Dreadlord
کاربر سایت
مهم اینه که موقع بازی کردن بشه این کار رو انجام داد، نه تو ادیتور.من شرمندم ، راستش آره. البته چیزی که گفتی خیلی مهمه ها ولی برو رو یکی از همون کیسه ها بایست و بیا کنار ببین چه جوری شرع میکنه برای خودش راه رفتن و چرخیدن! ولی اینکه حتیقوطی ها و جعبه ها رو هم میشه برداشت حق با شماست.
راستش نمیدونم اینجا جاشه یانه ولی : تو دیزاین مراحل و دکور کردنشون شما میتونی آبجکتها رو خیلی راحت دارای این قابلیت بکنی. یعنی اختصاص یه Property هستش و Phusicd gun معمولا بقیه مسئله رو هندل میکنه. تو مراحل بعد (تو نسخه لیک شده) به یه کپسول سنگین با کلت تیر میزدم مثل بادکنک بلند میشد هوا!!! اینه که بده... یا همون موردی که مثال زدم.
حالا شما امتحان کن. مثلا برو یه بشکه انفجاری رو بترکون، بعد اون آهن پاره هایی که ازش میمونه رو هم میتونی برداری البته این مسائل تو گیم پلی زیاد مهم نیست، ولی به ارزش تکنیکی بازی اضافه میکنه.
===============
انفجارهاش هم واقعا فوق العادست، عاشق انفجارهاشم البته بازم میگم، AA یه کم تو ذوق میزنه، ولی در کل گرافیک عالیه.
گیم پلی هم تقریبا شبیه همون 1 است، یعنی Run & Gun خطی نیست. حالت Sandbox داره با آزادی عمل بالا. یه چیزای جالب هم داره. مثل کاورگرفتن پشت دیوار به سبک Killzone یا پریدن و گرفتن لبه دیوار.