یه مطلبی رو twinfinte راجب استراتژی اینده بازی کار کرده بود که البته برا سه چهار روز قبله و یه سری مواردش قبلا هم گفته شده ولی یه خلاصه ای ازش میزارم به هر حال.
حرفاشون از زبون خود آدام کیزینسکی و ۲ تا دیگه از اعضای هیئت مدیره CDPR عه.
اولش که گویا کلا از نیمه دوم فوریه یه استراتژی مارکتینگ تمام دیجیتال رو برنامه ریزی کردن تا روز لانچ و این کنسل شدن رویداد های مختلف تاثیری نداره رو برنامه هاشون.
دارن روی راه هایی که میکنن که تا اونجایی که میتونن، بازی رو به دست افراد بیشتری برسونن.(احتمالا تبلیغ بیشتر برای نسخه دیجیتالی منظورشونه دیگه)
از june تا سپتامبر هم برنامه های ویژه ای دارن ولی فعلا وارد جزییات نمیشن.
راجب تاخیر بازی های دیگه مثل TLOU2 هم گفتن که کاملا میدونن احتمالا خیلی بازی ها تاخیر میخورن و همون حوالی عرضه میشن ولی اصلا نگران این قضیه نیستن و مهم نیست براشون.(بازی های دیگه باید نگران باشن
)
گفتن از قبلم میدونستن سپتامبر ماه شلوغ و پر رقابتیه و اگه قراره یه کم رقابتی تر هم بشه مهم نیست. گفتن که اعتقاد دارن بازی از دید مردم must have خواهد بود و فارغ از همزمانی با سایر عرضه ها، بازی فروشش رو خواهد کرد چون خیلیا انتظارش رو میکشن.
درنهایت گفتن که قطعا زمان عرضه رو به خاطر همزمانی با سایر عرضه ها تغییر نخواهند داد.
گفتن از وضع پیش خرید ها راضی هستند و گرچه وارد جزییات نشدن ولی گفتن پیش خرید ها روی pc از کنسول بیشتر بوده.
گفتن بعد از عرضه بازی برنامه گسترش استودیو رو دارن.
یه سری اعداد هم دادن:
الان ۶۰۰ نفر روی بخش داستانی
۴۰ نفر روی بخش مولتی
و ۱۳۰ تا ۱۵۰ نفر در بخش QA و روی تست بازی کار میکنن.
یه سری افراد هم بین اینا در تردد هستن به خایر ارتباطشون.
گفتن تولید نسخه های فیزیکی هم طبق برنامه در همه جای دنیا پیش میره.
راجب نسخه های نسل بعدی دو کنسول هم گفته که این بخش حرفاش روز های قبل هم بهشون پرداخته شد.