Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
کتاب World of Cyberpunk 2077 رسیده به دست بر و بچ غربی باید منتظر موند واسه اسکن های با کیفیتش (دو پست اخیر منهای پست اسکرین شات اسکن با کیفیت هستن) هر روز سعی میکنم تاپیک رو با آرت رسمی بروز کنم :*

======================
دو تا آرت ورک که اکانت رسمی بازی دیروز منتشر کرد مربوط میشه به منطقه پاسفیکا که قبلا تو نمایش Deep Dive ازش به اندازه کافی دیدیم

Cyberpunk2077-Pacifica_exteriors_overview_1-RGB_6arq5cl2qwp4yzwh.jpg


Cyberpunk2077-Pacifica_exteriors_overview_2-RGB_i8qtdp73kw0twtn0.jpg


پ.ن : احساس میکنم من اینجا نباشم به غیر یکی دوتا از بچه ها دیگه تاپیک خاک بخوره :| بابا دیگه آرت ورک اکانت رسمی رو بزارید جای دوری نمیره :D
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
واقعا امیدوارم یه بزرگواری ما بدبختا تو ایران رو یادش باشه و سریع تر اسکن کنه آرت بوک بازی رو...
20200728_220554.jpg 20200728_220556.jpg 20200728_220604.jpg 20200728_220621.jpg


اینم ۲ تا شات اختصاصی فامیتسو از بازی که فک کنم نزاشت کسی:
20200728_220643.png 20200728_220645.png
 
Last edited by a moderator:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
گیم اینفورمر بیان کرده یه مقاله ای رفته راجب سایبراسپیس.
خلاصه اش رو میگم پایین. هرکی خواست کاملترشو تو لینک بالا بخونه.

متئوس توماس‌زیویک کارگردان کوئست های بازی میگه در طی وقایعی یه سری ویروس و بدافزار های مخربی ریلیز شدن توش که باعث یه سری بحران جهانی شدن. و شرکت هارو مجاب کرون دسترسی بهش رو به روی عموم ببنده.
الانم فقط نت رانر های به شدن ماهر توانایی دارن واردش بشن.
میگه تو فضای این شبکه ها ۲ تا گروه بزرگ هستن:
Netwatch
Voodoo boys

که باهم مخالف هستن و احتمالا باید طرف یکیشون رو بگیریم.
گروه اول نقش یه سری محافظ امنیتی فضای مجازی برای شرکت ها و ... دلرن و هدفشون جلوگیری از آنارشیسم در بحث هوش مصنوعی هستن.
گروه دوم یه سری نت رانر های بسیار ماهرن که دقیقا هدفی رو دنبال میکنن که گروه اول باهاش میجنگه. دسترسی ازاد به AI.

سایبراسپیس برا وودو بویز خیلی مهمه و سعی دارن بهس تسلط پیدا کنن تا در نبرد اصلی بهشون دست بالاتر رو بده.


لید کوئست دیزاینر بازی، پاول ساسکو یه سری اطلاعات بیشتری داده گرچه میخواسته بیشتر بخش های مربوط به اسیبراسپیس مخفی بمونن:
میگه کل فضای نت لایه لایه است تو بازی.
لایه اول همونیه که برای عموم بازه و عمده روزمرگی های مجازی مردم توش جریان داره. تو این لایه میتونیم تلفن و کامپیوتر یا چیزای دیگه مردم عادی رو هک کنیم
لایه بعدی نت در دسترس نت رانر های حرفه ای تره و ازش استفاده میکنن.
لایه اخر سایبراسپیسه که اطلاعات زیادی نداد جز اینکه اگه بدن v رو مثل یه کامپیوتر لحاظ کنیم، صرف ورود به سایبراسمیس میتونی به قدری داغ کنه بدنشو که اتیش بگیره برا همین قبلش میره تو یه وان پر از یخ.(که دیدیم تو گیم‌پلی ها)

و اینکه سایبراسپیس یه جور ابزار استوری تلینگه برا بازی.
قرار نیست هروقت خواستیم ازادانه بریم توش.
ولی به دفعات در طی بازی واردش میشیم و هربار یه اتفاق مهمی در طی داستان رخ میده.




بازی واقعا وسعتش باور نکردنیه.
هرجزو بازی رو دست میزاری کلی حرف و مقاله میشه راجبش دراورد.

جاه طلبانه ترین پروژه ایه که این سال ها دیدم.
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
The World of Cyberpunk 2077
PT.1

به من فرصت بدید تا شب بقیشم آپلود میکنم، تو هر پست محدودیت آپلود 30 تایی وجود داره، فعلا اینا یک چهارم کل کتابه :D برید حال کنید تا بقیشو بزارم. ( هر کدوم از صفحات 8 9 MB بود من کلی وقت گذاشتم برای کم کردن حجم.)

1.png 2.png 3.png 4.png 5.png 6.png 7.png 8.png 9.png 10.png 11.png 12.png 13.png 14.png 15.png 15.png 17.png 18.png 19.png 20.png 21.png 22.png 23.png 24.png 25.png 26.png 27.png 28.png 29.png 30.png
 

Attachments

  • 16.png
    16.png
    588.7 KB · مشاهده: 9

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
خدایا. چطوری یه بازی می‌تونه تو این شرایط و این دوران انقدر هایپ برانگیز باشه آخه :D
فارغ از نکات اصلی، ذوق و ظرافت به کار رفته تو طراحی تبلیغاتای داخل بازی واقعا نفس‌گیره. چیکار کردن اینا :D
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
یه پادکستی بوده با حضور Mikes Tost که لول دیزاینر ارشد سی دی پراجکت رده.
لینکشو میزارم:


متن حرفاشم میزارم ولی خیلی زیادن و وقت نکردم ترجمه کنم. ببخشید دیگه:
There is a lot of Freedom of the Individual when it comes to level design to allow for maximum creativity.


Staff work closely with one another in collaboration in order to spark the magic to create something special when it comes to merging quest design with level design.


During Witcher 3 development they didn't have an Open World based team when it came to level design. For Cyberpunk 2077 they have an entire team designated to the open world aspect of the game.


When it comes to the open world, Even for being a Senior Level Designer, there will still be content that is completely fresh to him due to the absolute complexity to the world design.


The atmosphere at any time of day is absolutely astounding from not only from visuals, but the audio is heavily emphasized so well. He recommends having a good set of cans. ( My suggestion, grab in a good DAC/AMP as well!)


Exploration in Cyberpunk is more moment to moment than Witcher 3.


Exploration is much more valuable in Cyberpunk 2077 - You never know whats around the next corner. Leaving several surprises for the player to find in the world. Every area creates a question in your mind begging you to explore further.


They want players to get lost in night city to explore the secrets that are hidden within the giant metropolis without relying too heavy on the system map.


You can spin the map around and look at it from different directions and allows for zoom in/out but you cant look into actual house units or anything ridiculous.


Cyberpunk isn't a water exploration game. It would be unbelievable. You can swim and dive, there is some content based in the water but they didn't focus their efforts on underwater content.


Cyberware isn't effected by water. It's 2077, expect water resistant cyberware.


About the Techie Class: When they were making cyberpunk they had this great idea of having a fluid class system which has a huge amounts of different perks which you can invest in. They didn't want to hold players in any sort of restriction. CDPR wants to allow for as much freedom as possible to allow the maximum amount of customization to the user as possible.


The Netrunner was too similar to the Technie and they realized that there was no incentive for one user to pick one over the other due to similarities. It made it too difficult for QA to understand why they would choose one over the other as the two classes were so similar in design.


With that they were concerned about what would happen with Flathead because of the loss of the techie class. With Johnny being with you a large amount of game time they had to cut down the use of Flathead but it definitely has its special moments in the game.


Flathead is not considered "Cut" from the game


What happens when you cause absolute consistant chaos? It's nothing you haven't seen before, If you start shooting civilians and the NCPD catches you, you will be branded as a cyber psycho and dealt with accordingly... Most likely, Death.. Or Maybe you can get lucky.


They want Cyberpunk 2077 to be as believable as possible. They're a story focused game at heart. The police are very tough and no easy challenge. Much like Witcher 3.


There was no point of a Cyberpsycho system for V due to how the traditional system of Cyberpyscho works. It basically means game over. Although, There are several scenarios where you will run into Cyberpyschos.


V can roam the world and run into Cyberpyschos which will trigger special events, Sort of like mini bosses in a sense. Some will have story elements.


Choices can have a great impact on your story experience, Some will be for there "Flavor" depending on the life path to help sell the life path you've chosen.


A combination of both life path and skill choices have a ripple effect on the story.


One thing that Miles really wants to get across to the fans is when it comes quests, They have gone out of their way to add old fashion role playing elements to where lifepath and skills really comes into play. They really want you to be into the path you've chosen and roleplay your character through out the

ame.


Miles says that he loves the corpo path, but it varies depending on who you talk to because he really loves all of the life paths and how well the differences have been ironed out.


Environmental destruction- It's still very much apart of the game, if anything its gotten more destructible. it makes combat more visceral and reactive.


Enemy Netrunners are able to hack you on the spot- NPC's Will several perks that are also available to Players, Expect a challenge.


Racing is still confirmed


CDPR is keeping other mini-games close to their hearts. expect some surprises.


CDPR wants to avoid spoilers as much as possible. They really emphasis on wanting to let the player experience the world first hand


There is a FOV slider


After the prologue, the entire map becomes available for you to explore. Although, depending on the area, you will run into higher level enemies.


ORBITAL AIR is still a a mystery, and lets just leave it at that.


You'll be able to ride in boats but not drive them
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر