Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
بخش شخصی‌سازی کاراکتر حتی چیزهای ابتدایی مثل تغییر وزن و Build رو نداره

تعداد زیادی از مهارت‌ها هم فقط stat boostان

دقیقا کجاش عمیق‌ترین سیستم RPG دنیاست؟
ببین عمیق ترینه واسه اینکه من تا به حال ندیدم ریزترین شخصی سازی بخواد تا این حد تاثیر گذار باشه در گیم پلی
اثر مکانیسم هر شاخه از شخصی سازی هارو بخوای در نظر بگیری با وجود تنوع های بسیار بالا در شاخه ها متوجه میشی همچین چیزی رو هیچ جایی ندیدی
منوی وسیعی که در نظر گرفته شده واسه شخصی سازی ها و آپگرید و ساخت و ساز ( طوری که میشه درش گم شد به معنای واقعی کلمه ) به علاوه ی سیستم بسیار وسیع و بزرگ تراشه هایی که مربوط به بدن و مهارت های فردی شخصیت میشه و ...
اصلا یه همچین چیزی مگه تا حالا داشتیم تو این صنعت ؟
شما به نگاه بنداز به منوی بازی . بخش مهارت رو که میزنی با سه لایه ی تو در تو و گیج کننده مواجه میشی . هر شاخه از مهارت ها ، شامل سه صفحه ی جداگانه هست که با بازکردن هرکدوم با پیشروی در بازی ، گیم پلی به شدت تغییر می‌کنه . به قدری بازی بزرگه که اصلا نمیشه تصور کرد یه تغییر کوچیک ممکنه چه بلایی سر تجربت بیاره از یه مرحله
حالا بماند بخش شخصی سازی که مربوط به خرج پول در بازی هست که با رفتن به مراکزی خاص در بازی میشه اونا رو زیر و رو کرد و از لحاظ تکنیکی V رو مجهز تر کرد
سیستم لوت بازی هم عجیب واقع گرایانه هستش . من تو یکی از مراحلی هرچی که تو محیط بود رو لوت کردم . آخر سر دیدم نمی تونم بدوم و سریع حرکت کنم . محیط رو جارو کرده بودم که حرکتم کند شده بود . آخر سر مجبور شدم نصفش رو بفروشم تا بتونم آزاد بشم . نکته این جاست که من سنگینی رو حس کردن بودم . دقیقا همه چیز رو حس می کردم . به این میگن اوج هنر و اوج خلاقیت و اوج پتانسیل . این بازی اگه این مشکلات فنی و فریم و کرش و بهینه رو نداشت ، ۱۰۰ هم اگه بهش میدادن کم بود . این حجم از وسعت و گستردگی و بزرگی رو کجا میشه دید ؟ صنعت گیم درنوردیده شده و باید به قبل و بعد از این بازی تقسیم بشه. تو کدوم بازی سراغ داری این حجم بزرگ و این مقیاس وسیع از تأثیرگذاری بازی از پایه تا بطنش
اینکه چندتا Skin بتونه زیر و رو کنه تجربه ای که از مرحله ی بعدی داشته باشی . چیزی که باعث شد من نیم ساعت وقت بزارم سر تعویض لباس شخصیت .
کلام آخر : بازی یه انقلاب واقعی در RPG هست و چیزیه که هیچ جاییش رو هیچ کجا ندیدم . این دقت بسیار بالا و‌ زیادی که برای عمق و هسته بازی توسط سازندگان روش وقت گذاشته شده ، از ذات خدا هم یکتاتره :D تا این حد یعنی من نمی تونم و عاجزم از این بهتر توصیفش کنم
 
آخرین ویرایش:

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
شما چرا دوس دارید مدام با بهترینای صنعت مقایسش کنید؟ سیستم کامبت بازی و میلی اتک ضعف داره و در حد استانداردهای نسل هم نیست چه برسه به اینکه بهتر باشه، این چه ژانریه که هر مشکلی بازی داره رو با بردن نام RPG فکر می کنید سازنده منت گذاشته سر بازیکن که این قابلیت ها رو بهش اضافه کرده! اون هم ناقص

دوست عزیز سیستم کامبت و میلی اتک چون تحت شعاع بخش شخصی سازی وسیع بازی قرار گرفته ، بدون دقت در انتخاب مهارت ها و گم شدن در تنوعشون ممکنه به کلی گیمپلی رو عوض کنه . به حدی که اگه باب میل نباشه با ضعف و افتضاح و نقص و ... اشتباه گرفته میشه . انتخاب های گسترده تاثیرات بلندمدتی که میزاره و از همه مهمتر نحوه ی انتخاب مهارت ها و اینکه در هر کدوم از سه شاخه ، کدوم رو جا میزارید و برمی‌گزیند تمامی اینا دخیل میشه در تجربه ای که از ثانیه ثانیه ی بازی دارید . یه استریمر هم وسط بازی کردن می‌گفت دقت زیادی خرج بدید واسه شخصی سازی ها . چون اهمیتش رو یه ساعت بعد میفهمید و درک میکنید :D اینکه چه شیوه ای رو دوست دارید در طول مراحل داشته باشید تماما استواره به انتخاب هاتون برای هر شاخه ی شخصی سازی . البته این رویه ای که بازی واسه شخصی سازیش در نظر گرفته ، باعث شد یکی از دوستانم خیلی عصبی بشه و آزاردهنده بدونه سبک بازی رو . آره اینطوریه . حوصله و پشتکار نداشته باشی و با فکر و تامل پیش نری و مراحل رو روی هم بزنی ، تجربه ی این بازی عین زهمار میمونه و اذیتت می‌کنه . کلا این بازی خیلی خطرناکه =)) اینها فقط حرف من نیست ، تجربه ای که اکثر استریمر ها داشتن و شنیدم که توی استریم بازی چقدر در این مورد حرف زدن و بحث کردن . یه نفر سر لایو دیگه دیوانه شد و اوردوز کرد خخخ :D
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,036
نام
احمد
تعداد ابجکت ها، وسایل و خورده زیر ه های که تو محیط بازی هستش ، بینهایت زیاد هستن و با جزئیات خیره کننده، اخرین بازی که دیدم همچین بود رد دد 2 و لست اف اس 2 بود.
من نمیدونم چطوری به داستان بازی بعضی ها ایراد میگیرن، این چیزی که من تا الان دیدم بلوغ اینا بودش، انتخاب ها، شخصیت ها، خیلی خیلی عمیق تر شدن نسبت به ویچر 3، بخش های داستانی بشدت گستردگی عمیقی به انتخاب ها دارن، این که به چه کوئیستی در مراحل فرعی برسید، یا از طریق یک کوئیست چطوری به مراحل اصلی برسید! تو ویچر 3 با اون همه گستردگی فقط یک یا دو کوئست اصلی به بخش های فرعی گره خورد بود، مثل همون بارن و زن و دخترش :/ اینا خیلی گسترده و عمیق تر شده، اصلا بعد نقش افرینی این قسمت بازی عمیق ترین بعد نقش افرینی هستش که تا حالا توش دیدم، سری فال اوت با اون سابقه بزرگش سیستم دیالوگش هاش رو ببنید یکی از بی مغز ترین و بد ترین و تک کلمه ترین سیستم انتخاب و دیالوگ بود!:| اون وقت مقایسه کنید با این بازی!
شخصیت پردازی و داستان بازی هم خداست، یکی از رئال ترین، و دارک ترین داستان های ممکن هستش با یک سری شخصیت عالی!

این که یک سری ها سیستم هندلینگ این بازی ، یا جهان باز بودن این بازی رو با GTA V مقایسه میکنن، اولا اشتباه میکنن، دوما به سابقه این استدیو بدبخت نگاه کنید، تمام کل ساخته هاشون نقش افرینی بودن!
اگر قرار بر جهان باز بودن باشه، خوب متال گیر 5 هم جهان باز بود، برین اونم با GTA V مقایسه کنید :| یا برید بتمن رو با جی تی ای مقایسه کنید اونم چون جهان بازه :/

اینا تو سبک نقش افرینی که ساختن، عمیق ترین، و گسترده ترین، و اکسپلور ترین، و پر جزئیات ترین، بازی ممکن رو ساختن...
البته اینا رو گفتم نه این که جهان بازی کوچیک باشه یا ماموریت نداشته باشه، اتفاقا اینقدر ماموریت با کیفیت ریخته تو بازی، اینقدر سلاح و اپگرید تو بازی هستش، که اصلا 4 بار بازی رو هم تموم کنید یک /5 ایتم های بازی رو نمیتونید استفاده کنید!

من خودم بیشترین انتقادی که به ویچر 3 داشتم ، این بود اکثر ماموریت های فرعی که خیلی زیاد بودن، مثل ویچر Contractها، اکسپلور ها، نامه ها، بیشترشون یا محدود میشد به ویچر سنس یا، این که چطوری فلان کشته شد، یا فلان کجا بود برم پیداش کنم!

سیستم شوتینگ بازی و رانندگی بازی نمیگم خیلی خدا هست، ولی واقعا برید با هم سبک های این بازی یعنی اکشن نقش افرینی مقایسه کنید؟ مثل فال اوت 4 یا D EX به معنی واقعی کلمه سیستم شوتینگ اونا اشغال بود، سیستم توانایی ها تو این بازی بینهایت گسترده و لذت بخش هستن و مثل بقیه بازی های یک قسمت رو نمیزارن که تا خدا لول اپ بشه و همون قسمت قوی تر بشه :/

در مورد کیفیت فنی بازی هم واقعا خیلی بد هستش، یعنی من که گرافیک 6 . نیم سال پیش دارم زیاد انتظار انچنانی نداریم، ولی خداوکیلی هنوزم 30 فریم رو مدیوم اجرا میشه ، ولی رو همین مدیوم ، کیفیت بازی خیلی بالاست و البته این نکته که هنوز چشمم به 30 فریم عادت نکرده کمی اذیت میکنه منو :/

مشکل بزرگ بازی بنظرم این باگ های بی شمار و اعصاب خورد کن بازی هستش، سیستم هوش مصنوعی بازی هم رسما خراب خرابه و اگر درست نشه نمیشه راحت از بازی لذت برد.

غیر از اینا بازی هم تو جزئیات مراحل باگ های هستش مثل اشتباه نشون دادن مراحل رو نقشه یا اون خط و باگ های که سر ماموریت های اصلی پیش میاد.
در کل امیدوارم اینا بتونن این بازی رو سر راست دوباره درست کنن رو همه پلتفرم ها، چون اولا واقعا هم بازی خیلی خوبه اگر درستش کنن، هم هیچ کسی دوست نداره بلایی سر این استدیو دوست داشتنی که سری ویچر رو تحویلمون داد بیاد.
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
ببین عمیق ترینه واسه اینکه من تا به حال ندیدم ریزترین شخصی سازی بخواد تا این حد تاثیر گذار باشه در گیم پلی
اثر مکانیسم هر شاخه از شخصی سازی هارو بخوای در نظر بگیری با وجود تنوع های بسیار بالا در شاخه ها متوجه میشی همچین چیزی رو هیچ جایی ندیدی
منوی وسیعی که در نظر گرفته شده واسه شخصی سازی ها و آپگرید و ساخت و ساز ( طوری که میشه درش گم شد به معنای واقعی کلمه ) به علاوه ی سیستم بسیار وسیع و بزرگ تراشه هایی که مربوط به بدن و مهارت های فردی شخصیت میشه و ...
اصلا یه همچین چیزی مگه تا حالا داشتیم تو این صنعت ؟
شما به نگاه بنداز به منوی بازی . بخش مهارت رو که میزنی با سه لایه ی تو در تو و گیج کننده مواجه میشی . هر شاخه از مهارت ها ، شامل سه صفحه ی جداگانه هست که با بازکردن هرکدوم با پیشروی در بازی ، گیم پلی به شدت تغییر می‌کنه . به قدری بازی بزرگه که اصلا نمیشه تصور کرد یه تغییر کوچیک ممکنه چه بلایی سر تجربت بیاره از یه مرحله
حالا بماند بخش شخصی سازی که مربوط به خرج پول در بازی هست که با رفتن به مراکزی خاص در بازی میشه اونا رو زیر و رو کرد و از لحاظ تکنیکی V رو مجهز تر کرد
سیستم لوت بازی هم عجیب واقع گرایانه هستش . من تو یکی از مراحلی هرچی که تو محیط بود رو لوت کردم . آخر سر دیدم نمی تونم بدوم و سریع حرکت کنم . محیط رو جارو کرده بودم که حرکتم کند شده بود . آخر سر مجبور شدم نصفش رو بفروشم تا بتونم آزاد بشم . نکته این جاست که من سنگینی رو حس کردن بودم . دقیقا همه چیز رو حس می کردم . به این میگن اوج هنر و اوج خلاقیت و اوج پتانسیل . این بازی اگه این مشکلات فنی و فریم و کرش و بهینه رو نداشت ، ۱۰۰ هم اگه بهش میدادن کم بود . این حجم از وسعت و گستردگی و بزرگی رو کجا میشه دید ؟ صنعت گیم درنوردیده شده و باید به قبل و بعد از این بازی تقسیم بشه. تو کدوم بازی سراغ داری این حجم بزرگ و این مقیاس وسیع از تأثیرگذاری بازی از پایه تا بطنش
اینکه چندتا Skin بتونه زیر و رو کنه تجربه ای که از مرحله ی بعدی داشته باشی . چیزی که باعث شد من نیم ساعت وقت بزارم سر تعویض لباس شخصیت .
کلام آخر : بازی یه انقلاب واقعی در RPG هست و چیزیه که هیچ جاییش رو هیچ کجا ندیدم . این دقت بسیار بالا و‌ زیادی که برای عمق و هسته بازی توسط سازندگان روش وقت گذاشته شده ، از ذات خدا هم یکتاتره :D تا این حد یعنی من نمی تونم و عاجزم از این بهتر توصیفش کنم
تابحال ندیده بودم سیستم carry weight و Armor stat انقلابی خونده بشه ? دمت گرم ولی اول فکر کردم داری جدی میگی

حالا بنظرم بعد از اینکه اینقدر با CP2077 ذوق کردی، Fallout New Vegas، Deus Ex و Pillars of Eternity رو هم بازی کن.
 

milad3d

کاربر سایت
May 3, 2012
402
مشکل بزرگ بازی بنظرم این باگ های بی شمار و اعصاب خورد کن بازی هستش، سیستم هوش مصنوعی بازی هم رسما خراب خرابه و اگر درست نشه نمیشه راحت از بازی لذت برد.

منم با نقدتون موافقم...بازی در کل خیلی خوبه و ایده های جدید داره ولی باگ هاش نمیزاره در حد یک بازی معمولی آدم ازش لذت ببره...
بنظرم 6 ماه تا یک سال باید صبر کرد...خدارو چه دیدی..شاید تا ان موقع یه کارت RTX دار هم خریدیم8->
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,380
نام
Majid
دوستانی که اینو با فارکرای مقایسه میکنن بشینید حداقل 10-15 ساعت بازی کنید بعد مقایسه کنید، با همون 16 فریمم آدم بازی کنه بهتر از اینه کل روز بشینه ویدئو باگاشو ببینه بعد بیاد بکوبونه بازیو.
شوتینگشو میزارن جلو CoD، مخفی کاری رو میزارن جلو Deus ex و فارکرای، درایوینگو میزارن جلو GTA V، هوش مصنوعی رو میزارن جلو RDR، یعنی کارمون به جایی رسیده که بازیایی که تمرکز رو یک سری بخش رو دارن میزاریم جلو یک RPG گسترده مثل سایبر که همه اینا رو روی هم شامل میشه؟ یعنی حتی اگه بازی بهترین لانچ رو هم میداشت واقعا انتظار داشتید تو تک تک زمینه ها با این بازیا رقابت کنه؟ از CDPR خدا ساختید؟ :D
سیستم شخصی سازی و اسکیلاش انقد گنده هست که برای هر پلی استایلی میتونی اختصاصی بچینیش حالا میخواد اکشن باشه، ملی، مخفی کاری، هک و ... این قضیه که میتونی مرحله رو کاملا به روش خودت بری و دستت شدید بازه رو تقریبا هرجایی دیدم ازش تعریف شده یعنی ممکنه یک بار بخوای بازیو کامل مخفی کاری بری کل Cyberware ـو اختصاص میدی به مخفی کاری و اسکیل و پرک ها هم میزاری برای مخفی کاری دفعه دوم کلا مسیر تغییر میدی اکشنو انتخاب میکنیو همه اینارو اختصاص میدی به اکشن، تجربه بازی هم شدیدا فرق میکنه.

درسته بازی شاید واسه خیلیا در حد انتظاراتشون نبوده باشه اما اینکه میگن بازی در حد 5-6 ـم نیست برام جالبه، فروشش به کنار همین الان سومین بازی استیم هست از نظر تعداد پلیر انلاین، 116 میلیون ساعت پلی تایم تو دو هفته فقط رو استیم بدون در نظر گیری gog و بقیه پلتفورما، موندم بازی که اینقد Mediocre هست چرا همه اینا یکی دو ساعت اول ولش نکردن :D
 
آخرین ویرایش:

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,824
دوستان مگه میانگین امتیازات این بازی کمتر از نود شده ؟ تا جایی که من دیدم امتیازات این بازی یه چیزی در حد همون ویتچر ۳ هست
پس چرا یه عده یه جوری حرف میزنن که انگار این بازی دشمن خونیشونه ؟?
مشکلات فنی هم بعد از یه مدت همشون حل میشه
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
594
نام
رایان
بحث عمق مکانیکای RPG بازی شد. من 80% اسکیل پوینتامو خرج تخصص توی پیستول و رایفل و شاتگان کردم، با تک و توک هم توی کرفتینگ و هکینگ. تمام Cyberwareهایی هم که گذاشته بودم همه با توجه به بیلد سلاح گرم بودن. با این حال نمیدونم چرا یه چوب بیسبال توی کشتن باس آخر بازی موثرتر از شاتگانا و پیستول‌هایی بود که 60 ساعت توشون متخصص شدم، با DPS چهار برابر. :D
==========

بازیو بعد 60-70 ساعت تموم کردم و باید بگم که توی عمرم انقدر به یه بازی حس دوگانه نداشتم. از یه طرف یه داستان اصلی و ساید کوئستایی رو داریم که برخلاف چیزی که توی مارکتینگ به نظر میومد، خیلی بالغانه و خوب نوشته شدن. شخصیت‌های بازی واقعا دوست داشتنی و اکثرا انسانی هستن. چیزی که اکثر بازیا و حتی خیلی از فیلما و سریالا توش لنگ میزنن. پرزنتیشن بازی هم واقعا نمونه‌اش توی هیچ RPGای وجود نداره و همه اینا اونقدر جذابن واسه این که تا آخر بازی بری و قطعا حالا حالاها توی ذهن آدم میمونن. ذوق و شوقی که واسه ساخت بازی خرج شده رو واقعا میتونی حس کنی (البته اگر کرانچ کلشو از دماغ سازنده‌های بدبخت در نیاورده باشه).

اما از یه طرف دیگه، بازی اوووونقدر از نظر ساختاری مشکل داره که آدم باورش نمیشه. از جمله سیستم لوت، اسکیل تری، و بالانس ماقبل نابود بازی در اکونومی و این المانای RPG که کاملا جدی، بدترین پیاده‌سازی‌هایی هستن که طی ده سال اخیر توی یه بازی نقش‌آفرینی یا اکشن RPG دیدم. الان حوصله ندارم چراشو بنویسم چون یه طومار میشه واسه خودش. تازه اینا جدا از باگا هستن و باید بگم که حداقل توی تجربه خودم، سایبرپانک از مجموع بازیای بتسدا، یوبیسافت، ابسیدین، کارای قبلی CDPR و الی آخر واسم باگی‌تر بوده. بدون اغراق ده دقیقه نمیتونستم بازی کنم بدون این که یه باگ ببینم. و بازم بدون اغراق، از اولین لحظه بازی تا آخرینش شاهد باگ بودم (رابط کاربری بازی توی ساخت کارکتر قاطی کرده بود و هی به آپشن اول برمیگشت، توی آخرین صحنه بازی هم تکسچرهای زمین لود نشده بودن :)))

خلاصه که متاسفانه بازی حتی چند ماه هم نه، بلکه راحت حداقل یه سال کامل دیگه کار لازم داشته. که خب واقعا حیفه، چون سایبرپانک یه تجربه ویژه‌ست که حتی با وجود هزاران مشکلش میتونه برای آدم لذت بخش و خاص باشه. ولی بازم نمیتونم افسوس نخورم که بازی چقدر میتونست بهتر از اینا باشه.

و البته یه سوال بزرگ هم با توجه به پایان بازی پیش میاد که توی اسپویلر میذارم:
سازنده‌ها با داستانی که برای بازی نوشتن دست و بال خودشون رو کاملا برای ساخت DLC بستن. با این اوضاع بازی که فکر نکنم حالا حالاها چیزی ازشون بشنویم، ولی واقعا دوست دارم بدونم چجوری میخوان داستان‌های بیشتری توی بازی قرار بدن بدون این که با داستان اصلی که مرگ تدریجی وی باشه تناقض داشته باشه، یا این که نصف اندینگای بازی رو non-canon کنن.
 

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
888
دوستان مگه میانگین امتیازات این بازی کمتر از نود شده ؟ تا جایی که من دیدم امتیازات این بازی یه چیزی در حد همون ویتچر ۳ هست
188382
188385

فکر کنم باید یه مقدار رو ریاضیت کار کنی
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
فکر کنم باید یه مقدار رو ریاضیت کار کنی

شما هم فکر کنم بهتره یک مقدار روی طرز صحبت کردنتون کار کنید.

این دوستمون هم احتمالا متای اولیه کار توی ذهنشون بود.
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
دوستان مگه میانگین امتیازات این بازی کمتر از نود شده ؟ تا جایی که من دیدم امتیازات این بازی یه چیزی در حد همون ویتچر ۳ هست
پس چرا یه عده یه جوری حرف میزنن که انگار این بازی دشمن خونیشونه ؟?
مشکلات فنی هم بعد از یه مدت همشون حل میشه
به شخصه دشمن خونی بازی نیستم، اتفاقا ویچر ۳ هم Game of all timeمه؛ مثل جمع زیادی از طرفدارها هم انتظار چیزی مثل Ready Player One و شروع دوران نوین گیمینگ و پیدایش آیین Cyberpunk نداشتم اما تو این ۹ ساعتی که بازی رو تجربه کردم (و بخاطر باگ‌ها بوسیدم و گذاشتمش کنار تا یک سال - یک سال و نیم دیگه) این حتی «پیشرفت» هم نبود.

یعنی من نمیتونم به این بازی نگاه کنم و بگم که این «هشت» سال صرف فلان چیز شده و از این لحاظ صنعت بازی‌سازی رو جلو برده. ویچر ۳ هم انقلابی نبود ولی اینقدر ساختار تر و تمیز و منسجمی داره که یک جور شد پکیج قالب برای ژانر، تاثیرش رو هم روی سری AC و حتی گوست آو سوشیما میشه دید.

ولی سایبرپانک؟ nah

درسته که کالبد شکافی یک کل منسجم و مقایسه هر بخش با بهترینِ اون ژانر درست نیست ولی این چیزی بود که سازنده قولش رو داد چندین سال و بعلاوه، این بخش‌ها حتی کنار هم درست کار نمی‌کنن. مخفی‌کاری حس وصله ناجور میده، سیستم melee انگار آخرای طراحی کلی گیم‌پلی اضافه شده، شوتینگ و درایوینگ فقط serviceableان، چیز جدیدی نیست و… میمونه پلات/روایت و بولدترین افتخار Cyberpunk که طراحی Night Cityئه. داستان رو نمی‌تونم نظر درست بدم چون تموم نکردم بازی رو. نایت‌سیتی واقعا شاید بهترین شهر مجازی‌ای باشه که تابحال طراحی شده و اتمسفر، معماری، عمودی و لایه‌لایه و بافت دار بودنش واقعا خاصه… تا موقعی که باگ‌ها و AI داغون بازی لذت گشتن داخلش رو از بین می‌بره.

یجا یه کامنت بامزه‌ای دیدم
Deus Ex ran so Cyberpunk could crawl

و واقعا همینه. تلخ‌ترین بخش ماجرا برای من (پیش‌بینیم) اینه که چقدر چقدر این بازی قراره زود و با خاطره بد به فراموشی سپرده بشه.
 

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
531
دوستانی که بازی را گرفتن،سیستم قطع عضو بالاخره داره ؟البته منظورم با سلاح گرم،الان من یک ساعتی رفتم جلو که نداشته،میخام ببینم اصلا داره؟باید قدرت سلاح برد بالا؟چیکار باید کرد؟
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,170
نام
∂αнмα
دوستانی که بازی را گرفتن،سیستم قطع عضو بالاخره داره ؟البته منظورم با سلاح گرم،الان من یک ساعتی رفتم جلو که نداشته،میخام ببینم اصلا داره؟باید قدرت سلاح برد بالا؟چیکار باید کرد؟
بله داره ، باید کاتانای لجندری پیدا کنید دشمنتون هم لولش زیاد بالا نباشه اون وقت تک تک اعضا رو مثل پنیر قطع میکنه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر