Fratos
کاربر سایت
یه سری از تفکراتتون کلا بر باد رفت
:
![]()
- به گفته اج آنها 10 دقيقه از گيم پلي Dark Souls II را ديده اند كه از نظر گرافيكي جهش بزرگي محسوب ميشود. در زمينه نسل بعد بودن Dark Souls 2 با عناويني همچون Watch Dogs و Star Wars 1313 هم سطح است.
- Miyazaki كارگردان يا توليد كننده بازي نيست و فقط نقش ناظر يا سرپرست را دارد.
- هرچند او سرپرست بازي است ولي در مورد نحوه ساخت بازي تصميم گيري نميكند. او فقط ميخواهد مطمئن شود كه تيم سازنده بازي همه چيز را به موقع آماده سازند، زيرا آنها تجربه بدي از پچ هاي دارك سولز 1 دارند. همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
- كارگردانان جديد، Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura درواقع كاركنان خود From Software هستند كه قبلا نقش كارگردان سري Another Century’s Episode را برعهده داشتند. اين تصميم كه به جاي Miyazaki دو كارگردان جديد اضافه شوند تصميمي بود كه توسط هردوي From Software و Namco Bandai Games گرفته شد تا اين سري در مسيري تازه قدم بردارد.
- Miyazaki خودش به صورت تمام وقت روي كارگرداني يك بازي جديد كار ميكند. او نگفت كه اين بازي آيا يك IP جديد است يا ادامه بازي ديگري يا هر چيز ديگر.
- Dark Souls 2 ادامه مستقيم نسخه اول است و دنياي Open World هم اندازه نسخه اول خواهد داشت با اين تفاوت كه داراي محتواي بيشتري نسبت به آن خواهد بود.
- بازي در Lordran اتفاق نمي افتد. اسم دنياي بازي يك نكته كليدي در داستان بازي است. بنابراين اسم آن را بعدا اعلام خواهند كرد.
- يكي از چيزهايي كه Shibuya ميخواهد روي ان كار كند اكشن بازي است. به نظر او چون قبلا روي بازيهاي اكشن كار كرده است ميتواند به تيم در اين زمينه كمك كند.
- Shibuya همچنين ميگويد ميخواهد چيزهايي مثل سيستم Covenant را روشن تر و قابل دسترس تر بسازد. و نيز ميخواهد داستان و متن ها كمتر پيچيده باشند.
- او قول داده است نكات مخفي زيادي در داستان و دنياي بازي خواهد بود كه ممكن است در طول بازي از دستش بدهيد.
- ساخت بازي از سپتامبر سال پيش شروع شده و به صورت همزمان با پچ ها و DLC هاي نسخه اول ساخته ميشد.
- بازي در حال حاظر 25 درصد تكميل شده است، و تيم سازنده بازي به طور قابل توجهي بزرگتر از تيم سازنده نسخه اول است. كاركنان داخلي كه وظيفه ساخت دنياي بازي را برعهده دارند تقريبا دو برابر نسخه اول است.
- احتمال دارد بازي براي عرضه در سال 2013 آماده نشود.
- جهش بزرگ در كيفيت گرافيكي بازي اتفاق افتاده است. بازي در زمينه گرافيكي با Watch Dogs و Star Wars 1313 مقايسه ميشود. همه جا شاهد نورپردازي پويا و انيميشن هاي روان تر هستيم.
- طبيعت ناشناخته و مرموز بازيهاي قبلي به خاطر علاقه Miyazaki به افسانه ها و فانتزي هاي غربي در دوران كودكي برميگردد.
- Miyazaki از اينكه مجبور بود براي Dark Souls پچ ارائه كند نا اميد شده بود. زيرا فكر ميكرد قبل از اينكه بازي 100 درصد تكميل شود آن را منتشر كرده اند. Dark Souls 2 هنگام عرضه 100 درصد كامل خواهد بود.
- PVP مبتني بر سرور دوباره بازگشته است.
- گرافيك بازي به طرز شوك برانگيزي نزديك به تريلر VGA بازي است.
- به گفته Shibuya، يكي از كارگردانان بازي، قابليت بازيكن در تجزيه و تحليل مفهوم راهنمايي ها و مدارك غيرمستقيم، سختي بازي و چالش هايي كه بايد تجربه شوند را رقم خواهد زد.
- در طراحي محيطهاي نقشه بازي، هدف اصلي اين بود كه محيطهايي ساخته شود كه در دو بازي قبل وجود نداشته اند.
- صحبتهايي به ميان آمده كه نشان ميدهد سيستمي به بازي اضافه خواهد شد كه به بازيكن امكان ميدهد مداركي كه در طول بازي ياد گرفته آشكار كند.
- به گفته Shibuya قرار است در اوايل بازي انتخاب هاي گيمر محدود باشند تا ياد گرفتن بخش هاي جديد بازي آسان تر شود. سپس بعد از گذشتن زمان معيني بازيكن ناگهان طبيعت واقعي Dark Souls را تجربه خواهد كرد.
اسكن ها (روي عكسها كليك كنيد):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Source 1, Source 2
پ.ن: از بازيوود (بلاگ خودم)