Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
این دقیقا چطور قراره رو ps4/one اجرا بشه؟ همون ویچر۳ هم حتی اگه افت فریم و فریز شدن هارو هم درنظر نگیریم بازم اختلاف زیادی بین کنسول و pc بود. کاش همین الان نسخه نسل قبلی رو کنسل کنن چون بعیده خروجی جالبی داشته باشه با توجه به کارهای قبلی
 
این دقیقا چطور قراره رو ps4/one اجرا بشه؟ همون ویچر۳ هم حتی اگه افت فریم و فریز شدن هارو هم درنظر نگیریم بازم اختلاف زیادی بین کنسول و pc بود. کاش همین الان نسخه نسل قبلی رو کنسل کنن چون بعیده خروجی جالبی داشته باشه با توجه به کارهای قبلی
تا خروجی جالب منظور چی باشه...
کسی نمیتونه از بازی ای با این گستردگی انتظار داشته باشه چیزی در حد رد دد یا دلست ارائه بدن ولی صد در صد رو هر پلتفرمی که عرضه شه، کاملا لول بازی های اپن ورد نقش افرینی رو اون پلتفرم رو چند پله بالا میبره.

ویچر ۳ هم غیر از ایرادات موقع لانچ که به سرعت رفع شدن، واقعا فوق العاده بود رو کنسول ها و کلا نمیشه ویژوال رو جزو ایرداتش رو کنسول حساب کرد.


اینم مسلما رو کنسول های بعدی خفن تر خواهد بود. هرکی براش مهم بود خب صبر میکنه رو نسل بعد میزنه ولی رو همین نسلم قطعا عالی خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: hercule-poirot
تنها مشکل بازی این سلاح های سرد اش مثل کاتانا هست.
واقعا امیدوارم توی این چند ماه پایانی درست بشه.
بن مر منتقد EA چند وقت پیش میگفت از بیرون که نگاه کنی کلانکی میزنه ولی بعد که خودت کنترل بازی رو به دست گرفتی مکانیزم هاش لذت بخش میشه خلاصه نیاز به تایمینگ دقیق داره با این حال گیم پلی دیزاینر بازی این مصاحبه رو دیروز کرده :

Cyberpunk 2077: "We aren't 100% happy with melee, we're working on it," says CD Projekt RED - VG247

یـ مصاحبه دیگه هم کرده که دشمنای بازی رو جوری طراحی کردن که بالت افنجی نباشن سر همون گیم پلی کاتانا دیشب هم قشنگ این قضیه پیدا بود خلاصه چه با اسحله گرم چه سرد دشمنا موقع بر خورد به صورت بندری میرقصن :D اینش واقعا عالیه

این دقیقا چطور قراره رو ps4/one اجرا بشه؟ همون ویچر۳ هم حتی اگه افت فریم و فریز شدن هارو هم درنظر نگیریم بازم اختلاف زیادی بین کنسول و pc بود. کاش همین الان نسخه نسل قبلی رو کنسل کنن چون بعیده خروجی جالبی داشته باشه با توجه به کارهای قبلی
هر دفعه بازی نمایش جدید داره : این چطوری قرار رو کنسولا نسل اجرا بشه :D:|
ویچر 3 اوایل نسل هشت بود به خاطر همین موتورشون خیلی از تکنولوژی های روز رو نداشت تازه اینم در نظر بگیرید که اولین بازیی بود که رو کنسول پرت میکردن اختلاف ویچر 3 رو کنسول با PC داخل محیط های بسته تقریبا صفر بود ولی محیط های بیرونی Draw Distance قشنگ اختلافش پیدا بود اینجا هم دقیقا همین سناریو رو داریم به نظرم + تراکم NPC کمتر
آخر نسلیم و کمپانی های AAA ساز دارن شیره کنسولا رو میکشن CDPR هم یکی از اون استدیو های هستش که رو مبحث فنی خیلی مانور میده (با BGS طرف نیستیم) اینم یادمون باشه همون ویچر 3 تا یک ماه مونده به عرضه بازی تمام نمایش هاش روی PC بود به نظر میاد اینجا هم باز دوباره دارن همین کار رو میکنن
 
آخرین ویرایش:
ظاهرا سیستم Gore بازی مثل RDR2 هستش :

View attachment 159973

نصف کلش پریده خدا رو چه یدی تو همین وضعیت یـ سری دشمنا زنده بمونن :-"
فرض کن زنده بمونه و از پشت سر یکی با کله نصفه بیاد سراغت. اول شخص بودن بازی واقعا تصمیم خوبی بود.
 
من که تصمیمم رو گرفتم ،، میزارم روی کنسول های نسل بعد ، وقتی اپدیتش منتشر شد بازی میکنم ... اکثر بخش های اصلی بازی مثل طراحی محیطی لول دیزاین و طراحی کارکتر ، گان پلی ، و بخش داستانی هم با اینکه چیزی ازش نشون ندادن ،، ولی با وجود سه گروه متفاوت چیز صد در صد خفنی به نظر میاد،،، ولی خب محدودیت های سخت افزاری این نسل تاثیر خودش رو روی همچین بازی بزرگی گذاشته ... و اینکه تفاوت گرافیکی کنسول های پایه هم با pc مشخص نیست
 
پیشنهاد میکنم ایین ترک Refused رو گوش بدید



قبلا رو تریلر سینماتیک Doom 2016 یـ بار از این ترک استفاده کردن من سر این عاشقشون شدم :




اینم موقع ضبط ترک های بازی :


هرچنده بعید ولی امیدوارم یـ ریمیکس خفن از این ترک واسه بازی درست کرده باشن
 
آخرین ویرایش:
باجت آرمز آشعال ترین و بی کیفیت ترین اسلحه ها رو تو دنیای بازی میسازه صرفا فقط یـ لوله دارن برا شلیک :D

https___i.redd.it_agz0obrvbfg51.png.jpg

تو این عکس اگه دقت کنید خیلی راحت جای جوش های رو اسلحه رو میبیند در این حد بی کیفیت هستن LOL ولی خوب کار راه اندازن و همونجور که میبیند ضخامت گلوله هاش اندازه سه تا گلوله معمولی شاتگان ـه قشنگ باهاش میشه تانک منهدم کرد :D

اینم جالبه :

https___preview.redd.it_e4xwonhhneg51.png_width=640&crop=smart&auto=webp&s=f53645b25bf252f610d...jpg
 
باجت آرمز آشعال ترین و بی کیفیت ترین اسلحه ها رو تو دنیای بازی میسازه صرفا فقط یـ لوله دارن برا شلیک :D

View attachment 160128

تو این عکس اگه دقت کنید خیلی راحت جای جوش های رو اسلحه رو میبیند در این حد بی کیفیت هستن LOL ولی خوب کار راه اندازن و همونجور که میبیند ضخامت گلوله هاش اندازه سه تا گلوله معمولی شاتگان ـه قشنگ باهاش میشه تانک منهدم کرد :D

اینم جالبه :

View attachment 160129
بهترین انتاگونیست نسل. :D
جالبه گاونتر اودیم درست حسابی مشخص نشده اورجینش چیه. شیطانه یا چیز دیگه. فقط میدونیم قدرتش به شکل عجیبی زیاده.
ینی اگه بخوان دنبال بهانه برا یه حضور کوتاه باشن برا شخصیت های ویچر، به نظرم در کنار سیری، فقط اینه که میتونه توجیه داشته باشه یه حضور کوتاهش. :D
 
https___i.redd.it_c7nyc93o5lg51.jpg

Nomad: turn back... before you enter night city, nothing good is there. Nomads value honor and family. Things night city has in very short supply.
Street Kid: No future - you grew up in poverty and have only the faintest hope of moving from your caste. Enjoy day to day hedonism hoping you can make the best out of the life you have while surviving another day.
Corp: trust no one - you’re neck deep in the corporate world, and you gotta realize everyone here is looking out for their bottom line. To them, you’re either an asset or a liability, never an ally.
 
سر پریویو گیم‌اسپات حرف خوبی زد یارو
گفت برا پلی ترو اول نومد گزینه بهتریه چون اگه اون رو انتخاب کنید، برا اشنا نبودن به نایت سیتی و سیستمش، یه دلیل داستانی منطقی دارید.

استریت کید راستش زیادی gta طوره به نظرم.

ولی کورپو هم چیز متفاوت تر و جذابیه بعد نومد.
 
سر پریویو گیم‌اسپات حرف خوبی زد یارو
گفت برا پلی ترو اول نومد گزینه بهتریه چون اگه اون رو انتخاب کنید، برا اشنا نبودن به نایت سیتی و سیستمش، یه دلیل داستانی منطقی دارید.

استریت کید راستش زیادی gta طوره به نظرم.

ولی کورپو هم چیز متفاوت تر و جذابیه بعد نومد.
داشتم فک میکرد از اونجایی که سازنده ها گفتن نیاز نیست حتما به اورجینمون وفادار باشین میتونیم از نومد کامل تبدیل به کورپو بشیم ؟ یعنی جوری باشه که بازی ما رو به عنوان کورپو حساب کنه ؟ از یـ طرف انتخاب لایف پس رو از یـ جایی به بعد بی اثر میکنه ولی خوب از نظر داستانی منطقی تر بازی رو جلوه میده مثلا وقتی چپ و راست به کورپو ها خیات میکنیم دفعه بعدش کورپو ها دیگه بهمون نباید اعتماد کنن اینجور خیلی منطقی تر در میاد تا اینکه همیشه خدا گزینه کورپو برامون فعال باشه !!!
 
آخرین ویرایش:
داشتم فک میکرد از اونجایی که سازنده ها گفتن نیاز نیست حتما به اورجینمون وفادار باشین میتونیم از نومد کامل تبدیل به کورپو بشیم ؟ یعنی جور باشه که بازی ما رو به عنوان کورچو جساب کنه ؟ از یـ طرف انتخاب لایف پس رو از یـ جایی به بعد بی اثر میکنه ولی خوب از نظر داستانی منطقی تر بازی رو جلوه میده مثلا وقتی چپ و راست به کورپو ها خیات میکنیم دفعه بعدش کورپو ها دیگه بهمون نباید اعتماد کنن اینجور خیلی منطقی تر در میاد تا اینکه همیشه خدا گزینه کورپو برامون فعال باشه !!!
کلا این بحث اوریجین جدا از شروع متفاوت بازی، از این نظر تغییر ایجاد میکنه که بنا به اوریجین انتخابی، یه جاهایی یه اپشن های خاصی فعال میشه که خب یه تیکه شو تو استریم نشون دادن.
ولی مثلا از نظر رابطه با Arasaka قطعا فارق از اوریجین انتخابی میتونیم براساس چیزی که دلمون میخواد انتخاب کنیم مسیر رو.
حس میکنم سیستم شرکت ها و گنگ ها یه چیزی مثل فکشن های فالوت باید باید باشه که بر اساس تضاد منافع اینا با هم تو نقاط مشخص داستانی، مجبوریم انتخاب کنیم با کدومشون بمونیم و به کی خیانت کنیم.

فقط امیدوارم اگه چنین سیستمی دارن، مدل نیو وگاس پیش برن نه مثلا فالوت ۴.
مثل همونی که گفتی. مثلا reputation مون پیش یه گروه اگه زیاد خیانت کنیم بهشون به هم بریزه و اگه کمشون کنیم محبوب شیم بینشون.
و انتخاب فکشن A یا B یا C یا D اینجور نباشه که تو یه لحظات مشخصی مثل گزینه تستی بخوایم انتخاب کنیم یه گزینه رو.
بر اساس پیشروی و پلی استایل و شخصیتی که از خودمون میسازیم و جمیع انتخاب هامون باشه که پیوند بخوریم با یکی از فکشن ها.
که فکر میکنم همین حالت دوم رو پیش رفته باشن تو بازی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or