Dark Souls II | Xbox 360

نمیدونم این ماجراش چیه که تازگی خالقان اصلی بازی ها بعد از چند شماره دیگه بازی هاشونو رها میکنند و افراد دیگه ای کارگردان و همه کاره ی اون ها بازی ها میشن و هرجور دوست دارن تغییرشون میدن
نمونه اش هم همون سری رزیدنت اویل که تا شماره ی چهارمش که شینجی میکامی که خالق اش بود همه کاره و کارگردان بازی بود رزیدنت اویل ها واقعا شاهکار و عالی از اب درمیومدن و همه ی طرفدارهای بازی را راضی نگه میداشتن
اما دقت کنید که بعد از اینکه شینجی میکامی از رزیدنت اویل کنار رفت و افراد دیگه ای همه کاره ی رزیدنت اویل شدند رزیدنت اویل به گند کشیده شد و رزیدنت اویل 5 و 6 به معنای واقعی از اصالت و ریشه ها دور شدند مخصوصا اویل 6 که دیگه به گفته ی فن ها رسما به ترکیبی از Geow و WWE تبدیل شد
حالا با توجه به کنار رفتن میزاکی از دارک سولز و اینکه بهتر بگیم میزاکی دیگه هیچ کاره ی دارک سولز نیست بهتره طرفدارهای دارک سولز امیدوار باشند که دارک سولز هم مثل سری رزیدنت اویل هزار درجه از اصالت و ریشه هاش دور نشه نشه
چونکه احتمال زیادی داره که این افراد جدیدی که ساخت دارک سولز 2 به اون ها سپرده شده برای سود بیشتر به سبک کال اف دیوتی کم کم بازی را از اصالت و ریشه هاش دور کنند و مثلا چیزهایی مثل چک پوینت و ذخیره ی دلخواه در هر جا که بخواهیم به بازی اضافه کنند و در نهایت دقیقا همون ماجرای دراگون ایج به سر دارک سولز هم بیاد!
برای نمونه هم دقت کنید که درسته که گفته شده که سیستم Human و Undead دوباره وجود خواهد داشت اما از کجا معلوم که چک پوینت و ذخیره ی دلخواه هم اضافه نشده باشن؟
یا مثلا این جناب Shibuya گفته که قبلا روی بازی های اکشن کار کرده و دوست داره روی اکشن دارک سولز 2 هم کار کنه............ خب از کجا معلوم که ایشون نیاد سیستم اکشن بازی را مثل گاد وار کنه؟


البته باز هم تکرار میکنم که اسون تر کردن یک بازی توسط سازندگان به هیچ وجه استراتجی غلط و اشتباهی نیست و با اینکه به مذاق اکثر طرفداران خوش نمیاد ولی قطعا استراتجی اسون تر کردن باعث فروش بیشتر یک بازی میشه
به شخصه دوستانی داشتم که بعد از اینکه با اون ها راجب سختی دارک سولز حرف زدم از خریدن بازی وحشت زده شده اند

بنظرم درسته که بازی راحت تر کنن برای فروش بیشتر
ولی باید درجه سختی قرار بدن(very hard,insane) که فن هایی مثله من هم از بازی لذت ببرن
 
بنظرم درسته که بازی راحت تر کنن برای فروش بیشتر
ولی باید درجه سختی قرار بدن(very hard,insane) که فن هایی مثله من هم از بازی لذت ببرن

قرار دادن درجه سختی یا قرار دادن چک پوینت یا قرار دادن سیو دستی یا آسون تر کردن بازی = نابود شدن اصالت بازی
به شخصه امیدوارم هیچ کدوم از این اتفاق ها نیفته . امیدوارم سازندگان بازی بفهمن که کسی که دارک سولز بازی می کنه به خاطر یه سری چیز های خاص بازی می کنه وگرنه نقش آفرینی اکشن توی دنیا زیاده.
 
قرار دادن درجه سختی یا قرار دادن چک پوینت یا قرار دادن سیو دستی یا آسون تر کردن بازی = نابود شدن اصالت بازی
به شخصه امیدوارم هیچ کدوم از این اتفاق ها نیفته . امیدوارم سازندگان بازی بفهمن که کسی که دارک سولز بازی می کنه به خاطر یه سری چیز های خاص بازی می کنه وگرنه نقش آفرینی اکشن توی دنیا زیاده.
چک پوینت یا سیو دستی اضافه کنن
من رسما میرم فش خار مادر میدم...
ولی درجه سختی مجبورا برای فروش بیشتر اضافه کنن
very hard,insane هم منصافنس...
very hard با 4 ضربه بمیره...
insane با 2 ضربه بمیره...
 
آخرین ویرایش:
خب میتونند یک درجه ی سختی اسون اضافه کنند و چک پوینت و ذخیره ی دستی فقط در درجه ی اسون قرار داشته باشه و در سایر درجه ها موجود نباشه
به همین راحتی!
بعدش میدونید اگه سازنده ها کاری نکنند که دارک سولز فروش بیشتری کنه ممکنه در اینده به دلیل فروش کم دیگه دارک سولز را ادامه ندهند و یا مثلا امتیاز ساخت دارک سولز را به یک شرکت دیگه مثل EA بفروشند!
و دیگه حتما خودتون میتونید حدس بزنید که اگه امتیاز ساخت دارک سولز به دست یک شرکتی مثل EA بیفته چه اتفاقی می افته.......
 
خب میتونند یک درجه ی سختی اسون اضافه کنند و چک پوینت و ذخیره ی دستی فقط در درجه ی اسون قرار داشته باشه و در سایر درجه ها موجود نباشه
به همین راحتی!
بعدش میدونید اگه سازنده ها کاری نکنند که دارک سولز فروش بیشتری کنه ممکنه در اینده به دلیل فروش کم دیگه دارک سولز را ادامه ندهند و یا مثلا امتیاز ساخت دارک سولز را به یک شرکت دیگه مثل EA بفروشند!
و دیگه حتما خودتون میتونید حدس بزنید که اگه امتیاز ساخت دارک سولز به دست یک شرکتی مثل EA بیفته چه اتفاقی می افته.......
درجه سختی easy گند میزنه به بازی و کلا از اصالت هاش دور میکنه
چون دارک سولز به سختیش معروفه...
من کلا مخالفم بذارن(چون هر کسی بازی نمیتونه تموم کنه)ولی برای فروش بیشتر میذارن
 
من واقعا در بین دوستان هیچ کاره‌ام که در مورد این بازی نظر بدم، اما تا اینجای بازی که رفتم (Anor Londo) باید بگم که اصلا بحث درجه سختی مطرح نیست تو بازی. درجه‌ی سختی توی خون و اتمسفر بازی جاری شده و تو وجودش رفته. اگه این سختی نبود ارتباط برقرار کردن با محیط 50٪ کاهش پیدا می‌کرد‍! چون همین سختی بازی اون رو یک جورایی بعضی وقت‌ها ناامید کننده نشون میداد. همین سختی بازی احساس خفقان و استرس رو در شما ایجاد میکنه. همین سختی بازی باعث میشه تمام ذرات بازی رو بگردین که شاید یک Item بدرد بخور برای کمی آسون‌تر شدن باس‌ها بیابید! همین سختی بازی باعث میشه که بعد از 100 ها بار مردن و در آخر زدن یک باس، مستقیم سراغ دستمال کاغذی رفته و عرق روی پیشونیتان رو پاک کنین و از حس شادی چند دقیقه‌ای ساکن وایستید!!!!
 
به نظرتون انصافه که من توی همچین مباحثی نباشم؟ :دی
من حس میکنم داستان بازی حول یک اژدها یا اژدهایان باشه. به کلاه‌خود شخصیت اصلی بازی دقت کنید. یک اژدها رو میبینیم که شوالیه‌ای شمشیرش رو گرفته طرفش. شاید شخصیت اصلی یدونه Dragon Slayer باشه. شاید هم این یک Covenant جدید هست.
 

Attachments

  • DS.JPG
    DS.JPG
    42.4 KB · مشاهده: 31
به نظرتون انصافه که من توی همچین مباحثی نباشم؟ :دی
من حس میکنم داستان بازی حول یک اژدها یا اژدهایان باشه. به کلاه‌خود شخصیت اصلی بازی دقت کنید. یک اژدها رو میبینیم که شوالیه‌ای شمشیرش رو گرفته طرفش. شاید شخصیت اصلی یدونه Dragon Slayer باشه. شاید هم این یک Covenant جدید هست.
چطوري ديديش ...:dبه نكته ظريفي اشاره كردي احدجان....مثل اينكه بعد از نابود شدن gwyn بايد شاهد تولد دوباره عصر دراگن ها باشيم.:d
 
چطوري ديديش ...:dبه نكته ظريفي اشاره كردي احدجان....مثل اينكه بعد از نابود شدن gwyn بايد شاهد تولد دوباره عصر دراگن ها باشيم.:d

اتفاقا من همچین حدسی میزنم، اما مشکل اینه که حدسیاتم زیاده :دی احتمالا همه یافته‌هام از تریلر رو در قالب مقاله‌ای بذارم سایت.
 
اگه بازی درباره ی یک شخص اجدها کش و دشمن اجدهایان باشه که پس باید بگیم دارک سولز 2 رسما به اسکایریم تبدیل شده و یا داره به طرز فجیعی از اسکایریم تقلید میکنه
چونکه اسکایریم هم درباره ی یک اجدها کش و اجدهایان بود
پس میشه گفت که Namco برای فروش بیشتر داره بصورت واضح از اسکایریم تقلید میکنه
که البته اگه دارک سولز 2 قرار باشه به تقلید از اسکایریم ساخته بشه پس یعنی احتمالا سختی اش هم به اندازه ی اسکایریم خواهد بود و دیگه حتی یک کودک 3 ساله هم میتونه دارک سولز 2 را تموم کنه احتمالا
 
اگه بازی درباره ی یک شخص اجدها کش و دشمن اجدهایان باشه که پس باید بگیم دارک سولز 2 رسما به اسکایریم تبدیل شده و یا داره به طرز فجیعی از اسکایریم تقلید میکنه
چونکه اسکایریم هم درباره ی یک اجدها کش و اجدهایان بود
پس میشه گفت که Namco برای فروش بیشتر داره بصورت واضح از اسکایریم تقلید میکنه
که البته اگه دارک سولز 2 قرار باشه به تقلید از اسکایریم ساخته بشه پس یعنی احتمالا سختی اش هم به اندازه ی اسکایریم خواهد بود و دیگه حتی یک کودک 3 ساله هم میتونه دارک سولز 2 را تموم کنه احتمالا
برادر تو دیگه بدترین حالت ممکن رو پیش کشیدی و تا آخرش رفتی:d
من Demon's Souls رو بازی نکردم اما همون Dark Souls کلا درباره اژدهایان بود و به طرز زیبایی داستان رو بیان کرده بود. در ضمن آوردن اژدها به منزله آسون شدن بازی نیست چه بسا توی Dark Souls هیچکس نمیتونست با اژدهای قرمز مقابله کنه.
در کل من نسبت به این قسمت خوش بین هستم و فکر میکنم با یه شاهکار روبرو میشیم
 
گفته شده 360. بعید هم نیست که بره برای نسل بعد.
========================
دوستان هیچکس توی شماره اول تونسته Sif رو از گذشته نجات بده؟
اگه منظورت در DLC بازی هستش، آره، من نجاتش دادم.
بعد از مبارزه با Artorias انتخاب کردم که از عذاب نجاتش بده دختره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or