Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
هر چند من هنوز سر حرفم هستم که بازی منهای ایرادایه بالا که خلاصه اش می شه اپن ورد بودن تو گیم پلی مخفی کاری ضعف داره یعنی اونجا هست ولی مکانیزمشو نداره
من بیلد نت رانر بستم تا جایی که میشد بازی رو مخفی کاری رفتم
تا جایی که یادم میاد اکثر questها یه راه مخفی ای دارن مثل در پشتی، پشت بامی ، دیوار شکسته ای
بسته بهquickhack که دارید، دوربینها رو میشه هک کرد که شما رو نگیرن ، با هک کردن وسایل میشه حواس دشمنها رو پرت کرد یا حتی حافظشون رو پاک کرد
دشمنها رو هم میتونید از پشت takedown کنید بعد تو یخچالی کمدی قایم کنید. تو آپدیت جدید ، Optical camo هم اضافه شده کلا نامرئی میشید
چرا میگید مکانیکش رو نداره ؟

خوب دقیقا تنها راهه مخفی کاری هک کردنه یعنی اگر هکر خوبی باشی میشه از دور با دوربین ها همه رو بکشی مکانیزمش یعنی کانال یعنی جایه قایم شدن
برای این سبک من مقایسه می کنم با deus ex mankind divided
تنها راهش نیست ، میشه بیلد نینجا بست ، زمان رو آهسته کنی بعد با چاقو پرتابی بکشی
مسیرهایی داره که دشمن کمتر هست یا پستش رو ترک میکنه که بشه بدون جلب توجه به هدف رسید

به هرحال نمیشد بازی خطی باشه.
نایت سیتی تو بازی حکم یه شخصیت رو داره خودش. باید توش آزادانه راه بری تا عظمت و تباهی‌اش رو ببینی.
خصوصا کل تنها جنبه خوب اپن ورلدش مثل ویچر۳، ایمرژن بالای جهانش بود.

خطی میشد همه اینا از دست میرفت پس کلا ایراد مردودیه اینکه میگن کاش اپن ورلد بود. مثل همون ایراد مسخره که یه عده میگرفتن که چرا اول شخصه و سوم شخص نیست.
به نظرم با توجه ژانر بازی تنوع کوئستها و انتخابها اهمیت داره تا فعالیتهای جانبی
اگر ژانر بازی اکشن ادونچر اپن ورلد بود میشد نبود فعالیتهای جانبی ضعف محسوب میشد.


بحث من فقط فعالیت جانبی و چمیدونم مینی گیم و ... نیست.
به نظرم هر اپن ورلد باید تتو ۴ چیز قوی باشه:
ایمرژن
اکسپلوریشن
سندباکس
آزادی عمل

سندباکس الزاما با مینی گیم و نمیدونم فعالیت فان جنبی و ... حاصل نمیشه. راه زیاد هست براش.

من بازی ای ندیدم تو هر ۴ تا قوی باشه کلا ولی به هرحال نبود هرکدوم رو یه نقطه ضعف فرض میکنم.

سایبر جز ایمرژن تو هر ۳ فاکتور دیگه ضعیف بود.
اتفاقا ویچر ۳ هم ضعیف بود.

این تنها ایرادی هست که به بازی میتونم بگیرم. از سایر نظرات به نظرم پرفکت بود همه چی.

امیدوارم تو سایبر بعدی(و ویچر بعدی) درست حسابی به این بخش بپردازن چون خیالم از چیزای دیگه راحته.
برای اسپلوریشن و سندباکس مثال میزنید .
 
آخرین ویرایش:
من بیلد نت رانر بستم تا جایی که میشد بازی رو مخفی کاری رفتم
تا جایی که یادم میاد اکثر questها یه راه مخفی ای دارن مثل در پشتی، پشت بامی ، دیوار شکسته ای
با توجه به بیلد دوربینها رو میشه هک کرد که شما رو نگیرن ، با هک کردن وسایل میشه حواس دشمنها رو پرت کرد یا حتی حافظشون رو پاک کرد
دشمنها رو هم میتونید از پشت takedown کنید بعد تو یخچالی کمدی قایم کنید. تو آپدیت جدید ، Optical camo هم اضافه شده کلا نامرئی میشید
چرا میگید مکانیکش رو نداره ؟
خوب دقیقا تنها راهه مخفی کاری هک کردنه یعنی اگر هکر خوبی باشی میشه از دور با دوربین ها همه رو بکشی مکانیزمش یعنی کانال یعنی جایه قایم شدن
برای این سبک من مقایسه می کنم با deus ex mankind divided
تنها راهش نیست ، میشه بیلد نینجا بست ، زمان رو آهسته کنی بعد با چاقو پرتابی بکشی
مسیرهایی داره که دشمن کمتر هست یا پستش رو ترک میکنه که بشه بدون جلب توجه به هدف رسید
قبول می کنم شاید من دیدم به این موضوع با پیش فرضه چیزی شبیه mankind divided شده .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Natural Killer
بحث همینه اپن ورد بودن دقیقا زیرساخت بقیه ایرادا شده
اگر بازی خطی بود هیچوقت این جوری ضعف هوش مصنوعی دیده نمیشد.
این همه اولش باگ نداشت
الان اینکه من ایراد می گیرم چرا یه نقشه به این گنده یی ایونت نداره یا تعاملی با محیط نداره همش به همین اپن ورد بودن بر می گرده
هر چند من هنوز سر حرفم هستم که بازی منهای ایرادایه بالا که خلاصه اش می شه اپن ورد بودن تو گیم پلی مخفی کاری ضعف داره یعنی اونجا هست ولی مکانیزمشو نداره
به هرحال نمیشد بازی خطی باشه.
نایت سیتی تو بازی حکم یه شخصیت رو داره خودش. باید توش آزادانه راه بری تا عظمت و تباهی‌اش رو ببینی.
خصوصا کل تنها جنبه خوب اپن ورلدش مثل ویچر۳، ایمرژن بالای جهانش بود.

خطی میشد همه اینا از دست میرفت پس کلا ایراد مردودیه اینکه میگن کاش اپن ورلد بود. مثل همون ایراد مسخره که یه عده میگرفتن که چرا اول شخصه و سوم شخص نیست.



پ.ن: تقریبا همه مراحل رو میشه مخفی کاری رفت و هیچ ضعفی نداره بازی از اون نظر.
انواع و اقسام اپشن هارو داره. راه آلترناتیو هم زیاد هست.
خودم رفتم و برا همین برام واضحه که ممکنه.
 
به نظرم با توجه ژانر بازی تنوع کوئستها و انتخابها اهمیت داره تا فعالیتهای جانبی
اگر ژانر بازی اکشن ادونچر اپن ورلد بود میشد نبود فعالیتهای جانبی ضعف محسوب میشد.
بحث من فقط فعالیت جانبی و چمیدونم مینی گیم و ... نیست.
به نظرم هر اپن ورلد باید تتو ۴ چیز قوی باشه:
ایمرژن
اکسپلوریشن
سندباکس
آزادی عمل

سندباکس الزاما با مینی گیم و نمیدونم فعالیت فان جنبی و ... حاصل نمیشه. راه زیاد هست براش.

من بازی ای ندیدم تو هر ۴ تا قوی باشه کلا ولی به هرحال نبود هرکدوم رو یه نقطه ضعف فرض میکنم.

سایبر جز ایمرژن تو هر ۳ فاکتور دیگه ضعیف بود.
اتفاقا ویچر ۳ هم ضعیف بود.

این تنها ایرادی هست که به بازی میتونم بگیرم. از سایر نظرات به نظرم پرفکت بود همه چی.

امیدوارم تو سایبر بعدی(و ویچر بعدی) درست حسابی به این بخش بپردازن چون خیالم از چیزای دیگه راحته.
 
برای اسپلوریشن و سندباکس مثال میزنید .
سندباکس قوی:
بازی های راکستار
یا اسکایریم
هر کدوم هم یه شیوه متفاوت با هم


اکسپلوریشن هم خیلی زیاده:
از زلدا های اخیر تا اسسینز والهالا یا باز دوباره بازی های راکستار و بتزدا.




اپن ورلد های CDPR عملا اینترکشن با محیط ندارن. خارج از محیط کوئست،تو فری روم عملا خیلی کاری جز حرکت کردن نمیشه کرد. پس سندباکس خوبی ندارن.

اکسپلوریشن هم یه سری Points of interest علامت زده شده تو مپه که مثل چک‌لیست باید برخورد شه باهاشون. اصلا مفهوم نداره اکسپلوریشن تو بازی هاشون.

که حیفه چون واقعا تقریبا تو همه چی به پیک رسیدن.
نرتیو، گیم‌پلی، رایتینگ، کوئست ها، طراحی هنری، موسیقی، ساختار مراحل و ...
همین یه قلم رو باید حسابی درست کنن برا بازی بعد
 
آخرین ویرایش:
به نظرم هر اپن ورلد باید تتو ۴ چیز قوی باشه:
ایمرژن
اکسپلوریشن
سندباکس
آزادی عمل
چون این بحث خیلی قشنگ بود دوست دارم یکم باز ترش کنیم منم نظر خودمو بگم و بدون اینکه هیچ ادعایی داشته باشم اگر باهام مخالفین یا جایی اشتباه می گم تصحیحم کنید
1. سند باکس : سندباکس تا جایی که من می دونم یعنی خارج شدن از خط داستانی که دیزاینر برای گیمر تعریف کرده چه اصلی و چه ساید و درگیر گیم شدن از زاویه ای که خود گیمر می خواد به نظرم دمه دستی تریننش سری یاکوزاست که این کارو با مینی گیم هاش انجام میده یا به خصوص Fallout۴ تو اون قسمت شلتر ساختنش دقیقا RDR 2 هم اینو تو هنر مندانه ترین حالتش داره با فعالیت هایی مثله شکار که حتی مینی گیم نیستن ویچرم نمیشه گفت نداره با مینی گیم Gwent این کارو می کنه یا حتی تو Blood and Wine یه قسمت ساخت و دکوراسیون خونه هم از رو اسکایریم کپی کرده.
2. اکسپلوریشن : گشت و گذار تو بازی با ریواردد بودن همراهه یعنی یا من قراره به یه سری ایونت بر بخورم حالا می تونه مثله RDR 2 در حد تکمیل شدن یه ساختمون به مرور باشه یا ایستر اگ ببینم یا یه اتمسفری باشه که غرقم کنه جالبه اگر Kingdomcome deliverance رو بازی کرده باشی دقیقا این اتمسفرو میگیری یه دنیایی که هیچ ایونتی نداره ولی یه اتمسفر و نظم عجیبی داره که ساعت ها محوش میشی مثله روتین ساده یه NPC که شغلش اینه بره از رودخونه آب بیاره یا کارگرایه یه مزرعه حالا یکی از انگیزه های این اکسپلوریشن می تونه لذت بخش بودنش باشه هممون ساعت ها بی هدف تو Gta ها رانندگی کردیم صرفا چون لذت بخش بوده. یعنی اونجایی که من معتقدم سایبرپانک رانندگیش لذت بخش نیست جزو مسايلیه که باعث شده بازی ارزش اکسپلوریشن نداشته باشه هرچند بینهایت زیباست بینهایت متنوع است ولی نبود ایونت و هدفمند نبودن Npc ها باعث شده بازی ارزش اکسپلور نداشته باشه.
3.ایمرژن: اتفاقا من فکر می کنم اول شخص بودن و داستان خوب باعث شده سایبرپانک ایمرژن بالایی داشته باشه هر چند اتمسفر بازی به خاطر آکواریومی بودن شهر به بلوغ نمی رسه
4.آزادی عمل: اتفاقا آزادی عملش به نظر من از ویچر بیشتره ولی به خاطر consequence نداشتن محیط و نبود interaction جذاب از کار در نیمده
پ.ن: بالاترم گفتم می پذیرم که مکانیزمشو داره ولی حداقل قبلن که بازی کردم من نتونستم باهاش ارتباط بگیرم شاید ناخوداگاه Deusex واسم تو این تیپ بازی استاندارد شده
 
چون این بحث خیلی قشنگ بود دوست دارم یکم باز ترش کنیم منم نظر خودمو بگم و بدون اینکه هیچ ادعایی داشته باشم اگر باهام مخالفین یا جایی اشتباه می گم تصحیحم کنید
1. سند باکس : سندباکس تا جایی که من می دونم یعنی خارج شدن از خط داستانی که دیزاینر برای گیمر تعریف کرده چه اصلی و چه ساید و درگیر گیم شدن از زاویه ای که خود گیمر می خواد به نظرم دمه دستی تریننش سری یاکوزاست که این کارو با مینی گیم هاش انجام میده یا به خصوص Fallout۴ تو اون قسمت شلتر ساختنش دقیقا RDR 2 هم اینو تو هنر مندانه ترین حالتش داره با فعالیت هایی مثله شکار که حتی مینی گیم نیستن ویچرم نمیشه گفت نداره با مینی گیم Gwent این کارو می کنه یا حتی تو Blood and Wine یه قسمت ساخت و دکوراسیون خونه هم از رو اسکایریم کپی کرده.
2. اکسپلوریشن : گشت و گذار تو بازی با ریواردد بودن همراهه یعنی یا من قراره به یه سری ایونت بر بخورم حالا می تونه مثله RDR 2 در حد تکمیل شدن یه ساختمون به مرور باشه یا ایستر اگ ببینم یا یه اتمسفری باشه که غرقم کنه جالبه اگر Kingdomcome deliverance رو بازی کرده باشی دقیقا این اتمسفرو میگیری یه دنیایی که هیچ ایونتی نداره ولی یه اتمسفر و نظم عجیبی داره که ساعت ها محوش میشی مثله روتین ساده یه NPC که شغلش اینه بره از رودخونه آب بیاره یا کارگرایه یه مزرعه حالا یکی از انگیزه های این اکسپلوریشن می تونه لذت بخش بودنش باشه هممون ساعت ها بی هدف تو Gta ها رانندگی کردیم صرفا چون لذت بخش بوده. یعنی اونجایی که من معتقدم سایبرپانک رانندگیش لذت بخش نیست جزو مسايلیه که باعث شده بازی ارزش اکسپلوریشن نداشته باشه هرچند بینهایت زیباست بینهایت متنوع است ولی نبود ایونت و هدفمند نبودن Npc ها باعث شده بازی ارزش اکسپلور نداشته باشه.
3.ایمرژن: اتفاقا من فکر می کنم اول شخص بودن و داستان خوب باعث شده سایبرپانک ایمرژن بالایی داشته باشه هر چند اتمسفر بازی به خاطر آکواریومی بودن شهر به بلوغ نمی رسه
4.آزادی عمل: اتفاقا آزادی عملش به نظر من از ویچر بیشتره ولی به خاطر consequence نداشتن محیط و نبود interaction جذاب از کار در نیمده
پ.ن: بالاترم گفتم می پذیرم که مکانیزمشو داره ولی حداقل قبلن که بازی کردم من نتونستم باهاش ارتباط بگیرم شاید ناخوداگاه Deusex واسم تو این تیپ بازی استاندارد شده
من خودم عاشق Deus ex ام و یکی از ۳ فرنچایز محبوبمه.
ولی خب اون بازی یکی از پدران ایمرسیو سیمه.
معماری مراحل بازی عریض و طویلی مثل سایبر که نقش افرینی عه در درجه اول رو نمیشه با اون قیاس کرد.
ولی کافیه معماری مراحلش با ویچر، بازی های بتزدا، بازی های بایوور و یا ابسیدین قیاس شه که ببینی چقدر دست پلیر برا نحوه پیشروی بیشتر از اونا بازه‌.

دئس اکس هم با باقی ایمرسیو سیم ها باید قیاس شه. سخت میشه یه بازی با این وسعت بتونه مراحلش رو در حد دئس اکس و امثالهم carefully crafted دربیاره. ولی همینکه تلاش کرده در اون مسیر بره خیلی خوبه.
با مراحل straight forward ویچر۳ قیاس شه( ترکیب کاملا خطی از ۳ بخش حرف زدن با یه نفر، ویچر سنس و دنبال کردن یه رد پا یا بو،کامبت) می‌فهمیم چقدر پیشرفت کردن.
 
View attachment 319371

نسخه آلتیمیت ادیشن بازی شامل بازی اصلی به‌همراه فانتم لیبرتی 5 دسامبر عرضه میشه
کاش کسایی که بازی اصلی و فانتوم لیبرتی رو دارن، کاور بازی براشون تبدیل به این شه تو لایبرری اقلا.

نمیدونم اون کاور جنریک چرت چی بود تا الان گزاشتن رو بازی بمونه.
این عالیه
 
کاش کسایی که بازی اصلی و فانتوم لیبرتی رو دارن، کاور بازی براشون تبدیل به این شه تو لایبرری اقلا.

نمیدونم اون کاور جنریک چرت چی بود تا الان گزاشتن رو بازی بمونه.
این عالیه
خیلی قشنگه الان. کاور قبلی وی مرد بود چند بار سعی کردم با وی مرد بازی برم ولی اصلا نتونستم با صداش ارتباط بگیرم ولی وی زن واقعا صدای بهتری داره از هر نظر.البته در مورد سه گانه مس افکت هم به نظرم شپرد زن خیلی بهتر از شپرد مرد بود با اینحال صدای شپرد مرد خوب بودش اقلن .ولی توی سایبر وی مرد صداش خیلی بی روحه نمی دونم چرا از دوبلور گرالت توی ویچر برای وی مرد سایبر استفاده نکردن
 
من الان آخرای بازی اصلیم و وسط فانتوم لیبرتی. واقعا این فانتوم لیبرتی چیزیه که این بازی از اول قرار بوده باشه و قربانیه بین نسلی بودنش شد. با اینکه بازی اصلی رو هم دوست داشتم تا الان، فانتوم لیبرتی چندین سر و گردن بالاتره
 
خیلی قشنگه الان. کاور قبلی وی مرد بود چند بار سعی کردم با وی مرد بازی برم ولی اصلا نتونستم با صداش ارتباط بگیرم ولی وی زن واقعا صدای بهتری داره از هر نظر.البته در مورد سه گانه مس افکت هم به نظرم شپرد زن خیلی بهتر از شپرد مرد بود با اینحال صدای شپرد مرد خوب بودش اقلن .ولی توی سایبر وی مرد صداش خیلی بی روحه نمی دونم چرا از دوبلور گرالت توی ویچر برای وی مرد سایبر استفاده نکردن
من همیشه شخصیت مرد میرم چون سخت میتونم تو ار پی جی ها زن رو کنترل کنم و باهاش ارتباط بگیرم.

ولی سایبر صداگذار V زن فوق العاده بهتر بود. صداش یه گرما و mature بودن خسته خاصی داشت. برا همین پلی ترو دوم و سوم رو با این رفتم.

وی مرد صداش یه جوری بود انگار داره همش مسخره میکنه و رجز میخونه.
 
آقا من قبل از اون زمانی که بازی ریلیز بشه و هایپ زیادی داشت هیتر بازی بودم و حس بدی داشتم بهش ولی جایی نگفتم ( چون میگفتی با تیر میزدنت همه انقدر هایپ و مارکتینگ بازی بالا بود همه فکر میکردن ابر بازیه تاریخه )
خلاصه کلا ایگنور کرده بودم چند سال ولی یه چند روزیه نمیدونم چرا کرمم گرفته میخوام بازیش کنم شاید چون خیلی وقته اول شخص بازی نکردم ( بعد از اینکه برای بار صدم بایوشاک رو دوباره بازی کردم ) .
از رو ویدئوهای یوتوب جذبش نمیشم . شهرش انگار بی روحه و حالت خشکی داره منو یاد بازی های دوران PS3 میندازه ولی خیلی خیلی تعریف کردن همه بچه ها . من داستان خیلی خوب برام اولویته اگه گیم پلی بازی نرم و روونه و داستانش خفنه بگید که بازیش کنم .
در ضمن الان ارزون ترین راهی که میشه بازیش کرد چیه ؟ دیسک های PS4 دست دوش رو 700-800 میفروشن. همون رو بگیرم خودش برای PS5 آپدیت ورژن 2 رایگان داره ؟
ورژن کاملش هم که با فنتوم لیبرتی هست تو استور ترکیه میشه 1700-1800 . این فنتوم لیبرتی DLC هست که بعد تموم کردن بازی باید بازیش کرد یا جور دیگه ایه ؟
 
آقا من قبل از اون زمانی که بازی ریلیز بشه و هایپ زیادی داشت هیتر بازی بودم و حس بدی داشتم بهش ولی جایی نگفتم ( چون میگفتی با تیر میزدنت همه انقدر هایپ و مارکتینگ بازی بالا بود همه فکر میکردن ابر بازیه تاریخه )
خلاصه کلا ایگنور کرده بودم چند سال ولی یه چند روزیه نمیدونم چرا کرمم گرفته میخوام بازیش کنم شاید چون خیلی وقته اول شخص بازی نکردم ( بعد از اینکه برای بار صدم بایوشاک رو دوباره بازی کردم ) .
از رو ویدئوهای یوتوب جذبش نمیشم . شهرش انگار بی روحه و حالت خشکی داره منو یاد بازی های دوران PS3 میندازه ولی خیلی خیلی تعریف کردن همه بچه ها . من داستان خیلی خوب برام اولویته اگه گیم پلی بازی نرم و روونه و داستانش خفنه بگید که بازیش کنم .
در ضمن الان ارزون ترین راهی که میشه بازیش کرد چیه ؟ دیسک های PS4 دست دوش رو 700-800 میفروشن. همون رو بگیرم خودش برای PS5 آپدیت ورژن 2 رایگان داره ؟
ورژن کاملش هم که با فنتوم لیبرتی هست تو استور ترکیه میشه 1700-1800 . این فنتوم لیبرتی DLC هست که بعد تموم کردن بازی باید بازیش کرد یا جور دیگه ایه ؟
من یه هفته س شروع کردم. از رو یوتوب پویایی شهر برات مشهود نمیشه. من خودم جزو کسانی بودم که بخاطر انتشار ضعیف بازی بایکوتش کردم چون احساس کردم که cdpr بخاطر اعتباری که به سبب ویچر کسب کرد، دروغگویی رو برای خودش محفوظ دونست و بازی بی کیفیت تحویل مخاطب داد. الان ولی اصلا اون حس رو ندارم. حدود ۲۵ ساعته که در نایت سیتی مشغول فعالیت های مختلفم و تا جایی که بیس بازی آنلاک بشه و بفهمم چی به چیه رفتم سراغ مراحل اصلی. داستانش واقعا برام جذاب بوده تا اینجای کار که یکی دو مرحله از Act 2 رو هم رفتم. قابل پیش بینی نیست. پر از دیالوگ های چالشی و فلسفی و روانشناسیه. لذت میبرم ازش. تنوع بسیار زیاد سلاح ها و اینکه صرفا سلاح خشک و خالی نیست. عناصر بازی روح دارن‌ و مشخصه خوب پخته شدن. موسیقی متن عالی، ایمرژن بالا در ژانر پانک و داستان گیرا (مگر چنتا بازی تو دنیا هست که کیانو ریوز توش باشه؟ :D شایدم دوسش نداشته باشی ولی حضورش تو بازی جذاب تر از نبودشه).
همچنین کارکترهای دیگری که به روش های منطقی وارد داستان میشن. مخفی کاری بازی منو بعضی لحظات یاد dishonored 1 میندازه. گان پلی که بشدت ارضا کننده س. بسته به بیلدی که برای کارکترت میبندی، تجهیزات و کیفیت پیشبرد بازیت هم تغییر میکنه. روی سطح نرمال بازی رو پیش میبرم و واقعا از هوش مصنوعی و چالش ها راضی ام.
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or