گیم اینفورمر بیان کرده یه مقاله ای رفته راجب سایبراسپیس.
خلاصه اش رو میگم پایین. هرکی خواست کاملترشو تو لینک بالا بخونه.
متئوس توماسزیویک کارگردان کوئست های بازی میگه در طی وقایعی یه سری ویروس و بدافزار های مخربی ریلیز شدن توش که باعث یه سری بحران جهانی شدن. و شرکت هارو مجاب کرون دسترسی بهش رو به روی عموم ببنده.
الانم فقط نت رانر های به شدن ماهر توانایی دارن واردش بشن.
میگه تو فضای این شبکه ها ۲ تا گروه بزرگ هستن:
Netwatch
Voodoo boys
که باهم مخالف هستن و احتمالا باید طرف یکیشون رو بگیریم.
گروه اول نقش یه سری محافظ امنیتی فضای مجازی برای شرکت ها و ... دلرن و هدفشون جلوگیری از آنارشیسم در بحث هوش مصنوعی هستن.
گروه دوم یه سری نت رانر های بسیار ماهرن که دقیقا هدفی رو دنبال میکنن که گروه اول باهاش میجنگه. دسترسی ازاد به AI.
سایبراسپیس برا وودو بویز خیلی مهمه و سعی دارن بهس تسلط پیدا کنن تا در نبرد اصلی بهشون دست بالاتر رو بده.
لید کوئست دیزاینر بازی، پاول ساسکو یه سری اطلاعات بیشتری داده گرچه میخواسته بیشتر بخش های مربوط به اسیبراسپیس مخفی بمونن:
میگه کل فضای نت لایه لایه است تو بازی.
لایه اول همونیه که برای عموم بازه و عمده روزمرگی های مجازی مردم توش جریان داره. تو این لایه میتونیم تلفن و کامپیوتر یا چیزای دیگه مردم عادی رو هک کنیم
لایه بعدی نت در دسترس نت رانر های حرفه ای تره و ازش استفاده میکنن.
لایه اخر سایبراسپیسه که اطلاعات زیادی نداد جز اینکه اگه بدن v رو مثل یه کامپیوتر لحاظ کنیم، صرف ورود به سایبراسمیس میتونی به قدری داغ کنه بدنشو که اتیش بگیره برا همین قبلش میره تو یه وان پر از یخ.(که دیدیم تو گیمپلی ها)
و اینکه سایبراسپیس یه جور ابزار استوری تلینگه برا بازی.
قرار نیست هروقت خواستیم ازادانه بریم توش.
ولی به دفعات در طی بازی واردش میشیم و هربار یه اتفاق مهمی در طی داستان رخ میده.
بازی واقعا وسعتش باور نکردنیه.
هرجزو بازی رو دست میزاری کلی حرف و مقاله میشه راجبش دراورد.
جاه طلبانه ترین پروژه ایه که این سال ها دیدم.