Dark Souls II | Xbox 360

یه سری از تفکراتتون کلا بر باد رفت :دی:

dark-souls-2.jpg




  1. به گفته اج آنها 10 دقيقه از گيم پلي Dark Souls II را ديده اند كه از نظر گرافيكي جهش بزرگي محسوب ميشود. در زمينه نسل بعد بودن Dark Souls 2 با عناويني همچون Watch Dogs و Star Wars 1313 هم سطح است.
  2. Miyazaki كارگردان يا توليد كننده بازي نيست و فقط نقش ناظر يا سرپرست را دارد.
  3. هرچند او سرپرست بازي است ولي در مورد نحوه ساخت بازي تصميم گيري نميكند. او فقط ميخواهد مطمئن شود كه تيم سازنده بازي همه چيز را به موقع آماده سازند، زيرا آنها تجربه بدي از پچ هاي دارك سولز 1 دارند. همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
  4. كارگردانان جديد، Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura درواقع كاركنان خود From Software هستند كه قبلا نقش كارگردان سري Another Century’s Episode را برعهده داشتند. اين تصميم كه به جاي Miyazaki دو كارگردان جديد اضافه شوند تصميمي بود كه توسط هردوي From Software و Namco Bandai Games گرفته شد تا اين سري در مسيري تازه قدم بردارد.
  5. Miyazaki خودش به صورت تمام وقت روي كارگرداني يك بازي جديد كار ميكند. او نگفت كه اين بازي آيا يك IP جديد است يا ادامه بازي ديگري يا هر چيز ديگر.
  6. Dark Souls 2 ادامه مستقيم نسخه اول است و دنياي Open World هم اندازه نسخه اول خواهد داشت با اين تفاوت كه داراي محتواي بيشتري نسبت به آن خواهد بود.
  7. بازي در Lordran اتفاق نمي افتد. اسم دنياي بازي يك نكته كليدي در داستان بازي است. بنابراين اسم آن را بعدا اعلام خواهند كرد.
  8. يكي از چيزهايي كه Shibuya ميخواهد روي ان كار كند اكشن بازي است. به نظر او چون قبلا روي بازيهاي اكشن كار كرده است ميتواند به تيم در اين زمينه كمك كند.
  9. Shibuya همچنين ميگويد ميخواهد چيزهايي مثل سيستم Covenant را روشن تر و قابل دسترس تر بسازد. و نيز ميخواهد داستان و متن ها كمتر پيچيده باشند.
  10. او قول داده است نكات مخفي زيادي در داستان و دنياي بازي خواهد بود كه ممكن است در طول بازي از دستش بدهيد.
  11. ساخت بازي از سپتامبر سال پيش شروع شده و به صورت همزمان با پچ ها و DLC هاي نسخه اول ساخته ميشد.
  12. بازي در حال حاظر 25 درصد تكميل شده است، و تيم سازنده بازي به طور قابل توجهي بزرگتر از تيم سازنده نسخه اول است. كاركنان داخلي كه وظيفه ساخت دنياي بازي را برعهده دارند تقريبا دو برابر نسخه اول است.
  13. احتمال دارد بازي براي عرضه در سال 2013 آماده نشود.
  14. جهش بزرگ در كيفيت گرافيكي بازي اتفاق افتاده است. بازي در زمينه گرافيكي با Watch Dogs و Star Wars 1313 مقايسه ميشود. همه جا شاهد نورپردازي پويا و انيميشن هاي روان تر هستيم.
  15. طبيعت ناشناخته و مرموز بازيهاي قبلي به خاطر علاقه Miyazaki به افسانه ها و فانتزي هاي غربي در دوران كودكي برميگردد.
  16. Miyazaki از اينكه مجبور بود براي Dark Souls پچ ارائه كند نا اميد شده بود. زيرا فكر ميكرد قبل از اينكه بازي 100 درصد تكميل شود آن را منتشر كرده اند. Dark Souls 2 هنگام عرضه 100 درصد كامل خواهد بود.
  17. PVP مبتني بر سرور دوباره بازگشته است.
  18. گرافيك بازي به طرز شوك برانگيزي نزديك به تريلر VGA بازي است.
  19. به گفته Shibuya، يكي از كارگردانان بازي، قابليت بازيكن در تجزيه و تحليل مفهوم راهنمايي ها و مدارك غيرمستقيم، سختي بازي و چالش هايي كه بايد تجربه شوند را رقم خواهد زد.
  20. در طراحي محيطهاي نقشه بازي، هدف اصلي اين بود كه محيطهايي ساخته شود كه در دو بازي قبل وجود نداشته اند.
  21. صحبتهايي به ميان آمده كه نشان ميدهد سيستمي به بازي اضافه خواهد شد كه به بازيكن امكان ميدهد مداركي كه در طول بازي ياد گرفته آشكار كند.
  22. به گفته Shibuya قرار است در اوايل بازي انتخاب هاي گيمر محدود باشند تا ياد گرفتن بخش هاي جديد بازي آسان تر شود. سپس بعد از گذشتن زمان معيني بازيكن ناگهان طبيعت واقعي Dark Souls را تجربه خواهد كرد.

