Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

mehdiebtedaei

کاربر سایت
Dec 10, 2020
188
منم خوندم پچ 1.04 تا حدی اوضاع ps4 رو بهتر میکنه. دوستان تست کنید اگه بازیو دارید.
بنظر واقعا بعد چند پچ اوضاع بازی خوب بشه...
اندر احوالات نسخه ps4
بازی برروی پلی‌استیشن ۴ با وضوح تصویر ۹۰۰p متغیر اجرا می‌شود، اما اکثرا شاهد افت آن تا ۷۲۰p هم هستیم و تنها زمانی که می‌توانید به ۹۰۰p کامل برسید که مستقیم به آسمان نگاه کنید. به نوعی این نسخه از بازی، شبیه به پورت سوییچ یک بازی مدرن است
اما روی پرو رزولوشن ۱۰۸۰ و بالاتر میده و روی پرو از این نظر خوب به نظر میشه و بیشترین افت ان تا 972p هست اما از لحاظ گرافیکی تفاوتی با نسخه پایه نداره
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
وقتی اولین بار تریلر بازی رو سالها پیش فکر کنم 2012 بود دیدم با سابقه ای که از سی دی رد داشتم واقعا به این بازی جدید امیدوار شدم... من به یک بازی نقش آفرینی سوم شخص شبیه به دس اکس اما با داستانی فراگیرتر و جهانی عمیق تر فکر میکردم. کم کم وقتی اطلاعات بازی منتشر شد متوجه شدم اونچه من فکر می کردم نخواهد شد...
یادمه زمانی نسخه دوم dragon age هم با یه تریلر سینمایی معرفی شد که با توجه به محشر بودن نسخه اول بازی، نسخه دوم هم بشدت جذاب نشون می داد اما در نهایت خود بازی یک عقب گرد تمام عیار بود.

در واقع فکر میکنم گروه سازنده اونچه در ایده داشتند رو نتونستند پیاده کنند. چه در داستان و چه در گیم پلی
 
  • Like
Reactions: kamyy

sajad-tnt

کاربر سایت
Aug 17, 2010
895
نام
سجاد
بلاخره فرصت شد و حدود یک/دو ساعت بازی کردم
تا الان تنها مشکلی که داشتم اینه که تکسچر های افراد و ماشین ها دیر برام لود میشه...
انصافا جزئیات گرافیکی بازی خیلی خوبه, فریم بازی با سیستم قدیمی من تقریبا خوب بوده و تابحال کمتر از 30 نداشته...
هرچندکه 30 برای PC Gamer فحش محسوب میشه ولی من باهاش مشکلی ندارم :D...
تنظیمات گرافیکی : رزولوشن 1080p - تکسچر روی High و AA 8 الباقی روی همون تنظیمات پیشفرض مدیوم هست.
راجع به داستان و گم پلی و ... الان نمیتونم نظر بدم چون هنوز خیلی کم بازی کردم, بعدا میام نظرم رو در اینباره میگم:happ:.

Screenshot (129).jpg Screenshot (131).jpg Screenshot (134).jpg
Screenshot (136).jpg Screenshot (139).jpg Screenshot (140).jpg
Screenshot (141).jpg Screenshot (143).jpg Screenshot (144).jpg
Screenshot (145).jpg Screenshot (158).jpg Screenshot (159).jpg
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
منم مشکل دیر لود شدن دارم و متاسفانه نمیدونم چیکار میشه کرد. از دوستان کسی راهکاری داره حداقل این قضیه کمتر بره رو اعصاب؟
حتی با HIGH گذاشتن LOD و با اینکه بازی روی یک SSD NVME نصب شده مشکل آزاردهنده ای هست.
 
  • Sad
Reactions: kamyy

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
چند تا نظر همینجوری در مورد ۱۸ ساعتی که بازی کردم و اوایل Act 2 هستم بدم:
- هندلینگ ماشین ها خوبه یا بهتره بگم قابل پیش بینیه و از ماشین به ماشین دیگه هم متفاوته، ولی فیزیکِ(از این کلمه متنفرم ولی کلمه ی مناسب دیگه ای به ذهنم نمیرسه) تصادفات چه با ماشین های دیگه چه با در و دیوار واقعا افتضاحه~X(

- اصلا از نحوه خرید ماشین های جدید خوشم نمیاد، به هر منطقه از شهر که وارد بشی Fixer اون منطقه بهت زنگ میزنه و خودش رو معرفی می کنه و بعدش عکس و قیمت ماشین هایی که برای فروش داره رو بهت پیام میده. به خاطر همین من چند ساعت اخیر داشتم توی شهر چرخ میزدم و به منطقه های جدید وارد میشدم تا آفر های جدید رو بگیرم. چرا به جاش یه فروشگاه ماشین نساختن تا همه ی ماشین های قابل خرید بازی اونجا باشه و به مرور زمان ماشین های جدید آنلاک بشن خدا میدونه. اینجوری میشد برای خرید ماشینی که در آینده قصد خرید داری نقشه ریخت و پول جمع کرد:-??

- یکی از تغییراتی که هر چی سریع تر باید اعمال بشه: مپ حین رانندگی باید zoom out بشه!

- نحوه ی تعریف ماموریت های جانبی میتونه خیلی بهتر از این باشه. از کنار آیکون هر ماموریت جانبی که رد بشی، چه هدفت انجام دادنش بوده باشه چه در حال رد شدن بودی، Fixer مرتبط با اون ناحیه بهت زنگ میزنه تا اطلاعاتی در موردش بده، و بعدش هم یه پیام ازش میگری که اطلاعات پرجزییات تری توش هست. به نظرم راه های مفید تری برای انجام دادن این رویه باید پیدا می کردن.

- شهر خیلی خیلی خیلی عظیم تر از چیزیه که فکرش رو میکردم و هر منطقه حس کاملا متفاوتی داره، و خیلی بیشتر از آخرین و بهترین مثال "شهر"ی که داشتیم یعنی los santos حس شهر بودن میده. یادتون هست وقتی با هلیکوپتر بالای los santos پرواز می کنی و چراغ ها و ترافیک شهر رو از بالا میبینی نفستون گرفته میشه؟ وقتی night city رو از بالای تپه دیدم چند برابر این حس به من القا شد:-t

- در تعریف Crowd density یه کلمه دارم: نامتناسب! توی روز و بیشتر مناطق شهری مخصوصا downtown خیلی زیاد یا حتی بگم بیش از حد شلوغه:D یعنی به راحتی میشه گفت ۳۰۰-۴۰۰ عدد NPC دارن اطرافت می گردن در حدی که واقعا حس یه metropolis رو القا میکنه، ولی شب که باشه یا بعضی مناطق بازی بیش از حد خلوته. به نظرم تعداد جمعیت یه مقدار نیاز به کالیبره داره.

- NPC هایی که توی شهر می گردن واقعا خنگن! مخصوصا ماشین های در حال رانندگی که اصلا بلد نیستن توی خیابون راه برای خودشون پیدا کنن و با روبرو شدن با ساده ترین مانع ها، راه بندون میشه. باز هوش مصنوعی دشمن ها زیاد بد نیست.

- شوتینگ بازی نظرم رو واقعا برگردونده، چند ساعت اول واقعا ازش متنفر بودم، ولی به مرور که اسلحه های هوشمند و اسلحه هایی که تیرشون از دیوار رد میشه و در کل اسلحه های مختلف گیرم اومد و نحوه ی کاور گیری رو خوب یاد گرفتم، میتونم بگم گان پلی یکی از نقطه قوت های بازیه. البته باید با دشمن های bullet sponge (نه خیلی وحشتناک) کنار بیاید. در ضمن عاشق اینم که برای هر اسلحه چند تا انیمیشن ریلود ساختن و همشون هم حس خفن بودن دارن\m/

- هنوز هم به نظرم hand to hand combat خیلی نچسبه، هر چند به نظرم استفاده از چاقو و چوب بیسبال و چکش و در کل هر چیزی به غیر از مشت و مال با دست، اوکی هست.

- سازنده ها ایده های خفنی برای set piece ها داشتن و در کل این قسمت ها هایلایت های بازین، هر چند یه مقدار جزیی jank توی هر کدوم باعث شده به نوک قله ی کوه "خفنیت" نرسن:D

- نویسندگی و دیالوگ های بازی از شروع Act 2 تازه داره خودش رو نشون میده، و از meh داره به :-bd تبدیل میشه، یعنی از ۶/۱۰ ای که اوایل بازی حس میکردم داره به ۹/۱۰ ای که منتقدا دارن میگن نزدیک میشه. حالا باید دید در ادامه وضعیت چطوره.

- یکی از بزرگترین "عیب" یا "ناامیدی" که تا الان داشتم اینه که، بازی توی گزینه های انتخاب دیالوگ جای آنچنانی برای Role playing نداره، یعنی همه دارن بازی رو در نقش V بازی می کنن، مثل ویچر که مهم نیست چه دیالوگی انتخاب کنی، به هر حال در نقش گرالت، یه ویچر Badass که شغلش سلاخی کردن هیولاها و گرفتن پول هست داری بازی می کنی. این حرف رو دارم میزنم چون ساخت ظاهر کاراکتر توی اول بازی میتونه پلیر رو به اشتباه بندازه که قراره در نقش خودش بازی کنه در حالی که چنین چیزی نیست.
واقعیتش، چند ساله که برای تعریف بازی هایی از تگ RPG استفاده شده که به معنای واقعی کلمه چیزی به اسم Role playing ندارن، و این بازی هم از این قاعده مستثنا نیست. یعنی اگر بخوام عادلانه نظر بدم هر قدری که این بازی این اشتباه رو مرتکب شده، ۹۰٪ بازی های دیگه ای که ازشون به عنوان RPG یاد می کنیم در حالی که فقط بعضی المان های RPG رو دارن هم گناهکارن.

- و در آخر: بازی کردن سایبرپانک با تمام اشکالاتش بازم خیلی لذت بخشه، نمیخواد کسی اگر بهتون حرفی خلاف این زد رو جدی بگیرید.
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
دوستان به نظرتون رو ps4 تهیه کنم بازی رو ؟ حقیقتا خیلی سال که منتظرش بودم=((
نه! بزار هر موقع کنسول نسل بعدی خریدی یا اگه PC جمع کردی، تا اون موقع DLC های جدید میاد بازی هم فیکس شده و دوبرابر کانتنت داره.
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,736
نام
رضا.آ
این آپدیت 1.04 برای من معجزه کرد !

فریم که از 55 الی 60 بیشتر نمیشد حالا تا 75 هم بالا میره !
در حال حاضر کاملا قابل بازیه =D>

چقدر گرافیک بصری و هنری بازی زیباست .

Cyberpunk2077_2020_12_12_21_11_34_207.jpg

طراحی کرکترها هم که دیگه نگم !
:)):D:D:D
Cyberpunk2077_2020_12_12_21_17_11_526.jpg


:|:|:|:|:|
holly mother of Details
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
چند تا نظر همینجوری در مورد ۱۸ ساعتی که بازی کردم و اوایل Act 2 هستم بدم:
- هندلینگ ماشین ها خوبه یا بهتره بگم قابل پیش بینیه و از ماشین به ماشین دیگه هم متفاوته، ولی فیزیکِ(از این کلمه متنفرم ولی کلمه ی مناسب دیگه ای به ذهنم نمیرسه) تصادفات چه با ماشین های دیگه چه با در و دیوار واقعا افتضاحه~X(

- اصلا از نحوه خرید ماشین های جدید خوشم نمیاد، به هر منطقه از شهر که وارد بشی Fixer اون منطقه بهت زنگ میزنه و خودش رو معرفی می کنه و بعدش عکس و قیمت ماشین هایی که برای فروش داره رو بهت پیام میده. به خاطر همین من چند ساعت اخیر داشتم توی شهر چرخ میزدم و به منطقه های جدید وارد میشدم تا آفر های جدید رو بگیرم. چرا به جاش یه فروشگاه ماشین نساختن تا همه ی ماشین های قابل خرید بازی اونجا باشه و به مرور زمان ماشین های جدید آنلاک بشن خدا میدونه. اینجوری میشد برای خرید ماشینی که در آینده قصد خرید داری نقشه ریخت و پول جمع کرد:-??

- یکی از تغییراتی که هر چی سریع تر باید اعمال بشه: مپ حین رانندگی باید zoom out بشه!

- نحوه ی تعریف ماموریت های جانبی میتونه خیلی بهتر از این باشه. از کنار آیکون هر ماموریت جانبی که رد بشی، چه هدفت انجام دادنش بوده باشه چه در حال رد شدن بودی، Fixer مرتبط با اون ناحیه بهت زنگ میزنه تا اطلاعاتی در موردش بده، و بعدش هم یه پیام ازش میگری که اطلاعات پرجزییات تری توش هست. به نظرم راه های مفید تری برای انجام دادن این رویه باید پیدا می کردن.

- شهر خیلی خیلی خیلی عظیم تر از چیزیه که فکرش رو میکردم و هر منطقه حس کاملا متفاوتی داره، و خیلی بیشتر از آخرین و بهترین مثال "شهر"ی که داشتیم یعنی los santos حس شهر بودن میده. یادتون هست وقتی با هلیکوپتر بالای los santos پرواز می کنی و چراغ ها و ترافیک شهر رو از بالا میبینی نفستون گرفته میشه؟ وقتی night city رو از بالای تپه دیدم چند برابر این حس به من القا شد:-t

- در تعریف Crowd density یه کلمه دارم: نامتناسب! توی روز و بیشتر مناطق شهری مخصوصا downtown خیلی زیاد یا حتی بگم بیش از حد شلوغه:D یعنی به راحتی میشه گفت ۳۰۰-۴۰۰ عدد NPC دارن اطرافت می گردن در حدی که واقعا حس یه metropolis رو القا میکنه، ولی شب که باشه یا بعضی مناطق بازی بیش از حد خلوته. به نظرم تعداد جمعیت یه مقدار نیاز به کالیبره داره.

- NPC هایی که توی شهر می گردن واقعا خنگن! مخصوصا ماشین های در حال رانندگی که اصلا بلد نیستن توی خیابون راه برای خودشون پیدا کنن و با روبرو شدن با ساده ترین مانع ها، راه بندون میشه. باز هوش مصنوعی دشمن ها زیاد بد نیست.

- شوتینگ بازی نظرم رو واقعا برگردونده، چند ساعت اول واقعا ازش متنفر بودم، ولی به مرور که اسلحه های هوشمند و اسلحه هایی که تیرشون از دیوار رد میشه و در کل اسلحه های مختلف گیرم اومد و نحوه ی کاور گیری رو خوب یاد گرفتم، میتونم بگم گان پلی یکی از نقطه قوت های بازیه. البته باید با دشمن های bullet sponge (نه خیلی وحشتناک) کنار بیاید. در ضمن عاشق اینم که برای هر اسلحه چند تا انیمیشن ریلود ساختن و همشون هم حس خفن بودن دارن\m/

- هنوز هم به نظرم hand to hand combat خیلی نچسبه، هر چند به نظرم استفاده از چاقو و چوب بیسبال و چکش و در کل هر چیزی به غیر از مشت و مال با دست، اوکی هست.

- سازنده ها ایده های خفنی برای set piece ها داشتن و در کل این قسمت ها هایلایت های بازین، هر چند یه مقدار جزیی jank توی هر کدوم باعث شده به نوک قله ی کوه "خفنیت" نرسن:D

- نویسندگی و دیالوگ های بازی از شروع Act 2 تازه داره خودش رو نشون میده، و از meh داره به :-bd تبدیل میشه، یعنی از ۶/۱۰ ای که اوایل بازی حس میکردم داره به ۹/۱۰ ای که منتقدا دارن میگن نزدیک میشه. حالا باید دید در ادامه وضعیت چطوره.

- یکی از بزرگترین "عیب" یا "ناامیدی" که تا الان داشتم اینه که، بازی توی گزینه های انتخاب دیالوگ جای آنچنانی برای Role playing نداره، یعنی همه دارن بازی رو در نقش V بازی می کنن، مثل ویچر که مهم نیست چه دیالوگی انتخاب کنی، به هر حال در نقش گرالت، یه ویچر Badass که شغلش سلاخی کردن هیولاها و گرفتن پول هست داری بازی می کنی. این حرف رو دارم میزنم چون ساخت ظاهر کاراکتر توی اول بازی میتونه پلیر رو به اشتباه بندازه که قراره در نقش خودش بازی کنه در حالی که چنین چیزی نیست.
واقعیتش، چند ساله که برای تعریف بازی هایی از تگ RPG استفاده شده که به معنای واقعی کلمه چیزی به اسم Role playing ندارن، و این بازی هم از این قاعده مستثنا نیست. یعنی اگر بخوام عادلانه نظر بدم هر قدری که این بازی این اشتباه رو مرتکب شده، ۹۰٪ بازی های دیگه ای که ازشون به عنوان RPG یاد می کنیم در حالی که فقط بعضی المان های RPG رو دارن هم گناهکارن.

- و در آخر: بازی کردن سایبرپانک با تمام اشکالاتش بازم خیلی لذت بخشه، نمیخواد کسی اگر بهتون حرفی خلاف این زد رو جدی بگیرید.
واقعا شوتینگ بازی دست کمی از یک شوتر سطح اول نداره بر خلاف خیلی دیگه از اکشن RPG ها مثل Deus Ex و Fallout .
هوش مصنوعی بازی هم کلا مشکل داره. حس میکنم اینم زیر دسته باگ های بازی قرار بگیره. چون بعضی جاها واقعا خوبن بعضی جاها هم خنگ. احتمال داره با پچ اوکی بشه این قضیه و حداقل به سطح ویچر 3 برسونن.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
این آپدیت 1.04 برای من معجزه کرد !

فریم که از 55 الی 60 بیشتر نمیشد حالا تا 75 هم بالا میره !
در حال حاضر کاملا قابل بازیه =D>

چقدر گرافیک بصری و هنری بازی زیباست .

View attachment 186264

طراحی کرکترها هم که دیگه نگم !
:)):D:D:D
View attachment 186265


:|:|:|:|:|
holly mother of Details
باگ ها بهتر شدن؟ من هنوز دانلودش نکردم اپدیتو
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
باگ ها بهتر شدن؟ من هنوز دانلودش نکردم اپدیتو

کلا نسخه پی سی باگ خاصی نداره
من تو این دو سه ساعت فقط یکبار اسلحه دست کارکترم غیب شد که یه اسکرول بالا پایین کردن و اسلحه عوض کردن کافی بود تا مشکل حل بشه
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
انصافا این بنده خداها چطوری میخواستن بازی رو کنسول های این نسل اجرا کنن! جدی مگه میشه همچین حجمی از دیتیل رو کنسول های 1 ترافلاپی اجرا کرد!
تصاویر پایین با سیستم خودم کپچر کردم بدون RT :
 

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
دوستان به نظرتون رو ps4 تهیه کنم بازی رو ؟ حقیقتا خیلی سال که منتظرش بودم=((
بازی اصلا مناسب این نسل نیست!بدتر یه تجربه بد میشه برات!بزار تو موقعیتی که بازی تو حالت مناسب خودشه بازی کن که واقعا لذت کامل ببری ازش!
زخم خوردم که میگم :D
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
من فکر نکنم بتونن 4k همراه با ray tracing بیارن رو کنسول ها
مگر اینکه amd ریتریسنیگ اش یچی سبک تر از انویدیا باشه برای rdna 1 و rdna 2

اونموقع برای pc هم بخوان بدن اون آپدیت رو باید حتماً رو vulkan بدن بازی رو
تا اونجایی که یادمه amd با vulkan ray tracing مثل اینکه میخواد وارد بشه برا همین میگم


فکرشو بکنید بازی اونوقت مثل red dead 2 میشه با 2 تا api گرافیکی... البته همه اینا اگه و اما هست...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر