Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
کلا این بحث اوریجین جدا از شروع متفاوت بازی، از این نظر تغییر ایجاد میکنه که بنا به اوریجین انتخابی، یه جاهایی یه اپشن های خاصی فعال میشه که خب یه تیکه شو تو استریم نشون دادن.
ولی مثلا از نظر رابطه با Arasaka قطعا فارق از اوریجین انتخابی میتونیم براساس چیزی که دلمون میخواد انتخاب کنیم مسیر رو.
حس میکنم سیستم شرکت ها و گنگ ها یه چیزی مثل فکشن های فالوت باید باید باشه که بر اساس تضاد منافع اینا با هم تو نقاط مشخص داستانی، مجبوریم انتخاب کنیم با کدومشون بمونیم و به کی خیانت کنیم.

فقط امیدوارم اگه چنین سیستمی دارن، مدل نیو وگاس پیش برن نه مثلا فالوت ۴.
مثل همونی که گفتی. مثلا reputation مون پیش یه گروه اگه زیاد خیانت کنیم بهشون به هم بریزه و اگه کمشون کنیم محبوب شیم بینشون.
و انتخاب فکشن A یا B یا C یا D اینجور نباشه که تو یه لحظات مشخصی مثل گزینه تستی بخوایم انتخاب کنیم یه گزینه رو.
بر اساس پیشروی و پلی استایل و شخصیتی که از خودمون میسازیم و جمیع انتخاب هامون باشه که پیوند بخوریم با یکی از فکشن ها.
که فکر میکنم همین حالت دوم رو پیش رفته باشن تو بازی.
الان یادم افتاد که تا حالا چند بار تاکید کردن بازی سیستم فکشن بندی نداره یعنی خبری از سیستم reputation نیست عوضش روابط بین گروه های اصلی مثل ابر شرکت ها و شخصیت های اصلی داستان باشه دیگه نهایتش خیلی بخوان پیش برن همون انتخاب بین خیانت کردن یا نکردن به گنگ ها ی خیابونی و ابر شرکت ها باشه
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
الان یادم افتاد که تا حالا چند بار تاکید کردن بازی سیستم فکشن بندی نداره یعنی خبری از سیستم reputation نیست عوضش روابط بین گروه های اصلی مثل ابر شرکت ها و شخصیت های اصلی داستان باشه دیگه نهایتش خیلی بخوان پیش برن همون انتخاب بین خیانت کردن یا نکرده به گنگ ها ی خیابونی و ابر شرکت ها باشه
مدت زمان تئوری پردازی من:
20200812_225531.gif

ولی خب اگه چنین سیستمی باشه انگار یه زمین بازی برا گیمر تدارک دیدن که خودش نرتیو رو پیش ببره.
اگه اینکار رو نکردن ینی خودشون باید ریز به ریز نریتو رو نوشته باشن و طراحی کرده باشن تو بازی بر اساس کوئست ها و ... که خب کار سخت تریه با توجه به تعداد بالای شرکت ها و گنگ ها ولی اگه درست انجام شه همون تاثیر حالت اول رو میزاره.
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
مدت زمان تئوری پردازی من:
View attachment 160226

ولی خب اگه چنین سیستمی باشه انگار یه زمین بازی برا گیمر تدارک دیدن که خودش نرتیو رو پیش ببره.
اگه اینکار رو نکردن ینی خودشون باید ریز به ریز نریتو رو نوشته باشن و طراحی کرده باشن تو بازی بر اساس کوئست ها و ... که خب کار سخت تریه با توجه به تعداد بالای شرکت ها و گنگ ها ولی اگه درست انجام شه همون تاثیر حالت اول رو میزاره.
دقیقا همینجوره فلسفه بازی سازی CDPR رو این قضیه بنا شده کلا خلاف ابسیدین و بتزدا هستش علاوه بر المان های RPG سعیش رو میکنه رو روابط واقع گرایانه کرکتر ها هم کار بکنه روایت در کنار المان های RPG براش یـ اندازه مهمه

پ.ن :تو یکی از مصاحبه های بازی یکی از اعضاری CDPR که الان اسمش یادم نمیاد گفت توی بازی همراه نداریم تا موقعی که از نظر داستانی نیازی به همراه پیدا کنیم به عبارتی تا وقتی داستان از پلیر نخواد بهش همراه نمیده دقیقا مثل ویچر 3
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
میبینم بعد این نمایش آخری ،، آرای نومد افزایش داشته ... ولی من همچنان نظرم روی استریت کیده ...
رای نداده بودم از ابتدای نظرسنجی، گفتم تا یک گیم پلی اساسی نبینم نظری نمی دم، اون فضای دورافتاده از شهر، موسیقی وسترنی، یه حالو هوای امروزی داشت، با همون نمایش کوتاه می شد وجه تمایزشو نسبت به بقیه فهمید، انگار اون زندگی پیوندخانوادگی محکمی نسبت به هیاهوی پرزرقو برق شهری بوجود آورده، کسانی که طرد شدن و بخاطر بی خانمان شدنشون از هر وسیله ای برای حفظ قلمرو و کنترل پلیس استفاده می کنن، یه حالت مدمکس مانند با ترکیب زندگی عشایری مثل رد دد داشت، این تمو خیلی دوس دارم، حتی اگه قرار باشه بیشتر اوقات از شهر پرهیاهو با نورهای نئونی دوری کنم و بیشتر وقتمو توی جاده ها بگذرونم، اینکارو می کنم.
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من حوصله نظر دادن نداشتم ولی اونشب سر وایر 2 به حد وحشتناکی هایپ رفت بالا... گان پلی و کمبت خیلی خیلی فوق العاده بنظر میرسه.
خود سیستم rpg شم که نگو...

و هنووووووووووووز نتونستم تصمیم بگیرم کدوم بک استوریو انتخاب کنم :| ولی یک درصد کورپو جلوتره برام الان. وحله دوم Nomad...

پ.ن. فقط یک درصد سر اون پیچ و لیز خوردن ماشین یکم حس بدی گرفتم... یکم بیش از حد شل بنظر میاد درایوینگ... امیدوارم اشتباه کرده باشم...
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
طراح ارشد بازی از عمق نقش افرینی بسیار بیشتر سایبرپانک نسبت به ویچر۳ خبر داده.
واقعیت اینه ویچر نکات مثبت زیاد داشت کع نهایتا تبدیل به یه شاهکار کردش ولی از حیث نقش افرینی نسبتا سطحی بود.
که گویا اینبار میخوان عمیق کار کنن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر