Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
ای کاش بازی سوم شخص بود - حس راه رفتن تو نایت سیتی زیر بارون و اون نورهای نئون بیشتر تو حالت سوم شخص در میاد .
نظرتون چیه دوستان
با این دوربین بازی من بیشتر سرگیجه گرفتم مخصوصا اون مشت زدنش خیلی مسخره بنظر میرسید یا راه رفتن تو شهر انگار هر لحظه ممکن بود ادم بره تو شکم بقیه و حالت سینمای 6 7 بعدی داشت :|:|:|
ای کاش سوم شخص رو بهش اضافه کنن هر چند بعیده
در کل اصلا با اول شخص بودنش حال نکردم
 
r/cyberpunkgame - So I took the liberty of compiling every outcome of the prologue mission with the Malestrom

یه مطلب خوندنی که حالت های مختلف و نتایج مختلف ماموریت گرفتن/خریدن روبات عنکبوتی از رویس رو توضیح میده.
تنوع حالت ها واقعا فوق العاده ست. اینجا میشه عظمت بازی رو فهمید.
کسانی که نمیدونن قضیه ماموریت چیه دموی 48 دقیقه ای 2018 رو ببینند.
 
ای کاش بازی سوم شخص بود - حس راه رفتن تو نایت سیتی زیر بارون و اون نورهای نئون بیشتر تو حالت سوم شخص در میاد .
نظرتون چیه دوستان

منفیه :-"
تو بازیهای TP ، پلیر گویا یه فرد خارج از داستانه که صرفا داره با فاصله، ماجراهای یک کرکتر رو تعقیب میکنه (و این خیلی جاها همون چیزیه که سازنده میخواد و لازم داره برای نوع خاص روایت داستان، گیم پلی دیزاین و..)
از سمت دیگه FP بودن بشدت روی فاکتور Immersion بازی اثر مثبت میگذاره، مخاطب رو عمیقا درگیر میکنه و اجازه توجه و تعامل با جزییات رو تمام و کمال بهش میده.

تصمیم اول شخص بودن بازی صحیح ترین تصمیمی بود که میشد CD بگیره. که اگر بازی سوم شخص میبود،
احتمالا همین کافی بود که دیگه تو لیست انتظار شخص من اون بالاها نباشه..
 
آخرین ویرایش:
r/cyberpunkgame - So I took the liberty of compiling every outcome of the prologue mission with the Malestrom

یه مطلب خوندنی که حالت های مختلف و نتایج مختلف ماموریت گرفتن/خریدن روبات عنکبوتی از رویس رو توضیح میده.
تنوع حالت ها واقعا فوق العاده ست. اینجا میشه عظمت بازی رو فهمید.
کسانی که نمیدونن قضیه ماموریت چیه دموی 48 دقیقه ای 2018 رو ببینند.
امیدوارم این مطلب فقط به همین کوئست خلاصه نشه :دی.
 
منفیه :-"
تو بازیهای TP ، پلیر گویا یه فرد خارج از داستانه که صرفا داره با فاصله، ماجراهای یک کرکتر رو تعقیب میکنه (و این خیلی جاها همون چیزیه که سازنده میخواد و لازم داره برای نوع خاص روایت داستان، گیم پلی دیزاین و..)
از سمت دیگه FP بودن بشدت روی فاکتور Immersion بودن بازی اثر مثبت میگذاره، مخاطب رو عمیقا درگیر میکنه و اجازه توجه و تعامل با جزییات رو تمام و کمال بهش میده.

