Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,166
نام
∂αнмα
بیانیه رسمی CDPR در مورد مشکلات بازی + Road Map :

Cyberpunk 2077 — Our Commitment to Quality

190703


Q: What was the main issue that made development for consoles that difficult?
A: The main culprit was having to constantly improve our in-game streaming system for old-gen consoles. Streaming is responsible for “feeding” the engine with what you see on screen, as well as the game mechanics. Since the city is so packed and the disk bandwidth of old-gen consoles is what it is, this is something that constantly challenged us.

Q: Didn’t you test old-gen consoles to keep tabs on the experience?
A: We did. As it turned out, our testing did not show many of the issues you experienced while playing the game. As we got closer to launch, we saw significant improvements each and every day, and we really believed we’d deliver in the final day zero update.

خدا میدونه چقدر از سر و ته بازی زدن که تا همینجاش بازی رو کنسولا قابل بازی بشه :|
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
بیانیه رسمی CDPR در مورد مشکلات بازی + Road Map :

Cyberpunk 2077 — Our Commitment to Quality

View attachment 190703




خدا میدونه چقدر از سر و ته بازی زدن که تا همینجاش بازی رو کنسولا قابل بازی بشه :|
نکته جالب حرفشون اینه که با یک سری ایرادات بخصوص بازی کامل همخوانی داره. ناپدید شدن npcها وقتی به جهت دیگه نگاه می‌کنی، تغییر رنگ ماشین‌ها تو همین وضعیت، اون تکسچر دوبعدی عجیبی که برای ماشین‌های دوردست استفاده میشه و از همه مهم‌تر ظاهر شدن یکدفعه پلیس کنار V

نه که اشتباه نکرده باشن ولی مشخصا این سیستم استریم assetها یکی از مشکلات اصلی بوده که به حافظه برمی‌گرده
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,166
نام
∂αнмα
نکته جالب حرفشون اینه که با یک سری ایرادات بخصوص بازی کامل همخوانی داره. ناپدید شدن npcها وقتی به جهت دیگه نگاه می‌کنی، تغییر رنگ ماشین‌ها تو همین وضعیت، اون تکسچر دوبعدی عجیبی که برای ماشین‌های دوردست استفاده میشه و از همه مهم‌تر ظاهر شدن یکدفعه پلیس کنار V

نه که اشتباه نکرده باشن ولی مشخصا این سیستم استریم assetها یکی از مشکلات اصلی بوده که به حافظه برمی‌گرده
حاضرم شرط ببندم سر همون ویچر 3 هم اینا به خاطر همین مشکل کلی از اینور و اونور بازی زدن . Red Engine روی کار خروجی خوبی داره ولی پشت صحنه قشنگ سازنده ها رو فلج میکنه . اگه نگیم بدتر از اون موتور فسیل بتزدا نیست کم نگفتیم . خلاصه یـ فکر اساسی اینا باید به حالش بکنن اصلا با وزنه ای که هر دفعه میخوان بردارن همخونی نداره
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
حاضرم شرط ببندم سر همون ویچر 3 هم اینا به خاطر همین مشکل کلی از اینور و اونور بازی زدن . Red Engine روی کار خروجی خوبی داره ولی پشت صحنه قشنگ سازنده ها رو فلج میکنه . اگه نگیم بدتر از اون موتور فسیل بتزدا نیست کم نگفتیم . خلاصه یـ فکر اساسی اینا باید به حالش بکنن اصلا با وزنه ای که هر دفعه میخوان بردارن همخونی نداره
ویچر ۳ هم نسبت به اولین نمایش گیم‌پلیش (دموی نوویگراد) دانگرید داشت، Draw Distance، نورپردازی، تکسچرها و بعضی مدل‌ها کاملا مشخص بود از چیزی که معرفی شد ضعیف‌تره. دقیقا اونجا هم یادمه Shadow و npc pop-in داشت. یچیز خیلی مهمی که ویچر ۳ رو نجات داد vegetation و terrain mapping نقشه‌ش و نمای سوم شخص بود. چون کسی تو این دید کمتر مستقیم به افق نگاه می‌کنه و اگر هم نگاه کنه تپه و کوه و درخت دیدش رو محدود می‌کنن. سایبرپانک خیلی صاف و هم‌سطحه، اول شخص هم هست. خود این pov بیشتر ایرادات رو مشخص می‌کنه.

سیستم batch textureای که تو B&W معرفی کردن رو هم دوست دارم بدونم استفاده شده تو سایبرپانک یا نه چون دقیقا واسه همین مشکل لود تکسچر طراحی شد که اشیا رو رو گروپ کنند و تکسچرشون یک فایل محسوب بشه.

بعد کلا طراحی npcهاشون هم می‌لنگه، AI هم که ندارن عملا! تو ویچر ۳ هم همینطور بود. که نکته عجیبش اینجاست ما توقع یچیزی در حد RDR2 داشتیم از روتین و AI، اینا حتی در حد سیمز ۱ هم نیستن! حتی آبلیویون و اسکایریم هم نیستن

اون فسیل بثسدا از اساس خیلی باگ داره ولی بخاطر استفاده از cell واسه محیط‌ها و LOD مسخره‌ای که داره، کار می‌کنه حداقل تا حدودی. کلا تمرکز توی Creation engine روی هندل کردن یک تعداد وحشتناکی آیتم و NPC نسبتا یونیکه، ولی بصری از ۲۰۰۶ به اینور فرق خاصی نکرده. Red Engine دقیقا برعکسشه، بصری محشر، فنی در حد ژیان
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
بیانیه رسمی CDPR در مورد مشکلات بازی + Road Map :

Cyberpunk 2077 — Our Commitment to Quality

View attachment 190703




خدا میدونه چقدر از سر و ته بازی زدن که تا همینجاش بازی رو کنسولا قابل بازی بشه :|

خسته نباشن با این roadmap دادنشون :|
مخصوصا اون " multiple updates and improvements" :-j

خلاصه اینکه وضع بازی موقع انتشار از یه سری بازی های early access هم بدتر بود، این roadmap هم بدتر از roadmap های پروژه های ارلی اکسس و ... هست :|
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,398
نام
محمد
خسته نباشن با این roadmap دادنشون :|
مخصوصا اون " multiple updates and improvements" :-j

خلاصه اینکه وضع بازی موقع انتشار از یه سری بازی های early access هم بدتر بود، این roadmap هم بدتر از roadmap های پروژه های ارلی اکسس و ... هست :|
عاشق تریپ مظلومیت اشون هم هستم! تازه میخوان گندی که زدن درست کنن بعد منت هم میزارن.
ادعای مشتری مداریشون من رو کشته.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
منم از وقتی که این خبرای مشکلات توسعه و شباهتش به روند ساخت Anthem رو شنیدم، نگران شدم...
پارسال از نمایش بازی هم خیلی راضی نبودم...امیدوارم توی E3 امسال جواب دندان‌شکنی به انتقادا بدن!
یادش بخیر...کامنت دو سال پیش.
از همون یکی دو سال پیش نشانه‌های وضعیت داغون بازی رو میشد دید ولی یه سری از دوستان اصرار داشتن که اجازه ندن کسی نگران بازی باشه.
حالا مقاله بلومبرگ و مصاحبه با سازنده‌ها، شرایطی مشابه به Anthem رو توی استدیو نشون میده...

Inside Cyberpunk 2077's Disastrous Rollout

191096

حالا بیخیال خسته تر از این حرفام که دنبال باز کردن بحث‌های قدیمی باشم...ولی امیدوارم از این به بعد اجازه بدید هر کسی میخواد ابزار نگرانی کنه واسه بازی‌های آینده و یه جایی واسه شک و تردید هم باقی بزارید...حالا هر چقدرم سابقه‌ی استدیو خوب باشه و از این جور صحبتا.
الان کامنتای خودم رو توی صفحه اول تاپیک دیدم...یادش بخیر چقدر الکی هایپ بودم...
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,528
یادش بخیر...کامنت دو سال پیش.
از همون یکی دو سال پیش نشانه‌های وضعیت داغون بازی رو میشد دید ولی یه سری از دوستان اصرار داشتن که اجازه ندن کسی نگران بازی باشه.
حالا مقاله بلومبرگ و مصاحبه با سازنده‌ها، شرایطی مشابه به Anthem رو توی استدیو نشون میده...

Inside Cyberpunk 2077's Disastrous Rollout

View attachment 191096

حالا بیخیال خسته تر از این حرفام که دنبال باز کردن بحث‌های قدیمی باشم...ولی امیدوارم از این به بعد اجازه بدید هر کسی میخواد ابزار نگرانی کنه واسه بازی‌های آینده و یه جایی واسه شک و تردید هم باقی بزارید...حالا هر چقدرم سابقه‌ی استدیو خوب باشه و از این جور صحبتا.
الان کامنتای خودم رو توی صفحه اول تاپیک دیدم...یادش بخیر چقدر الکی هایپ بودم...

جالبتر اینکه تا تاخیر میخورد میگفتن داره پالیش میشه ...تو این تاپیک کلمه پالیش رو خیلی خوب متوجه شدم.
.
البته هیتر نیستم و میخوام بازی درست بشه تا بتونم بگیرمش
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,106
اینا باید مثل بقیه بصورت معمول عمل میکردن. DLC های ویچر رو پولی میکردن و کلی هم فروش میکرد، تا اینجوری مجبور نباشن این بازیو زوری امسال بدن بیرون. خیلی بخوای ادای آدم خوب ها رو دربیاری، از یه جا دیگه میزنه بیرون.
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,109
نام
محمد علی
اگه بگم به اندازه رلیز خود بازی، منتظر Gurlfriend review ش بودم؛ دروغ نگفتم :D


چقدر از شخصیت ها و داستان تعریف کرد :/

پ.ن.
نمیشه با male v با عزیز دل ها، جودی رومنس داشت؟ =((:((
روی PC‌ فکر می‌کنم یه ماد وجود داره که کار رو راه می‌اندازه.
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,022
نام
احمد
منظور از DLC رایگان چیه

ویچر۳ دوتا dlc داشت جفتشم پولی هست دیگه
Heart of stone
Blood and wine

اگه منظورت ۴تا لباس و پک زبان فرانسه و لهستانی و یکی دوتا سلاح و کوئست اضافه هست که باید پول میگرفتن که هیچی
داداش چرا این قدر سریع جبهه میگیری، یکم اروم تر:| ویچر 3 رو اصلا بازی کردی دی ال سی هاشون؟!
منظور ایشون این بود باید همون دی ال سی های پولی رو به عنوان یک بازی AAA در نظر میگرفتن ، با این همه خود خوب پنداری عظیم که هر کدومشون اندازه یک بازی AAA با کیفیت بودن، و بجای یک سیزن پس 25 دلاری ، هر کدوم رو 59$ میفروختن، تا این که برای سود بیشتر سایبرپانک رو این شکلی و با این همه مشکل و باگ بسازند.

بعدشم اون 16 تا دی الی سی رایگانی که دادن هم همون کاری هست که N تا شرکت تو این سال ها کردن، مگه کم بود اکنی و یوبی، و EA و... برای خاطر چند تا ایتم درون برنامه ای هزار نسخه پرمیوم ، استاندارد، پیش فروش، و خدا شکل و رنگ دیگه بازشون رو میفروختن!:|
 

tokio_hotel

کاربر سایت
Oct 3, 2010
1,415
خدایی اولش من میگفتم بازی خسته کنندست ولی جدا حدود یه ساعت بازی کردم گرافیک گیم پلی شاهکاره دم انویدیا گرم با این dlss خدایی فریم رو زیرو رو میکنه حدود ۲۰ تا رو فریم میزاره آدم حال میکنه
میتونم به جرات بگم در کنار red dead 2 و هورایزن این بازی هم امسال به دلم نشست و جژیی از شاهکاراست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر