Crysis 3 :Crytek تا 2 سال benchmark را به چالش می کشد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
crysis-3.jpg

رئیس Crytek اعتقاد دارد Crysis 3 می تواند تا حداقل 2 سال benchmark بصری باشد.

Cevat Yerli رئیس Crytek اعتقاد دارد Crysis 3 بر روی PC تا حداقل 2 سال بعد از انتشار بازی Benchmark بصری خواهد بود، درست همانند Crysis که در سال 2007 منتشر گردید.

وقتی که GamesBeat پرسید که آیا تیم Crytek رقیبی هم از بازی های دیگر در سطح جلوه های بصری و گرافیکی مانند Crysis 3 وجود دارد که با آنان رقابت کند، Yerli پاسخ داد:"هیچ بازی فکر نمی کنم در این سطح باشد."

او به شوخی گفت:"چیزی که ما انجام می دهیم فقط یک بار انجامش خواهیم داد."

Yerli:" بازی Crysis 3 بر روی PC یک تجربه به مدت حداقل 2 سال برای benchmark خواهد بود، وقتی می بینم چه اتفاقاتی در بازار PC می افتد، و کاری ک ما هم اکنون انجام می دهیم. ما قصد نداریم باعث جلوگیری از رشد بازی های دیگر در بازار PC شویم."

" ما این کار را اولین بار با نسخه اول Crysis بر روی PC انجام دادیم. وقتی که Crysis عرضه شد یک high-end benchmark خوب به مدت 3 سال بود. به نظر من Crysis 3 این کار را دوباره تکرار خواهد کرد.

GamesBeat هم چنین پرسید: بازی Crysis 3 فکر می کنید چطور با بازیهای Unreal Engine 4 و بازی های کنسول های نسل بعد رقابت خواهد کرد؟
Yerli:" صادقانه می گویم، من فکر کی کنم Unreal Engine 4 قادر نیست کاری را که ما با Crysis 3 بر روی کنسول های حاضر انجام دادیم انجام بدهد. شاید نسخه PC آن بتواند انجام بدهد این کار را آن هم فقط با تنظیمات و سیستم بالاتر بر روی PC. موتور CryEngine 3 قادر است هر کاری را که Unreal Engine 4 انجام می دهد را انجام دهد. ما در حال حاضر به شماره جدید CryEngine 4 نیاز نداریم.

" فکر می کنم بازی های کنسول های نسل بعد با Crysis 3 بر روی PC قابل مقایسه باشند. چنانچه این بازی یک بازی high-end برای PC است. ضمن این که این بازی یک بازی نسل بعد و همچنین فقط برای نسل بعد PC ها است.

GamesBeat: در حال حاضر آیا زمان عرضه بازی ماه فوریه اعلام گردیده است؟

Yerli:" بله ما بازی را در ماه فوریه عرضه می کنیم. 19 این ماه در آمریکا و 22 فوریه در اروپا.

GamesBeat:" چه مدت زمانی هست که بر روی بازی کار می کنید؟

Yerli:" در حدود 2 سال و نیم است.همزمان با تکمیل Crysis 2. بیشتر تیم ما پس از مدتی بعد از Crysis 2 به پروژه Crysis 3 پیوستند. قبل از این که ساخت Crysis 2 به پایان برسد یک تیم کوچک در حال آماده سازی Crysis 3 و پیش تولید آن بودند.
GamesBeat:" چیزی که احساس می کنیم این است که بازی از لحاظ کیفیت فنی از E3 بهتر شده است. چه مدت روی آن کار کرده اید؟

Yerli:" بله ما از نهایت قدرت موتور استفاده کرده ایم. این چیزی بود که اتفاق افتاده است. ما انجین را در چند هفته ای که گذشت بهینه کرده ایم. چیزی که شما شاهدش هستید کد های جدیدی هستند. کد ها بهینه شده اند. ما در حال استفاده از نهایت کشش Xbox و PlayStation هستیم، اما چیزی که واقعا می درخشد PC است. من بسیار خوشحالم که آن بر روی سیستم عامل کنسول ها است. اما هدف ما این است که فقط یک بازی DX11 داشته باشیم. ما می خواهیم بر PC فشار بیاوریم و به جلو اندازیمش.
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,149
الان تو این خبر گفته نسل بعد همه میان انجین مارو لیسانس میکنن ؟!

خوب بلدید بحث رو بپیچوندید سمتی که میتونید یه چیزی بگید ...
تا خالا چند ده تا مصاحبه این یرلی انجام داده که CE اله، CE بله. انجین ما بهتره و فلان. خُب این یعنی چی؟:-/ داره واسه انجینش تبلیغ میکنه و میگه بیایید بخرید استفاده کنید. تو همین مصاحبه هم دوباره گفته:
صادقانه می گویم، من فکر کی کنم Unreal Engine 4 قادر نیست کاری را که ما با Crysis 3 بر روی کنسول های حاضر انجام دادیم انجام بدهد. شاید نسخه PC آن بتواند انجام بدهد این کار را آن هم فقط با تنظیمات و سیستم بالاتر بر روی PC. موتور CryEngine 3 قادر است هر کاری را که Unreal Engine 4 انجام می دهد را انجام دهد. ما در حال حاضر به شماره جدید CryEngine 4 نیاز نداریم.
درسته، کرایسیس 3 خیلی شاخه گرافیکش. خودم هم تو تاپیکش یک ماه پیش تعریف کردم. ولی خُب کو؟:-/ چرا کسی نمیره انجینش رو لایسنس کنه؟:-/
من متوجه نمیشم
:-/
قوی بودن یه انجین چه ربطی به تعداد بازی های ساخته شده باهاش داره؟
:-/
با این استدلال، الان یعنی انجین Uncharted یه انجین بیخوده، چون بازی دیگه ای به غیر از Uncharted باهاش سخته نشده دیگه؟
:-/
اینکه سازنده های اون بازی هایی که نام بردی و هر کدوم به قول تو یه پا GOTY بودن، از UE استفاده کردن، به این معنی نیست که اگه مثلا با CE همون بازی رو میساختن، GOTY نمیشد! در نتیجه این مقایسه ات از پایه اشتباهه. حداقل در مورد این بحثی که الان هست چون هیچ کس از موفقیت این انجین صحبتی نکرده و بحث فقط توانایی های فنی CryEngine هست.
تعریف قوی بودن پیش تو با من فرق داره. برای من انجینی قویه که در عین کامل بودن، همه بتونن بدون مشکل باهاش بازی بسازن (که حالا از توش GOTY هایی مثل اونایی که نام بردم دربیاد). اون آنچارتد هم نام بردی ربطی نداره. اونا انجین های اختصاصی یک استودیو هستن، CE اختصاصی نیست و برای فروش هم گذاشته شده.
بعد اینایی که میگی یعنی CE3 دیگه میخواد از این به بعد زیاد لایسنس بشه؟:-/ ایول>:d< من که از خدامه همه بازیها گرافیکی در حد کرایسیس 3 داشته باشن. ببینیم و تعریف کنیم.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,132
نام
محمد امین
خودتون رو گول نزنید CE و UE انجین های تجاری برای فروش بودن ولی CE با سر زمین خورد و هیچکی طرفش نرفت
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
مطئنی خودش از پس انجینش برمیاد Sniper Ghost Warrior 2 بازی MMO و اینا؟بیا من هم بازی نام ببرم گرافیک نداره ولی تو لیست Goty بوده. حتی ایرانی ها با Cry engine Mod می سازند و کیفیت کاراشون هم خیلی خوبه.ME دیگه از UE استفاده نمی کنه. همه چیز هم گیم پلی نیست.
چون EA داره کاری میکنه همه استدیو هاش دیگه فقط از Frostbite 2 استفاده کنن
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
البته یکی از ادعاهاش هم این بود که تو رو خدا بیایید انجین من رو لایسنس کنید، ولی آخرش:

این که ادعا نیست بش میگن درخواست;)

تازش هم یکی که این کاره بود و با موتور ها کار میکرد میگفت که cryengie خیلی خفن تره ولی هیشکی نمیتونه باش کار بکنه
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
سال 2007 انجینش اصلا Multi platrform نبود که بخواد به کسی بگه "تو رو خدا بیاید انجین منو لایسنس کنید";;)

من متوجه نمیشم:-/ قوی بودن یه انجین چه ربطی به تعداد بازی های ساخته شده باهاش داره؟:-/ با این استدلال، الان یعنی انجین Uncharted یه انجین بیخوده، چون بازی دیگه ای به غیر از Uncharted باهاش سخته نشده دیگه؟:-/
اینکه سازنده های اون بازی هایی که نام بردی و هر کدوم به قول تو یه پا GOTY بودن، از UE استفاده کردن، به این معنی نیست که اگه مثلا با CE همون بازی رو میساختن، GOTY نمیشد! در نتیجه این مقایسه ات از پایه اشتباهه. حداقل در مورد این بحثی که الان هست چون هیچ کس از موفقیت این انجین صحبتی نکرده و بحث فقط توانایی های فنی CryEngine هست.
Uncharted که انجینش اختصاصیه
در مورد متن قرمز هم بگم که
یه استدیو که میخواد رو یه بازی کلی سرمایه گذاری کنه و زمان زیادی رو براش صرف کنه
میاد از بهترین نرم افزارها و سخت افزارها استفاده میکنه تا یک بازی با کیفیت خوب عرضه کنه
پس نتیجه میگیریم بیشتر استدیوها UE رو بهتر دونستن که ازش استفاده کردن
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
خودتون رو گول نزنید CE و UE انجین های تجاری برای فروش بودن ولی CE با سر زمین خورد و هیچکی طرفش نرفت
بله بله مشخصه.Enemy Front,Nexuiz,Star Citizen,Ryse,Sniper: Ghost Warrior 2 این ها عنوان نیستند بازی های در پیت هستند که با سر زمین خوردند و می خورند.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
به نظرم قوی بودن یه انجین اصلا ربطی به این نداره که همه میتونن ازش استفاده کنن یا نه . انجین قوی ، قوی هست چه یه 1 بازی باهاش ساخته بشه چه 100 بازی .

اون بازیایی هم که با UE ساخته میشن و نامزد گوتی میشن هیچوقت نقطه قوتشون گرافیک نیست . مثل border یا dishonored و ...
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
تعریف قوی بودن پیش تو با من فرق داره. برای من انجینی قویه که در عین کامل بودن، همه بتونن بدون مشکل باهاش بازی بسازن (که حالا از توش GOTY هایی مثل اونایی که نام بردم دربیاد). اون آنچارتد هم نام بردی ربطی نداره. اونا انجین های اختصاصی یک استودیو هستن، CE اختصاصی نیست و برای فروش هم گذاشته شده.
بعد اینایی که میگی یعنی CE3 دیگه میخواد از این به بعد زیاد لایسنس بشه؟:-/ ایول>:d< من که از خدامه همه بازیها گرافیکی در حد کرایسیس 3 داشته باشن. ببینیم و تعریف کنیم.
اتفاقا قوی بودن یه تعریف واحد داره. اون چیزی که تو مگی یوزر فرندلی بودنه که یه ویژگی جداگانه است نسبت به قدرتمند بودن. ربطی هم به هم ندارن. مجموعه این ویژگی ها هست که یه نفر یا یه استودیو رو ترغیب میکنه از فلان انجین استفاده کنه ولی اون ویژگی ها (قدرتمند بودن و ساده بودن کار باهاش) کاملا جدا از هم هستن.
در مورد U هم خواستم بگم تعداد بازی های ساخته شده، دلیلی بر قدرتمند بودن و نبودن یه انجین نیست. انجین اگه قدرتمند باشه، با یه بازی هم میتونه اینو نشون بده.
اونش رو دیگه من نمیدونم و ربطی هم به بحث من نداره. اتفاقا من از خدامه که زیاد لایسنس نشه تا اینم به سروشت بازیای UEـی تبدیل بشه و از 100 متری تکسچر بازی رو ببینی داد بزنه این انجین چیه و تو یه نسل، تقریبا نصف بازیایی که انجام میدم، یه طراحی خاص و تکراری داشته باشه.
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
اینکه کرایتک فقط خودش میتونه از انجینش استفاده کنه شد پیراهن عثمان؟!
ربطه این حرفی که زدی به اینکه که کرایسیس در حاله حاضر یکه تازه گرافیک این نسل و قطع یقین به غریب نسل بعد هست چیه؟!


بازی آشغال هم زیاد با این موتور ساخته شده!
نام ببرم؟
وقتی ما هرسال حداقل یک بازی تو لیست Goty ها میبینیم که از UE ساخته شدن
نتیجه میگریم که اگه استدیویی نمیتونه با این موتور بازی خوب بسازه مشکل از خودشه
ولی الان CryEngine وقتی به لیستش توجه میکنی میبینی بازیهایی که خودش ساخته با انجین بیشتر از بازیهای شرکتهای دیگس
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
خودتون رو گول نزنید CE و UE انجین های تجاری برای فروش بودن ولی CE با سر زمین خورد و هیچکی طرفش نرفت
نکنه دوست داری تعداد بازی های ساخته شده با انجینی که از 2004-2003 تبلیغات داشته برابر باشه با انجینی که اولین بازیش 2007 اومده?(تازی CE2 و CE3 رو یکی حساب کردم وگرنه انجین دومیه اولین بازیش واسه سال 2011 ه;;))
یه حرفی بزنید قابل حضم باشه خو!
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
4,000
نام
احمد
تا خالا چند ده تا مصاحبه این یرلی انجام داده که CE اله، CE بله. انجین ما بهتره و فلان. خُب این یعنی چی؟:-/ داره واسه انجینش تبلیغ میکنه و میگه بیایید بخرید استفاده کنید. تو همین مصاحبه هم دوباره گفته:

درسته، کرایسیس 3 خیلی شاخه گرافیکش. خودم هم تو تاپیکش یک ماه پیش تعریف کردم. ولی خُب کو؟:-/ چرا کسی نمیره انجینش رو لایسنس کنه؟:-/

من دارم میگم بحث الان در مورد بنچمارک و قدرت گرافیکی هست بعد تو میگی چون تعریف کرده از موتورش و مقایسه کرده یعنی میگه نسل بعد همه موتور مارو لیسانس کنن "مطمئنا بعدا میاد تا دلت بخواد تبلیغ موتورشو میکنه اونموقع میتونی این چیزا رو بگی"

الان بحث چیزه دیگه ایه و چه بخوای قبول کنی یا نکنی در زمینه بنچمارک و این حرفها تا الان اپیک قابل مقایسه با کرایتک نیست ...
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
سره آنونس Unreal Tournament 2004 رسانه ها باید قسم میخوردن واسه شاتهای که منتشر میکردن. گرافیکش اینطوری بوده :D. حالا یا شما همینطوری یه چیزی ول دادی وسط تاپیک یا سنت اونقدری نیست که باید.

ببین پیرمرد ! شما که اینقدر سن بالایی داری که موفق به تجربه بازیهای 2004 شدی ، باید بدونی که این بازی با نسخه ارتقا یافته Unreal Engine 2 که اپیک بهش می گفت UE 2.5 ساخته شده ! من گفتم از UE3 بنچمارک رو PC بگو ! اثرات پیری و ضعیف شدن چشم و....

از طرفی اگه حتی قبول کنیم که Unreal Tournament 2004 گرافیک فوق العاده ای داشت که شخصا قبول دارم ، جنابعالی خلا 9-8 ساله نبود بنچمارک از Epic رو PC رو چطوری توجیه میکنی ؟! یعنی تو این چند سال حتما Epic در سکوت به سر می برده که کرایتک اینقدر ادعاش میشه!

واقعا بحث کردن با فن جماعت ، یعنی وقت تلف کردن ! حالا میخواد فن مایکروسافت باشه یا فن سونی !
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
جالبه وقتی بحث COD میاد وسط بهتر بودن میشه مقدار فروش بازی
ولی در مورد انجین ملاک بهتر بودن میشه گرافیک
تازه گرافیکی که فقط رو یه high-end PC میشه تجربش کرد
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
وقتی ما هرسال حداقل یک بازی تو لیست Goty ها میبینیم که از UE ساخته شدن
نتیجه میگریم که اگه استدیویی نمیتونه با این موتور بازی خوب بسازه مشکل از خودشه
ولی الان CryEngine وقتی به لیستش توجه میکنی میبینی بازیهایی که خودش ساخته با انجین بیشتر از بازیهای شرکتهای دیگس
پس ما هم از این نتیجه گیری های مدل خودتون بکنیم!
نتیجه می گیریم که اگه استدیویی نمیتونه با این موتور باری بسازه مشکل از خودشه

جالبه وقتی بحث COD میاد وسط بهتر بودن میشه مقدار فروش بازی
خواهشا بحث را منحرف نکنید، پست اول را مطالعه بفرمایید، متوجه می شید که موضوع این تاپیک چیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر