Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
یـ امارم از دانلود دمو توی بازی سنتر خودمون بدم :
284 باز توی اکانت خودم کیفیت های مختلفش + 65 بار توی اکانت @armin_shadow (پستش توی تاپیک PC) دانلود شده که میشه سر جمع 349 بار
پ.ن : بنده به هیج وجه فکرش رو نمیکردم این همه توی این وضعیت کم شدن کاربرا بازی سنتر دانلود بشه این دمو !
اینم در نظر بگیر عده ای هم مثل من که بازی سنتری هستن از یوتوب نگاه کردن و فک نکنم بازی سنتر های اصیل خیلی کم شده باشیم☺

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα

ویدئو بحث گفت و گو DF درباره دمو رو ببینید میگه که واقعا عجیبه که از محیط های بسته با اون همه ابجکت و وسیله داخلشون که به ادم حس یـ بازی خطی رو میده چجوری میریم داخل یـ محیط به اون عظمت با اون همه NPC و جابه جا شدن بین این دو واقعا کار بزرگی بوده که CDP انجام داده و میگه که انتظار نداشته باشید که رو کنسولا پایه چنین حجم از از جزئیات رو شاهد باشیم ! خیلی از جزئیات غیر ضروری و NPC ها رو احتملا حذف میکنن از نور پردازی بازی و اینکه چجوری تمام منبع نوری ها اونم توی روز هر کدوم افکت خودشون رو دارن و به صورت مستقل روی محیط اثر میزارن که خوب کاملا هم قابل تشخیص این مورد تعریف میکنن و میگن که توی زمینه نور پردازی نسبت به ویچر 3 پیشرفت خیلی بزرگی کردن همینجور انعکاس محیطی نور و تصاویر روی اشیاء مختلف رو خیلی باهاش حال میکنن خلاصه که به معنای واقعی بازی رو یـ RPG تماما نسل 8 و در سطح استاندارد های روز میدونن
پ.ن :
t6ng_tzh4sx130dj11.png


:D
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
پ.ن : قشنگ اینقدر از شخصیت و کاستوممون تو شبای نئونی نایت سیتی عکس بندازیم که دیگه سوم شخص از یادمون بره :-h
=============================
یـ پیکسل ارت زیبا :
ezgif-2-ed8a0d9da9.webp
احتمالا نسخه نسل فعلی با همین کیفیت اجرا بشه :p :D
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
هر کار میخوان بکنن npc هارو کم کنن که اصن مهم نیست فقط اکشن و انیمیشنای بازی همون چیزی باشه که نشون دادن یادمه ویچر کامبتش یه مقدار با تریلرا فرق داشت....گرافیک همچین شاخ نشون ندادن که الکی امیدوار بشیم:D
این شخصیتی که تو دمو ساخته بودن شبیه sombra تو overwatch نیست؟تو فروم های خارجی هم دربارش حرف زدن جالبه
من که همین شخصیت میسازم اسمشم میزارم sombra:D
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
این شخصیتی که تو دمو ساخته بودن شبیه sombra تو overwatch نیست؟تو فروم های خارجی هم دربارش حرف زدن جالبه
من که همین شخصیت میسازم اسمشم میزارم sombra:D
xl3h_s04ud6dhgdj11.jpg


:>

=================================

ieq9_dltv0jxxcaaxrpj.jpg

>:)
 

gamer1999

کاربر سایت
Aug 22, 2016
60
نمایش بازی خیلی خوب بود ولی چون انتظارها از این استودیو خیلی بالاست باید روی نکات بیشتری توجه کنه مثلا اگه لباس استین بلند تنت باشه چطوری میتونی از مانتیس بلید استفاده کنی یا صدرصد برای اون سلاح های هوشمند باید محدودیدت بزاره
 

JAVAD20

کاربر سایت
Dec 20, 2012
555
نام
Javad
یه نکته ای که کسی بهش اشاره نکرد، صدا گذاری شخصیت اصلی بود. اگه جای انتخاب جنسیت باشه من همیشه کاراکتر مرد انتخاب می کنم، ولی Cyberpunk فقط بانو V :D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
یه نکته ای که کسی بهش اشاره نکرد، صدا گذاری شخصیت اصلی بود. اگه جای انتخاب جنسیت باشه من همیشه کاراکتر مرد انتخاب می کنم، ولی Cyberpunk فقط بانو V :D
مثل اینکه صدای A2 توی Nier Automata هستن:D
 
  • Like
Reactions: JAVAD20 and Ludens

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,413
انیمیشن هایی که وجود داره بشدت عجیبه برای یه rpg ، مثل جایی که کله طرفو میکنه زیر آب و شلیک میکنه ، یا جایی که از پنجره به اون دشمن شلیک میکنه و وقتی ضعیف شد جکی میکوبتش به دیوار ، و خیلی موارد دیگه ...
یعنی بنظرتون تو بازی نهایی همینطور خواهد بود ؟؟
اگه باشه که واقعا بتزدا و بقیه کمپانی ها باید یه فکری بحال انیمیشن های بازیهاشون بکنن ، یه بازی مثل Fallout 76 که نزدیک 2019 میاد وضعیت انیمیشن هاش خنده داره ، قبلا این بهانه وجود داشت که rpg هستن و تمرکز رو آزادی عمل هست نه باورپذیری ظاهری ، اما سایبرپانک بهانه ای باقی نمیذاره ...
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
من فقط منتظرم توی استور ایکس باکس بیاد تا با کله برم دو سوته پری اوردرش کنم اونم نسخه دلاکسش!

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
انیمیشن هایی که وجود داره بشدت عجیبه برای یه rpg ، مثل جایی که کله طرفو میکنه زیر آب و شلیک میکنه ، یا جایی که از پنجره به اون دشمن شلیک میکنه و وقتی ضعیف شد جکی میکوبتش به دیوار ، و خیلی موارد دیگه ...
یعنی بنظرتون تو بازی نهایی همینطور خواهد بود ؟؟
اگه باشه که واقعا بتزدا و بقیه کمپانی ها باید یه فکری بحال انیمیشن های بازیهاشون بکنن ، یه بازی مثل Fallout 76 که نزدیک 2019 میاد وضعیت انیمیشن هاش خنده داره ، قبلا این بهانه وجود داشت که rpg هستن و تمرکز رو آزادی عمل هست نه باورپذیری ظاهری ، اما سایبرپانک بهانه ای باقی نمیذاره ...
به قول DF این مدل انمیشن ها به شدت گرون تموم میشه برا تیم سازنده بازی که خوب CDP اهل خرج کردن ـه و اینی که رسیدن به اینجا با خرج کردن توی مسیر درست بوده که داره ادامش میده
در مورد بتزدا هم اتفاقا عمو تاد تایید کرد که دارن روی سیستم جدید انیمیشنشون کار میکنن و احتملا سر Starfield ازش رونمایی کنن ولی اینکه انتظار داشته باشیم مثل CDP بیان سمت کات سین محور کردن بازیشون معلوم نیست اینکه چقدر بخوان به این نوع سیستم روایی بها بدن اصلا معلوم نیست سر Fallout 4 تازه اولین بار تو تاریخ استدیوشون از سیستم موشن کپچر (واسه سگ) استفاده کرده بودن ! در این حد ! به شخصه بعید میدونم بخوان روایتشون رو بیارن سمت کات سین های اسکریپت شده و اون چیزی که شما انتظار داری ولی امیدوارم کلیت انمیشن ها رو زیر رو کنن و تکون اساسی بدن و از نظر فنی خودشون رو برسونن به بقیه و مثل قضیه نینتندو نشه که همیشه سخت افزار هاش یـ لول پایین تر از رقباست و سعی میکنه رو بقیه جاها تمرکز کنه تا سخت افزار ! Fallout 76 قطعا فروش خفنی خواهد کرد و بتزدا باید هرجور شده واسه عنوان BGS اندازه یـ AAA عظیم و بزرگ پول خرج کنه! ایده Starfield به شدت بزرگ میرسه در اجرا هم باید بزرگ باشه و خلاصه سنگ تموم بزارن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر