Control

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پلتفرم: Xbox One, PS4 و PC
سازنده: Remedy
ناشر: 505 Games
تاریخ انتشار: 27 August 2019


بررسی بازی Control




پیش‌نمایش بازی‌سنتر:
معرفی بازی Control - بازی سنتر
نگاهی به دموی بازی کنترل در نمایشگاه E3 2019 - اختصاصی بازی سنتر - بازی سنتر
بازی جدید خالقان «Alan Wake» و «Quantum Break» با عنوان «Control» در طول کنفرانس «E3» شرکت «سونی» معرفی شد. عنوان کنترل شباهت‌های فراوانی به عنوان Quantum Break دارد.

داستان:
بعد از آن که یک آژانس امنیتی در شهر «نیویورک» مورد حمله قرار می‌گیرد، شما تبدیل به مدیر برای کنترل اوضاع می‌شوید. عنوان کنترل داستان «Jesse Fadens» را بازگو می‌کند. پلات اصلی بازی، به دنبال جواب سوال Jesse به عنوان مدیر این گروه است. جهان عنوان کنترل دارای ماموریت‌های فرعی، شخصیت‌های مختلف و راز های گوناگونی است. همچنین در طول بازی شما با بقیه اعضا آژانس امنیتی و آزمایش های علمی گوناگون سر و کار دارید.

گیم‌پلی:
همانند عنوان کوانتوم‌بریک، کنترل یک شوتر سوم شخص بر پایه استفاده از قدرت‌های گوناگون است. البته در این بازی شما قابلیت تغییر و آپگرید این قابلیت‌ها را خواهید داشت.

ویژگی‌ها:
محیط داینامیک که با توجه نحوه بازی شما دچار تغییر خواهد شد.
یک دنیا تاریک و بی‌رحمانه که توسط یک گروه فاسد کنترل می‌شود.
بازی در یک ساختمان در شهر نیویورک جریان دارد که مدام تغییر می‌کند و شرایط و محیط های غیر قابل پیش‌بینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سم‌لیک در خصوص معرفی بازی گفت:
« کنترل پیوستن رویا به حقیقت است. به رمدی و کارگردان بازی «Mikael Kasurinen» افتخار می‌کنم.»

اسکرین‌شات:

officeoffice-1300x731.jpg takeoverdot-1300x731.jpg Security_team_bodies-1300x731.jpg Ritual_Point_combat_2-1300x731.jpg Jesse_levitating_tunnel-1300x731.jpg FaceOff-1300x731.jpg Drifter_combat-1300x731.jpg Bad_day_at_the_offce-1300x731.jpg bweiss-1300x731.jpg circle-1300x731.jpg different_things-1300x731.jpg haunting-1300x731.jpg
DfdQ25aVMAAhide (1).jpg
 

Attachments

  • photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    51.3 KB · مشاهده: 17,734
Last edited by a moderator:
بالاخره رمدی ویدیویی که تو E3 از بازی ضبط کردمو فرستاد. حجمش ۱۴ گیگ شده :ی
به زودی منتظر پیش‌نمایش اختصاصی بازی‌سنتر باشید. همین ویدیو اختصاصی هم برای پیش‌نمایش استفاده خواهد شد.
فعلا یک قسمت کوتاه از گیم‌پلی بازیو تو اینستگرام و تلگرام بازی‌سنتر قرار دادیم که می‌تونید نگاه کنید.
 
بالاخره رمدی ویدیویی که تو E3 از بازی ضبط کردمو فرستاد. حجمش ۱۴ گیگ شده :ی
به زودی منتظر پیش‌نمایش اختصاصی بازی‌سنتر باشید. همین ویدیو اختصاصی هم برای پیش‌نمایش استفاده خواهد شد.
فعلا یک قسمت کوتاه از گیم‌پلی بازیو تو اینستگرام و تلگرام بازی‌سنتر قرار دادیم که می‌تونید نگاه کنید.
دستت طلا
نظر خودت چیه اگر بخوایی کوتاه و کلی بیان کنی؟
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R
سم لیک پشت این بازی هم هست ؟
راستی بهرام جان چرا شما به نشست خصوصی نمایش بازی avangers دعوت نشدید ۲۰ دقیقه گیم پلی نمایش دادن
بلی. هر چند خبر هایی وجود داره که تیم دوم رمدی این بازیو ساخته.

اتفاقا برای اونجرز ساعت ۴ بعد از ظهر به من وقت داده شده بود، اما همون روز اتصالات برق در سالن پیش اومد و نمایش اونجرز هم برای چند ساعت دچار مشکل شد. همین باعث شده بود تا خیلی نمایش اونجرز شلوغ بشه و من هم باید برای عناوین دیگه می رفتم و نتونستم نمایش این بازیو ببینم.
 
بلی. هر چند خبر هایی وجود داره که تیم دوم رمدی این بازیو ساخته.

