Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
بازی گلده اینا بخاطر تلو تاخیر زدن، اگه سونی بازی در نیارن و فرو به نسخه فیزیکی نکنن سر تایمش بازی ریلیز میشه
مصطفی بازی گلد نیست اگه گلد بود که اینقدر تاخیر نمیزدن هیچ کمپانیی نمیاد به خاطر رقیبش محصولی که اماده هستش رو اینقدر تاخیر بزنه بازی نیاز به پالیش بیشتر داشته 5 ماه به خاطرش تاخیر زدن الانم همه چیز به وضعیت بیماری بستگی داره تا اون موقع وضعیت بهتر شد که شد نشد مطمعنا تاخیر میزنن درسته CDPR مشتری مدار هست ولی کلی رو مارکتینگ بازیش داره سرمایه گذاری میکنه و اگه ببینه قراره متضرر بشه دست به تاخیر میزنه باید واستیم و ببینیم
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
اخبار و تحرکات دور این بازی خیلی زیاد شده. احتمالا به زودی تریلری چیزی میدن.
از اطلاعات قطره چکونی اکانت رسمی بازی گرفته تا خبر معرفی بسته الحاقی قبل از عرضه بازی اصلی و گزارشات و اخبار محتلف.


خب CDPR گفته نسخه های نسل بعدی از اول لانچ در دسترس نحواهند بود.
داره روشون کار میکنه ولی احتمالا چند ماه بعد از عرضه کنسولا، اماده عرضه میشه.
راجب ‌نسخه Xbox که قبلا اولین جایی بودن که تایید کردن با قابلیت اسمارت دلیوری، کسی که نسخه نسل ۸ ای بازی رو حریده باشه، نسخه نسل ۹ ای رو هم رایگان دریافت میکنه به محض عرضه.

نسخه PS4 هم چون هنوز رسما چیزی نگفته سونی راجب وجود داشتن یا نداشتن چنین سیستمی، چیز نمیشه گفت و باید صبر کنیم.
 
این قضیه نسل بعدی به نظرم به خاطر سیستم بکوارد بیمورده وقتی قرار نسل بعدی بازی رو با رزلولیشن 4K شصت فریم بازی کنید دیگه چه نیازی به تایید رسمی خود CDPR دارید ؟ نهایتش یدونه ری تریسینگ ـه که با یـ پچ بهش اضافه میشه اگه طبق حرف خود ماکرو بخوایم حساب کنیم روز لانچ کنسول با بهترین فریم مثل هلو میتونید اجراش کنید
 
این قضیه نسل بعدی به نظرم به خاطر سیستم بکوارد بیمورده وقتی قرار نسل بعدی بازی رو با رزلولیشن 4K شصت فریم بازی کنید دیگه چه نیازی به تایید رسمی خود CDPR دارید ؟ نهایتش یدونه ری تریسینگ ـه که با یـ پچ بهش اضافه میشه اگه طبق حرف خود ماکرو بخوایم حساب کنیم روز لانچ کنسول با بهترین فریم مثل هلو میتونید اجراش کنید
اره با بکوار نسخه نسل ۸ ای رو ۶۰ فریم 4k بازی میکنیم.
ولی شاید تغییراتشون بیشتر از فریم و رزولوشن باشه.
به هرحال وقتی از بهینه کردن برا نسخه نسل بعد میگن، ینی احتمالا نسخه جدایی میخوان بدن بیرون. تغییرات گرافیکیش حتما بیشتر از فریم و رزولوشن خواهد بود.
 

55tdhbg0zer41.png

6th Street

توسط کهنه سربازان خسته از درماندگی NCPD بعد از چهارمین جنگ کمپانی ها تاسیس شد , 6th Street بنا شد تا به انجمن Vista del Rey خدمت و از اون ها حفاظت کنه .
امروزه تفسیر اونها از قانون و تحقق عدالت به شهر جای سوال و شک داره​
 
ینی چی برگشت نمیشه؟
خب میشه ریفاند کرد دیگه تا قبل از انتشار بازی.
دست CDPR عه مگه این قضیه؟
ساركزم داشت به تلو :D
———-
من احتمال ميدم اون گرافيكي كه تو تريلرهاي E3 ديديم رو روي كنسولهاي نسل بعد ببينيم ...
 
ساركزم داشت به تلو :D
———-
من احتمال ميدم اون گرافيكي كه تو تريلرهاي E3 ديديم رو روي كنسولهاي نسل بعد ببينيم ...
اخرین گرافیکی که از این بازی دیدیم در حد نسل هفت بود چهره کیانو ریوز تو تریلر ادم را یاد بازیهای نسل شش مینداخت
 
بالای تریلر درشت زده بود اینی که میبینید نهایی نیست.
خلاصه خیلی گرافیکش پایین بود ادم خندش میگرفت فکر کنم گرافیک نسخه ps4 همین حد باشه شایدم کمتر چون ویچر که قدیمیتر بود فاصله علفها تو بازی یک متر بود به ازای هر یه دونه علف حالا خدا بداد این برسه همون بهتر که روی کنسولهای جدید ادم بازی کنه حیفه این بازی حروم بشه
 
خلاصه خیلی گرافیکش پایین بود ادم خندش میگرفت فکر کنم گرافیک نسخه ps4 همین حد باشه شایدم کمتر چون ویچر که قدیمیتر بود فاصله علفها تو بازی یک متر بود به ازای هر یه دونه علف حالا خدا بداد این برسه همون بهتر که روی کنسولهای جدید ادم بازی کنه حیفه این بازی حروم بشه
بازی قطعا قرار نیست بنچمارک گرافیکی باشه.
ویچر ۳ هم نبود و کلی دانگرید هم داشت و نسخه های اولیه کلی ایرادات فنی هم داشتن.
ولی درنهایت تبدیل شد به اون شاهکار.

اینم نتیجه اخر با اینکه چیزی در حد RDR2 قرار نیست باشه ودی بعید میدونم خیلی ناامید کنه طرفدار هارو.


من مطمئنم از ویچر درست گرفتن و سر این باز اون مشکلات خیلی کمتر خواهد بود.
حتی اون تریلر هم یه جورایی حکم پایین اوردن انتظارات رو داشت ورگنه نسخه نهایی خیلی بهتر خواهد بود. یه جورایی شگردشون بود به نظرم. یه جور ضربه گیر برا واونش های منفی احتمالی.

حالا خیلی کسی مشکل داره با این قضیه خب صبر میکنه نسل بعد میزنه ولی ارزش کار CDPR چیز های دیگه ایه که این روزا کم پیدا میشه.
 
بازی قطعا قرار نیست بنچمارک گرافیکی باشه.
ویچر ۳ هم نبود و کلی دانگرید هم داشت و نسخه های اولیه کلی ایرادات فنی هم داشتن.
ولی درنهایت تبدیل شد به اون شاهکار.

اینم نتیجه اخر با اینکه چیزی در حد RDR2 قرار نیست باشه ودی بعید میدونم خیلی ناامید کنه طرفدار هارو.


من مطمئنم از ویچر درست گرفتن و سر این باز اون مشکلات خیلی کمتر خواهد بود.
حتی اون تریلر هم یه جورایی حکم پایین اوردن انتظارات رو داشت ورگنه نسخه نهایی خیلی بهتر خواهد بود. یه جورایی شگردشون بود به نظرم. یه جور ضربه گیر برا واونش های منفی احتمالی.

حالا خیلی کسی مشکل داره با این قضیه خب صبر میکنه نسل بعد میزنه ولی ارزش کار CDPR چیز های دیگه ایه که این روزا کم پیدا میشه.
در خود بازی هیچ شکی وجود نداره بازی نیومده موفقه ولی این بازی با rdr2 اصلا قابل مقایسه نیست این بازی خیلی سنگینتر از rdr2هست بعد بازی rpg هست خیلی جزییات داره اصلا فکرش برای ادم سخته چه برسه به بازی کردن
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
یه مطلبی رو twinfinte راجب استراتژی اینده بازی کار کرده بود که البته برا سه چهار روز قبله و یه سری مواردش قبلا هم گفته شده ولی یه خلاصه ای ازش میزارم به هر حال.
حرفاشون از زبون خود آدام کیزینسکی و ۲ تا دیگه از اعضای هیئت مدیره CDPR عه‌.
اولش که گویا کلا از نیمه دوم فوریه یه استراتژی مارکتینگ تمام دیجیتال رو برنامه ریزی کردن تا روز لانچ و این کنسل شدن رویداد های مختلف تاثیری نداره رو برنامه هاشون.
دارن روی راه هایی که میکنن که تا اونجایی که میتونن، بازی رو به دست افراد بیشتری برسونن.(احتمالا تبلیغ بیشتر برای نسخه دیجیتالی منظورشونه دیگه)
از june تا سپتامبر هم برنامه های ویژه ای دارن ولی فعلا وارد جزییات نمیشن.
راجب تاخیر بازی های دیگه مثل TLOU2 هم گفتن که کاملا میدونن احتمالا خیلی بازی ها تاخیر میخورن و همون حوالی عرضه میشن ولی اصلا نگران این قضیه نیستن و مهم نیست براشون.(بازی های دیگه باید نگران باشن B-))
گفتن از قبلم میدونستن سپتامبر ماه شلوغ و پر رقابتیه و اگه قراره یه کم رقابتی تر هم بشه مهم نیست. گفتن که اعتقاد دارن بازی از دید مردم must have خواهد بود و فارغ از همزمانی با سایر عرضه ها، بازی فروشش رو خواهد کرد چون خیلیا انتظارش رو میکشن.
درنهایت گفتن که قطعا زمان عرضه رو به خاطر همزمانی با سایر عرضه ها تغییر نخواهند داد.

گفتن از وضع پیش خرید ها راضی هستند و گرچه وارد جزییات نشدن ولی گفتن پیش خرید ها روی pc از کنسول بیشتر بوده.

گفتن بعد از عرضه بازی برنامه گسترش استودیو رو دارن.

یه سری اعداد هم دادن:
الان ۶۰۰ نفر روی بخش داستانی
۴۰ نفر روی بخش مولتی
و ۱۳۰ تا ۱۵۰ نفر در بخش QA و روی تست بازی کار میکنن.

یه سری افراد هم بین اینا در تردد هستن به خایر ارتباطشون.
گفتن تولید نسخه های فیزیکی هم طبق برنامه در همه جای دنیا پیش میره.

راجب نسخه های نسل بعدی دو کنسول هم گفته که این بخش حرفاش روز های قبل هم بهشون پرداخته شد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or