تصمیم اول شخص بودن بازی صحیح ترین تصمیمی بود که میشد CD بگیره. که اگر بازی سوم شخص میبود،
احتمالا همین کافی بود که دیگه تو لیست انتظار شخص من اون بالاها نباشه..
این چیزی که داری میگی به نظر من درست نیست
چه اول شخص چه سوم شخص هر کدوم نوع روایت خاص خودشون رو دارن که برخلاف نظر تو من بیشتنر معتقدم حالت سوم بیشتر شخص رو درگیر با کارکتر میکنه و احساساتش رو میفهمه اثبات دلیلش هم همونجاس که تعداد قابل توجه ای از کات سین های همین بازی تو حالت سوم شخص روایت میشه
از خود استدیو هم که پرسیدن خودشون هیچ وقت نگفتن که روایت بازی تو حالت اول شخص خیلی خاصه و یه جورایی خواستن بگن صرفا فقط یک تصمیم بوده که از همون اول برنامه ریزی شده و نمیشه تغییری توش داد چون تمام مکانیزم ها الان بر اساس اول شخص ساخته شده
 
  • Like
Reactions: beh1382 and VENOMEM
این چیزی که داری میگی به نظر من درست نیست
چه اول شخص چه سوم شخص هر کدوم نوع روایت خاص خودشون رو دارن که برخلاف نظر تو من بیشتنر معتقدم حالت سوم بیشتر شخص رو درگیر با کارکتر میکنه و احساساتش رو میفهمه اثبات دلیلش هم همونجاس که تعداد قابل توجه ای از کات سین های همین بازی تو حالت سوم شخص روایت میشه
از خود استدیو هم که پرسیدن خودشون هیچ وقت نگفتن که روایت بازی تو حالت اول شخص خیلی خاصه و یه جورایی خواستن بگن صرفا فقط یک تصمیم بوده که از همون اول برنامه ریزی شده و نمیشه تغییری توش داد چون تمام مکانیزم ها الان بر اساس اول شخص ساخته شده

فکر نمیکنم بخاطر انتقال بهتر احساسات باشه این قضیه. پیاده سازی سینماتیک تر بعضی سکانسها میطلبه TP رو. ضروری نیست ولی خب ضرری هم نمیرسونه! اتفاقا استفاده ازش هم قرار نیس زیاد باشه!
"the cinematic trailer from E3 2019 also spent time in third-person. These types of sequences will be rare in the final game. "
- polygon
حتی یه مدت شایعه ش پخش شده بود که کات سین های سوم شخص هم کلا حذف شده از بازی که البته خیلی ملو تکذیب شد، اما همین یجورایی نشون میده قرار نیست TP سهم خیلی زیادی داشته باشه توی بازی.

در مورد خاص و فکر شده نبودن تصمیم اول شخص بودن بازی هم یادمه یه نفر یکی دوسال پیش چنین چیزی گفته بود، ولی از اون زمان ده ها برابرش، اعضای مختلف CDPR توضیح دادن دلیل و لاجیک پشت این تصمیم رو.

150980
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
Cyberpunk 2077's character creator has 5 different types of pubic hair
غیر قابل ترجمه هست.
توجه به جزییات خوبه ولی چیکار موهای زیر بغل و سایر جاها دارید. چیکار چیز آقایون و خانمها دارید که قابل تنظیم هم هستند.
بیشتر نمیشه ترجمه کرد.

نصف هایپ بازیسنتر و خودم برای کار داشتن با همه جای کارکترهاست مرد حسابی :))
 
Cyberpunk 2077's character creator has 5 different types of pubic hair
غیر قابل ترجمه هست.
توجه به جزییات خوبه ولی چیکار موهای زیر بغل و سایر جاها دارید. چیکار چیز آقایون و خانمها دارید که قابل تنظیم هم هستند.
بیشتر نمیشه ترجمه کرد.

وقتی با پرداختن بیش از حد به جزئیات دیگه شورشو درمیاری :D
 
نصف هایپ بازیسنتر و خودم برای کار داشتن با همه جای کارکترهاست مرد حسابی :))
illusion بازی میسازه،برا همین هایپها.رو استیم هم koikatsu هم ههست.
دیگه چیکار اینا داره وقتی اول شخصه.اگه سوم بود میگفتی باشه.اهمیت پیدا میکنه.
مثل مودهای الدر و بقیه میساختیم.وقتی تو دید ما نیست. چه اهمیتی داره که سایز فلانش،چقدر باشه.
وقتی با پرداختن بیش از حد به جزئیات دیگه شورشو درمیاری :D
cdpr کلا اینا رو دوست داره تو pc چه مودهایی برا ویچر تو این حوزه ساخته شد.
 
به نظرم توضیح سی دی پراجکت در رابطه با Immersion و اول شخص بودن بازی قانع کننده نیست! شما در سایبرپانک شخصیتی رو دارید، این شخصیت صداگذاری دارد و هدفی تقریبا واحدی را با بقیه شخصیت‌هایی که توسط پلیرهای دیگر ساخته میشوند دنبال میکند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که برای Immersion تو بازی‌های اول شخص RPG قرار داده می‌شوند Mute بودن شخصیت اصلی است که می‌دونم خیلیا مخالفش هستند. ولی همین صحبت کردنش Immersionای رو که سازنده ازش حرف میزنه رو از بین میبره. چون ما حس میکنیم داریم شخصیتی رو کنترل می‌کنیم نه اینکه خودمون جای اون شخصیت باشیم. سایبرپانک هیچوقت قرار نبوده به معنای واقعی کلمه RPG باشه (اگه بازیای RPG واقعی رو بازی کرده‌ باشید میفهمید چی میگم)‌ و فقط قرار بوده به بازیکن در رسیدن به هدفی که تقریبا تعیین شده آزادی عمل بده. ویچر هم نبود و یکی از دلایلی که من عاشق بازی‌های CD هستیم همین موضوع هست چون در بازی‌های RPG واقعی که آزادی عمل بی‌نهایتی به پلیر داده می‌شود امکان خلق کوئست‌‌هایی با کیفیت و جزئیات زیاد تقریبا از بین می‌رود.
اون کامبت Fluid هم که قبلا سی‌دی دلیلی برای عدم اضافه کردن مود سوم‌شخص ازش یاد می‌کرد تقریبا عوض شده و جف کیلی هم به این موضوع اشاره کرد که در محصول نهایی شاهد گان‌پلی سنگین‌تر و کندتری خواهیم بود.
منظور از همه‌ی چیزی که گفتم بد بودن سایبرپانک نبود. ولی دلیل عدم وجود مود سوم شخص هم Immersion نیست. شما در بازی‌های شوتر RPG دیگر مثل فال‌اوت می‌تونید از مود سوم‌شخص هم استفاده کنید ولی اگه تجربشون کرده باشید انیمیشن‌های ضعیفی دارند و بقول معروف یجورایی Sluggish هستند. دلیل سی‌دی پراجکت این بوده که در صورت اضافه مود سوم شخص بصورتی که پرفکت و مورد علاقه پلیرهاش باشه مدت زمان و مقدار هزینه‌ی زیادی رو می‌طلبیده و اضافه کردن مود سوم‌شخصی مثل فال‌اوت هم چهره نهایی بازی رو زشت می‌کنه.
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
به نظرم توضیح سی دی پراجکت در رابطه با Immersion و اول شخص بودن بازی قانع کننده نیست! شما در سایبرپانک شخصیتی رو دارید، این شخصیت صداگذاری دارد و هدفی تقریبا واحدی را با بقیه شخصیت‌هایی که توسط پلیرهای دیگر ساخته میشوند دنبال میکند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که برای Immersion تو بازی‌های اول شخص RPG قرار داده می‌شوند Mute بودن شخصیت اصلی است که می‌دونم خیلیا مخالفش هستند. ولی همین صحبت کردنش Immersionای رو که سازنده ازش حرف میزنه رو از بین میبره. چون ما حس میکنیم داریم شخصیتی رو کنترل می‌کنیم نه اینکه خودمون جای اون شخصیت باشیم. سایبرپانک هیچوقت قرار نبوده به معنای واقعی کلمه RPG باشه (اگه بازیای RPG واقعی رو بازی کرده‌ باشید میفهمید چی میگم)‌ و فقط قرار بوده به بازیکن در رسیدن به هدفی که تقریبا تعیین شده آزادی عمل بده. ویچر هم نبود و یکی از دلایلی که من عاشق بازی‌های CD هستیم همین موضوع هست چون در بازی‌های RPG واقعی که آزادی عمل بی‌نهایتی به پلیر داده می‌شود امکان خلق کوئست‌‌هایی با کیفیت و جزئیات زیاد تقریبا از بین می‌رود.
اون کامبت Fluid هم که قبلا سی‌دی دلیلی برای عدم اضافه کردن مود سوم‌شخص ازش یاد می‌کرد تقریبا عوض شده و جف کیلی هم به این موضوع اشاره کرد که در محصول نهایی شاهد گان‌پلی سنگین‌تر و کندتری خواهیم بود.
منظور از همه‌ی چیزی که گفتم بد بودن سایبرپانک نبود. ولی دلیل عدم وجود مود سوم شخص هم Immersion نیست. شما در بازی‌های شوتر RPG دیگر مثل فال‌اوت می‌تونید از مود سوم‌شخص هم استفاده کنید ولی اگه تجربشون کرده باشید انیمیشن‌های ضعیفی دارند و بقول معروف یجورایی Sluggish هستند. دلیل سی‌دی پراجکت این بوده که در صورت اضافه مود سوم شخص بصورتی که پرفکت و مورد علاقه پلیرهاش باشه مدت زمان و مقدار هزینه‌ی زیادی رو می‌طلبیده و اضافه کردن مود سوم‌شخصی مثل فال‌اوت هم چهره نهایی بازی رو زشت می‌کنه.
بنظر منم بخاطر هزینه ها سوم شخص نزاشتن و یجورایی دارن بهانه میارن.ولی طبق شنیده ها بازی با این عظمت مراحل و انتخاب و شاخه ای بودن بنظرم طبیعیه که همچیش پرفکت نباشه.در مورد mute نبودن کارکتر احتمالا یه اپشن بزارن براش چون بنظرم تو این بازی طبق مصاحبه هاشون میخوان سبک همون rpg های قدیمی رو پیاده کنن و شخصیت خودت رو داشته باشی تو بازی و احساس میکنم صدادار بودن کرکتر هم بیشتر بخاطر پذیرفته نبودن کرکتر mute برای خیل عظیمی از گیمراس.
 
به نظرم توضیح سی دی پراجکت در رابطه با Immersion و اول شخص بودن بازی قانع کننده نیست! شما در سایبرپانک شخصیتی رو دارید، این شخصیت صداگذاری دارد و هدفی تقریبا واحدی را با بقیه شخصیت‌هایی که توسط پلیرهای دیگر ساخته میشوند دنبال میکند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که برای Immersion تو بازی‌های اول شخص RPG قرار داده می‌شوند Mute بودن شخصیت اصلی است که می‌دونم خیلیا مخالفش هستند. ولی همین صحبت کردنش Immersionای رو که سازنده ازش حرف میزنه رو از بین میبره. چون ما حس میکنیم داریم شخصیتی رو کنترل می‌کنیم نه اینکه خودمون جای اون شخصیت باشیم. سایبرپانک هیچوقت قرار نبوده به معنای واقعی کلمه RPG باشه (اگه بازیای RPG واقعی رو بازی کرده‌ باشید میفهمید چی میگم)‌ و فقط قرار بوده به بازیکن در رسیدن به هدفی که تقریبا تعیین شده آزادی عمل بده. ویچر هم نبود و یکی از دلایلی که من عاشق بازی‌های CD هستیم همین موضوع هست چون در بازی‌های RPG واقعی که آزادی عمل بی‌نهایتی به پلیر داده می‌شود امکان خلق کوئست‌‌هایی با کیفیت و جزئیات زیاد تقریبا از بین می‌رود.
اون کامبت Fluid هم که قبلا سی‌دی دلیلی برای عدم اضافه کردن مود سوم‌شخص ازش یاد می‌کرد تقریبا عوض شده و جف کیلی هم به این موضوع اشاره کرد که در محصول نهایی شاهد گان‌پلی سنگین‌تر و کندتری خواهیم بود.
منظور از همه‌ی چیزی که گفتم بد بودن سایبرپانک نبود. ولی دلیل عدم وجود مود سوم شخص هم Immersion نیست. شما در بازی‌های شوتر RPG دیگر مثل فال‌اوت می‌تونید از مود سوم‌شخص هم استفاده کنید ولی اگه تجربشون کرده باشید انیمیشن‌های ضعیفی دارند و بقول معروف یجورایی Sluggish هستند. دلیل سی‌دی پراجکت این بوده که در صورت اضافه مود سوم شخص بصورتی که پرفکت و مورد علاقه پلیرهاش باشه مدت زمان و مقدار هزینه‌ی زیادی رو می‌طلبیده و اضافه کردن مود سوم‌شخصی مثل فال‌اوت هم چهره نهایی بازی رو زشت می‌کنه.
دلیلش فقط immersion نیست. دو دلیل اصلی اعلام کردن یکی immersion و دومی level design. اولی که نیاز به توضیح نداره بالاتر هم توضیح داده شد. دومی در توضیحاتی که طراحان لول دیزاین دادن این بود که میخواستن دوربین همه جا همراه پروتاگونیست باشه و عقب نمونه. به گفته لول دیزاینر بازی این همراه بودن دوربین تفاوتهایی در طراحی مراحل ایجاد میکنه که باعث میشه به اون چیزی که خواسته تیم سازنده بود نزدیکتر بشن.

البته این توضیح فقط برای بیان دلایل CDPR بود وگرنه من خودم همیشه اول شخص رو همه جا ترجیح میدم و نتنها مشکلی با اول شخص ندارم خوشحال هم هستم که اول شخصه چون حس این رو داره که خودم در محل هستم و حس بیشتری از اتمسفر و داستان و هیجان بازی میگیرم.
 
به نظرم CDPR بعد اینکه بازی رو منتشر کرد یـ مود نصف و نیمه از سوم شخص در قالب اپدیت به بازی اضافه میکنه خودم احتمال میدم فقط برا Free Room در نظرش بگیره (یعنی موقع دیالوگ و کامبت سویچ بشه به اول شخص) با این کار به کیفیت بازی زمان لانچ ضربه نمیخوره از اون طرف هم کسایی که واسه سوم شخص منصرف شده بودن رو تا حدودی راضی میکنه
 
به نظرم CDPR بعد اینکه بازی رو منتشر کرد یـ مود نصف و نیمه از سوم شخص در قالب اپدیت به بازی اضافه میکنه خودم احتمال میدم فقط برا Free Room در نظرش بگیره (یعنی موقع دیالوگ و کامبت سویچ بشه به اول شخص) با این کار به کیفیت بازی زمان لانچ ضربه نمیخوره از اون طرف هم کسایی که واسه سوم شخص منصرف شده بودن رو تا حدودی راضی میکنه
من بهت قول میدم سی دی هیچوقت اینکارو نمیکنه
بازی بر اساس اول شخص دیزاین شده
اون راهروهای تنگ
اون خیابونای کوچیک
اون ساختمون های عمودی
اینا با سوم شخص اذیت میکنن پلیر رو و اینم بهت قول میدم هیچوقت اضافه نکنن سوم شخص رو چون خیل عظیمی بدون اینکه دلشون بخواد میرن رو سوم شخص و تجربه بازی خراب میشه براشون
همین اول شخص چشه مگه؟هرکی فال ات یا اسکایریم بازی کرده ازین خبر خوشخال شده
شما تو حال سوم شخص راحت تر لوت میکنی یا اول شخص؟؟؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or