اتفاقا برای اونجرز ساعت ۴ بعد از ظهر به من وقت داده شده بود، اما همون روز اتصالات برق در سالن پیش اومد و نمایش اونجرز هم برای چند ساعت دچار مشکل شد. همین باعث شده بود تا خیلی نمایش اونجرز شلوغ بشه و من هم باید برای عناوین دیگه می رفتم و نتونستم نمایش این بازیو ببینم.
گزارش نوشتاری نمایشگاه منتظریم پارسال جالب نوشته بودی
 
رمدی همیشه یکی از شاخ های گرافیکه. آلن ویک مکس پین مثال هاش!۲۰۱۶ به ناتی داگ یه نسخه از کوانتوم بریک داد ناتی داگم بهش آنچارتد ۴ داد. کاری که کمتر تو صنعت گیم بین کمپلنیا اتفاق میافته به غیر از اینکه احترامی بود حرکتشون قشنگ داشتن به هم شاخ و شونه گرافیکی میکشیدن. همونطور که میدونید رمدی تو نورپردازی عالیه. تو این بازیه جدیدشم محیط هاش خشکه. ولی گرافیکش عالیه.چهره پردازیش اصلا همون اصلیه انگار
 
  • Like
Reactions: hitman68
بازی وحشتناک بده! گیمپلی 26 دقیقه ای بازی امده و اصلا یکجورایی خیلی عجیبه

از محیط خشک و بی حس حال بازی میخوام بگذرم ولی گیمپلی رسما شاهد فچ کوئست هایی هستیم که به عنوان مراحل اصلی قالب گیمر شدند! یکجورایی بازیهای جهان باز یوبیسافت (7 8 سال پیش) رو فرض کنید که جدا از مراحل اصلی خیلی خوب، یکسری فرعی نقشه پر کن داشتند، حالا همین مراحل رو تو یک نقشه خیلی کوچیک تر تصور کنید. نتیجه میشه کنترل

ایده احمقانه تیر بینهایت کوانتوم بریک رو هم اینجا استفاده کردند

فقط داستان بازی مونده ببینیم وضعیت چه طوره

 
منم گیم پلی بازی رو دیدم. واقعا یکم نگران کننده هست. ببینید اینکه بازی فوق العاده خاصه و مخاطبینش هم گیمرهای خاصی هستن شکی درش نیست، به هر حال همه بازی ها برای همه گیمرها نیست و هر عنوانی لزوما نمیتونه و نمیخواد که تمام سلایق گیمرها رو از هر طیفی پوشش بده. ولی این بازی مشکلات ساختاری عمده داره که قبل از ریلیز و تجربه کردنش هم تا حدی مشهوده. بزرگترین مورد که البته من نقص به حسابش نمیارم ولی در کاهش گستره مخاطبینش نقش اساسی داره فضاسازی و پیکربندی هنری بازی هست. محیط ها واقعا بی روحه، حالا یه بخشیش برمیگرده به دنیای بازی ولی صرف نظر از اون هم باز هم خوب کار نشده، ویژوال بازی عالیه ولی اصلا از لحاظ بصری ارضا کننده نیست حتی من حس میکنم خیلی زود هم کسالت بار میشه. میتونستن همین ستینگ رو یکم متنوع تر کنن. من هرچی گیم پلی و عکس و تریلر دیدم توی محیط ها کمترین تنوعی نبود.
مشکل بعدیش که خیلی نگران کنندس و واقعا مشکل به حساب میاد تکرار یه سری از کارها به شکل پشت سر هم و چندین و چند باره هست. من فکر میکنم تمام ایده تعامل با محیط و استفاده از انجین فیزیکی بازی محدود به همین چیزایی باشه که توی نمایش میبینیم. حتی مبارزات هم با اینکه سریع و مرگباره ولی مکانیزمش مدام تکرار میشه، بازی میخواد سطح اکشن رو به دو قسمت تقسیم کنه، سلاح ها و استفاده از عوامل و آبجکت های محیطی. که توی هیچکدوم هم خیلی چیز خارق العاده ای نمیبینیم. اگر تمرکز رو میزاشتن روی یکی از این دوتا قطعا نتیجه بهتری میگرفتن. دشمنان هم خیلی چالش برانگیز و متنوع نیستن، پس مبارزات بازی هم بعد از یه مدت به ورطه تکرار میفته. پازل ها و پیشبرد مراحل هم خیلی ساده هستن، با اینکه قدرت کنترل آبجکت هارو داریم ولی واقعا چیز منحصر به فردی نمیبینه آدم.
ماموریت ها هم خیلی دایرکشن هیجان انگیزی نداشته تا حالا، حالا شاید بهتر بشه در ادامه.
میمونه داستان که تنها چیزیه که شاید بشه روش یکم مطمئن تر صحبت کرد. کلا ستینگ خاصی داره و برای خود من خیلی جذابه ولی باید بازم قضاوت نهایی رو گذاشت برای بعد از تجربه کردن بازی.
ای کاش اینا برمیگشتن به همون دوران max payne . جای همچین عنوانی واقعا خالیه.
امیدوارم بازی سورپرایزهاشو رو نکرده باشه و این عنوان رمدی رو برگردونه به سطح اول بازیسازی مثل گذشته.
 
من نمیدونم این رمدی چرا اینقدر اصرار داره قوانین فیزیک و تو بازیاش به چالش بکشه
عملا به جز گرافیک و تاکید حال به هم زن روی RTX بازی هیچ چیز دیگه ای نداره
رمدی باید خودشو برای یه متای زرد دیگه آماده کنه اگر همه چیز شبیه همین دمو باشه
هر چند خرید شرکت برای مایکرو یا سونی راحت تر میشه
 
  • Like
Reactions: Metal Gear

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or