Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
سلام ! یه سوال :دی من DS2 رو بازی نکردم و الان دارم بلادبورن بازی میکنم برا همین تا DS3 بیاد دیگه وقت نمیشه DS2 رو بازی کنم میخوام بدونم برم داستان DS2 رو بخونم تا برا 3ش اماده بشم یا به هم ربطی ندارن ؟
.
حتما اگه نمیتونی سری دارک سولز رو بازی کنی! داستان اش رو بخون! و بخاطر بسپار..چون خیلی از واژههایی که میشنوی! خیلی از کسانی که میبینی! و خیلی از جاها ممکنه یاد اور سری قبلی بازی باشه و مطمعنا به هم ربط دارن...
 
یه سری تئوری دارم. هر کسی تئوری های خودشو بگه تا به یه چیزی برسیم:d

همین اول بگم که نسخه دوم رو سعی میکنم توی این تئوری ها جا ندم.
احساس میکنم بازی بعد از نسخه اوله. اگر یه نگاه به منشا همه چیز بکنیم، Gwyn اولین نفری بود که Lord Soul پیدا کرد و اولین پادشاهی رو بنا کرد و از اول خلقت، اولین نفری بوده که حضور داشته و اولین نفری هم هست که LoC شده. قبل از دوران Gwyn فقط اژدهایان بودن که هیچ. بعد از دوران گوین تا وقتی که ما توی شماره اول میکشیمش، هیچ LoCـی به وجود نیومده. چون اصلا کسی نتونسته گوین رو بکشه تا بتونه LoC بشه و ما اولین نفری هستیم که گوین و به طور کلی اولین ها رو میکشی. پس این 3تایی که توی شماره سوم هستن به هیچ وجه نمیتونن توی این بازه قراره بگیرن و در نتیجه فقط میتونن بعد از دوران مردن گوین و Chosen Undead باشن که خب میشه بعد از اتفاقات شماره اول.
این اصطلاح LoC فقط میتونه بعد از دوران گوین عامیانه شده باشه نه قبل از اون.
=======
مورد دوم اینه که اُپنینگ میگه ناقوس به صدا در میاد و LoC ها بیدار میشن. سوال اول اینه که کی ناقوس رو به صدا در میاره؟
من میگم اونایی هستم که توی اولین تریلر گیم پلی، مثل راهبه ها لباس پوشیده بودن و رنگشون قرمز بود. به طور کلی یه نهادی چیزی به وجود اومده که روز موعود (خاموش شدن آتش)، ناقوس ها رو به صدا در میارن و LoC ها رو بیدار میکنن.
=======
مورد سوم اینه که LoC ها از قبرشون بیدار میشن، نه؟ پس دقت کردین شخصیت اول هم از توی قبرش بلند میشه؟ یعنی شخصیت اول خودش یه LoC هست؟ ولی چرا بهش میگن Unkindled؟
=======
مورد چهارم 5تا تختی هست که توی فایرلینک وجود داره. روی یکیشون Ludleth of Courland نشسته که به خودش میگه LoC. سه تا تخت بعدی مال 3 نفری هستن که توی تریلر نشونشون میده. ولی هنوز یه تخت خالی میمونه. توی تریلر میگه که Lothric جاییه که همه LoC ها اونجا جمع میشن. یه لحظه فکر کنین. چرا نفر آخر رو نشون ندادن؟ خیلیا حدس میزنن به خاطر تاثیر گذاری بیشتر اسمی ازش نبردن. اما کی میتونه به شدت تاثیر گذار باشه؟ معلومه، Gwyn :d
=======
موردی ششم و مورد آخر، Yhorm The Giant هست. خیلیا میگفتن این همون Giant Lord شماره دومه ولی من میگم نیست. خوب به صورتش نگاه کنین. اصلا حفره ای توی صورتش نیست و چه بسا اگر بیشتر زوم کنین، میتونین خطوط صورتش و به خصوص گونه-ش رو ببینین. یه چیزی مثل آرتوریاس که میدونیم یه نفر توی اون زره هست ولی صورتش رو کاملا مشکی کردن که مرموز تر جلوه-ش بدن.

اولا قبل از بحث در مورد تیوریها بگم که میازاکی با کاری که تو بلادبورن کرد انتظار من یکی رو شدید از ds3 بالا برد(اصلا انتظار نداشتم با همچین بازی روبرو بشم بعد ds):

گیم پلی بلادبورن بسیار منعطف و وسیع شده بود.....بعضی سلاحها رسما چیزی از بازی h&s کم نداشتن
گرافیک هم که گرافیک هنری 2...3 پله و گرافیک تکنیکی 10...20 پله رشد کرده بود
داستان هم که بعد حماسی بودن دارک سولز رو ازش فاکتور بگیریم داستان بلادبورن به زیبایی رشد میازاکی تو داستان سرایی رو نشون میده و یه داستان و lore ای داره که انسجام و قدرت ازش می باره و انتظار دارم داستان ds3 هم مثه اون رشد کنه

خلاصه خودش کاری کرده که انتظارا ازش خیلی بیشتر بالا بره:dو اما در مورد تیوریها :

اولا مطمینا ما loc نیستیم
دوما مطمینا gwyn هم دیگه مرده و زنده نیس
سوما زمان بازی خیلی خیلی بعد از 1 و 2 هست.....مال زمانی هست که دیگه خاموش شدن اتش و دوباره kindle کردنش اونقدر عادی شده که میشه گفت کارکردش کلافه کرده اون سرزمین رو و اتشم دیگه سوی همیشگیو نداره......

بقیش رو موافقم و تقریبا همون......البته بیشتر از اینم نمیدونم چون اطلاعاتی وجود نداره:d

.
 
اولا قبل از بحث در مورد تیوریها بگم که میازاکی با کاری که تو بلادبورن کرد انتظار من یکی رو شدید از ds3 بالا برد(اصلا انتظار نداشتم با همچین بازی روبرو بشم بعد ds):

گیم پلی بلادبورن بسیار منعطف و وسیع شده بود.....بعضی سلاحها رسما چیزی از بازی h&s کم نداشتن
گرافیک هم که گرافیک هنری 2...3 پله و گرافیک تکنیکی 10...20 پله رشد کرده بود
داستان هم که بعد حماسی بودن دارک سولز رو ازش فاکتور بگیریم داستان بلادبورن به زیبایی رشد میازاکی تو داستان سرایی رو نشون میده و یه داستان و lore ای داره که انسجام و قدرت ازش می باره و انتظار دارم داستان ds3 هم مثه اون رشد کنه

خلاصه خودش کاری کرده که انتظارا ازش خیلی بیشتر بالا بره:dو اما در مورد تیوریها :

اولا مطمینا ما loc نیستیم
دوما مطمینا gwyn هم دیگه مرده و زنده نیس
سوما زمان بازی خیلی خیلی بعد از 1 و 2 هست.....مال زمانی هست که دیگه خاموش شدن اتش و دوباره kindle کردنش اونقدر عادی شده که میشه گفت کارکردش کلافه کرده اون سرزمین رو و اتشم دیگه سوی همیشگیو نداره......

بقیش رو موافقم و تقریبا همون......البته بیشتر از اینم نمیدونم چون اطلاعاتی وجود نداره:d

.
اینجاست که اشتباه میکنی:d بازیکن Unkindled هست و با مصرف Ember، وارد حالت Lord of Cinder میشه. عجیب نیست؟:d کسی که Unkindled (خاموش) هست با یه Ember (اخگر) میشه LoC:d یه تئوری دیگه دارم و اینه که LoC ها رو با یه Ember بیدار کردن. میازاکی هم قبلا گفته بود که توی بازی Ember به سختی گیر میاد و تقریبا تموم شدن.

آره:( یادم رفته بود که گوین کلا Hollow شده بود و ما هم کشتیمش و نمیتونسته به بونفایر برگرده.

آره منم موافقم که بازی خیلی خیلی بعد از شماره اول و دومه. چون اولا نمیتونن داستان رو به قبل از گوین یا دوران گوین ببرن چون رسما Lore بازی به هم میخوره و پر از اشتباه میشه و دیگه هیچ چیزش با هم جور در نمیاد. ولی بعد از شماره دوم کلی میتونن روی قضایای مختلف مانور بردن.

میگم دقت کردی به اون قسمت که گفته بودم Firelink Shrine به نظرم همون Kiln of The First Flame هست؟:d یه بار دیگه تریلر رو نگاه کن. خصوصا اون قسمت که یارو میرسه به اونجا و میپره پایین کنار Firekeeper. زمین گرد مانند و چندتا پله کوچک هم دور اون دایره وسطی و مهم تر از همه: خاکسترهایی که اونجا ریخته شده:d
بعد به 5تا تخت بالایی هم نگاه کن. وسطی از همه بزرگ تره:d لعنتی باید 2 ماه صبر کنیم تا بفهمیم جریان چیه/:)
 
اینجاست که اشتباه میکنی:d بازیکن Unkindled هست و با مصرف Ember، وارد حالت Lord of Cinder میشه. عجیب نیست؟:d کسی که Unkindled (خاموش) هست با یه Ember (اخگر) میشه LoC:d یه تئوری دیگه دارم و اینه که LoC ها رو با یه Ember بیدار کردن. میازاکی هم قبلا گفته بود که توی بازی Ember به سختی گیر میاد و تقریبا تموم شدن.


میگم دقت کردی به اون قسمت که گفته بودم Firelink Shrine به نظرم همون Kiln of The First Flame هست؟:d یه بار دیگه تریلر رو نگاه کن. خصوصا اون قسمت که یارو میرسه به اونجا و میپره پایین کنار Firekeeper. زمین گرد مانند و چندتا پله کوچک هم دور اون دایره وسطی و مهم تر از همه: خاکسترهایی که اونجا ریخته شده:d
بعد به 5تا تخت بالایی هم نگاه کن. وسطی از همه بزرگ تره:d لعنتی باید 2 ماه صبر کنیم تا بفهمیم جریان چیه/:)

آره این درست تر و منطقی تر هست که با میتونیم یجورایی وارد حالت loc بشیم و تو کارشون دخالت کنیم(وظبفه اونا رو انجام بدیم) نه اینکه ذاتا جز loc ها باشیم....این تیوری ember هم که گفتی به نظرم کاملا صحیح هست و مو لا درزش نمیره:d چون کمیاب بودن ember ها با fade شدن اتش هم جور درمیاد:bighug:.....

در مورد این Firelink Shrine جدید من هم موافقم که محل first flame هست ولی اینکه از همون اول بازی میتونی ببینیش(چون جایگاه رفیعی داره first flame) و اینکه محلش هم مثل قبل خیلی خاص نیس و فرق کرده نشون میده چقدر first flame اهمیتش دست خور تغییر شده.....باید دید چرا اینجوری شده این قسمت برای من از همه مهمتر جای سواله:-/

راستی چرا اون دختر چشم بند چشمشه؟:dنکنه از lore بلادبورن افتاده اینجا؟:d

.
 
گرافیک هم که گرافیک هنری 2...3 پله و گرافیک تکنیکی 10...20 پله رشد کرده بود

بله !!!؟ :-o
گرافیک هنری 2 - 3 پله ارتقا یافته بود !!!؟
آخه با کدوم متر و معیار !؟
گرافیک تکنیکی افزایش یافته بود رو قبول دارم چون بلادبورن واسه یه نسل بعده
ولی گرافیک هنری به هیچ وجه. شما خلاقیت و وسعت محیط و کاراکترهای بازی دارک سولز رو نه تنها با بلادبورن بلکه با اکثریت قریب به اتفاق بازیها نمی تونی مقایسه کنی !

یه مشکل اساسی دیگه که دارم نظر سنجی تاپیک بلادبورن هست. که هرچی دو دو تا چهارتا می کنم متوجه نمی شم با چه خط کشی ملت بلادبورن رو بهتر از دارک سولز می دونن !؟
در اینکه بلادبورن بازی خیلی خوبیه شکی نیست و از نظر من عنوان بهترین بازی 2015 حقش بود که بهش نرسید و با اختلاف از ویچر بهتره ولی به پای دارک سولز نمی رسه.
 
یه مشکل اساسی دیگه که دارم نظر سنجی تاپیک بلادبورن هست. که هرچی دو دو تا چهارتا می کنم متوجه نمی شم با چه خط کشی ملت بلادبورن رو بهتر از دارک سولز می دونن !؟
در اینکه بلادبورن بازی خیلی خوبیه شکی نیست و از نظر من عنوان بهترین بازی 2015 حقش بود که بهش نرسید و با اختلاف از ویچر بهتره ولی به پای دارک سولز نمی رسه.
.
به شدت با تعجب!! ات توی نظر سنجی هم نظرم! توی نظر سنجی من سری دارک سولز رو انتخاب کردم... واسه منم عجیب بود انتخاب بلاد بورن.. بلاد بورن به شدت عالی و محترم! ولی به نظرم سری دارک سولز خصوصا دارک سولز یک - محتوایی رو ارائه میکرد( از نظر طراحی بگیر تا داستان و اون یونیک بودن حس بازی و و و ) که دیگه خود استاد!! هم نمیتونه ارائه کنه...ولی خوب نظر دوستان کاملا محترم هست اش :x
 
بله !!!؟ :-o
گرافیک هنری 2 - 3 پله ارتقا یافته بود !!!؟
آخه با کدوم متر و معیار !؟
گرافیک تکنیکی افزایش یافته بود رو قبول دارم چون بلادبورن واسه یه نسل بعده
ولی گرافیک هنری به هیچ وجه. شما خلاقیت و وسعت محیط و کاراکترهای بازی دارک سولز رو نه تنها با بلادبورن بلکه با اکثریت قریب به اتفاق بازیها نمی تونی مقایسه کنی !

یه مشکل اساسی دیگه که دارم نظر سنجی تاپیک بلادبورن هست. که هرچی دو دو تا چهارتا می کنم متوجه نمی شم با چه خط کشی ملت بلادبورن رو بهتر از دارک سولز می دونن !؟
در اینکه بلادبورن بازی خیلی خوبیه شکی نیست و از نظر من عنوان بهترین بازی 2015 حقش بود که بهش نرسید و با اختلاف از ویچر بهتره ولی به پای دارک سولز نمی رسه.
اولا که این نظر شخصی من بود و نگفتم که نظر کل مردم دنیا هم باید همین باشه:d
دوما وسعت و بزرگی که دلیل بر گرافیک هنری بهتر نیست....اونوقت هرچی بازی بزرگتر باشه باید خودبخود بگیم گرافیک هنریش بهتر:d

شما گرافیک هنری بازی بلادبورن رو باید در چهارچوب خودش بسنجی و دارک سولز رو هم در چهارچوب خودش.....بلادبورن دنیای حماسی نداره و استوار بر کابوس و رویا و ... هست و به نظر من تو فضای خودش بهتر و غنی تر از دارک سولز عمل کرده(نه اینکه گرافیک هنری دارک سولز شاهکار نبود)
بعلاوه اینکه محیط هم تو بلادبورن پرجزییات تر بود که دوستان همین چند صفحه پیشم گفتن
از لحاظ کرکترها هم به نظرم بلادبورن کرکترهای فوق العاده ای داره که قابل رقابت با دارک سولز هستند

در کل در مورد مقایسه این دو اثر نباید این دو تا رو مستقیم مقایسه کنید و درستش اینه که هرکدوم رو نسبت به فضای خودش بسنجید...
بلادبورن یه شاهکار که کاملا میشه در کنار دارک سولز آوردش

.
 
اولا که این نظر شخصی من بود و نگفتم که نظر کل مردم دنیا هم باید همین باشه:d
دوما وسعت و بزرگی که دلیل بر گرافیک هنری بهتر نیست....اونوقت هرچی بازی بزرگتر باشه باید خودبخود بگیم گرافیک هنریش بهتر:d

شما گرافیک هنری بازی بلادبورن رو باید در چهارچوب خودش بسنجی و دارک سولز رو هم در چهارچوب خودش.....بلادبورن دنیای حماسی نداره و استوار بر کابوس و رویا و ... هست و به نظر من تو فضای خودش بهتر و غنی تر از دارک سولز عمل کرده(نه اینکه گرافیک هنری دارک سولز شاهکار نبود)
بعلاوه اینکه محیط هم تو بلادبورن پرجزییات تر بود که دوستان همین چند صفحه پیشم گفتن
از لحاظ کرکترها هم به نظرم بلادبورن کرکترهای فوق العاده ای داره که قابل رقابت با دارک سولز هستند

در کل در مورد مقایسه این دو اثر نباید این دو تا رو مستقیم مقایسه کنید و درستش اینه که هرکدوم رو نسبت به فضای خودش بسنجید...
بلادبورن یه شاهکار که کاملا میشه در کنار دارک سولز آوردش

.

ببین مراد جان، خودت می دونی که دارک سولز ناموس من به حساب میاد و می خوام در موردش نظر بدم رگ گردنم باد می کنه :d
پس با من بحث نکن، فقط بگو تو درست می گی :d

آهان راستی این داستان بلادبورنت که آماده کردی خیلی خوبه. دستت درد نکنه.

جسارتا اگه نشناختی من Alireza.M67 توی P30 world هستم.
 
آخرین ویرایش:
ببین مراد جان، خودت می دونی که دارک سولز ناموس من به حساب میاد و می خوام در موردش نظر بدم رگ گردنم باد می کنه :d
پس با من بحث نکن، فقط بگو تو درست می گی :d

آهان راستی این داستان بلادبورنت که آماده کردی خیلی خوبه. دستت درد نکنه.

جسارتا اگه نشناختی من Alireza.M67 توی P30 world هستم.
میدونم علیرضا....:dواردم به خلقیاتت.
ولی نکته ای که در مقایسه بلاد بورن با دارک سولز وجود داره اینه که با تمام تشابهاتشون این فرق بزرگ رو دارن که یکیشون حماسی هم بشدت و یکیشم غیرحماسی هست و فضای ویکتوریایی و متفاوتی داره....در نتیجه وقت مقایسه کردن باید به این تفاوت ذاتیشون توجه بشه

خوشحالم که خوشت اومد:bighug:

.
 
آخرین ویرایش:
در مورد بحث گرافیک هنری دارک سولز و بلادبورن
من ایندو بازی رو توی دو سه ماه اخیر جویدم (دارک سولز 1 رو هم برای اولین بار بود که بازی میکردم)
باید بگم من هم با مراد موافق هستم به واسطه ی قدرت سخت افزاری بهتر این نسل گرافیک هنری توی بلادبورن خیلی خیلی پیشرفت داشت
برای مثال مجسمه های مختلف که هرکدوم با ریزه کاری طراحی شده بودن و بعلاوه هرکدوم توی منطقه ی خاصی قرار داشتن و جزیی از داستان سرایی بودن(میدونم توی دارک 1 هم وجود داشتن از این قبیل چیزها ولی توی بلادبورن با ریزه کاری بیشتری بود) تغییر نور و رنگ بازی به سه چهار زمان مختلف و تاثیراتش توی رنگ بندی محیط که واقعا زیبا و فوق العادست
طراحی کتیجرال وارد واقعا بهترین طراحی هست که من توی این دو بازی دیدم
جزییات بیشتر توی طراحی دشمن های بازی
که البته خیلی از

-------
در حالت کلی به نظر من بلادبورن ضعیف تر از دارک سولز هست به چند دلیل

وسعت گیم پلی ای که دارک سولز داره رو بلادبورن نداره
استفاده از کمانو جادو، پایرو و میلی
که توی بلادبورن خیلی محدود هستن این المان ها و در عوض میلی بصورت قوی تر کار شده

تنوع محیط و محتوی توی دارک سولز خیلی بیشتر هست از فاضلاب گرفته تا مناطق ساحلی مناطق سر سبز منطقه نیو لاندو که واقعا فوق العادست در حالی که توی بلادبورن تنوع محیط کمتر هست و تم یکنواختی داره اکثر محیطها

کاوننت ها خیلی بهتر از بلادبورن کار شدن و عمق بیشتری دارن و تاثیراتش رو بیشتر توی روند بازی حس میکنی

مهمترین نکته قوت DS به نظر NPC های بازی هستن که خیلی تعداد زیادی دارن و بعلاوه خیلی داینامیک حرکت میکنن توی روند بازی دالوگ ها و برنچینگ پث های زیادی هم توی روند بازی دارن در حالی که بلادبورن توی این زمینه خیلی خیلی ضعیف عمل و کم محتوی عمل کرده

این بیشتر به تفاوتشان برمی گرده دیگه که تو پستای قبلی هم گفتم در نتیجه نمیشه خیلی گفت ضعیف:

دارک سولز خیلی بیشتر از بلادبورن RPG تر هست برای همین طبیعیه کلاسها و کاوننت ها و لوکیشنای متنوع بیشتری داشته باشه......المان به المان مقایسه کنی میتوجه میشی که میازاکی هدفش ساخت یه ACTION با درون مایه های RPG بوده.....علاوه بر موارد بالا نبود قابلیت آپگرید لباسارم اضافه کنی پی میبری به این نکته
از اون طرفم ترکیب سلاحا و حرکت سلاحا رو مقایسه کنی می بینی که هدف میازاکی ساخت یه چیز اکشن مانند بوده

در نتیجه همونطور که گفتم به نظرم اینا درسته در بیس و ریشه یکسانن ولی تو بقیه موارد اونقدر با هم متفاوت هستن که نمیشه مستقیم مقایسشون کرد
yahoo_3.gif


.
این حرفت رو کاملا قبول دارم
اتفاقا خود میازاکی ام اشاره کرده بود به یه همچین موضوعی لیکن میخواستم مقایسه ی کلی کنم...
مثلا توی همون مبحث کاواننت ها عملا کاواننت شما توی روند بازی تاثیر زیادی نداره فقط برای المان های آنلاین کارایی داره در حالی که توی دارک سولز بنظرم بهتر کار کردن

اما خوب با کلیت حرفت موافقم! :دی
 
آخرین ویرایش:
بنظر من فقط از نظر طراحی هنری بخوایم حساب کنیم، Demon's Souls از همه بازی های سری و حتی بلادبورن هم طراحی قوی تری داشت. چه کاراکترهاش و چه محیط ها و دشمن ها و اسلحه هاش. باورش سخته اون بازی 7 سال پیش اومده اما اگه همین الان هم بازیش کنید قشنگ در حد و استاندارد بازی های روز هست. اصلا این بازی یه چیز عجیبی بود!
 
در حالت کلی به نظر من بلادبورن ضعیف تر از دارک سولز هست به چند دلیل

وسعت گیم پلی ای که دارک سولز داره رو بلادبورن نداره
استفاده از کمانو جادو، پایرو و میلی
که توی بلادبورن خیلی محدود هستن این المان ها و در عوض میلی بصورت قوی تر کار شده

تنوع محیط و محتوی توی دارک سولز خیلی بیشتر هست از فاضلاب گرفته تا مناطق ساحلی مناطق سر سبز منطقه نیو لاندو که واقعا فوق العادست در حالی که توی بلادبورن تنوع محیط کمتر هست و تم یکنواختی داره اکثر محیطها

کاوننت ها خیلی بهتر از بلادبورن کار شدن و عمق بیشتری دارن و تاثیراتش رو بیشتر توی روند بازی حس میکنی

مهمترین نکته قوت DS به نظر NPC های بازی هستن که خیلی تعداد زیادی دارن و بعلاوه خیلی داینامیک حرکت میکنن توی روند بازی دالوگ ها و برنچینگ پث های زیادی هم توی روند بازی دارن در حالی که بلادبورن توی این زمینه خیلی خیلی ضعیف عمل و کم محتوی عمل کرده

این بیشتر به تفاوتشان برمی گرده دیگه که تو پستای قبلی هم گفتم در نتیجه نمیشه خیلی گفت ضعیف:

دارک سولز خیلی بیشتر از بلادبورن RPG تر هست برای همین طبیعیه کلاسها و کاوننت ها و لوکیشنای متنوع بیشتری داشته باشه......المان به المان مقایسه کنی میتوجه میشی که میازاکی هدفش ساخت یه ACTION با درون مایه های RPG بوده.....علاوه بر موارد بالا نبود قابلیت آپگرید لباسارم اضافه کنی پی میبری به این نکته
از اون طرفم ترکیب سلاحا و حرکت سلاحا رو مقایسه کنی می بینی که هدف میازاکی ساخت یه چیز اکشن مانند بوده

در نتیجه همونطور که گفتم به نظرم اینا درسته در بیس و ریشه یکسانن ولی تو بقیه موارد اونقدر با هم متفاوت هستن که نمیشه مستقیم مقایسشون کرد;)

.
 
در مورد بحث گرافیک هنری دارک سولز و بلادبورن
من ایندو بازی رو توی دو سه ماه اخیر جویدم (دارک سولز 1 رو هم برای اولین بار بود که بازی میکردم)
باید بگم من هم با مراد موافق هستم به واسطه ی قدرت سخت افزاری بهتر این نسل گرافیک هنری توی بلادبورن خیلی خیلی پیشرفت داشت
برای مثال مجسمه های مختلف که هرکدوم با ریزه کاری طراحی شده بودن و بعلاوه هرکدوم توی منطقه ی خاصی قرار داشتن و جزیی از داستان سرایی بودن(میدونم توی دارک 1 هم وجود داشتن از این قبیل چیزها ولی توی بلادبورن با ریزه کاری بیشتری بود) تغییر نور و رنگ بازی به سه چهار زمان مختلف و تاثیراتش توی رنگ بندی محیط که واقعا زیبا و فوق العادست
طراحی کتیجرال وارد واقعا بهترین طراحی هست که من توی این دو بازی دیدم
جزییات بیشتر توی طراحی دشمن های بازی

خب دوست من اینایی که داری میگی در واقع همون گرافیک تکنیکی بازی هست.
گرافیک هنری بازی یعنی تا چه حد محیط بازی هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده باشه.
که شما عمرا مکانی مثل Anor Londo و یا Ash Lake توی بلادبورن گیر بیاری.
البته طراحی ماه با رنگهای متفاوت در بازی و همچنین طراحی ساحلی که باس آخر دی ال سی توش بود واقعا عالی بودن ولی همچنان دارک سولز یه چیز دیگست ;)
 
ویدئوی بتل آرت جدید از Axe
Link
یسری اطلاعات جدید هم اومده

- Loading seems to be faster than Bloodborne (but some people guess it’s because they were busy to pay attention to the description on the loading screen and that’s why it felt faster)
- Rolling seems to be like DkS2. There is no mid roll, there is just fast roll and greater the equip load, shorter the rolling distance. Also at a certain point it becomes a fat roll.
- Pyromancy “Sacred Fire” (or purification) is like building up fire inside enemy and blow them up, apparently.The weapon art for Dragonslayer Greatbow is “Piercing Shot”
- The weapon art for Whip and Notched Whip is “Severe Blow”. It’s an attack getting around the shield and reduces stamina regeneration speed.
- The weapon art for Crow Demon’s Curved Greatsword is “Blow from the dead angle”
- Flynn’s Ring confirmed
- Darkdrift confirmed with the weapon art called “Darkdrift” too
- Reinforce Estus Flask with Estus Shard, also you can have 0 FP Estus and get full HP Estus, and vice versa.
- In the description of the sorcery “Tear of Cure(?)” had a name “Carim” in the description.
- Covetous Silver Serpent Ring, Lloyd Shield (not sure if he’s talking about Lloyd from DkS1) (Stability is increased when full HP), Fake Ring (The same effect as Ring of the Living?)
- Lloyd’s Talisman has been changed to Undead Hunt Talisman
- The durability seems to be low, for example Battle Axe has only 80. However it’s like attacking enemy for 5 times will decrease 1 durability, and restores the durability by resting at bonfire.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or