amirgolo
کاربر سایت
نمیدونم این ماجراش چیه که تازگی خالقان اصلی بازی ها بعد از چند شماره دیگه بازی هاشونو رها میکنند و افراد دیگه ای کارگردان و همه کاره ی اون ها بازی ها میشن و هرجور دوست دارن تغییرشون میدن
نمونه اش هم همون سری رزیدنت اویل که تا شماره ی چهارمش که شینجی میکامی که خالق اش بود همه کاره و کارگردان بازی بود رزیدنت اویل ها واقعا شاهکار و عالی از اب درمیومدن و همه ی طرفدارهای بازی را راضی نگه میداشتن
اما دقت کنید که بعد از اینکه شینجی میکامی از رزیدنت اویل کنار رفت و افراد دیگه ای همه کاره ی رزیدنت اویل شدند رزیدنت اویل به گند کشیده شد و رزیدنت اویل 5 و 6 به معنای واقعی از اصالت و ریشه ها دور شدند مخصوصا اویل 6 که دیگه به گفته ی فن ها رسما به ترکیبی از Geow و WWE تبدیل شد
حالا با توجه به کنار رفتن میزاکی از دارک سولز و اینکه بهتر بگیم میزاکی دیگه هیچ کاره ی دارک سولز نیست بهتره طرفدارهای دارک سولز امیدوار باشند که دارک سولز هم مثل سری رزیدنت اویل هزار درجه از اصالت و ریشه هاش دور نشه نشه
چونکه احتمال زیادی داره که این افراد جدیدی که ساخت دارک سولز 2 به اون ها سپرده شده برای سود بیشتر به سبک کال اف دیوتی کم کم بازی را از اصالت و ریشه هاش دور کنند و مثلا چیزهایی مثل چک پوینت و ذخیره ی دلخواه در هر جا که بخواهیم به بازی اضافه کنند و در نهایت دقیقا همون ماجرای دراگون ایج به سر دارک سولز هم بیاد!
برای نمونه هم دقت کنید که درسته که گفته شده که سیستم Human و Undead دوباره وجود خواهد داشت اما از کجا معلوم که چک پوینت و ذخیره ی دلخواه هم اضافه نشده باشن؟
یا مثلا این جناب Shibuya گفته که قبلا روی بازی های اکشن کار کرده و دوست داره روی اکشن دارک سولز 2 هم کار کنه............ خب از کجا معلوم که ایشون نیاد سیستم اکشن بازی را مثل گاد وار کنه؟
البته باز هم تکرار میکنم که اسون تر کردن یک بازی توسط سازندگان به هیچ وجه استراتجی غلط و اشتباهی نیست و با اینکه به مذاق اکثر طرفداران خوش نمیاد ولی قطعا استراتجی اسون تر کردن باعث فروش بیشتر یک بازی میشه
به شخصه دوستانی داشتم که بعد از اینکه با اون ها راجب سختی دارک سولز حرف زدم از خریدن بازی وحشت زده شده اند
بنظرم درسته که بازی راحت تر کنن برای فروش بیشتر
ولی باید درجه سختی قرار بدن(very hard,insane) که فن هایی مثله من هم از بازی لذت ببرن