Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
کاش بازی میکردی و Maiden in Black رو میدیدی و متوجه میشدی که Emerald Herald چه تقلید ناموفقی از این بانوی سیاه‌پوش ماست :دی
خجالت نکشیدی این دوتا رو مقایسه کردی؟! :d [2]

میدونی طائل، نباید بی انصافی رو به آخرین حدش برسونیم. قبول داریم که اتمسفر DaS II سطحی بود و توش بحثی نیست اما بعضی جاها گیرایی خوبی از خودش نشون میده. یعنی اتمسفر بازی بگیر نگیر داره. NPC های بازی داغون هستن اما بعضی هاشون مثل Lucatiel of Mirrah واقعا قابل ستایش هستن و به جرات میتونم بگم اگر اتمسفر بازی اجازه میداد، در حد NPC های DaS ظاهر میشد. اینکه این شخصیت گوشه گیر و منزوی برای اولین بار به تو روی خوش نشون میده، اینکه اومده دنبال برادرش ولی پیداش نمیکنه، اینکه نفرین روش اثر کرده و کم کم داره یادش میره برای چی اینجاست، اینکه برادرش رو میکشی و مجبوری که این کارو بکنی و آخر سر هم صحنه ای که میبینی اینه که خودش یه گوشه زانو زده و نصف صورتش تبدیل به Undead شده و ...
دقت کن اینا خیلی داستان خوبی رو برای تنها NPC خوب DaS II اجرا کردن اما اتمسفر بازی کاملا نمیذاره آدم اینا رو حس کنه:biggrin1: به نظرم بهترین لوکیشن DaS II مال DLC بازی به اسم Crown of The Ivory King بود که تا 75% تونسته بود اتمسفر رو برگردونه. اونم یه اتمسفر سرد و یخی:biggrin1: کلا Eleum Loyce به شدت شباهت به Lordran میده. حتما عکساشو ببین:biggrin1:

در مورد Emerald Herald هم نمیدونم چی بگم:biggrin1: احساسی توی من ایجاد نکرد:biggrin1: به نظرم یکی دیگه از نقاطه ضعف شماره دوم، حرف نزدن شخصیت های بازی به سبک DaS و DeS بود:biggrin1: خیلی رک و پوست کنده حرف میزدن.
 
من ترجیح میدم یه گوشه بشینم تا ببینم دیگران چی پیشنهاد میدن،نمیخوام در مورد چیزایی که خودم مشتاقم بحث کنم،میخوام سوپرایز شم :p:d
اصولا اونایی که سولز بازی میکنن، یه طرز تفکر واحد دارن:biggrin1: هر چی گفته بشه، همه موافقت میکنن:biggrin1:
میتونیم در مورد بهترین NPC بذاریم،
میتونیم غم انگیز ترین لوکیشن رو بذاریم،
میتونیم بهترین دیالوگ رو بذاریم،
میتونیم بهترین باس رو بذاریم و ...
 
اصولا اونایی که سولز بازی میکنن، یه طرز تفکر واحد دارن:biggrin1: هر چی گفته بشه، همه موافقت میکنن:biggrin1:
میتونیم در مورد بهترین NPC بذاریم،
میتونیم غم انگیز ترین لوکیشن رو بذاریم،
میتونیم بهترین دیالوگ رو بذاریم،
میتونیم بهترین باس رو بذاریم و ...
بهترین npc که solair میشه اصن نظرسنجی نمیخواد :d
بهترین دیالوگ هم به نظرم خیلی جالب میشه
بهترین باس هم همینطور ، به نظرم شروع کن به ترتیب همینایی که گفتیو بزار .
 
تاثیرگذارترین دیالوگا واسه خواهر qulagg بودن بدون شک. یکی از اصلی ترین دلایل عمیق بودن دنیای بازی :((




I'll be fine. I have you, dear sister. But promise me… that you will take care of yourself.
Sister… It hurts… the eggs have gone still… I fear it may be too late… I'm so sorry, dear sister.
Quelaag, my dear sister… You know, I still remember… Your beautiful, silky face… If only I could gaze upon it once more…[/QUOTE
 
بحث دیالوگ خیلی باحاله...

حالا این دیالوگی که من انتخاب کردم شاید تاثیر گذار ترین نباشه !!
:-"
ولی من خیلی خیلی باش خاطره دارم !
اون موقع همه ی کلاسارو انتخاب کردم دو بار چون یک بار ول کرده بودم بعد از 4 سال هنوز این دیالوگ رو حفذم :

از خواهر بزرگ Maiden in Black :

Soul of the lost, withdrawn from its vessel.
Let strength be granted so the world might be mended.
Soul of the lost, withdrawn from its vessel.
Let strength be granted so the world might be mended,
so the world might be mended.

:d

اصلا انگار مثلا این از بچگی تو ذهنمه...
:-"
 
دیالوگ تاثیر گذارتر از Maiden Astraea هم مگه داریم؟ مخصوصا اگه داستانش رو بدونید. من بخاطر این کلا از بازی خارج شدم.

This is our home.
We have done no harm to you.
Dear God, have mercy.
Is not your abandonment of us punishment enough?
How long must we weather this cruel fate?
Cruel Lord… What more can you possibly take from us?
Dear Lord… You are too cruel.
You have abandoned us, is that not punishment enough?

خیلی سخته خودتو وقف بیچاره ها کنی و هر فداکاری انجام بدی و در اخر تشکر که هیچ نخواستیم انتظار داری حداقل اذیتت نکنن و بحال خودت بذارنت بعد ببینی طرف برای نابودیت اومده و خبری هم از چیزی که به اون امید بستی نیست.
 
من فکر کردم حتما از DaS باید بگیم،وگرنه دیالوگ‌های Maiden in black یرای من بهترینه.مخصوصا زمانی که میخوای میکشیش میگه :

I'm sorry. I cannot die. Not while the Nexus binds me…

به نیت کشتنش میرین اما اون با صدای غم‌انگیزی میگه I'm sorry. I cannot die


Thou seeketh soul power, dost thou not?
Then touch the Demon inside me.


دیالوگ تاثیر گذارتر از Maiden Astraea هم مگه داریم؟ مخصوصا اگه داستانش رو بدونید. من بخاطر این کلا از بازی خارج شدم.

This is our home.
We have done no harm to you.
Dear God, have mercy.
Is not your abandonment of us punishment enough?
How long must we weather this cruel fate?
Cruel Lord… What more can you possibly take from us?
Dear Lord… You are too cruel.
You have abandoned us, is that not punishment enough?

خیلی سخته خودتو وقف بیچاره ها کنی و هر فداکاری انجام بدی و در اخر تشکر که هیچ نخواستیم انتظار داری حداقل اذیتت نکنن و بحال خودت بذارنت بعد ببینی طرف برای نابودیت اومده و خبری هم از چیزی که به اون امید بستی نیست.

وای وقتی که Garl Vinland رو میکشی وسط اون موسیقی دیوانه‌کننده میگه Dearest Astrea... I have failed you
 
آقا این دیالوگ Maiden Astraea خیلی عمیق بود:(( لعنت بهشون با این دیالوگ های فوق العاده-شون:d با روح و روان آدم بازی میکنن:d این Maiden Astraea خیلی شبیه Crossbreed Priscilla بوده. اونم کاری بهت نداره و از خواهش میکنه از دنیاش بری بیرون و بذاری همینجور به جال خودشون باشن ولی ما میزنیم میکشیمش/:)

دقت کردین ما توی سری سولز همش نقش منفی رو داریم؟:d فکر میکنیم ما مثبتیم و اومدیم دنیا رو نجات بدیم و آخر سر هم توی 2 راهی نابود کردن / خودکشی میمونیم:d یعنی پایان مثبتی وجود نداره. به نظرم غم انگیز ترین پایان هم مال DaS بود که خودمون آتش رو لینک میکنیم. وقتی اون صحنه رو نشون میده که Chosen Undead بدون هیچ حرفی آروم آتش میگیره و نابود میشه، به این فکر میکنی که برای چی این همه سختی کشیدی؟ با اینکه ما در واقع از Dark هستیم و قائدتا باید Dark Lord بشیم ولی فایده ای توش نمیبینیم و نمیتونیم بذاریم همه جهان نابود بشه. مجبوری از جون خودت بگذری تا بقیه یه 1000 سالی بتونن زندگی کنن:(:d

اما سوال:

کسی به این دقت کرده بود؟



چرا این غول، بر خلاف بقیه غول ها، صورت داره؟ این سوال براتون پیش نمیاد که تمام غول ها و حتی خود Giant Lord هم با اون "Prize" ساخته شدن که وندریک برای ساختن Golem های خودش ازشون استفاده کرد؟ این سوال پیش نمیاد که توی سرزمین غول ها، یه نفر پشت تمامی قضایا هست؟ یا اینکه این غوله توی تریلر DaS III، همه کاره باشه؟ شاید در نگاه اول بگین این غوله صورت نداره و مثل بقیه-ست ولی اگه دقت کنین، صورتش دیده نمیشه (مثل صورت Artorias). نه اینکه صورت نداشته باشه:

 
آخرین ویرایش:
اما سوال:

کسی به این دقت کرده بود؟



چرا این غول، بر خلاف بقیه غول ها، صورت داره؟ این سوال براتون پیش نمیاد که تمام غول ها و حتی خود Giant Lord هم با اون "Prize" ساخته شدن که وندریک برای ساختن Golem های خودش ازشون استفاده کرد؟ این سوال پیش نمیاد که توی سرزمین غول ها، یه نفر پشت تمامی قضایا هست؟ یا اینکه این غوله توی تریلر DaS III، همه کاره باشه؟ شاید در نگاه اول بگین این غوله صورت نداره و مثل بقیه-ست ولی اگه دقت کنین، صورتش دیده نمیشه (مثل صورت Artorias). نه اینکه صورت نداشته باشه:

این عکس توی DaSII واقعیه یا فوتوشاپه؟!:d من تاحالا ندیده بودمش!
در مورد اون غول ها هم من همون روز اول که تریلر اومد گفتم که این قضیه prize هنوز معلوم نیست چیه و تو این شماره بهش پرداخته میشه احتمالا ، ولی شما میگفتین اون غول توی تریلر lords of cinder هِ:|
توی DaSII ما داشتیم که وندریک prize رو از غول ها میگیره ، پس اینکه بگیم غول ها با اون prize ساخته شدن منتفیه.
به نظرم غول ها یه ربط خیلی بزرگی به undead curse دارن ، به این دلیل که Aldia همش سعی داشتن با استفاده از غول ها یک درمان براش پیدا کنه.
یک چیز دیگه ، قیافه ی غول ها شمارو یاده چه کلمه ای میندازه ؟!
منو که یاد Hollow میندازه :d
قطعا غول ها نقش مهمی تو شماره 3 خواهند داشت که میازاکی تو تریلر debut نشونشون داده.
پ.ن:حالا این نکته صورت داشتن یا نداشتن چیه ؟! من منظورتو نگرفتم:|:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or