Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
مشخص بود واقعا این کنسول های قدیمی و کند کشش این بازی ندارن یه نظرم زمانی هم که بازی اومد اشتباهه کسی اینا رو کنسول های پایه X1 یا ps4 بره این بازی در اصل برای نسل بعدی خوبه یا pc البته به نظر وضعیت تو کنسول های pro و one x بهتر باشه ولی بعیده تجربه خوبی بشه رو این کنسول های قدیمی
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
مشخص بود واقعا این کنسول های قدیمی و کند کشش این بازی ندارن یه نظرم زمانی هم که بازی اومد اشتباهه کسی اینا رو کنسول های پایه X1 یا ps4 بره این بازی در اصل برای نسل بعدی خوبه یا pc البته به نظر وضعیت تو کنسول های pro و one x بهتر باشه ولی بعیده تجربه خوبی بشه رو این کنسول های قدیمی
اینکه میگید کنسولها دیگه کشش ندارن اینا همش بهانه اس..اتفاقا اگه تاخیر زدن که واسه کنسولها بهتر بهینه کنن پس دمشون گرم
اخرای نسل قبل یادته وقتی GTA V اومد کسی باورشم نمیشد این بازی مال اون نسله..
همین نسل هم بازیهای خفنی مثل مرگ قرمز و طلوع ۲ رو داریم که واقعا عالی دارن رو همین کنسولها اجرا میشن..
از نظر گرافیکی نمیتونید انتظار تفاوت گرافیکی خیلی زیادی بین این نسل و نسل بعدی داشته باشید
مقدار زیادی از قدرت کنسولهای نسل بعد سر 4k نیتیو بودن و احیانا ۶۰ فریم از دست میره.
پ.ن: در مورد اسم بازیا شوخی کردم lol
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
اینکه میگید کنسولها دیگه کشش ندارن اینا همش بهانه اس..اتفاقا اگه تاخیر زدن که واسه کنسولها بهتر بهینه کنن پس دمشون گرم
اخرای نسل قبل یادته وقتی GTA V اومد کسی باورشم نمیشد این بازی مال اون نسله..
همین نسل هم بازیهای خفنی مثل مرگ قرمز و طلوع ۲ رو داریم که واقعا عالی دارن رو همین کنسولها اجرا میشن..
از نظر گرافیکی نمیتونید انتظار تفاوت گرافیکی خیلی زیادی بین این نسل و نسل بعدی داشته باشید
مقدار زیادی از قدرت کنسولهای نسل بعد سر 4k نیتیو بودن و احیانا ۶۰ فریم از دست میره.
پ.ن: در مورد اسم بازیا شوخی کردم lol
نه همین ردد دد 2 هم از سر و تهش زدن با ایتپوت لک عجیب و کنترل زمخت واقعا ردد دد 2 باید رو کنسول نسل بعد بازی کرد لذت برد
 

ALI_FURY

کاربر سایت
May 23, 2018
376
اینکه میگید کنسولها دیگه کشش ندارن اینا همش بهانه اس..اتفاقا اگه تاخیر زدن که واسه کنسولها بهتر بهینه کنن پس دمشون گرم
اخرای نسل قبل یادته وقتی GTA V اومد کسی باورشم نمیشد این بازی مال اون نسله..
همین نسل هم بازیهای خفنی مثل مرگ قرمز و طلوع ۲ رو داریم که واقعا عالی دارن رو همین کنسولها اجرا میشن..
از نظر گرافیکی نمیتونید انتظار تفاوت گرافیکی خیلی زیادی بین این نسل و نسل بعدی داشته باشید
مقدار زیادی از قدرت کنسولهای نسل بعد سر 4k نیتیو بودن و احیانا ۶۰ فریم از دست میره.
پ.ن: در مورد اسم بازیا شوخی کردم lol
کجا رد دد عالی اجرا میشه؟ :|
بیشتر قسمت های بازی مخصوصا توی شهر saint denis بازی عملا ۲۰ فریم هم نمیده(رزولیشن 900p هم بماند)همون اوایل هم یادمه یه اپدیت دادن که گرافیک بازی رو داون‌گرید کرد اما متاسفانه مشکلش حل نشد!
اگه نسل بعد بتونه این بازی رو 4K و 60 فریم و با RT اجرا کنه تفاوت گرافیکی خیلی زیادی به وجود میاد!
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
کجا رد دد عالی اجرا میشه؟ :|
بیشتر قسمت های بازی مخصوصا توی شهر saint denis بازی عملا ۲۰ فریم هم نمیده(رزولیشن 900p هم بماند)همون اوایل هم یادمه یه اپدیت دادن که گرافیک بازی رو داون‌گرید کرد اما متاسفانه مشکلش حل نشد!
اگه نسل بعد بتونه این بازی رو 4K و 60 فریم و با RT اجرا کنه تفاوت گرافیکی خیلی زیادی به وجود میاد!
صدرصد رو نسل بعدی با همین کیفیت اجرا میشه احتمالا کنترل بازی هم شرایطش بهتر میشه
 
  • Like
Reactions: ALI_FURY

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
بیشترین مشکل من با ویچر 3، کل مکانیک های RPG اش بود که جدا هیچ حس پیشرفت و استراتژی چیدن و... نداشت(به استثناء سیستم معجون ها که جدا کافی نبودند)
و خب تو نظرسنجی نیست این گزینه...به جهنم :D
ولی جدا عجیبه بیشتر زدن کامبت...
ملت چه سریع فراموش کردن کامبت بازی های Action RPG قبل ویچر 3 چه فجایعی بوده :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
بیشترین مشکل من با ویچر 3، کل مکانیک های RPG اش بود که جدا هیچ حس پیشرفت و استراتژی چیدن و... نداشت(به استثناء سیستم معجون ها که جدا کافی نبودند)
و خب تو نظرسنجی نیست این گزینه...به جهنم :D
ولی جدا عجیبه بیشتر زدن کامبت...
ملت چه سریع فراموش کردن کامبت بازی های Action RPG قبل ویچر 3 چه فجایعی بوده :D
یـ طرف قضیه بیشتر به خاطر اکشن بودن بازی بود یـ طرف دیگش هم این بود که آدم رو مجبور نمیکرد استراتژی X رو اعمال کنی یعنی نه که اون استراتژی چیدن وجود نداشت وجود داشت ولی بازی به هیچ وجه مجبورت نمیکرد واسه همین میتونستی صرفا یـ بیلد شمشیر درست کنی بدون اینکه حتی یـ بار هم موقع کامبت بری داخل منو ها و از روغن و پوشن استفاده کنی کارت رو پیش ببری بر عکسش هم میتونستی خودت تنوع به خرج بدی و هر بار استایلت رو عوص کنی در کل ببشتر دیزاین چویس بود اگه بازی مجبورت میکرد برا هر تایپ دشمن یـ پوشن و روغن استفاده کنی گیم پلی و المان های RPG بازی به شدت اون وقت به چشم میومدن ! الانم سر Cp2077 اگه نمایش های رو مبنا قرار بدیم تا حدودی این مورد رو بطرف کردن از هزار یک گجت گرفته تا راه های مختلف و مخفی کاری همه و همه رو این مورد تاکید دارن البته که بازم لول دیزاینر بازی گفته ما پلیر ها رو به خاطر تصمیمی که میگیرن و بیلدی که میسازن تنبیه نمیکنیم یعنی بازم تا حدودی به خود پلیر بستگی داره تا المان های مختلف RPG رو استفاده کنه و همچنان مجبورت نمیکنن ولی تنوعشون به شدت بالا رفته که این خیلی خوبه
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
یـ طرف قضیه بیشتر به خاطر اکشن بودن بازی بود یـ طرف دیگش هم این بود که آدم رو مجبور نمیکرد استراتژی X رو اعمال کنی یعنی نه که اون استراتژی چیدن وجود نداشت وجود داشت ولی بازی به هیچ وجه مجبورت نمیکرد واسه همین میتونستی صرفا یـ بیلد شمشیر درست کنی بدون اینکه حتی یـ بار هم موقع کامبت بری داخل منو ها و از روغن و پوشن استفاده کنی کارت رو پیش ببری بر عکسش هم میتونستی خودت تنوع به خرج بدی و هر بار استایلت رو عوص کنی در کل ببشتر دیزاین چویس بود اگه بازی مجبورت میکرد برا هر تایپ دشمن یـ پوشن و روغن استفاده کنی گیم پلی و المان های RPG بازی به شدت اون وقت به چشم میومدن ! الانم سر Cp2077 اگه نمایش های رو مبنا قرار بدیم تا حدودی این مورد رو بطرف کردن از هزار یک گجت گرفته تا راه های مختلف و مخفی کاری همه و همه رو این مورد تاکید دارن البته که بازم لول دیزاینر بازی گفته ما پلیر ها رو به خاطر تصمیمی که میگیرن و بیلدی که میسازن تنبیه نمیکنیم یعنی بازم تا حدودی به خود پلیر بستگی داره تا المان های مختلف RPG رو استفاده کنه و همچنان مجبورت نمیکنن ولی تنوعشون به شدت بالا رفته که این خیلی خوبه

یکی از مشکلات سیستم RPG ویچر 3 نوع بیلد ها بود (که نمیشه گفت نوع "ها" عملا یه نوع بیلد داشتی که هی تو اون بیلد خودتو ارتقا میدادی)
که تقریبا حرفتو قبول می کنم، هر چند بحث این نیست که مدام بیلد عوض کنی وسط بازی، بحث سر اینه که یه جوری بازی رو بچینی که با بیلد های مختلف بتونی نتیجه رو بگیری در صورت داشتن مهارت اش... طبیعتا باید هر بیلد ضعف و قوت های خودشو داشته باشه و حالت سنگ کاغذ قیچی گونه بازی های RPG رو حفظ کنه.
اساس این سیستم برای اینه که آزادی عمل به بازیکن های مختلف بده برای سبک های بازی کردن خودشون. ویچر 3 خیلی ظالمانه دست آدم رو از این لحاظ می بست
دارک سولز، اسکایریم و حتی زلدا: برث این کار رو قشنگ انجام میدن... شاید یکی بگه که دوست داره با رفلکس خفن اش دشمنا رو تو دارک سولز تیکه پاره کنه، ولی من همیشه از AI بازی سوء استفاده می کردم و با کراس بو دخل نصف شون رو میاوردم تا بتونم بقیه رو تک به تک با یه بیلد Dex بزنم... یا حملات هوایی-تیرکمونی تو زلدا سبک مورد علاقه من واسه یورش بردن به کمپ بوکوبلین ها بود همیشه
ویچر 3 همیشه یه مدله نوع برخوردت با دشمنا... و این یه حس GOW گونه (جدیده رو میگم) میده تا یه بازی RPG و این واقعا رو مخم بود

یه مشکل دیگه هم که با سیستم RPG بازی داشتم سیستم لول بندی داینامیک دشمنای بازی بودند
خیلی مسخره است که دشمن های Overleveled تو بازی همیشه فراوون اند، اما به محض این که لول شون رد میشه، سیستم لول بندی داینامیک بازی تصمیم می گیره که "نه! وقتی گرالت داشت با جاینت های دردسرساز Skellige دست و پنجه نرم می کرد و تجربه کسب می کرد، این ور هم Ghoul های لجن پوش دور کلبه Crone ها هم حسابی از آزار و اذیت روستایی ها همون قدر تجربه کسب کردند و با گرالت هم لول اند :|"
بعد من جدا تا آخرین لحظه بازی از این Ghoul های لعنتی فراری بودم... exp زدن شون هم به لعنت خدا نمی ارزید! (exp زدن تقریبا هیچ هیولایی به لعنت خدا نمی ارزید تو ویچر 3، مزخرف ترین روش برای گرایند کردن بود)
من جدا با سیستم لول بندی ثابت کارهایی مثل Xenoblade 2 خیلی راحت تر کنار میام... البته یه سری Design Choice های خفن داره اون بازی که مثلا منطقه اول بازی، عملا همه لول و جور هیولا از اول تا آخر بازی داره که مدام واسه گرایند برت گردونه سمتش و البته حساست کنه اوایل بازی به این که کجا داری میری و خب خیلی مشخصه که کجا واسه گرایند تو کدوم مقطع بهتره و...
اسکایریم هم به نظرم از نظر لول بندی دینامیک دشمن ها خیلی دقیق تر عمل می کرد و همه دشمن ها یه حداکثر لول دینامیکی داشتن و بعدش دیگه بالاتر نمی رفتن باهات و سوسک میشدن که تعادل اون ها رو با دشمن های قوی تر حفظ می کرد

در نهایت الان که فکر می کنم، نبودش تو نظرسنجی یه جورایی منطقیه
چون با نمایش هایی که بازی تا الان داشته جدا به نظر نمیاد این مشکلات تو CP2077 باشه
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
بیشترین مشکل من با ویچر 3، کل مکانیک های RPG اش بود که جدا هیچ حس پیشرفت و استراتژی چیدن و... نداشت(به استثناء سیستم معجون ها که جدا کافی نبودند)
و خب تو نظرسنجی نیست این گزینه...به جهنم :D
ولی جدا عجیبه بیشتر زدن کامبت...
ملت چه سریع فراموش کردن کامبت بازی های Action RPG قبل ویچر 3 چه فجایعی بوده :D
فجایع ؟
127848
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خبر اومده Qloc هم داره روی بازی کار میکنه:D بهترین تیم از نظر فنی همینا هستن. چند سال پیش کارشون رو با پورت های PC بازی های کپکام و نامکو شروع کردن و کم کم نسخه های کنسولی رو هم کار کردن. کارشون عالیه:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر