ساخته شده.
اون سوراخ چحوری ربط داده میشه به Dragon Bone؟!
 
منم خودم بیشتر فک میکنم اون giant kinship همون Prize ای که وندریک دزدیده ... ولی هیچ هینتی وجود نداره و تمام حدس ها از روی دل زده شده تو این زمینه:d
ولی این که giant kinship چه ربطی به throne of want داره که توش first flame هست ، و اصن ماهیت همون giant kinship از جمله رموز DaSII هستش که باید تو شماره سوم ببینیم بهش جواب میده یا نه میازاکی؟

من که این جمله میازاکی رو نشنیدم:d(لینکشم ندادی ما ببنیم که :d) ولی اگه منظور از LoC همون کسایی باشن که first flame رو لینک کردن ، یک giant نمیتونه LoC باشه ، چون giant نمیتونه Undead باشه.

اینم که آلدیا چطور با Giant soul تونسته اژدها درسته کنه هم هنوز جوابی براش نیست ، ولی باید یه ارتباطی بین اژدها و غول و undead curse باشه.

ینی منظورت اینه که Giant های شماره یک با شماره دو ربطی دارن ؟!
من خودم بعید میدونم ، چون غیر از اسمشون هیچیشون دیگه شبیه هم نیست حتی اندازه و فیزیکشون هم مثل هم نیست.

اون سوراخ چحوری ربط داده میشه به Dragon Bone؟!
تا جایی که ما میدونیم، غول ها هیچوقت نتونستن Prize رو پس بگیرن و شکست خورده، به سرزمینشون برگشتن. با توجه به اینکه Giant Kinship رو از خود Giant Lord به دست میاریم، پس این قضیه تا حدودی منتفی میشه. ضمن اینکه وندریک قبل از حمله غول ها تونسته بود خودش غول بشه، پس نتیجه میگیریم هر چی بوده، دست خود وندریک بوده.

ولی آره منم باهات موافقم. این پایان DaS II مرموز بود. در واقع هر 2تا مرموز بودن. به چیزی غیر از آتش و تاریکی اشاره میکنن. از طرف دیگه وقتی توی پایان مثبت روی Throne of Want میشینیم، انتظار میره که در واقع آتش رو لینک کرده باشیم ولی Emerald Herald میگه که "هر چی در قراره اتفاق بیوفته رو فقط تو میتونی ببینی". خب این یعنی چی؟ یعنی اینکه ما نمیمیریم؟ یعنی هر کس روی این تخت بشینه، کار لینک کردن آتش رو انجام میده بدون اینکه بسوزه؟ این سوال وقتی به وجود میاد که میبینیم طبق گفته های بازی، وندریک نه آتش رو لینک کرده و نه تاریکی رو انتخاب کرده. توی بازی گفته میشه وندریک هیچ کدوم از این 2 حالت رو انتخاب نکرد. به خاطر همین میگم هر کی روی تخت بشینه، به ظاهر آتش رو لینک میکنه.

بیا اینم لینک گفته لفظ LoC اونجا نوشته شد اما میازاکی گفت LoCs.

ارتباط بین غول ها و اژدهایان اینه که اژدهایان و غول ها کلا خارج از چرخه نفرین هستن و به همین خاطر آلدیا سعی میکنه با علم به این موضوعات و داشتن بخشی از روح های هر 2تا، باز سازیشون کنه. اسکلت اژدهایی که اول خونه آلدیا هست اولین تلاشش بوده که شکست خورده. Ancient Dragon آخرین نتیجه-ش بوده که جواب داده. قبل از Scholar of The First Sin، خیلیا بر این باور بودن که این Ancient Dragon همون آلدیا هست ولی با اومدن SoTFS، اینا منتفی شد و آلدیا رو به یه صورت دیگه میبینیم.

ربط که دارن ولی اینکه چرا از نظر ظاهر فرق میکنن سواله. به همین خاطره که میگم غول های شماره دوم یه جورایی دست ساز به نظر میان. نه صورتی، نه آناتومی درست و حسابی و ...
از نظر اندازه هم که توی شماره دوم 2 نوع غول بود و یکی کوچک و یکی بزرگ.

کلا Iron Golem با یه Dragon Bone ساخته شده بود. لفظ Golem برای غول های دست ساز به کار میره. چون وسط سینه-ش یه سوراخ بوده، به همین خاطر من میگم غول های شماره دوم هم که وسط صورتشون سوراخ بوده، یه جورایی دست ساز هستن.
 
آره غول‌های شماره دوم همشون دست‌سازن،این طوری بود که غول‌های اصلی در سرزمین اونور دریا‌ها،وقتی که شایعه حمله وندریک به سرزمین سرتاسر آرامششون رو شنیدن،واسه همین دست به کار شدن و با اون شی ناشناخته گرانبهایی که داشتن یک نوع غول‌های بی شکل و قیافه‌ای ساختن که فقط جنگیدن بلد بودن،واسه این که جنگیدنشون نظم بهتری داشته باشه یکی رو هم به عنوان Giant Lord تعیین کردن.بعد از حمله وندریک،پادشاه غول‌ها تمام ارتش این غول‌های دست‌سازش رو به Drangleic فرستاد،اما زمانی که با شکست مواجه شد،پادشاه بعد از وندریک از فرصت استفاده کرد و دوباره برای به دست آوردن غنایم بیشتر به سرزمین بی دفاع غول‌ها حمله کرد،پادشاه غول‌ها رو کشت و تنها دخترش،شاهدخت سرزمین غول‌ها رو در غل و زنجیر زندانی کرد،که در نسخه سوم قراره به دیدار اون شاهدخت بریم و حقیقت نهفته در پشت اون prize رو بفهمیم.

sw92w28cov05sotjgtoi.png


dude i'm high az fuk :دی
 
شاید مسخرم کنید اما من که همه ی نسخه های سری سولز و همچنین بلادبورن رو بازی کردم اونم نه یک بار، اما باسی به سختی Maneater تو کل این 4 تا بازی نیافتم!:d شاید خیلیهاتون بگید اینکه خیلی راحت بود!!! اما نمیدونم چرا واسه من کابوس شده بود. تمام آیتم هامو سر این باس خرج کردم. بالای 50-60 بار رفتم سراغش اما فایده ای نداشت! سامون کردم باز هم افاقه نکرد. تا اینکه اون Miracle کذایی رو خریدمو ...:d صحبت با اون npcـه و ...:d 99 کردن آیتم ها و ... دیگه اساتیدخودشون در جریان هستند دارم راجب چی صحبت می کنم!:d به این کارم افتخار نمیکنم اما تنها راه چاره همین بود!!!:d
با این حال بازم دوست دارم تو این شماره از همین سبک باس ها ببینم که واقعا راه رو برام مسدود کنه و مجبور شم دست به اون اعمال خلاقانه ی غیر اخلاقی و منشوری بزنم!:d
 
شاید مسخرم کنید اما من که همه ی نسخه های سری سولز و همچنین بلادبورن رو بازی کردم اونم نه یک بار، اما باسی به سختی Maneater تو کل این 4 تا بازی نیافتم!:d شاید خیلیهاتون بگید اینکه خیلی راحت بود!!! اما نمیدونم چرا واسه من کابوس شده بود. تمام آیتم هامو سر این باس خرج کردم. بالای 50-60 بار رفتم سراغش اما فایده ای نداشت! سامون کردم باز هم افاقه نکرد. تا اینکه اون Miracle کذایی رو خریدمو ...:d صحبت با اون npcـه و ...:d 99 کردن آیتم ها و ... دیگه اساتیدخودشون در جریان هستند دارم راجب چی صحبت می کنم!:d به این کارم افتخار نمیکنم اما تنها راه چاره همین بود!!!:d
با این حال بازم دوست دارم تو این شماره از همین سبک باس ها ببینم که واقعا راه رو برام مسدود کنه و مجبور شم دست به اون اعمال خلاقانه ی غیر اخلاقی و منشوری بزنم!:d

برای منم سر اون عنکبوته تو Demon's Souls این بلا سرم اومد فکر کنم بعد 30-20 بار مبارزه تونستم بزنمش نزدیک بود سر همین بازی رو ول کنم. ولی اون باس Maneater بنظرم خیلی راحت بود برای دومین بار تونستم بزنمش :d

نکته عجیبتر هم اینه که Demon's Souls برای من خیلی خیلی سختر از سری Dark Souls بوده یعنی الان من DS 1-2 رو + New Game چشم بسته هم میتونم برم ولی Demon's Souls رو نه x_x
 
maneater باسي بود كه ميشد راحت از پشت Fog Gate با Bow بهش Damage بدي و اولين Gargoyle رو بكشي. كفي بود بچسبي به گوشه چپ Fog Gate. دومي هم ميزدي دمشو قطع مي كردي ديگه آب خوردن ميشد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or