Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
خوندم چند تا نکتش جالب بود :

تاثیر انتخابها : میگه همیشه راه حل و فصل اختلافات ، مبارزه و شلیک نیست ، شما به کمک برخی مردم نیاز دارید . هر تصمیمی که بگیرید اونها بخاطر خواهند داشت ، بر فرض شما به یک نفر شلیک کردید ، npc به شما میگه : من بهت کمک نمیکنم ، تو به یکی از دوستای من در هفته پیش شلیک کردی . اگر نتیجه انتخابها سرانجامش مبارزه نباشه ، شاید بهتون کمک کنن .

بافت دنیای بازی تغییر میکنه نه بخاطر پاسخ به اعمال کارهای شما ، بلکه با گذشت زمان .

میگه ما فقط الان قصدمون تحویل دادن یه بازی سینگله ، اما بعدش چه اتفاقی می افته برای بخشهای دیگه مثل آنلاین . خواهیم دید .

گفته ما آگاهیم که خیلی از مردم اول شخص رو دوس ندارن یا تعداد کمی به دلایل مختلف نمیتونن بازی کنن . انتقادات رو میشنویم ، سعی میکنیم گزینه هایی رو بزاریم ، دوس داریم همه بتونن بازی کنن و در مسیر توسعه بازی کارهایی رو انجام میدیم .

گیم پلی ای که نشون دادن مال اوایل بازی بوده ، توی بازی وجود داره نه دقیق مثل اون ولی بخشی از بازیه .

چرخه روزو شب داینامیک نیست فعلا ! و تغییرش بستگی به داستان داره . ولی میگه به طور ویژه داریم روش کار میکنیمو الان نمیتونه چیزی بگه


فاحشه ها وجود دارند و ارتباط از نوع نزدیک هم .. :D

نایت سیتی شهر بزرگیه

پرسیده آیا شما یک جدول زمانی واقعی از 2020 تا 2077 ایجاد کردید ؟ گفته بله ولی نمیتونم در موردش بگم چون داریم هنوز روش کار میکنیم . (این تایم لاینی که ازش صحبت میکنه یا باید محتوای جداگونه باشه یا داخل خود بازی بهش اشاره بشه ) که میگه هنوز مشخص نیست . ولی به فهمیدن داستان بازی خیلی کمک میکنه .
 
آخرین ویرایش:
خوندم چند تا نکتش جالب بود :

بافت دنیای بازی تغییر میکنه نه بخاطر پاسخ به اعمال کارهای شما ، بلکه با گذشت زمان .

چرخه روزو شب داینامیک نیست فعلا ! و تغییرش بستگی به داستان داره . ولی میگه به طور ویژه داریم روش کار میکنیمو الان نمیتونه چیزی بگه
دستت درد نکنه، فقط این دو مورد فکر کنم بد برداشت شده!

مورد اول تغییر توی محیط هم بر اساس کارهای شماست و هم گذشت زمان! البته گفته گذشت زمان منظورمون تغییر فصل و ... نیست که مثلا یهو برفی بشه همه جا! حالا دقیق چطور می خواد پیاده بشه رو نمی دونم، اما مثلا فرسوده شدن بافت های فلزی رو می شه در نظر گرفت!

در مورد چرخه شب و روز، کاملا داینامیک هست، اما گفته ماموریت هایی وجود دارن که باید توی زمان مناسبی انجام بشن، مثال هم زده که انتظار ندارین یه پارتی سر صبح برگزار بشه؟! توی ویچر 3 هم خیلی از ماموریت ها نیاز به زمان خاصی برای انجامشون داشتن، این مورد توی سایبرپانک هم دیده می شه!
 
دستت درد نکنه، فقط این دو مورد فکر کنم بد برداشت شده!

مورد اول تغییر توی محیط هم بر اساس کارهای شماست و هم گذشت زمان! البته گفته گذشت زمان منظورمون تغییر فصل و ... نیست که مثلا یهو برفی بشه همه جا! حالا دقیق چطور می خواد پیاده بشه رو نمی دونم، اما مثلا فرسوده شدن بافت های فلزی رو می شه در نظر گرفت!

در مورد چرخه شب و روز، کاملا داینامیک هست، اما گفته ماموریت هایی وجود دارن که باید توی زمان مناسبی انجام بشن، مثال هم زده که انتظار ندارین یه پارتی سر صبح برگزار بشه؟! توی ویچر 3 هم خیلی از ماموریت ها نیاز به زمان خاصی برای انجامشون داشتن، این مورد توی سایبرپانک هم دیده می شه!
آرمین اینجا قشنگ داره ازش میپرسه کامل داینامیکه ؟ میگه بستگی به داستان داره ، اون قسمت ویچر که توی زمانای خاص باید انجامشون بدی شاید منظورش دستی تغییر دادنش باشه مثل همون ویچر

G: Is the day and night cycle fully dynamic or there are parts of the story that determine the time of da

PM: There will be part of the story that will require it to be night or day. How we specifically handle that I wouldn’t be able to say at the moment.

در مورد تغییر شهر هم داره میگه تکسچرها . همون بافت شهریه

G: In many RPGs, especially with an open-world setup, everything feels like it’s frozen in time. No matter how urgent something is, you can still wander around for days and then get to that on your own good time. Is there any actual passage of time in Cyberpunk besides a visual day and night cycle?

PM: I hope that we’re able to convey that. That’s part of the immersion of the world. One of the things that it’s intriguing about Cyberpunk and this world that we’ve made is that it’s rippling with texture. What we can do — and hopefully we’re able to deliver — is a world where that texture changes over time, not just in response to your actions, but also in response to the passage of time.
 
آخرین ویرایش:
آرمین اینجا قشنگ داره ازش میپرسه کامل داینامیکه ؟ میگه بستگی به داستان داره ، اون قسمت ویچر که توی زمانای خاص باید انجامشون بدی شاید منظورش دستی تغییر دادنش باشه مثل همون ویچر

G: Is the day and night cycle fully dynamic or there are parts of the story that determine the time of da

PM: There will be part of the story that will require it to be night or day. How we specifically handle that I wouldn’t be able to say at the moment.

در مورد تغییر شهر هم داره میگه تکسچرها . همون بافت شهریه

G: In many RPGs, especially with an open-world setup, everything feels like it’s frozen in time. No matter how urgent something is, you can still wander around for days and then get to that on your own good time. Is there any actual passage of time in Cyberpunk besides a visual day and night cycle?

PM: I hope that we’re able to convey that. That’s part of the immersion of the world. One of the things that it’s intriguing about Cyberpunk and this world that we’ve made is that it’s rippling with texture. What we can do — and hopefully we’re able to deliver — is a world where that texture changes over time, not just in response to your actions, but also in response to the passage of time.
فکر کنم منظورش همون سیستم ویچر 3 باشه که یه سری کوئست ها رو می گفت بهت باید تا شب مثلا صبر کنی. چون:
G: So there will be quests that require for instance to wait for nighttime?

PM: Yeah. We did it in The Witcher 3, and we’re going to do it again here. In The Witcher 3 sometimes there are ghosts, and those show up at night, so you have to look at night. In this case, maybe there is a party that you have to go to, and parties aren’t going to be early in the morning. It’ll have to be in the evening.
و اینکه یه جا دیگه هم ازش پرسید که آیا غیر از چرخه شب و روز چیز دیگه ای هم پویا هست توی نایت سیتی که بعد اون حرف تکسچر رو زد. اگه چرخه وجود نداشت میومد می گفت که چرخه نیست اصلا تو بازی.

غیر از اون انجینشون این توانایی رو داره، استفاده می کنن ازش:D
 
آخرین ویرایش:
آرمین اینجا قشنگ داره ازش میپرسه کامل داینامیکه ؟ میگه بستگی به داستان داره ، اون قسمت ویچر که توی زمانای خاص باید انجامشون بدی شاید منظورش دستی تغییر دادنش باشه مثل همون ویچر

G: Is the day and night cycle fully dynamic or there are parts of the story that determine the time of da

PM: There will be part of the story that will require it to be night or day. How we specifically handle that I wouldn’t be able to say at the moment.

در مورد تغییر شهر هم داره میگه تکسچرها . همون بافت شهریه

G: In many RPGs, especially with an open-world setup, everything feels like it’s frozen in time. No matter how urgent something is, you can still wander around for days and then get to that on your own good time. Is there any actual passage of time in Cyberpunk besides a visual day and night cycle?

PM: I hope that we’re able to convey that. That’s part of the immersion of the world. One of the things that it’s intriguing about Cyberpunk and this world that we’ve made is that it’s rippling with texture. What we can do — and hopefully we’re able to deliver — is a world where that texture changes over time, not just in response to your actions, but also in response to the passage of time.
بیشتر داره به قسمت دوم سوال جواب می ده، داینامیک بودن زمان فکر کنم حتی قبلا هم تایید شده و بحثی توش نیست. اما ماموریت هایی و مواردی هست که نیازه توی زمان خاص انجام بشه.

در مورد تکسچرها هم درسته، اما فکر می کنم منظورش یکم فراتر از چیزهایی هست که تا به حال دیدیم. مثلا الان توی RDR2 گفتن اگر به تفنگ رسیدگی نکنین و ... باعث می شه به مرور بدنش زنگ بزنه و کاراییشو از دست بده و ...، فکر می کنم اینجا هم همچین چیزهایی رو قراره ببینیم.
 
بهترین نکته اش احتمال بودن حالت سوم شخص بود و بس:D عالی عالی \m/:D
PM: We are firm in that decision. However, we’re very aware that a lot of people don’t like first-person, and there is a small number of people who can’t play first-person for a variety of reasons.

What I’m hoping we’re able to do is to give difficulty options and maybe some sensibility options, and maybe this could be the first first-person game that some people will like, or that some people are able to play. We do hear that feedback and criticism. It is a decision we’re sticking with, but we want as many people as possible to play the game, so there may be things that we’re able to do in that way

من از حرفش اینو برداشت میکنم که میگه تمام تلاشمون رو میکنیم که ملت بتونن از اول شخص لذت ببرن اونایی هم که ممکنه نتونن اول شخص بازی کنن (دوست ندارن یا مشکلات سرگیجه و این صحبتا) با اپشنای مختلف براشون راهش رو هموار کنیم ! چه دلیل داشت بگه یـ سریا اصلا نمیتونن اول شخص بازی کنن ؟ بگه خوب نمیتونن اول شخص بازی کنن سوم شخص میزاریم براشون دیگه نیازی اون وقت به "قابلیت های اضافی"ـش نبود :p

پ.ن : به شخصه از خدام ـه ولی بعید میدونم یـ همچین چیزی رو عملی کنن وگرنه کیه که از آپشن اضافی بدش بیاد (اصلا تصویر سوم شخص اویزون شدن به دیوار با اون منتیس بلیدا هوش از سر ادم میپرونه) ؟! ولی خوب یـ چیزی هست اول شخص به سوم شخص کردن یـ بازی خیلی خیلی سخت تره تا سوم شخص به اول شخص کردنش ! فکرش رو بکن , گفتن که بازی از اول تا اخر بخش داستانیش رو تموم کردن ینی بیس بازی که شامل مکالمات باشه رو تکمیلش کردن میمونه پالیش این صحبتا حالا سیستم دیالوگ بازی رو در نظر داشته باش , اگه بخوان سوم شخص رو روش پیاده کنن باید دوباره هزار تا سناریو رو از نو باز بینی کنن و انمیشن های جدید واسه شخصیت V ایجاد کنن (جدای لب دهن و صورت) که به شدت دوباره کاری محسوب میشه مگر اینکه بخوان یـ چیز خشک خالی صرفا فقط واسه دلخوشی که بتونیم کاراکترمون رو ببینیم (مثل بازیا بتزدا) به ضرر بازی قطعا تموم میشه حالا میگیم اونم عملی کردن سیستم کامبت بازی رو میخوان چیکارش کنن ؟ خودت حسابش رو بکن اون سیستم کامبت به اون روونی رو دقیق چجوری میخوان پیاده کنن رو سوم شخص !؟ مثلا فکرش رو بکن یـ کاتانا بر میداری میخوای دشمنا رو جر بدی :D تو اول شخص یـ سری انیمیش خفن میبینی که داری همه رو قلع و قمع میکنی حالا تصورش رو بکن تو سوم شخص یکی رو داری میبین انگار داره بیل میزنه :D هی تند تند دستش رو بالا پایین میبره و میزنه تو سر دشمنا (مراجعه شود باز به بازیا بتزدا :D) اینجاست که باید گفت کلا باید یـ سری جاهای بازی رو خراب کنن و از نو بسازن که ممکنه حتی رو بخش لول دیزاین بازی هم اثر بزاره و بخوان اونم پایین و بالاش کنن ! اصلا ممکنه یک سری از مراحل بازی بر طبق اول شخص ساخته شده باشن از تجهیزاتمون بگیر اکثرا توی اول شخص کاربرد دارن (مثل اون چشمی گه قابلیت زوم رو میداد) تا مثلا نحوه تعویض اپگرید هامون که صرفا واسه اول شخص در نظرش گرفته بودن ! اون بحث هنریش هم که به قول خودشون فلسفه پشتش هست هم بماند !

در اخر من فک میکنم این قضیه دوست نداشتن اینا صرفا به خاطر نا اشنا بودن یـ سریا با این سبک ـه که فک میکنن باید حتما سوم شخص باشه تا کیفش رو ببرن که خوب حقم دارن اکثر بازیا RPG سوم شخص بودن و خوب عادت کردن ولی با این حال بعد اینکه بازی منتشر شد و دلیل و منظق سازندگان بازی رو خودشون با چشمای خودشون دیدن و کیفیت کار رو درکش کردن مطمعنم اول شخص رو میبوسن میزارن رو جفت تخم چشاشون تو بازی :D

پ.ن 2: البته یـ احتمالم هست :D یـ چیز خشک خالی واسه اینکه به کیفیت بازی روز عرضه ضربه نزنه واسه بعد لانچ بازی معرفی کنن :D نه سیخ بسوزه نه کباب :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or