Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
Syd_Mead_LF.JPG


از اونجایی که جایی بهتر از اینجا واسه مطرح کردنش نیست Syd Mead طراح و ایده پرداز ژانر Cyberpunk فیلم Blade Runner و چند عنوان علمی تخیلی مهم دیگه مثل Tron و Alien امروز در سن 86 سالگی فوت کردن قطعا میشه خالق تصویر سازی سبک علمی تخیلی و Cyberpunk که امروزه شاهد هستیم بوده R.I.P

View attachment 126130View attachment 126131View attachment 126132View attachment 126133View attachment 126134View attachment 126138View attachment 126139
خدا بیامرزتش
ولی مگه بلید رانر بر اساس رمان فیلیپ کی دیک ساخته نشده؟
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
خدا بیامرزتش
ولی مگه بلید رانر بر اساس رمان فیلیپ کی دیک ساخته نشده؟
ایشون کانسپت ارتیست اون فیلم بوده یعنی یک جورایی آینده سایبر پانکیی که الان ما شاهد هستیم رو ایشون به تصویر کشیده نمونه کارهاش رو هم گذاشتم خلاصه تاثیر زیادی رو این سبک و خلق دنیای Retro Future داشته ....
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
ژانر سایبرپانکی کلا طرفدارای متعصبی داره. من خودم یه همچین حالتی دارم.
یه سری از طرفدار ها نگرانی زیادی داشتن که بازی به ریشه های سایبرپانکی وفادر نباشه و صرفا یه gta تو دنیای اینده بخواد پیاده سازی کنه.
اخیرا pc gamer یا مقاله خوب در باره وفاداری بازی به ریشه های سایبرپانک رفته.
تو بخش نتیجه گیریش گفته حالا هر تعریفی که از ژانر سایبرپانک دارید،به نظر میرسه بازی به اون استاندارد ها وفادار بوده. میگه ریزمشخصات cool این ژانر بیشتر از نمونه های قبلی تو این بازی دیده میشن. حالا از تم تاریک و کرومی گرفته تا پیشرفت های تکنولوژیک مربوط به ژانر و مسایل دیگه.
گفته سی دی پراجکت درکش از ویژگی های ستینگ مورد نطرش عمیقه و میدونی چطور رفرنس های مناسب ژانر رو تو اثرش قرار بده.
درنهایت گفته بازی احتمالا فهم عمومی از فضای سایبرپانکی رو بازنویسی میکنه(دقت کنید بازنویسی با تغییر دادن و وفادار نبودن خیلی فرق داره ها).
اخر سر هم از نطر خودش "سایبرپانک"بودن بازی از حیث وفاداری به ریشه های ژانر رو قطعی دونسته ولی خب مثل هر اثر ارزشمند دیگه ای تو هر مدیومی، به هرحال این بازی هم مولف داره و چگونگی ورود بازی و زاویه دیدگاهشون به "ژانر" چیزیه که باید وایسیم ببینیم.

در نهایت شاید فقط کسی که انتظار بنچ مارک گرافیکی داره بخوره تو ذوقش.(نه که ضعیف باشه ولی خب قرار نیست یه چیزی در حد rdr2 ببینیم) .
در سایر موارد جدا از وفاداری بازی به محیط سایبرپانک، فک نکنم تو گیم پلی و لول دیزاین و خصوصا روایت، شکی وجود داشته باشه به CDPR .
حداقل برای من وجود نداره! :D:D:D

اینم لینک مقاله:
Does Cyberpunk 2077 hold true to the cyberpunk genre?

چیزایی که نوشتم برا بخش نتیجه گیری مقاله بود و ترجمه دقیق هم نبود البته.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
ژانر سایبرپانکی کلا طرفدارای متعصبی داره. من خودم یه همچین حالتی دارم.
یه سری از طرفدار ها نگرانی زیادی داشتن که بازی به ریشه های سایبرپانکی وفادر نباشه و صرفا یه gta تو دنیای اینده بخواد پیاده سازی کنه.
اخیرا pc gamer یا مقاله خوب در باره وفاداری بازی به ریشه های سایبرپانک رفته.
تو بخش نتیجه گیریش گفته حالا هر تعریفی که از ژانر سایبرپانک دارید،به نظر میرسه بازی به اون استاندارد ها وفادار بوده. میگه ریزمشخصات cool این ژانر بیشتر از نمونه های قبلی تو این بازی دیده میشن. حالا از تم تاریک و کرومی گرفته تا پیشرفت های تکنولوژیک مربوط به ژانر و مسایل دیگه.
گفته سی دی پراجکت درکش از ویژگی های ستینگ مورد نطرش عمیقه و میدونی چطور رفرنس های مناسب ژانر رو تو اثرش قرار بده.
درنهایت گفته بازی احتمالا فهم عمومی از فضای سایبرپانکی رو بازنویسی میکنه(دقت کنید بازنویسی با تغییر دادن و وفادار نبودن خیلی فرق داره ها).
اخر سر هم از نطر خودش "سایبرپانک"بودن بازی از حیث وفاداری به ریشه های ژانر رو قطعی دونسته ولی خب مثل هر اثر ارزشمند دیگه ای تو هر مدیومی، به هرحال این بازی هم مولف داره و چگونگی ورود بازی و زاویه دیدگاهشون به "ژانر" چیزیه که باید وایسیم ببینیم.

در نهایت شاید فقط کسی که انتظار بنچ مارک گرافیکی داره بخوره تو ذوقش.(نه که ضعیف باشه ولی خب قرار نیست یه چیزی در حد rdr2 ببینیم) .
در سایر موارد جدا از وفاداری بازی به محیط سایبرپانک، فک نکنم تو گیم پلی و لول دیزاین و خصوصا روایت، شکی وجود داشته باشه به CDPR .
حداقل برای من وجود نداره! :D:D:D

اینم لینک مقاله:
Does Cyberpunk 2077 hold true to the cyberpunk genre?

چیزایی که نوشتم برا بخش نتیجه گیری مقاله بود و ترجمه دقیق هم نبود البته.
این قسمت مقاله :
There are no mechanical implications to cyberpsychosis—this can’t happen to the player, Tost says, because it’d be an instant game over—but it’s still integral to the game’s fiction, and the presence of a ‘mental illness’ that’s self-inflicted by too much technology sets alarm bells ringing. It’s like CD Projekt talking about the idea of the natural body being ‘sacred’, and augmentations ‘profane’. This stuff might sound OK, until you apply its logic back to the real-life present and realise the things it says about, for example, disabled and trans people are potentially offensive.

:)):))

دارم میبینم روزی رو که دارن سر نقدای بازی رو مخ ملت رژه میرن ! PC Gamer - Kutako - Rock Paper Shotgun -Eurogamer -VG247 - Polygon ....
 
  • Smile
Reactions: mobin.hb96

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
R. Talsorian Games سازنده Cyberpunk 2020 از روز اول سال 2019 شروع کرد یک سری نکته در مورد Lore و دنیای بازی رو به صورت روزانه به مدت یک سال منتشر کنه اخرین قسمت از Countdown to the Dark Future یک پیام از سمت Mike Pondsmith در مورد دنیای بازی هستش :

y647ifdk2z741.jpg

پیام کامل مایک در مورد اینده سری و انتشار Cyberpunk 2077 در سال جاری Countdown to the Dark Future: Mike Pondsmith

واسه دوستانی که مایلند کل آرشیو 365 روز مطالعه کنند میتونن از لینک های زیر به فایل PDFـش دسترسی داشته باشن :

DropBox: CountdowntotheDarkFuture.pdf
Outlook OneDrive: CountdowntotheDarkFuture.pdf
Gmail Drive: CountdowntotheDarkFuture.pdf
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
میخوام یـ نظر سنجی در مورد ضعف های CDPR توی ویچر 3 و اینکه اتنظارتون چیه که توی CP2077 برطرفشون کنه +ضعف خود بازی توی نمایش ها بازی بزارم دوستان از هیچ موردی دریغ نکیند میخوام ببینم چند تا گزینه میشه دروارد ازش
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
میخوام یـ نظر سنجی در مورد ضعف های CDPR توی ویچر 3 و اینکه اتنظارتون چیه که توی CP2077 برطرفشون کنه +ضعف خود بازی توی نمایش ها بازی بزارم دوستان از هیچ موردی دریغ نکیند میخوام ببینم چند تا گزینه میشه دروارد ازش
واقعیت اینه ویچر۳ به نظر من فقط یک ضعف بزرگ داشت و اونم این بود که تو نیمه دوم بازی بالانس به هم میخورد.
منطقا وقتی رو هر لول سختی میریم، باید تا اخر همون لول حفظ بشه ولی ویچر اینجوری نبود و تو نیمه دوم واقعا لولمون خیلی برای دشمن ها میرفت بالا.
حیف بود.
چون مثلا طراحی باس فایت نهایی واقعا عالی بود اما چالشی ایجاد نمیشد.
البته برا ۲ لول سختی اول این مشکل بود و چاره ای هم این بود که بعد از نصف بازی، لول سختی رو ببری بالا یدونه ولی خب مشکل سر جاشه به هرحال.
حتی مبارزات هم خیلی خوب بود. تنها ایراد همین بود فقط.


یه کم تو این اوضاع مملکت شاید دلخوشی هامون کمتر و کمتر شده باشن. بازی هم یکی از همین موارده.
ولی به هرحال همین چیزای کوچیک شاید بتونن کمک کنن این دوران سخت رو از نظر روحی رد کنیم:
۹۸روز تا عرضه بازی مونده
126674
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
فردا سالگرد به کار افتادن اکانت بازی بعد از سال ها و شروع کمپین تبلیغاتی بازی هستش امیدوارم یـ خبری تریلری چیزی بشه ناسلامتی بازی قرار ـه کمتر از 4 ماه دیگه منتشر بشه !!!

screenshot-twitter.com-2020.01.09-21_25_45.png

=========================

یـ نظر سنجی 3 انتخابی به پست اول اضافه شد یک سری گزینه که فک میکردم ویچر 3 توشون جای پیشرفت داسته رو گذاشتم اگه کسی مورد دیگه سراغ داره بگه تا بزارم توی نظرسنجی .....
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
نمیخوام کتک کاری راه بندازم loll ولی جدیدا بار معنایی نظر سنجی های اینجا خیلی رفته بالا واقعا! بهترین بازی نسل رو بکشونی وسط اونم ۱۰ تا گزینه در مورد انواع اقسام ضعف هاش که نداشت!!! ناراحت نشیا به دلم نگیر کلا اصلا فکرش نکن. فقط یه چیزی همیچین نظر سنجی ای بزاری تو تاپیک انحصاری های سونی مثلا ضعف های بازی × ببین چی کارت میکنن!
دیگه فک کنم همه قبول داشته باشیم ویچر 3 تو یک سری قسمت ها ضعف داشت من خودم ویچر بهترین بازی چند سال ـه اخیرم ـه ولی دلیل نمیشه نخوام ایراد هاش رو بیان نکنم CDPR نشون داده که دائم سعی داره ضعف های گذشتش رو بر طرف کنه مثل یکی مثل بتزدا نیست که تو بعد فنی تو نسل قبل گیر کرده بود و پیشرفتشم لاک پشتی بود امثال CDPR در به در دنبال فید بک گرفتن و برطرف کردن مشکلاتشون بودن و هستن و این یـ چیز کاملا مثبته و ما همه امیدواریم که خوب از گذشتشون درس بگیرن ....

======================================

خوب امروزم خبری نشد دیگه میره برا PAX باید دید اونجا چیکار میکنن ....

===============================

screenshot-twitter.com-2020.01.10-21_29_42.png

یادش بخیر من صبحش میخواستم برم پادگان با خودم خدا خدا میکردم که تا قبل پادگان رفتن یـ خبری از بازی بشه خبری نشد رفتم پادگان اومدم دیدم هیچ خبری نیست :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
Cyberpunk 1997 - PlayStation 1 Demake :p


====================================
هفت سال پیش دقیقا همین روز اولین تیزر بازی منتشر شد :

q714774_maxresdefault.jpg


هفت سال پیش CDPR یک استدیو کمتشر شناخته شده و کوچیک بود با ایده های به شدت بزرگ حالا بعد هفت سال بعد تجربه شیرین ویچر 3 کمتر 95 روز دیگه امیدوارم جوری کام همه رو سر CP2077 شیرین کنن که یادمون نره به امید این اتفاق ....
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر