Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بچه ها این ماد رو ببینین! اسمش هست Limbo Mod :d من یکی Mind F**K شدم واقعا!!! کارش عالیه!:bighug: به شدت طالب شدم برم با این مد بازی رو دوباره انجام بدم:d



بازم میگم کارش به شدت عالی بوده! FS باید اینو استخدام کنه سریعا:d

پ.ن: Witch Izalith دستت طلای 24 عیار
yahoo_4.gif
با اجازه-ت لینکش رو میذارم پست اول.
 
بچه ها این ماد رو ببینین! اسمش هست Limbo Mod :d من یکی Mind F**K شدم واقعا!!! کارش عالیه!:bighug: به شدت طالب شدم برم با این مد بازی رو دوباره انجام بدم:d



بازم میگم کارش به شدت عالی بوده! FS باید اینو استخدام کنه سریعا:d

پ.ن: Witch Izalith دستت طلای 24 عیار:d با اجازه-ت لینکش رو میذارم پست اول.
احتمالا Tomb of the Giants با این ماد این شکلی میشه:

 
DeS که جزء واجبات هست:biggrin1: ولی خب از نظر داستانی به DS مرتبط نیست (هر چند هینت هایی به هم دیگه میدن که ملت کف و خون قاطی میکنن:biggrin1:)

DeS یه غم و اندوه عظیمی در استخون و مویرگ‌های بازی هست که حتی در DaS هم این غم و اندوه در این حد نیست.بنده بعد از مبارزه با هیبت دیمن شده King Allant وقتی همراه با Maiden in Black سراغ Old One رفتم و با King Allant اصلی که حالا شبیه موجود ترحم‌برانگیزی شده بود که نمیدونستی چیه مواجه شدم،از خود بیخود شده و دسته رو زمین گذاشتم :دی البته من سر مبارزه با Maiden Astraea هم دسته رو زمین گذاشتم :دی

تمام اعتبار و ستایش‌های DeS نصیب DaS شده،اما در واقع بازی‌ی که در سبک RPG انقلاب کرد DeS بود نه DaS :دی
 
DeS

تمام اعتبار و ستایش‌های DeS نصیب DaS شده،اما در واقع بازی‌ی که در سبک RPG انقلاب کرد DeS بود نه DaS :دی
منم همین رو میگم چون اگر DeS اونطوری شاهکار نبود احدی دنبال DaS راه نمیافتاد. گیم اسپات goty انتخابش کرد ملت بهش میخندیدن قافل از اینکه .... :دی
 
اخباری که از بازی منتشر شده نشون میده بازی یه شاهکار به تمام معنا قراره بشه!
مخصوصا اینکه شماره دوم تغییرات کمی کرد مثل ایکه شماره سوم داره یه عالمه تغییر میکنه. این عالیه .
فقط یه نکته اینجا عجیبه زمان بازی هست که معلوم نیست بعد دارک یولز اوله یا بعد دارک سولز دوم! کافیه به قلعه مخروبه توی تریلر نگاه کنیم خود خود drangleic castle هست! باز از اونور anor londo sentiel تو یکی از عکسای لیک شده دیده میشه!
 
منم همین رو میگم چون اگر DeS اونطوری شاهکار نبود احدی دنبال DaS راه نمیافتاد. گیم اسپات goty انتخابش کرد ملت بهش میخندیدن قافل از اینکه .... :دی

بعضی مواقع تو هنر منتقد با یک دید باز سهم بسیار بزرگی تو موفقیت آثاری که قاعده‌ها رو میشکونن و پیشرو هستن،دارن.چون چیزایی که رایج و رواله رو اکثر مردم عادی هم میتونن تشخیص بدن،منتقد هم این وسط میاد یه مهر تاییدی روش میزنه تا خوب بودن اثر رسمیت پیدا کنه.اما اثری که میاد تابوها رو میشکونه و چیزایی درش وجود داره که مردم عادی ازش فرارین،این وظیفه منتقده(به عنوان یک مرجع قابل اعتماد) تا به مردم بفهمونه که این یک هنر خالصه :دی

سال 2009 گیم‌سپات با وجود بازی‌های بزرگی مث آنچارتد و مدرن‌وارفر2 و سوپرماریو و اسسینز کرید 2،DeS رو گوتی کرد.میدونی چقدر این کار به شهرت و موفقیت بازی میتونست کمک کنه؟بنده خودم بعد از گوتی کردن گیم‌سپات رفتم بازی کردم:دی

نمیدونم واقعا چطور کسی که عاشق DaSـه میتونه با بازی نکردن DeS کنار بیاد،یعنی فقط یک راه داره اونم اینه که تمام تلاشتونو واسه بازی کردنش کردین اما ابزارش رو در اختیار نداشتین،که اونوقت باید اطلال را جیحون کنین،از آب چشم خویشتن :دی
 
آخرین ویرایش:
DeS یه غم و اندوه عظیمی در استخون و مویرگ‌های بازی هست که حتی در DaS هم این غم و اندوه در این حد نیست.بنده بعد از مبارزه با هیبت دیمن شده King Allant وقتی همراه با Maiden in Black سراغ Old One رفتم و با King Allant اصلی که حالا شبیه موجود ترحم‌برانگیزی شده بود که نمیدونستی چیه مواجه شدم،از خود بیخود شده و دسته رو زمین گذاشتم :دی البته من سر مبارزه با Maiden Astraea هم دسته رو زمین گذاشتم :دی

تمام اعتبار و ستایش‌های DeS نصیب DaS شده،اما در واقع بازی‌ی که در سبک RPG انقلاب کرد DeS بود نه DaS :دی
در عالی بودن DeS شکی نیست ولی دیگه در این حدی که میگی نیست .:d
بازی پر از اشکالات ریز و درشت بود .
از بالانس نامناسب قدرت ها و اسلحه هابگیر تا باس فایت های معمولی و سیستم لول اپ دست و پا شکسته .
الان تنها باس هایی که از DeS به نظرم خوب بودن king allant و maiden astrea و old hero هستن.(البته اون اژدها که همه جا رو اتیش میزد هم عالی بود که کپیش تو دارک سولز 1و3 هست:d)
دوتای اولی رو به خاطر جوشون و اولد هیرو رو به خاطر گیم پلی خوبش .ولی از دارک سولز میتونم 10 تا باس رو نام ببرم که تا ابد فراموش نمیکنم.(فقط Sif میرزه به کل باس های DeS )
تنها برتری DeS نسبت به دارک سولز تازگیش بود . غیر از اون دارک سولز در همه ی زمینه ها برتره مخصوصا NPC ها و داستان بازی که کلا مایل ها با DeS فاصله داره.
اصلا نمیخوام بگم DeS بازی عالی نیست ، فقط با این که بگی از دارک سولز بهتره و افتخارات دارک سولز رو باید DeS میداشت کاملا مخالفم .
 
در عالی بودن DeS شکی نیست ولی دیگه در این حدی که میگی نیست .:d
بازی پر از اشکالات ریز و درشت بود .
از بالانس نامناسب قدرت ها و اسلحه هابگیر تا باس فایت های معمولی و سیستم لول اپ دست و پا شکسته .
الان تنها باس هایی که از DeS به نظرم خوب بودن king allant و maiden astrea و old hero هستن.(البته اون اژدها که همه جا رو اتیش میزد هم عالی بود که کپیش تو دارک سولز 1و3 هست:d)
دوتای اولی رو به خاطر جوشون و اولد هیرو رو به خاطر گیم پلی خوبش .ولی از دارک سولز میتونم 10 تا باس رو نام ببرم که تا ابد فراموش نمیکنم.(فقط Sif میرزه به کل باس های DeS )
تنها برتری DeS نسبت به دارک سولز تازگیش بود . غیر از اون دارک سولز در همه ی زمینه ها برتره مخصوصا NPC ها و داستان بازی که کلا مایل ها با DeS فاصله داره.
اصلا نمیخوام بگم DeS بازی عالی نیست ، فقط با این که بگی از دارک سولز بهتره و افتخارات دارک سولز رو باید DeS میداشت کاملا مخالفم .

من نگفتم از DaS بهتره که،گفتم انصافا؟:دی برو یه دور دیگه پستم رو بخون.داستان DaS بهتر بود،گیم‌پلیش بهتر بود،NPCهاش بهتر بود،حتی اون به هم پیوستگی و یکپارچه بودن دنیاش هم جزو نکات مثبت DaS بود.اما DaS انقلاب نبود،DeS انقلاب بود،متوجه حرفم میشی که،GTA III بود که دنیای بازی رو تغییر داد نه GTA:SA،با این که GTA:SA بازی به مراتب بهتریه تا GTA III.من حرفم اینه.

هر چند من DeS رو بیشتر دوست دارم چون اولین تجربه‌م بود:دی اون باس‌های معمولی رو هم ازت نادیده میگیرم :دی
 
من نگفتم از DaS بهتره که،گفتم انصافا؟:دی برو یه دور دیگه پستم رو بخون.داستان DaS بهتر بود،گیم‌پلیش بهتر بود،NPCهاش بهتر بود،حتی اون به هم پیوستگی و یکپارچه بودن دنیاش هم جزو نکات مثبت DaS بود.اما DaS انقلاب نبود،DeS انقلاب بود،متوجه حرفم میشی که،GTA III بود که دنیای بازی رو تغییر داد نه GTA:SA،با این که GTA:SA بازی به مراتب بهتریه تا GTA III.من حرفم اینه.

هر چند من DeS رو بیشتر دوست دارم چون اولین تجربه‌م بود:دی اون باس‌های معمولی رو هم ازت نادیده میگیرم :دی
خوب من از اون تیکه اخر پستت این جوری برداشت میکنم که میخوای بگی DeS نسبت به زمان خودش بهتر از دارک سولز بوده .
در مورد باس ها سر حرفم هستم ، غیر از اون باس ها یک باس بگو جوش یا گیم پلیش در حد Artorias یا black dragon kalamit (احتمالا اسمشو اشتباه نوشتم :d) باشه .
خیلی از باس های بازی نه تنها جذاب نبودن بلکه سخت هم نبودن ، طوری که کشتن باس ها خیلی راحت تر از رسیدن به fog gate خوده باس ها بود.که برای من خیلی تو ذوق میزد.
 
اساتید گرامی بنده بسیار عذر خواهی می کنم که میان بحثتان آمدم :دی اما پُست ها رو که دنبال می کردم نکاتی به ذهنم اومد.
در عالی بودن DeS شکی نیست ولی دیگه در این حدی که میگی نیست .:d
بازی پر از اشکالات ریز و درشت بود .
از بالانس نامناسب قدرت ها و اسلحه هابگیر تا باس فایت های معمولی و سیستم لول اپ دست و پا شکسته .
الان تنها باس هایی که از DeS به نظرم خوب بودن king allant و maiden astrea و old hero هستن.(البته اون اژدها که همه جا رو اتیش میزد هم عالی بود که کپیش تو دارک سولز 1و3 هست:d)
دوتای اولی رو به خاطر جوشون و اولد هیرو رو به خاطر گیم پلی خوبش .ولی از دارک سولز میتونم 10 تا باس رو نام ببرم که تا ابد فراموش نمیکنم.(فقط Sif میرزه به کل باس های DeS )
تنها برتری DeS نسبت به دارک سولز تازگیش بود . غیر از اون دارک سولز در همه ی زمینه ها برتره مخصوصا NPC ها و داستان بازی که کلا مایل ها با DeS فاصله داره.
اصلا نمیخوام بگم DeS بازی عالی نیست ، فقط با این که بگی از دارک سولز بهتره و افتخارات دارک سولز رو باید DeS میداشت کاملا مخالفم .

احیانا در مورد باس فایت های Des کمی بی انصافی نمی کنید؟ هر چند که قطعا Das در این زمینه از Des بسیار قوی تر هست و مثال ها فراوان ( Sif , Dark Son , Lord of Cinder ... ای هوار :دی ) اما بنظرم میاد که باس های بیاد ماندنی و قوی در Des هم اینقدر کم نیست !
مثلا Dragon God از لحاظ طراحی و همینطور تعامل با محیطِ مبارزه و متفاوت بودنش
یا Storm King حقیقتا خیلی خیلی شاخ بود ، با اون شمشیر حماسی و شکافتنِ آسمان .. واقعا با شکوه ..
مثلا Old Monk که باسِ محبوبِ خود شخصِ جناب میازاکی ست ..

DeS یه غم و اندوه عظیمی در استخون و مویرگ‌های بازی هست که حتی در DaS هم این غم و اندوه در این حد نیست.بنده بعد از مبارزه با هیبت دیمن شده King Allant وقتی همراه با Maiden in Black سراغ Old One رفتم و با King Allant اصلی که حالا شبیه موجود ترحم‌برانگیزی شده بود که نمیدونستی چیه مواجه شدم،از خود بیخود شده و دسته رو زمین گذاشتم :دی البته من سر مبارزه با Maiden Astraea هم دسته رو زمین گذاشتم :دی
تمام اعتبار و ستایش‌های DeS نصیب DaS شده،اما در واقع بازی‌ی که در سبک RPG انقلاب کرد DeS بود نه DaS :دی
همیشه اینطور فکر می کردم که غم و افسردگیِ Das خیلی فراتر و عمیق تر از Des هست .
اندوه و سرما ، سکوت و افسردگیِ دنیای Lordan خیلی عمیق و گاهی کمر شکن هست . از فضای وحشتناک Undead Asylum ، وصیت Oscar of Astora با اون طنین حزن آلود .. وقتی که به Asylum بر می گردی و شوالیه Astora رو می بینی که Hallow شده و مجبوری باهاش بجنگی خیلی دردناکه .
anastacia رو می بینی که زبانش بُریده شده و پُشت میله ها آرام نشسته . و وقتی که بعد از زنده کردنش ، صدایش رو می شنویم که دیگه اصلا واویلا .. و صد البته مونولگ های Solaire of Astora که حتی قابل گفتن نیست .. چیز زیادی در Des پیدا نمی کنم که با این حجم از اندوه و نومیدی در Das قابل مقایسه باشه .
اون داستان تکان دهنده و وحشتناکِ Witch of Izalith و فرزندانش و خرابه های سرزمین . وقتی با Old Witch Ring صدای دردناکِ خواهر Quelaag رو می شنوی واقعا کمر شکن و تکان دهنده ست .
در Des همیشه می شد به Nexus برگشت . اما احساس تنهایی و غم در Das زمانی که کنار آتش Bone fire نشستی خیلی عمیق تره . در بازی مکانِ مرکزی به اون معنا که شبیه به Hunter's Dream یا nexus باشه وجود نداره و ... تقابلِ دو حالت Undead و Human در Das در مقایسه با دو حالت روح و انسان در Des بنظرم اندوه و درد عمیق تری داره ، وقتی که قلب Undead رو می بینی که از جا کنده شده .. اصلا بنظرم لقب Slayer of Demons بیشتر حماسی و پُر شور میاد در مقایسه با Chosen Undead :دی
 
آخرین ویرایش:
اخباری که از بازی منتشر شده نشون میده بازی یه شاهکار به تمام معنا قراره بشه!
مخصوصا اینکه شماره دوم تغییرات کمی کرد مثل ایکه شماره سوم داره یه عالمه تغییر میکنه. این عالیه .
فقط یه نکته اینجا عجیبه زمان بازی هست که معلوم نیست بعد دارک یولز اوله یا بعد دارک سولز دوم! کافیه به قلعه مخروبه توی تریلر نگاه کنیم خود خود drangleic castle هست! باز از اونور anor londo sentiel تو یکی از عکسای لیک شده دیده میشه!
هر چی دقت میکنم، ذره ای شباهت به Drangleic Castle نمیبینم:d 95% شباهت وحشتناکی به Anor Londo میده خصوصا اینکه فضای اطراف قلعه تا شعاش خیلی زیادی خالی از کوه و پستی و بلندی هست و معماری خود سازه هم تقریبا همون Anor Londo هست در حالیکه Drangleic Castle وسط کوه ها بود و معماریش اصن شباهت با این سازه نمیده:d شاید بگین این ممکنه Dragon Shrine باشه ولی نکته اینجاست که اون کلا وسط آسمون بود و از نظر اندازه 20 برابر کوچکتر از Anor Londo بود:d
 
احیانا در مورد باس فایت های Des کمی بی انصافی نمی کنید؟ هر چند که قطعا Das در این زمینه از Des بسیار قوی تر هست و مثال ها فراوان ( Sif , Dark Son , Lord of Cinder ... ای هوار ) اما بنظرم میاد که باس های بیاد ماندنی و قوی در Des هم اینقدر کم نیست !
مثلا Dragon God از لحاظ طراحی و همینطور تعامل با محیطِ مبارزه و متفاوت بودنش
یا Storm King حقیقتا خیلی خیلی شاخ بود ، با اون شمشیر حماسی و شکافتنِ آسمان .. واقعا با شکوه ..
مثلا Old Monk که باسِ محبوبِ خود شخصِ جناب میازاکی ست ..
اتفاقا تعداد باس های خوب خیلی هم کمه تویه DeS :d کمتر از انگشت های یک دست حتی:|
Dragon God رو که اصلا یادم نبود مجبور شدم سرچ کنم :d لول
Dragon god فقط دیزاین خوده باس زیبا بود که خیلی با هیبت بود و جذاب ولی از نظر جو و گیم پلی تقریبا صفر بود ، بیشتر شبیه Chaos bed بود که بیشتر از این که با باس بجنگی باید با محیط تعامل میداشتی . این نوع باس برای تنوع توی بازی خوبه ولی دیگه اینو که نباید مثال بزنی به عنوان یک باس خوب :d
Storm king هم از نظر lore ، گیم پلی و اتمسفر واقعا جالب نبود و نیاز نبود کار خاصی بکنی کافی بود اون شمشیر رو برداری و dodge کنی و R2 بزنی :d(اتفاقا این باس چون بعد از Old Hero بود اگه اشتباه نکنم و این که منطقه قبل از Archdemon به شدت سخت بود منتظر یه چیزه خیلی خفن و سخت بودم که کلی تو ذوقم خورد)
Old Monk هم که من شخصا آفلاین بازی کردم و به جرات آسون ترین باسِ نه تنها سولز بلکه آسون ترین باس نسل هفتم بود :d
در مورد قسمت دوم حرفت هم من کاملا باهات موافقم که دارک سولز داستان و شخصیت هاش غم انگیز تر بودن به خصوص Sigmeyer که من خودم شخصا بعد از دیدن دخترش تو Firelink Shrine گریه ام گرفت.
اما یه نظرم منظور طائل بیشتر اتمسفر بازیه.
توی DeS خیلی کم از رنگ ها قرمز استفاده شده توی محیط و رنگ بندی بازی بیشتر خاکستری و سیاهِ که حس خیلی غمگین تری القا میکنه. همین طور موسیقی بازی هم خیلی حماسی تر و غم انگیز تر بود . البته maiden Astrea هم واقعا داستانش تکان دهنده بود تو بازی و آدم تحت تاثیر قرار میداد.
شاید نشه بگی DeS غم انگیزتر از دارک سولز بود ولی میشه گفت که DeS اتمسفرش خیلی خاصتر از دارک سولز بود.
 
QUOTE=Safety & Peace;3807683]هر چی دقت میکنم، ذره ای شباهت به Drangleic Castle نمیبینم:d 95% شباهت وحشتناکی به Anor Londo میده خصوصا اینکه فضای اطراف قلعه تا شعاش خیلی زیادی خالی از کوه و پستی و بلندی هست و معماری خود سازه هم تقریبا همون Anor Londo هست در حالیکه Drangleic Castle وسط کوه ها بود و معماریش اصن شباهت با این سازه نمیده:d شاید بگین این ممکنه Dragon Shrine باشه ولی نکته اینجاست که اون کلا وسط آسمون بود و از نظر اندازه 20 برابر کوچکتر از Anor Londo بود:d[/QUOTE]
نه راستش اگه دقت کنید اون قسمت بلند وسطش و نمای دور و کوه های اطراف توی تریلر مثل خود drangleic castle هست !
البته من خودم دوست دارم بیشتر همون anor londo باشه و احتمالشم خیلی بیشتره اون اطراف drangleic هم که پلی نبود! ولی خب بازم احتمال همون anor londo بیشتره بخاطر همون anor londo sentinel! ولی خب بد نیست به این عکس که drangleic castle هست نگاهی بندازید :
t347_1310316438789340261.png
و این هم قلعه داخل تریلر :
7oeo_1310316438858284645.png
اینم anor londo که احتمال اینم خیلی زیاده :
l0_1310316438918322533.png
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا تعداد باس های خوب خیلی هم کمه تویه DeS :d کمتر از انگشت های یک دست حتی:|
Dragon God رو که اصلا یادم نبود مجبور شدم سرچ کنم :d لول
Dragon god فقط دیزاین خوده باس زیبا بود که خیلی با هیبت بود و جذاب ولی از نظر جو و گیم پلی تقریبا صفر بود ، بیشتر شبیه Chaos bed بود که بیشتر از این که با باس بجنگی باید با محیط تعامل میداشتی . این نوع باس برای تنوع توی بازی خوبه ولی دیگه اینو که نباید مثال بزنی به عنوان یک باس خوب :d
Storm king هم از نظر lore ، گیم پلی و اتمسفر واقعا جالب نبود و نیاز نبود کار خاصی بکنی کافی بود اون شمشیر رو برداری و dodge کنی و R2 بزنی :d(اتفاقا این باس چون بعد از Old Hero بود اگه اشتباه نکنم و این که منطقه قبل از Archdemon به شدت سخت بود منتظر یه چیزه خیلی خفن و سخت بودم که کلی تو ذوقم خورد)
Old Monk هم که من شخصا آفلاین بازی کردم و به جرات آسون ترین باسِ نه تنها سولز بلکه آسون ترین باس نسل هفتم بود :d
در مورد قسمت دوم حرفت هم من کاملا باهات موافقم که دارک سولز داستان و شخصیت هاش غم انگیز تر بودن به خصوص Sigmeyer که من خودم شخصا بعد از دیدن دخترش تو Firelink Shrine گریه ام گرفت.
اما یه نظرم منظور طائل بیشتر اتمسفر بازیه.
توی DeS خیلی کم از رنگ ها قرمز استفاده شده توی محیط و رنگ بندی بازی بیشتر خاکستری و سیاهِ که حس خیلی غمگین تری القا میکنه. همین طور موسیقی بازی هم خیلی حماسی تر و غم انگیز تر بود . البته maiden Astrea هم واقعا داستانش تکان دهنده بود تو بازی و آدم تحت تاثیر قرار میداد.
شاید نشه بگی DeS غم انگیزتر از دارک سولز بود ولی میشه گفت که DeS اتمسفرش خیلی خاصتر از دارک سولز بود.

سید بیخیال،تو رسمن باس‌های بازی رو شستی گذاشتی که :دی اگه سختی باس رو ملاک قرار میدی که من همون Sif و Gwyn رو هم بار اول یا دوم زدم کشتم :دی

Penetrator:این باس خیلی مبارزه باهاش جذاب بود،مخصوا اگر Biorr رو احضار میکردی،باس اصلا کاری به تو نداشت و فقط با Biorr میجنگید،که این نشون میده این دو کینه و دشمنی از قبل باهم داشتن به عنوان عضوی از گارد پادشاهی.
Old hero
Maneater
King Allant و False King Allant
Red Dragon و Blue Dragon :یکی از بهترین مبارزات رو من با این دو تا داشتم
Maiden Astraea که هیچی،مادر بگرید :دی
Storm King که تا قیام قیامت این مبارزه از یادم نمیره،حماسه و اسطوره موج میزد تو این باس‌فایت :دی
Old Monk
Dragon God

به نظرم برای یک بازی بسه انقدر باس خاطره‌انگیز :دی

در مورد lore هم میازاکی در مقایسه دو بازی گفته که فهم داستان DaS آسونه و DeS دشوار.این به DaS گفته آسون تو ببین DeS دیگه چیه :دی

همیشه اینطور فکر می کردم که غم و افسردگیِ Das خیلی فراتر و عمیق تر از Des هست .
اندوه و سرما ، سکوت و افسردگیِ دنیای Lordan خیلی عمیق و گاهی کمر شکن هست . از فضای وحشتناک Undead Asylum ، وصیت Oscar of Astora با اون طنین حزن آلود .. وقتی که به Asylum بر می گردی و شوالیه Astora رو می بینی که Hallow شده و مجبوری باهاش بجنگی خیلی دردناکه .
anastacia رو می بینی که زبانش بُریده شده و پُشت میله ها آرام نشسته . و وقتی که بعد از زنده کردنش ، صدایش رو می شنویم که دیگه اصلا واویلا .. و صد البته مونولگ های Solaire of Astora که حتی قابل گفتن نیست .. چیز زیادی در Des پیدا نمی کنم که با این حجم از اندوه و نومیدی در Das قابل مقایسه باشه .
اون داستان تکان دهنده و وحشتناکِ Witch of Izalith و فرزندانش و خرابه های سرزمین . وقتی با Old Witch Ring صدای دردناکِ خواهر Quelaag رو می شنوی واقعا کمر شکن و تکان دهنده ست .
در Des همیشه می شد به Nexus برگشت . اما احساس تنهایی و غم در Das زمانی که کنار آتش Bone fire نشستی خیلی عمیق تره . در بازی مکانِ مرکزی به اون معنا که شبیه به Hunter's Dream یا nexus باشه وجود نداره و ... تقابلِ دو حالت Undead و Human در Das در مقایسه با دو حالت روح و انسان در Des بنظرم اندوه و درد عمیق تری داره ، وقتی که قلب Undead رو می بینی که از جا کنده شده .. اصلا بنظرم لقب Slayer of Demons بیشتر حماسی و پُر شور میاد در مقایسه با Chosen Undead :دی

اره حاجی DaS خیلی غم‌انگیزه،این مواردی که لیست کردی تو DeS هم وجود داره مث Ostrava و Maiden Astraea و Selen Vinland و امثالهم.اما تو واسه این غم‌ها دلیل داری،مثلا واسه غم‌انگیز بودن داستان Sieglindeدلیل داری که به علت جستجوی باباش و آندد شدنش، داستانش غم‌انگیزه،اما این غمی ک من میگم دلیل نداره،یکی بهم بگه تو واسه چی غم رو احساس میکنی،چه چیز غم‌انگیزی توش دیدی آخه؟من نمیتونم با کلمات واسش توضیح بدم،و این غم یک بعد حماسی داره،واسه همینه تاثیرگذارتره به نظرم.

دیالوگ‌های MiB،چشم‌های پوشیده‌ش،زمانی که میره Old One با اون عظمت رو آروم کنه چنان اندوه سنگینی توش هست که کلمات فقط ارزش مطلب رو پایین میاره،باید حسش کنی :دی مبارزه با Storm King ،تک و تنها،وقتی شمشیر افسانه‌ای Stormruler رو برمیداری و با اون عظمتی که تو اسمون داره میچرخه مبارزه میکنی،غم‌انگیز نیست ناموسن؟:دی نمیدونم چطوری بهت بگم،باید یه چیز فلسفی در کار باشه که آدم با دیدن این جور صحنه‌ها غمگین میشه،اما من علمش رو ندارم که بهت توضیح بدم لامذهب :دی یا وقتی که سخت‌ترین باس بازی King Allant رو شکست میدی و بعدش میری King Allant اصلی که به اون روز افتاده رو میبینی...

آهنگ کردیتش هم که دیگه نگو ...

البته DaS هم پر از این اندوه‌هاست ها،مث Firelink Shrine ... فقط چشم ها رو باید شست :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or