اسكن ها (روي عكسها كليك كنيد):









Source 1, Source 2

پ.ن: از بازي‌وود (بلاگ خودم)
 
دوستان عزیز بیایین در مورد این عکس یه خورده حرف بزنیم:



خوب بهش نگاه کنین. در مورد اون دشمنی که پایین سمت چپ وایساده 2 تا نکته میشه گفت. این نوع ظاهر رو ما فقط توی Smough دیدم. دومین کسی که خیلی به این ظاهر نزدیکه، آهنگر توی Catacombs هست. چرا اینو گفتم؟ چون از سایز فَک و جثه-ش خیلی شباهت زیادی به اون آهنگر اسکلته میده.

بعدی اونی هست که داس دستش گرفته،ظاهر و لباسایی که پوشیده شباهت انکار ناپذیری به Gough میده.در کل طراحی دشمنا مخصوصا اون اسب 2 سر که پایین هست خیلی توجه منو جلب کرده. راضیم ازش:d

خیلی دوست دارم بدونم بازی کجا جریان داره:-?
 
آخرین ویرایش:
به شماره 5 میخوره NPC باشه، چون من هیچ نوع احساس خطری نمیکنم از جثش:d
شماره 6 که از نیمرخ شبیه نکرومرف های Dead Space هست و فک کنم خاصیت انفجاری داره! پشتش نارنجیه.
عکس 3 هم با وجود بی کیفیتی، خوبه و در مواردی به اتمسفر DS نمیخوره... کنار دریا زیر تابش نور آفتاب:-/
خیلی دوست دارم بدونم بازی کجا جریان داره
بازي در Lordran اتفاق نمي افتد. اسم دنياي بازي يك نكته كليدي در داستان بازي است. بنابراين اسم آن را بعدا اعلام خواهند كرد.
خُب احتمال بازگشت به Anor Londo و لوکیشن های قبلی منتفی میشه.
این نشون میده محل وقوع داستان پرت نیست و باهاش آشنا هستیم. حالا کجاست، هر چی بگیم، بی اساس میشه!
 
منم نظرمو بگم عكش شماره 1 كه شخصيت اصلي بازي لباسش خيلي زيبا طراحي شده مخصوصا اينكه طراحي لباس براي مناطق سردسيري هست.:d
عكس شماره 2 هم بيشتر شبيه به يك محراب برايpray كردن ميخوره مثل sunlight altar در نسخه اول.
عكس شماره 3 منو ياده سرزمين كوتوله ها در بازي هاي آرپي جي مثل dragon age,witcher2 ميندازه كلاي طراحيش خيلي نزديك به سرزمين اين موجودات افسانه اي در بازي هاي آرپي جيست كه اسمش يادم نيست.
عكس شماره 4 هم كه شبيه يكي از باس ها يا خدايان god of war3 يادم نيست اسمشو فكر كنم هروئيد بود يه همچين چيزي.
عكس شماره 5هم كه باز شبيه كوتوله هاي بازي هاي آرپي جي نظير دراگن ايج و ويچير2 هست وشباهت شديدي داره.
عكس 6 هم كه آرش جان گفت شبيه نكرومرف دد اسپيسه.شبيه اون آهنگرم كه داداش علي گفت هستش.
عكس 8 هم طراحي خيلي ژرفي داره ومن رو هم شيفته خودش كرده.:d
 
نمیدونم چرا یک چیزی بهم میگه بازی خیلی از نسخه ی قبلی اسون تر خواهد بود
حالا نمیخوام بگم که قطعا اینطوریه
ولی معمولا بیشتر حدس های من درست از اب درمیان
یادتون هست نسخه ی اول دراگون ایج چقدر سخت بود ولی برای فروش بیشتر نسخه ی دوم اش را چقدر اسون ساختند؟
یا دقت کردید که کپکام برای فروش بیشتر رزدینت اویل ها چقدر سری رزیدنت اویل را تغییر داد و اسون کرد و از ریشه هاش دور کرد؟ مثلا الان دیگه در رزیدنت اویل بی گلوله موندن و ترس و معما یجورایی کامل حذف شده
یادمه در نسخه ی اول رزیدنت اویل خیلی وقت ها مبارزه ی همزمان با 3 زامبی حتی از مبارزه با Smoug و Orestin هم سخت تر بود ولی الان دیگه در اویل 6 ببینید چطور لیان یک نفری زامبی هارو سوراخ سوراخ میکنه
به نظر من و خیلی های دیگه قطعا Namco هم فروش نجومی کال اف دیوتی هارو نادیده نمیگیره و سعی میکنه با ساده تر کردن عنوان های معروفش به سبک کال اف دیوتی باعث فروش بیشتر اون ها بشه
که درسته که این استراتجی و روند قطعا به مذاق بیشتر طرفدارهای دارک سولز خوش نمیاد اما دیگه باید قبول کرد و کاملا واضحه که بازی های اسون فروش بسیار بیشتری از بازی های سخت دارند
و قطعا هم Namco عمرا به حرف طرفدارهای بازی گوش نمیده و پول و سود براش در اولویت قرار داره
همونطور که هرچقدر فن های رزیدنت اویل به کپکام میگن رزیدنت اویل را به ریشه ها برگردون نه تنها کپکام گوش نمیده بلکه روز به روز بیشتر از ریشه ها دور اش میکنه!
به هر حال به نظر من این نسخه ی دارک سولز بسیار ساده تر از نسخه ی قبلی اش خواهد بود

موفق باشید
 
گرافیک بازی درحده WD و SW 1313 ست بعد بازی واسه 2013 هم اماده نمیشه بعد واسه pc360ps3 میاد !!!. این دیگه چطور پارادوکسی هست :دی.
فقط یه کاری کنن با هرکسی که خواستیم بشه Online بازی کرد. هیچ تغییر نسبت به DS ام نداشته باشه خیالی نیست از نظر من :دی.
 
یه سری از تفکراتتون کلا بر باد رفت :دی:


  1. Miyazaki كارگردان يا توليد كننده بازي نيست و فقط نقش ناظر يا سرپرست را دارد.
  2. هرچند او سرپرست بازي است ولي در مورد نحوه ساخت بازي تصميم گيري نميكند. او فقط ميخواهد مطمئن شود كه تيم سازنده بازي همه چيز را به موقع آماده سازند، زيرا آنها تجربه بدي از پچ هاي دارك سولز 1 دارند. همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
  3. كارگردانان جديد، Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura درواقع كاركنان خود From Software هستند كه قبلا نقش كارگردان سري Another Century’s Episode را برعهده داشتند. اين تصميم كه به جاي Miyazaki دو كارگردان جديد اضافه شوند تصميمي بود كه توسط هردوي From Software و Namco Bandai Games گرفته شد تا اين سري در مسيري تازه قدم بردارد.

یکم ترسیدم، امیدوارم گند نخوره به اصالت بازی. اولین چیزی هم که می تونه این اصالت رو خراب کنه آسون تر کردن بازیه و گذاشتن سیستم چک پوینت .

عكس شماره 4 هم كه شبيه يكي از باس ها يا خدايان god of war3 يادم نيست اسمشو فكر كنم هروئيد بود يه همچين چيزي.

فکر کنم منظورت هیدس هست، خدای مردگان.
 
خب دوستان من یه صفحه از این پرینت های مجله Edge رو خوندم و در مورد این جک و جونورا توضیحاتی داده:

1- کاراکتر اصلی بازی هست. این قطعه پشمین که روی شونه هاش گذاشته شده. طی گفتگوهایی که قبلا با میازاکی انجام شده بود، او گفته بود که چیزایی مثل برف و کولاک و اینا به خاطر اینکه از نظر تکنیکی برای اونا امکان پذیر نبوده. اما شیبویا میگه که جنبه هایی مثل برف و آب و هوا چیزایی هستن که به دنبالش هستن.

2- یه اسلحه عجیب. یه مجسمه هست که روی یه جسم نشسته. اما آقای شیبویا میگه که فقط یه زنگوله هست که در انتهاش یه خنجر متصل شده. یعنی امکان داره به ناقوس های بیداری شماره اول مرتبط باشه؟

3- یه خرابه وسیع در کنار یه ساحل مبهم. شیبویا میگه: این یه چیز جدید هست که ما قصد انجامش رو داریم. استفاده از یه اقیانوس یا دریا به عنوان یه مفهوم، چیزی بوده که توی Demon's Souls و Dark Souls انجام نشده بود. ویژگی اقیانوس چیزیه که جدیدا سعی داریم انجامش بدیم. با وجود این ویژگی، جنبه هایی مثل باد و موج در این موضوع دخیل هستند. این مکانیه که ما سعی داریم تنهایی رو توی اون توصیف کنیم. توی ژاپن یه نماد سمبلیک هست که وقتی شما کنار دریا وایسادین، از چیزی ناراحت و دپرس هستید.

4- دشمنی مبهم که داس در دست داره. شیبوسا میگه که در دنیای بازی دیوانه ای هست که این جونور ثمره آزمایشات اون هست. یه چیزی مثل فرانکشتاین که از بخش های مختلفی از موجودات مختلف به وجود اومده.

5- یه دورف (کوتوله) که یه تبر دستش گرفته. شیبویا میگه این جونور لزوما یه دورف نیست اما کاراکتری هست که زیر زمین زندگی میکنه. (حدسی که من زده بودم: آهنگر اسکلته؟)

6- یه عنکبوت جهش یافته. یه عنکبوت که خودش رو به پشت یه آدم چسبونده و حرکاتش رو کنترل میکنه. به عکسی که وسط این صفحه گذاشته شده نگاه کنید و متوجه عنکبوت میشین:



7- یه زامبی کور و باند پیچی شده. شیبویا در این مورد چیزی نمیگه و فقط میگه که این محرمانه هست.

8- سوار سیاه بر پشت ارابه. که شبیه یکی از Nazgul های ارباب حلقه ها هست. شیبویا میگه این در واقع یه مرده هست که مثل یه جلاد عمل میکنه اگر شما اعمال شیطانی انجام بدین. ازش میپرسن یعنی یه جور سیستم اخلاق توی بازی هست؟ که میگه آره دقیقا. میگه که اگر به اندازه کافی بدشانس باشین، امکان داره باهاش روبرو بشید. اما مهم ترین نکته رو ارابه اون میدونه. شیبوسا میگه نسخه های قبلی هیچ گونه سیستم حمل و نقلی نداشتن و بازیکن تنها به روی پا در خط مقدم شرکت میداشت. شیبویا میگه این موضوع چیزیه که تیم سازنده دوست داره توی این شماره اعمال کنه. ازش پرسیده میشه ممکنه از کشتی توی بازی به عنوان یه وسیله نقلیه استفاده بشه؟ که شیبویا میگه این مورد چیزیه که در نظر دارن اما این که خودتون این کشتی رو هدایت کنین غیر قابل ممکنه.


خب دوستان این یه صفحه توضیحات مربوطه به دشمنان و المان های جدیدی که قراره توی بازی استفاده بشه بود. امیدوارم خوشتون اومده باشه.
 
خب دوستان من یه صفحه از این پرینت های مجله Edge رو خوندم و در مورد این جک و جونورا توضیحاتی داده:

1- کاراکتر اصلی بازی هست. این قطعه پشمین که روی شونه هاش گذاشته شده. طی گفتگوهایی که قبلا با میازاکی انجام شده بود، او گفته بود که چیزایی مثل برف و کولاک و اینا به خاطر اینکه از نظر تکنیکی برای اونا امکان پذیر نبوده. اما شیبویا میگه که جنبه هایی مثل برف و آب و هوا چیزایی هستن که به دنبالش هستن.

2- یه اسلحه عجیب. یه مجسمه هست که روی یه جسم نشسته. اما آقای شیبویا میگه که فقط یه زنگوله هست که در انتهاش یه خنجر متصل شده. یعنی امکان داره به ناقوس های بیداری شماره اول مرتبط باشه؟

3- یه خرابه وسیع در کنار یه ساحل مبهم. شیبویا میگه: این یه چیز جدید هست که ما قصد انجامش رو داریم. استفاده از یه اقیانوس یا دریا به عنوان یه مفهوم، چیزی بوده که توی Demon's Souls و Dark Souls انجام نشده بود. ویژگی اقیانوس چیزیه که جدیدا سعی داریم انجامش بدیم. با وجود این ویژگی، جنبه هایی مثل باد و موج در این موضوع دخیل هستند. این مکانیه که ما سعی داریم تنهایی رو توی اون توصیف کنیم. توی ژاپن یه نماد سمبلیک هست که وقتی شما کنار دریا وایسادین، از چیزی ناراحت و دپرس هستید.

4- دشمنی مبهم که داس در دست داره. شیبوسا میگه که در دنیای بازی دیوانه ای هست که این جونور ثمره آزمایشات اون هست. یه چیزی مثل فرانکشتاین که از بخش های مختلفی از موجودات مختلف به وجود اومده.

5- یه دورف (کوتوله) که یه تبر دستش گرفته. شیبویا میگه این جونور لزوما یه دورف نیست اما کاراکتری هست که زیر زمین زندگی میکنه. (حدسی که من زده بودم: آهنگر اسکلته؟)

6- یه عنکبوت جهش یافته. یه عنکبوت که خودش رو به پشت یه آدم چسبونده و حرکاتش رو کنترل میکنه. به عکسی که وسط این صفحه گذاشته شده نگاه کنید و متوجه عنکبوت میشین:



7- یه زامبی کور و باند پیچی شده. شیبویا در این مورد چیزی نمیگه و فقط میگه که این محرمانه هست.

8- سوار سیاه بر پشت ارابه. که شبیه یکی از Nazgul های ارباب حلقه ها هست. شیبویا میگه این در واقع یه مرده هست که مثل یه جلاد عمل میکنه اگر شما اعمال شیطانی انجام بدین. ازش میپرسن یعنی یه جور سیستم اخلاق توی بازی هست؟ که میگه آره دقیقا. میگه که اگر به اندازه کافی بدشانس باشین، امکان داره باهاش روبرو بشید. اما مهم ترین نکته رو ارابه اون میدونه. شیبوسا میگه نسخه های قبلی هیچ گونه سیستم حمل و نقلی نداشتن و بازیکن تنها به روی پا در خط مقدم شرکت میداشت. شیبویا میگه این موضوع چیزیه که تیم سازنده دوست داره توی این شماره اعمال کنه. ازش پرسیده میشه ممکنه از کشتی توی بازی به عنوان یه وسیله نقلیه استفاده بشه؟ که شیبویا میگه این مورد چیزیه که در نظر دارن اما این که خودتون این کشتی رو هدایت کنین غیر قابل ممکنه.


خب دوستان این یه صفحه توضیحات مربوطه به دشمنان و المان های جدیدی که قراره توی بازی استفاده بشه بود. امیدوارم خوشتون اومده باشه.
GOTY GOTY ... Oh My GoDt-y.
 
علی جان خسته نباشید، عالی بود.
به شخصه از تمامی موارد استفاده بردم. نظرمو در مورد بعضیشون میگم:d
5. بازم میگم این NPCه، موافقم، احتمالا از نوع آهنگر... دورف نباشه یا نه درکل کوتوله ها آهنگرای خوبی ار آب درمیان.
در مورد 6 قضیه نکرومورف که منتفی میشه، بهتر.
مورد 8، در DS همچین چیزی داشتیم (همون شخصیتی که کنار اولین زنگ بیداری در Undead Church بود)، ولی صرفا برای پاک کردن گناهان و پیگردی گناهکاران بود. مثل این که ایندفعه ایده شونو بسط دادن. در DS میتونستی همرو از دم تیغ بگذرونی هیچ کس هم مانع نمیشد. اما در DSII ماجرا یجور دیگه است. از این مورد به شدت استقبال میکنم.
 
نمیدونم این ماجراش چیه که تازگی خالقان اصلی بازی ها بعد از چند شماره دیگه بازی هاشونو رها میکنند و افراد دیگه ای کارگردان و همه کاره ی اون ها بازی ها میشن و هرجور دوست دارن تغییرشون میدن
نمونه اش هم همون سری رزیدنت اویل که تا شماره ی چهارمش که شینجی میکامی که خالق اش بود همه کاره و کارگردان بازی بود رزیدنت اویل ها واقعا شاهکار و عالی از اب درمیومدن و همه ی طرفدارهای بازی را راضی نگه میداشتن
اما دقت کنید که بعد از اینکه شینجی میکامی از رزیدنت اویل کنار رفت و افراد دیگه ای همه کاره ی رزیدنت اویل شدند رزیدنت اویل به گند کشیده شد و رزیدنت اویل 5 و 6 به معنای واقعی از اصالت و ریشه ها دور شدند مخصوصا اویل 6 که دیگه به گفته ی فن ها رسما به ترکیبی از Geow و WWE تبدیل شد
حالا با توجه به کنار رفتن میزاکی از دارک سولز و اینکه بهتر بگیم میزاکی دیگه هیچ کاره ی دارک سولز نیست بهتره طرفدارهای دارک سولز امیدوار باشند که دارک سولز هم مثل سری رزیدنت اویل هزار درجه از اصالت و ریشه هاش دور نشه نشه
چونکه احتمال زیادی داره که این افراد جدیدی که ساخت دارک سولز 2 به اون ها سپرده شده برای سود بیشتر به سبک کال اف دیوتی کم کم بازی را از اصالت و ریشه هاش دور کنند و مثلا چیزهایی مثل چک پوینت و ذخیره ی دلخواه در هر جا که بخواهیم به بازی اضافه کنند و در نهایت دقیقا همون ماجرای دراگون ایج به سر دارک سولز هم بیاد!
برای نمونه هم دقت کنید که درسته که گفته شده که سیستم Human و Undead دوباره وجود خواهد داشت اما از کجا معلوم که چک پوینت و ذخیره ی دلخواه هم اضافه نشده باشن؟
یا مثلا این جناب Shibuya گفته که قبلا روی بازی های اکشن کار کرده و دوست داره روی اکشن دارک سولز 2 هم کار کنه............ خب از کجا معلوم که ایشون نیاد سیستم اکشن بازی را مثل گاد وار کنه؟


البته باز هم تکرار میکنم که اسون تر کردن یک بازی توسط سازندگان به هیچ وجه استراتجی غلط و اشتباهی نیست و با اینکه به مذاق اکثر طرفداران خوش نمیاد ولی قطعا استراتجی اسون تر کردن باعث فروش بیشتر یک بازی میشه
به شخصه دوستانی داشتم که بعد از اینکه با اون ها راجب سختی دارک سولز حرف زدم از خریدن بازی وحشت زده شده اند
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or