Dark Souls GaMe Community

Demon.Hunter

کاربر سایت
Feb 10, 2012
424
نام
محمد حسین
ornstein فکر نمیکنم اون storm drake باشه ولی با تبدیل به اژدها شدنش موافقم حتی ممکنه یکی از اون اژدهاهایی:|که توی archdragon میکشیم باشه.
اسم پسره گوین هم میخوره sen و هم میخوره faaram باشه ولی به نظره خودم sen جالب تره چون همه میدونیم که اون موجود مارمولکیا کلا توی دوتا محیط ds دیده میشن یکی sen's fortress و یکی archdragon peak پس با عقل جور درمیاد اگه sen همون nameless king باشه.همچنین میدونیم که nameless king با اژدهاها:Dرفیق شد و اگه درست یادم باشه یکی از ایتم دسکرپشن ها میگه که اون مارمولکا اژدهاهای ناقص و تکامل نیافته هستند.
در کل به نظرم شواهد برای sen بودن nameless king بیشتره.:D
 
  • Like
Reactions: WTF? and KingAmir

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
ارنشتاین دارک سولز ۱ حداقل اگه توهم نباشه یک دست ساختس اگه اینطوری حساب کنیم که ایرن گلم ها کور دارن به شکل سول که البته چیزی نیستن و دراگون اسلیر ارمور یک سول داره فقط ارنشتاین توی انور لوندو هم یک دست ساخته بوده احتمالا با توجه به این چیزا ارنشتاین اینو احتمالا بجای خودش میزاره خودش میره دنبال نیملس کینگ که استادشو پیدا کنه اگه اینطور بشه چه اول بکشی ارنشتاینه چه اسموگ رو اول بکشی بالاخره اسماگ اخرین شوالیه ای حساب میشه که از کثیدرال محافظت میکنه تازه اگه دقت کنید ارنشتاین وقتی میمره توی کثیدرال اسماگ لهش میکنه بدون احترام بدون اینکه مثلا این همون کمکش بوده! انگار نه انگار اصلا که این مثلا جزو چهار شوالیه گویین هست خیلی هم خفنه :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دقت کردین Fire Keeper توی این شماره اصلا نمیمیره و با کشتنش، دوباره زنده میشه و با آتش اصلا خاموش نمیشه؟ در حالی که تمام Fire Keeper های قبلی هم میمردن و زنده نمیشدن و هم آتش خاموش میشد.
این بشر اینجا یه تفاوت خیلی اساسی با Fire Keeper های قبلی داره و نمیدونم چرا اینطوریه. اینقدر هم خوف هست که First Flame رو توی پایان End of Fire از ریشه برمیداره.

موضوع بعدی هم پایان Usurper of Fire هست. Yuria میگه:
I prithee, wrest the flame from its mantle.
So that we Hollows, in most honest shape of man, may have it for our own
میگه وقتش که رسید آتش رو لینک کنی، بزن از ریشه آتش رو بردار. در حالی که این کارو نمیکنیم ما:-/ در واقع توی پایان End of Fire این کارو انجام میده. عجیب نیست؟

موضوع عجیب بعدی هم اینه که Yuria در مورد Anri میگه:
Knowest thou of a youth/maid named Anri?
He/She is hollow, and will join thee in wedlock.
Anri یه Hollow هست. همینطور خود Yuria و تمام ساکنین Londor ولی عقلشون سر جاشونه و دیوونه و روانی نیستن. در حالی که از نشونه های Hollow ها دیوونگی و از دست دادن عقلشونه که دیگه هیچ چیزی رو نمیشناسن و واقعا تو خالی و پوچ میشن.
همینطور که قبلا گفتم، این Londor خوراک یکی از موضوع های DLC میتونه باشه. شدیدا مرموزه و عجیبه که بین این همه سرزمین، اینا میخوان آتش رو برای خودشون بردارن.
 
آخرین ویرایش:

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
اینم صحبت های فایرکیپر هنگام لول آپ کردن که بصورت یک زمزمه ی خفیف به گوش میرسه :


Let these souls, withdrawn from their vessels,
Manifestations of disparity
Elucidated by fire,
Burrow deep within me,
Retreating to a darkness beyond the reach of flame,
Let them assume a new master,
Inhabiting ash, casting themselves upon new forms."

بگذار این ارواح , که برگرفته از صاحبانشان اند , تجسم هایی از بی نظمی , تطهیر شده توسط آتش , درون من سکنی گزیده و به سمت تاریکی دور از دسترس آتش راهی شوند , بگذار فکر کنند ارباب تازه ای دارند , اربابی از جنس خاکستر , که آنهارا برای کالبدی جدید فرا میخواند.

»» هدف ترجمه کردن بود نه معنی :D انصافاً چیز تمیزی دراومد..

------------------

فایر کیپر این شماره رو دوست دارم..البته به اندازه ی فایرشماره 1 مظلوم نیست ولی خب همیشه یه آه ناراحتی تو صحبت ها و رفتارش هست و البته گیسوی کمندی که داره:D برای من تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های دنیای گیمینگ کرده...اگر میشد تو دنیای گیمینگ زندگی کرد :Dعاشق این فایرکیپر میشدم:)):)) ذهن مالیخولیا زده س..بیخیال:D

علاوه بر ماجرای این اهالیه Londor که از اول بازی برام سوال بود اینا که نوشته لوندور سرزمین Hollow هاست چرا این یوریا و یئول اینقدر حرف میزنن؟ :D دوباره شروع کردم به Dark Souls 1 بازی کردن.... اون وسایل فروشی که نزدیک اولین بونفایر Undead Burg هست و هی میخنده :D اشاره ای به یک جنس مونث به نام Yulia میکنه...البته میشه گفت منظور شمشیرشه یا یک وسایل فروش با ریخت و شمایل خودش که پشت یه در نزدیک اون باس Caprice Demon هست میتونه اون باشه..... سوال اینجاست که ممکنه Yulia و Yuria باهم فامیلی چیزی باشن؟ :D:-?خواهر مثلا؟ :D

دوست دارم تو DLC هاش ؛ یه سفری به Londor داشته باشیم و یه کم بیشتر درمورد Ember و تفاوتش با Humanity و Dark Sigil توضیح بدن و مثل آرتوریاس تو شماره 1 , یک مبارزه ی به یادموندنی آخر سر بزارن و بازی بره تو ویترین خاطرات...:x

---------

پ.ن : Namelessking هم همون Sen هست:Dبحثم نکنید:D


---------------

سوال : تو یکی از پایان ها نمیدونم میدونستید یا نه... فایرکیپر رو احظار میکنیم که بیاد First Flame رو برداره...دقیقاً چندلحظه بعدازینکه دیالوگهاش تموم میشه میتونید بهش حمله کنید و بکشیدش...یه کات سین نشون میده و اون راویه معروف میگه :

nameless, accursed undead, unfit even to be cinder

اینجا با این جمله رسمن فحش میده به گیمر و Ashen one که از روی حرص و طمع به اولین شعله هم رحم نکرده =)):)) یه کم گنگ بود این پایان برام...




ویرایش
ekldhgoi2xq2z7x2ndtq.jpg





NG++ رو بااین شمشیر شروع کردم..یه کم بیش از حد فوق العاده س.\m/\m/\m/\m/..هم ضربه آتش داره هم رعدوبرق...Ludex Gundyr تو 20 ثانیه بدون دمیج کشته شد:D ست لباس Nameless King هم که لامصب بهم حس خدا بودن رو دست داده تو بازی^:)^ اون شمشیرو ولی حتماً امتحان کنید..راحت 500 تا دمیج میده..البته گویا با Str برسه به 40 این میزان میرسه به 600 تا :D

لحظاتی قبل 734 تا دمیج گرفتم ازش..\m/الان Str ام 35 عه...تا 40 برسونمش فکر کنم 800 تا بشه.

Confirmed : موقع ضربه از پشت یا همون Critical hit ها 1200 تا دمیج میده.

و اما تنها نقطه ضعف بازی؟؟ :D هرچی فکر میکنم این تیکه چرا اینقدر گرافیکش بده چیزی به ذهنم نمیرسه..این چهارتا میخ که به دیوار خوردن موقع DLC باز نشن و نریم اون سمت دیوار صلوات:Dاین چهارتا تیکه چوب خیلی عجیبن... پشتشون نردبانی چیزیه احتمالن:D
bjjlikbm9btwboxbkfw5.jpg
 
آخرین ویرایش:

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
سربازهای نقره ایه Anor Londo , سه چهارتاشون تو محوطه ی انور لوندو هستن و سه چهارتاشون هم تو Irithyl... میشه گفت این سربازها با Potnif و Aldrich متحد شدن...البته این اتحاد به چه قیمتی؟؟ نتونستن از منطقه دفاع کنن , از Gwyndolin در برابر آلدریچ محافظت نکردن و تسلیم نیروی آلدریچ و دارو دسته ی Deacon هاش شدن...!!

----------------

روح Yhorm رو میخونیم که میگه Yhorm is the descendant of an ancient conqueror but was asked by the very people once subjugated to lead them = یورم نواده ای از یک فاتح باستانیست , ولی توسط مردم قانع میشه که رهبریشون رو برعهده بگیره....!! خب همینجا برام سواله این مردم منظورش کیا هستن؟؟ولی خب بگذریم....

میشه یورم رو یکی از نوادگان Giant Lord دارک سولز 2 بدونیم.ولی خب سوال پیش میاد چه کسی نواده و به نوعی وارث Yhorm هست؟؟ از شواهد میشه گفت که Wolnir اون شخص هست.. اسم منطقه ای که Wolnir توشه زده Catacombs of Carthus یعنی گورستانِ محلی به اسم کارتوس... کارتوس کجاست؟؟:-? یحتمل معادله ی زیر جوابگو باشه برای این سوال :

Profaned Capital = Carthus

Wolnir یک جثه ی غول پیکری داره که فقط صورت و دستاش تو کادر بازی معلومه و کسی از بقیه ی بدنش خبر نداره..ظاهر جمجمه مانندش گیمر رو به این فکر میندازه که یک نسخه ی غول پیکر از همون اسکلت های محوطه به حساب بیاریمش ولی میشه بنا رو گذاشت به اینکه Abyss این بلا رو به حالش آورده و زده کل هیکلش رو دچار تاریکی کرده و از ریخت و شمایل انداخته... Wolnir در گذشته یک Giant بوده..یک Conqueror ... یکی از نوادگان Yhorm..ایده ی کثیفیه:D

تنها دراین صورته که میشه استنباط کرد Wolnir توانایی شکست دادن ارباب های کارتوس رو شکست بده و حاکمیتش رو تثبیت کنه توش.
اگر Profaned Capital رو بخشی از منطقه ای به اسم Carthus در نظر بگیریم میشهاون بخش از توضیحات روح Yhorm که راجب مردمیه که Yhorm رو قانع کردن رهبریشون کنه رو متوجه بشیم که مقصود ازین مردم همونایی ان که Wolnir سرشون خراب شد و تصاحبشون کرد.

این مبارزه ی بین Siegward و Yhorm هم قابل بحث هست..وقتی Questline ایشون رو کامل میکنیم خودبه خود وارد محوطه ی نبرد با Yhrom میشه و با Storm ruler در دست تنهایی دهن Yhorm رو سرویس میکنه.

یکی دیگه از ارتباط های بین Profaned capital و Catacombs اینه که هردو زیر زمین واقع شدن و از نظر جغرافیایی در بخش های پایینی بازی قرار گرفتن و تو هردو بخش Pyromancer ها یا اون جادوگرایی که با آتش کار میکنن وجود دارن.

----------

این محوطه ای که Deacons of the Deep هستن اون قبر خالیه آلدریچ یه کم شبیه کعبه ی خودمونه:-?:D


-------------------------
راستی کلمه ی Irithyl که در اسم Irithyl of the boreal valley استفاده شده در زبان الف ها که تالکین در داستانهای خودش ابدا کرده و به معنای مهتاب و شباهنگام هست.. شباهنگام(نورماه) در دهکده ی سرد شمالی!! اسم اون بخش از بازیه.

-------------------
 
آخرین ویرایش:

Demon.Hunter

کاربر سایت
Feb 10, 2012
424
نام
محمد حسین
یه چیزی که خیلی توی بازی غم انگیزه و احتمالا خودتون دیدین این صحنست
the-bodies-of-quelana-and-one-of-her-sisters.png
عنکبوت که صد البته شباهت زیادی به fair lady بیچاره داره اون جنازه ای که جلوشه هم میتونین ازش quelena pyromancy tome رو بردارید که یجورایی اشاره میکنه که این جسد quelenaست:-SSداستان خواهران chaos خیلی غم انگیزه واقعا.
یه چند جا هم شنیدم که خواهرانی که Sable Church رو بنا کردن درواقع خواهر سوم و بزرگتر از همه همون velka هست که به نظرم جالب اومد حیف دقیقا یادم نیس دلایلشون برای این نظریه چی بود.
سربازهای نقره ایه Anor Londo , سه چهارتاشون تو محوطه ی انور لوندو هستن و سه چهارتاشون هم تو Irithyl... میشه گفت این سربازها با Potnif و Aldrich متحد شدن...البته این اتحاد به چه قیمتی؟؟ نتونستن از منطقه دفاع کنن , از Gwyndolin در برابر آلدریچ محافظت نکردن و تسلیم نیروی آلدریچ و دارو دسته ی Deacon هاش شدن...!!
اتفاقا برای منم عجیب بود ولی هرطوری فکر میکنم اصلا نمیتونم قبول کنم که این شوالیه ها به خانواده گوین خیانت کنن یادمون نره که همینا توی ds1 با گوین حتی توی اتش هم رفتن.درکل به نظرم اینا کلا وظیفشون مراقبت از انور لاندو هست حالا چه خانواده گوین باشن چه نه.

روح Yhorm رو میخونیم که میگه Yhorm is the descendant of an ancient conqueror but was asked by the very people once subjugated to lead them = یورم نواده ای از یک فاتح باستانیست , ولی توسط مردم قانع میشه که رهبریشون رو برعهده بگیره....!! خب همینجا برام سواله این مردم منظورش کیا هستن؟؟ولی خب بگذریم....

میشه یورم رو یکی از نوادگان Giant Lord دارک سولز 2 بدونیم.ولی خب سوال پیش میاد چه کسی نواده و به نوعی وارث Yhorm هست؟؟ از شواهد میشه گفت که Wolnir اون شخص هست.. اسم منطقه ای که Wolnir توشه زده Catacombs of Carthus یعنی گورستانِ محلی به اسم کارتوس... کارتوس کجاست؟؟:-? یحتمل معادله ی زیر جوابگو باشه برای این سوال :

Profaned Capital = Carthus

Wolnir یک جثه ی غول پیکری داره که فقط صورت و دستاش تو کادر بازی معلومه و کسی از بقیه ی بدنش خبر نداره..ظاهر جمجمه مانندش گیمر رو به این فکر میندازه که یک نسخه ی غول پیکر از همون اسکلت های محوطه به حساب بیاریمش ولی میشه بنا رو گذاشت به اینکه Abyss این بلا رو به حالش آورده و زده کل هیکلش رو دچار تاریکی کرده و از ریخت و شمایل انداخته... Wolnir در گذشته یک Giant بوده..یک Conqueror ... یکی از نوادگان Yhorm..ایده ی کثیفیه:D

تنها دراین صورته که میشه استنباط کرد Wolnir توانایی شکست دادن ارباب های کارتوس رو شکست بده و حاکمیتش رو تثبیت کنه توش.
اگر Profaned Capital رو بخشی از منطقه ای به اسم Carthus در نظر بگیریم میشهاون بخش از توضیحات روح Yhorm که راجب مردمیه که Yhorm رو قانع کردن رهبریشون کنه رو متوجه بشیم که مقصود ازین مردم همونایی ان که Wolnir سرشون خراب شد و تصاحبشون کرد.
این خیلی جالب بود تا حالا نشنیده بودم:D
این مبارزه ی بین Siegward و Yhorm هم قابل بحث هست..وقتی Questline ایشون رو کامل میکنیم خودبه خود وارد محوطه ی نبرد با Yhrom میشه و با Storm ruler در دست تنهایی دهن Yhorm رو سرویس میکنه.

یکی دیگه از ارتباط های بین Profaned capital و Catacombs اینه که هردو زیر زمین واقع شدن و از نظر جغرافیایی در بخش های پایینی بازی قرار گرفتن و تو هردو بخش Pyromancer ها یا اون جادوگرایی که با آتش کار میکنن وجود دارن.
یه چیزی که خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که siegward چطوری زندس؟توی دارک سولز یک اخرش کشته میشد ولی اینجا زندس.
وقتی بار اول وارد انور لاندو شدم میخواستم از شادی گریه کنم:Dاما هیچ نشونی از اون انور لاندوی دارک سولز یک نداره انگار دیگه کاملا خالی از هر موجودی شده.اون اهنگر giant هم دیدم مرده خیلی ناراحت شدم چه شمشیرایی میساخت توی ds1 :D
در ضمن اگه اخر بازی لینک کنین بانفایرو فکر کنم میشین یه بخشی از soul of cinder چون معلومه که خیلیا فایر رو لینک کردن ولی ایشون همه تواناییای ممکن رو داره و به نظر میاد اگر اتش رو لینک کنید هم ایشون نمیمیره و شما بخشی ازش میشین:Dالبته ممکن هم هست که این حرف درست نباشه.
tumblr_o603avTyrl1riizp3o4_1280.png
اشنا نیس؟
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خیلی بعیده که یورم بخواد نواده اون رهبر غول ها توی شماره دوم باشه. چون اون غول های شماره دوم یه نوع دیگه از غول ها بودن که صورت نداشتن. ولی یورم کاملا صورت یه آدم رو داره:
Yhorm actually has a full face, unlike the hole that the giants in Dark Souls 2 have.
عجیب ترین نکته شماره دوم اینه که یکی از اون غول هایی که قبل از Giant Lord مردن، صورت داره!



پیشنهاد: کلا دارک سولز 2 رو از معادله ها حذف کنین. جز خراب کردن Lore کار دیگه ای نمیکنه و ارتباط مستقیم 1 و 3 رو خدشه دار میکنه.

بر عکس با توجه به چیزی که الان گفتی، به نظرم یورم میتونه نواده Wolnir باشه تا اینکه نواده-ش Wolnir باشه. لزوما نباید حتما نواده ای داشته باشه. علاوه بر این توضیحات به وضوح اشاره میکنه که یورم فرد تنهایی بوده:
Lonely Yhorm became a Lord of Cinder to put the Profaned Flame to rest, knowing full well that those who spoke of him as lord were quite insincere.
نکته بعدی راجع به تنها بودن و نداشتن هیچ زن و فرزندی از این مشتق میشه:
As a lord, Yhorm risked everything and fought unflinchingly as a one-man vanguard. Following the loss of the one he wished to protect, he forsook his shield.
یورم میخواسته از یه نفر محافظت کنه ولی نمیتونه و به خاطر این موضوع سپرش رو کنار میذاره. ما میگیم اون شخص، کسی بوده که یورم علاقه زیادی بهش داشته :D

یه چیزی که خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که siegward چطوری زندس؟توی دارک سولز یک اخرش کشته میشد ولی اینجا زندس.
منم برام سوال بود تا اینکه دقت کردم و دیدم اونی که توی شماره اول بود اسمش Siegmeyer بود :D
  • Voiced by Miles Richardson, who also voiced Siegmeyer of Catarina in Dark Souls I. When you meet them they both say "So, here I sit, quite in a pickle." It can be argued that Siegward is a descendant/reincarnation of Siegmeyer.

این Wolnir خیلی مرموزه. اصن بیایین ببینیم Carthus کجاست. توصیحات Carthus Bloodring:
Ring worn by warriors of the sand kingdom, Carthus. Boosts rolling invincibility, at the cost of defense.
خب این نشون میده این جایی که هستیم اصلا خود Carthus نیست و فقط دخمه های اونه. به نظرم این موضوع در کنار وجود یه قسمت از Anor Londo در کنار Irithyl و از اونور Profaned Capital و و جغرافیای تمام مناطق بازی که دست از قضا با هم جور در نمیان، تئوری که میگم یه اتفاقی افتاده و هر کسی از سرزمین خودش به همراه یه قسمت از اون سرزمین، در یه نقطه پدیدار شدن و کنار هم قرار گرفتن رو تقویت میکنه. به نظرم این مهم ترین نکته ای هست که باید مشخص بشه و تمام تئوری های ما رو تحت الشعاع قرار میده. اینکه چرا سرزمین این شکلی هست، چرا 5تا LoC با هم زنده شدن (در حالیکه هر کسی که LoC میشه، نفر بعدی که میاد باید اونو بکشه تا جانشینش بشه) و چراهای دیگه.
دقت هم کرده باشین هیچ کدوم از پایان ها، داستان بازی رو نبست و همچنان قضیه لینک کردن آتش وجود داره و آتش اصلا نابود نشده و نخواهد شد. به خاطر این موضوع خیلی از دست میازاکی شاکیم چون کاملا توی تاریکی هستیم و تئوری هایی که میگیم رو میشه در 4 ثانیه نقضشون کرد :|:D
راستی کلمه ی Irithyl که در اسم Irithyl of the boreal valley استفاده شده در زبان الف ها که تالکین در داستانهای خودش ابدا کرده و به معنای مهتاب و شباهنگام هست.. شباهنگام(نورماه) در دهکده ی سرد شمالی!! اسم اون بخش از بازیه.
من ساکنین اونجا رو دفعه اول که دیدم، ذهنم کاملا رفت سمت ریوِندل توی ارباب حلقه ها. ساکنینش با اون قدهای بلند و موهای سفید و لباس های سفید قشنگ تداعی گر الف ها هستن :D تعجبی نبود که الان مشخص شد از همون الهام گرفتن سر این قضیه :D
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
در ضمن اگه اخر بازی لینک کنین بانفایرو فکر کنم میشین یه بخشی از soul of cinder چون معلومه که خیلیا فایر رو لینک کردن ولی ایشون همه تواناییای ممکن رو داره و به نظر میاد اگر اتش رو لینک کنید هم ایشون نمیمیره و شما بخشی ازش میشین

سر این Soul of Cinder , ایشون دقیقاً یک شخص واحد نیست.. یک سمبل از تمام کسانیه که اولین آتش رو روشن کردن..از همه نوع حمله ای هم استفاده میکنه.. آتش , نیزه , شلاق , شمیر , جادو و Miracle و رعد و برق و سم و درنهایت هم نوع حملاتش به Gwyn تغییر پیدا میکنه... ینی به نوعی با مبارزه با Soul of Cinder با تمام Chosen undead های قبل که آتش اول رو روشن کردن یکجا میجنگیم..!!

..........

Painted World دارک سولز 1 رو با Profaned capital مقایسه کنید :

1xsfmo3cnwv6ftcizyub.jpg

7i59w1x79axvgckmbuxm.jpg

لامصب همه چیز داره بهم میریزه :|:|:-?~X(:D

-------
با اون بخش توضیحات علی هم موافقم که گفت Dark souls 2 رو کلاً بیخیال شیم:D
اینکه چرا سرزمین این شکلی هست، چرا 5تا LoC با هم زنده شدن (در حالیکه هر کسی که LoC میشه، نفر بعدی که میاد باید اونو بکشه تا جانشینش بشه) و چراهای دیگه.

درمورد باهم بیدار شدن LoC ها من حدسم براینه که مبنا رو بزاریم روی همون نامشخص بودن چرخه ی زمانی در دنیای دارک سولز و اینکه الان تو بازی همگی باهم حضور دارن نباید مارو به اشتباه بندازه که همزمان باهم سراغ آتش رفتن.

مورد دوم اینکه LOC ها قادر به روشن کردن آتش به تنهایی نیستن یا میتونن روشنش کنن ولی دیگه آتش روشن شده توسطشون اونقدر که باید قوی نیست..!! به همین علت این نظام جدید روشن کردن آتش میطلبه که روح قوی تری به آتش دست بزنه و روشنش کنه.. همگی بیدار میشن تا به نوعی فدا شن... همگی بیدار میشن ولی به جز Ludleth که همچنان کلی سوال بابتش هست به میل باطنیه خودش خواستار این فداکاریه... البته این فداکاریش هم از روی هوس خودشه..فکر میکنه اگر دوباره روشن کنه آتش رو اون هیبت غول خودش رو پیدا میکنه... بقیه LoC ها هم بیدار میشن ولی از زیر بار مسئولیت سر باز میزنن و نکته ی اساسی توضیحات Cinders of a Lord

If the lords will not return to their thrones themselves, let them return as cinders.

: اگر اربابان آتش به تخت پادشاهی خود باز نمیگردند , پس بگذار بصورت خاکستر در آن حضور یابند... ینی حضور فیزیکیتم به درک ای LOC...روحت باشه کافیه:Dتو نباشی دوستام هستن:D\m/
 

Demon.Hunter

کاربر سایت
Feb 10, 2012
424
نام
محمد حسین
همینطوریش توی داستان ds3 موندیم ds2 که اصلا معلوم نیس چی به چیه بیخیالش.
در ضمن توی ویکی نوشته بود loc ها کسانی هستند که با اینکه اتش رو لینک کردن باز هم به قدری قدرتمند بودن که کاملا از بین نرفتن حالا اینکه چه قدر این درست باشه رو نمیدونم ولی اینو میدونم که به جز lothric همشون اتش رو لینک کردن و زنده موندن همچنین اگه اشتباه نکنم نوشته بود ashen one ها کسایین که اتش رو لینک کردن و کامل سوختن ولی خودم زیاد این به نظرم جالب نیومد چون همیشه طرف موقعی اتش رو لینک میکنه که یه عالمه باس رو کشته باشه و خیلی قدرتمند باشه نه هر موجود feeble معمولی:D
کاشکی یه دی ال سی میدادن که age of dark رو نشون بده البته خیلیا میگن untended graves توی age of dark هست که میتونه درست باشه ولی اون age of darkای که توی ds1 ازش حرف میزدن به نظر خیلی خفن تر از این میومد و همچنین توی پایان the end of fire ds3میبینیم که همه جا به قدری تاریک میشه که هیچ چیزو نمیشه دید و تشخیص داد.
من فکر میکردم دنیا بشه جایی مثل abyss که کاملا تاریک بود اما نکته جالب اینجاست که با اینکه اسم دیگه ی age of dark همون age of man هست اما میدونیم که انسان ها نمیتونن توی abyss راه برن توی ds1 هم فقط با حلقه ی ارتوریاس میشد توش راه رفت.پس چطوریه که انسانها که خودشون از humanity درست شدن نمیتونن رو abyss راه برن؟
در ضمن جالبه وقتی بانفایر رو لینک میکنیم میبینیم که طرف اتش میگیره بعد خیلی ریلکس میشینه بقل بانفایر ولی توی ds1 اتش خیلی از این بزرگتر بود که شاید نشونه این باشه که دیگه چیز زیادی باقی نمونده که اتش ازش تغذیه کنه.
امیدوارم توی dlc حتما primordial serpent هارو نشون بدن که خیلی باحال بودن.\m/
راستی زیاد شنیدم میگن لوندور همون نیو لاندو هست نظرتون راجب این چیه؟

سر این Soul of Cinder , ایشون دقیقاً یک شخص واحد نیست.. یک سمبل از تمام کسانیه که اولین آتش رو روشن کردن..از همه نوع حمله ای هم استفاده میکنه.. آتش , نیزه , شلاق , شمیر , جادو و Miracle و رعد و برق و سم و درنهایت هم نوع حملاتش به Gwyn تغییر پیدا میکنه... ینی به نوعی با مبارزه با Soul of Cinder با تمام Chosen undead های قبل که آتش اول رو روشن کردن یکجا میجنگیم..!!
منم دقیقا همینو میگم.
اینکه چرا سرزمین این شکلی هست، چرا 5تا LoC با هم زنده شدن (در حالیکه هر کسی که LoC میشه، نفر بعدی که میاد باید اونو بکشه تا جانشینش بشه) و چراهای دیگه.
سواله خیلی جالبیه.جواب صادقانه ی من اینه که این از دستشون در رفته:|:))در واقع اصلی ترین حفره ی داستانی همینه.بتونن جمعش کنن خیلی کار شاخی کردن واقعا.

Painted World دارک سولز 1 رو با Profaned capital مقایسه کنید :
فکر نمیکنم این دوتا یکی باشن.شواهد زیادی هست که نشون میده انور لاندو و نقاشی اریامس یکی شدن مثل برفی بودن انور لاندو و نیاز به اون عروسک برای ورود به علاوه چیزای دیگه ای هم بود که متاسفانه یادم نیس.:Dاز بس ایتم دسکرپشن ها زیادن ادم یادش میره.

دقت هم کرده باشین هیچ کدوم از پایان ها، داستان بازی رو نبست و همچنان قضیه لینک کردن آتش وجود داره و آتش اصلا نابود نشده و نخواهد شد. به خاطر این موضوع خیلی از دست میازاکی شاکیم چون کاملا توی تاریکی هستیم و تئوری هایی که میگیم رو میشه در 4 ثانیه نقضشون کرد :|:D
چیزی که منو از دست میازاکی خیلی عصبانی میکنه اینه که سه تا چرخه هست تاریکی روشنایی و age of ancients که اصلا معلوم نیس چطوری قراره دوباره تکرار شه.:))خیلی میتونستن روی این age ها مانور بدن اما متاسفانه ندادن.الان ما هر سه ds رو توی اخرای age of fire تجربه میکنیم ولی تا حالا شده age of dark یا ancients رو تجربه کنیم؟
ولی خودمونیما توی اون پایان the end of fire فایر کیپر خیلی گنگ حرف میزنه میگه tiny flames will danceو... یعنی منظورش اینه که مثلا بعد از مدتی دنیا خود به خود کمی روشن تر میشه تا مثلا یکی بیاد لینک کنه اتش رو؟یا حتما یکی باید اتش رو لینک کنه؟اصلا توی اون تاریکی ادم نمیتونه جلو پاشو ببینه چطوری میخواد لینک کنه اتشو؟:|
میدونین الان یاد intro ds1 افتادم که میگفت یهویی اتش پدید اومد.اینم احتمالا همونطوریه یعنی دنیا نمیزاره یه age پایدار بمونه ولی خدایان در مقابل دنیا دارن مقابله میکنن.در واقع فکر میکنم اینطوریه:تاریکی طولانی مدت=>به وجود امدن خودبه خود age of fire و اتش که فکر میکنم راه مقابله باهاش اینه که با یه فایر کیپر اتش رو خاموشش کنین:D .روشنایی طولانی=> خاموش شدن اتش و به وجود امدن age of dark که راه مقابله باهاش لینک کردن فایر هست.اما age of ancients اصلا معلوم نیس چیه این وسط.
در واقع دنیا خودش باید همه چیو تنظیم کنه و هر دوره ای طی بشه و این که اتش رو خاموش کنن یا لینک کنن دستکاری کردن روند طبیعی دنیا هست که گوین اینکارو کرد به علاوه همه کسایی که اتش رو لینک کردن یا خاموشش کردن مثل end of fire توی ds3 اما کسایی که گذاشتن خاموش شه فکر نمیکنم جزء این دسته باشن.
اوووفف چه طولانی شد:|
ps:الان به ذهنم رسید که توی age of dark همه توسط abyss خورده میشن و دیگه کسی نمیمونه که اتش رو لینک کنه.رسما دیگه مخم پکید نمیدونم چی بگم.:|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WTF? and KingAmir

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
من ک DS3 رو بازی نکردم،پستاتون رو هم سرسری خوندم و سکرول کردم،اما اگر واقعاً بازی در ارتباط با نسخه اول دارای حفره داستانی میشه،ب این خاطره ک از نظر من DS1 از نظر داستانی تمامً یک بازی کامل بود و تموم سوالات تو همون نسخه جواب داده میشه و داستان کلاً بسته میشه،ساختن DS3 یک کرمی بود ک اجباراً در حین پروسه ساختن Bloodborne به جون میازاکی افتاد و فقط در راستای تکمیل کردن گیم‌پلی مخصوص میازاکی بود،نه تکمیل کردن lore بازی.فکر کن در طول ساختن بلادبورن یک سره توهم میزد وای من اگر این گیم پلی رو با سولز قاطی کنم چی میشه،دیگه فکر نکرد داستان رو میخواد چی کار کنه :D

دقت کرده باشین میازاکی اصلاً سکوئل‌باز نیست،هر سه تا بازی قبلیش داستان تو همون یه بازی بسته میشه.

اما آیا DS3 در مواجهه با خودش هم دارای حفره داستانیه؟اگر جواب آره‌س این میشه ی مشکل بزرگ.وگرنه کمی حق میدم ب میازاکی ک یه lore بزرگ و بسته شده رو بخواد دوباره باز کنه به مشکل بر بخوره.
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
titanite_slab1.png

این آیتم , Titanite Slab همونطور که میدونید ماده خامیه که سلاح مورد نظر رو تا آخرین سطح ارتقا میده و به نوعی توسط خدایان دارک سولز مورد عنایت قرار گرفته.. میگشتم تو اینترنت ..یک عزیزی از بلاد کفر :d گویا زوم کرده روی این سنگ و حدس بزنید چی شده... این خطوطی که روی سنگ هستن یک سری علایم بی معنی نیستن و همشون ترجمه دارن و در سنگ نوشته های اقوام بسیار کهن نروژ و شمال اروپا ازین نوع دست خط ها که هر حرفش یه دنیا معنی داره :d زیاد یافت شده.

ترجمه ای که ازین سنگ به دست اومده :

خط اول :

خداوندگاری مهربان به اسم Yagdrasil موهبت هایی از شادی و سلامتی را به همگان ارزانی داشت.

خط دوم :
آنها , جرقه ای را در اولین شعله یافتند. (احتمالاً منظور از شعله همون Lord soul یا Dark Soul ای باشه که توسط Pygmy پیدا شده). شعله ای که تبدیل به خورشید (Gwyn)شد و سرما را از خود راند . مصیبت هایی شروع شدند (اشاره احتمالی به قدرت رسیدن اژادر عصر باستانی) . خورشید (Gwyn و ارتشش) به این مصیبت و درگیری پایان دادند.

خط سوم :
این عصر (عصر خدایان Anor Londo) ادامه پیدا کرد و دورانی پر از نعمت خدایان آغاز شد. انسان ها برخواهند گشت و سرما نیز با آنها خواهد آمد.


درمورد خط اول و خداوندگاری به اسم Yardrasil توضیح بدم که در زبان نروژی و در اساطیر باستانیه این کشور از یک درخت با شاخ و برگ های بسیار بزرگ و زیاد یاد شده که تمام عالم(نروژی ها در اساطیرشون از 9 دنیا یاد میکنن) رو از طریق شاخه هاش بهمدیگه متصل نگه داشته..خدایان اساطیری نروژ ازین درخت برای سفر کردن به دنیاهای 9 گانه استفاده میکردند..انقدر نقش مهمی در افسانه های نروژ داشته که ازش علاوه بر درخت به عنوان خدا هم یاد شده. احتمالاً اشاره به دورانی داره که Archtrees یا درخت های بزرگی که درکنار اژدها در کات سین دارک سولز 1 معرفی میشن داره. درون این درخت ها موجودی مهربان (meek در متن اصلی اومده) زنده میکرده..حالا سر موجود بودنش بحثه ولی خب یک جور زندگی , یک جور سرچشمه خوبی و این حرفا... شباهتش رو با Ash Lake و درختهای توش هم در نظر داشته باشید.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
داشتم یه مصاحبه از میازاکی توی Reddit میخوندم که فکر نکنم جای دیگه ای گذاشته بوده باشن چون به زبون ژاپنی بود و یکی دست و پا شکسته ترجمه-ش کرده بود.

توی مصاحبه از میازاکی در مورد حضور دوباره Andre پرسیده میشه که چرا این بشر نمرده و همچنان حضور داره؟ که میازاکی جواب میده:

از زمان دارک سولز 1، ما شخصیت Andre رو به عنوان یکی از اعضای "خاندان آندره آهنگر" ساخته بودیم (Clan of Andre The Blacksmith) و این وجود چندین آهنگر شبیه آندره که اجسادشون در حالیکه Ember در دست دارن رو توجیه میکنه.
اما نکته جالب قضیه اینه که این موضوع توی سنت آهنگری ژاپن از قدیم وجود داشته. به این صورت که اگه یه آهنگر در زمان خودش یه کار بزرگ انجام میداد و اسمش به گوش High Lord اون زمان میرسید، یه اسم جدید بهش اعطا میشه یا همون اسم خودش به عنوان یه لقب یا یه اسم بزرگ باقی میمونده و از اون به بعد به نواده هاش منتقل میشده.

یه مثال فرضی هم اینجا زده میشه تا موضوع بهتر درک بشه:

فرض کنین یه آهنگر به اسم Canora Hito یه شمشیر افسانه ای به اسم Babbaribaba میسازه که بزرگترین شمشیر توی تاریخ ژاپن بوده. به واسطه کارش، اسمش به گوش High Lord اون زمان میرسه. در نتیجه از اون زمان تا حالا به هر کدوم از نواده های این فرد که همچنان به همون صورتی که اولین Canora Hito شمشیر میساخت، میسازه، منتقل میشه. و ژاپنی ها خاندان اونا رو به عنوان خاندان Canora Hito میشناسن.
 

hl-gamer

کاربر سایت
Jan 22, 2013
110
از زمان دارک سولز 1، ما شخصیت Andre رو به عنوان یکی از اعضای "خاندان آندره آهنگر" ساخته بودیم (Clan of Andre The Blacksmith) و این وجود چندین آهنگر شبیه آندره که اجسادشون در حالیکه Ember در دست دارن رو توجیه میکنه.
*اگه دقت کنی جوری تو دستشون گرفتن که انگار دارن ازش محافظت میکنن. بنظرتون از کی یا چی داشتن محافظتش میکردن؟ یکی ازون اجساد هم تو دنیای نقاشی بود. موندم اون چجوری اونجا رفته؟
*راستی دقت کردین که تو شماره 1 سه تا فایر کیپر هست تو شماره 2 اصلا فایر کیپر نیست و تو شماره 3 هم فقط یک فایر کیپر هست. تو شماره یک میگفت که هر بان فایر باید یک فایر کیپر داشته باشه وگرنه آتیشش خاموش میشه. در حالی که تو بازی برای تمام بان فایرا فایر کیپر نیست و این خودش جای سوال داره که بقیه بان فایرا تو سه تا شماره بازی چجوری روشنن؟
*تو شماره 3 درست بعد از اینکه تو firelink shrine شمشیر مخصوص رو وارد میکنیم تا یه بان فایر درست بشه وقتی به مکان بعدی تلپورت میکنیم پشت سرمون یکی دیگه از همون شمشیرای مخصوص بان فایر توی یه پنجره هست که ورش نمیداره. بنظرتون قضیه اون چیه؟
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
Rosaria دختر Gwynevere نیست. بلکه خودشه به این شکل دراومده.

--
اون یارو Ringfinger Leonhard یکی از اعضای جامعه ای به اسم Rosaria's Finger هستش و ارادت و وفاداریش به Rosaria درتمام دیالوگهاش قابل لمسه.ایشون تنها شخصیت بازیه که از رزاریا به عنوان یک الهه (Goddess) یاد میکنه و همیشه از یک عهد و پیمان مرموز با ایشون سخن به میون میاره. بعد از اینکه تو Anor Londo این شخصیت Invade میشه میگه :
Well, well, never expected to see you here.
Felt sorry for the poor thing, in all her festering glory?
And now you want to ravage her soul, as well.
I sowed the seeds. I'll prune the mess.
I, Leonhard, swear so upon my vows to the goddess." "
No one will despoil her soul.
Certainly no beast wrapped in human skin!

معنای بخش صورتی رنگ : و حالا تو میخواهی که روحش را غارت کنی , بااین حال , من بذرها را کاشتم , بی نظمی اش را هرس کردم. من , لئونهارد , به عهدی که با الهه بستم قسم میخورم که هیچ کس روح اورا غارت نخواهد کرد.

------
این نوشته ها 2 چیز رو مشخص میکنن.. اول اینکه عهد و پیمانی که لئونهارد ازش حرف میزنه حتی با کشتن رزاریا هم از بین نمیره و دوم اینکه ایشون به شدت مراقب روح ایشون هست. نکته ی دیگه اینه که ایشون رو در تالار گوینور در انور لوندو مشاهده میکنیم.
این شخص از Irithyl و Anor Londo به اون خطرناکی عبورمیکنه تا به تالار خالی و پوسیده ی Gwynevere بیاد دنبال روح رزاریا بگرده...
برای چی؟؟؟

بعد از کشتن لئونهارد هست که روح رزاریا رو میشه به Bountiful Sunlight تبدیل کرد.خب تا زمانی که لئونهارد زنده بود این امکان نبود و وقتی میکشیمش اون پیمانی که بهش اشاره میکنه رو میشکونیم و خاتمه میدیم و روح الهه رو تصاحب میکنیم.
Special Miracle granted by the Princess of Sunlight.

Gradually restores a large amount of HP for self and those in the vicinity.

The miracles of Gwynevere, loved as both mother and wife bestow their blessing on a great many warriors.
نکته ی قابل توجه اینجاست که این جادوی Bountiful Sunlight یکی از جادوهای منتسب به Gwynevere هست. در دارک سولز 1 اگر عضو کانونت Princess Guard نشیم نمیتونیم ازش استفاده کنیم. این بدین معناست که جادو و Gwynevere دو عضو جدایی ناپذیر از همدیگه هستن و جادو بخشی از جوهره ی وجود خود این شخصه نه دخترش و این درحالیه که این جادو از روح شخصی به اسم Rosaria به دست میاد.طبق شواهد عاقلانه س که این دو شخص رو 1 نفر درنظر بگیریم چون امکان نداره بدون وجود Gwynevere همچین جادویی بیاد تو وسایل گیمر.

.... در ضمن لقب خود رزاریا رو مشاهده میکنیم , Mother of Rebirth... مادر تجدید حیات... تو توضیحات بازی خوندیم که Gwynevere تبدیل به مادر و همسر میشه بعد از ترک انورلوندو.

احتمالاً Leonhard با برگشتن به Anor Londo قصد داشته با گذاشتن روح Rosaria دوباره الهه Gwynevere رو به تالار برگردونه و از مرگ نجاتش بده ولی خب خیالی باطل.

---------------

راستی این دوتاعکسو هم یه چک کنید.. تو یه سایتی دیدم جالب بود :

0dhbehyw5x9djs70cbuj.jpg

1p6bo99vn8s39tb9nbsl.jpg

لامصب این چه طرز بازی ساختنه که یه دنیا آدم دربه در دنبال فهمیدنش هستن...این خودش نشون میده چقدر سبک کار مهمه... تو نزدیک به 1000 قلم فیلم سینمایی که تماشا کردم به جرئت میشه گفت میازاکی رو در دنیای بازیسازی میشه کنار افرادی چون دیوید لینچ , استنلی کوبریک , اینگمار برگمان و جان فورد گذاشت. همگی معنا گرا هستن...یعنی چیز بیخود و اضافی تو بازیاشون نیست یا خیلی خیلی خیلی کمتر از کارگردانهای دیگه اشتباه میکنن... یه جور خدا تو کارشون... واقعاً جای خوشحالیه که از نسلی هستم که دارک سولز بازی کردن. به قدری احساس شعف میکنم که یحتمل چندسال دیگه بچه م بیاد بگه فلان بازی رو کردم فوق العاده س بهش بگم برو هروقت دارک سولز بازی کردی بیا پیشم:))


درادامه ی کلنجار رفتن با Rosaria و Gwynevere تکمیل این پست و خوندن آیتم Hidden Blessing که نوشته :
The Queen of Lothric, married to the former King Oceiros, was initially revered as a goddess of fertility and bounty. After giving birth to Ocelotte, her youngest, she quietly disappeared.

بعد از تولد آخرین فرزندش , ناپدید شد. روحش رو در مبارزه با Leonhard برمیداریم که میشه ازش Bountiful Sunlight رو استخراج کرد.. تنها ایده ای که به سرم میزنه اینه که از ترس بلعیده شدن توسط Aldrich اسم خودش رو به Rosaria تغییر داده ولی خب لوکیشنش دقیقاً تو قلب زادگاه Aldrich یعنی Cathedral of the Deep هست. ولی هرچی زوم کردم رو Rosaria سینه هاش کوچیکتر از Gwynevere بود:D
Gertrude هم که نمیتونه باشه..ایشون تو بالاترین قفس موجود تو Archives زندانی شدن و همونجاهم یک جسد هست که احتمالاً همونه...از قفسش هم اون موجودات بالدارچاق که یاران وفادار Gertrude بودن محافظت میکنن... نبردی که در لوتریک اتفاق افتاده و جسد ها و جنازه هایی که ریخته تو محل همگی از جنگ بین یاران Gertrude برای آزادسازی رهبرشون با سربازان Lothric خبر میدن..:-?

شباهت اون قفس با محل مبارزه با Twin princess هم اگر توجه کرده باشید اینه که کف هردو لوکیشن پوشیده از پر هست.


---------------------------------------
زده به سرم یه دور Speed run برم :D:D

کاش این DLC ها یکیش تابستون میومد .
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دیروز فرصتی محیا شد تا برای اولین بار کمی Demon's Souls بازی کردندی و خستگی و پوچیدگی را در بازی جستندی و تم خاکستری را لذت بردندی و دورنماها را کف بر شدندی و در نهایت خشتک دریدندی.
میخوام :| وحشتناک حس دارک سولز 1 رو تداعی کرد برام :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر