Control

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پلتفرم: Xbox One, PS4 و PC
سازنده: Remedy
ناشر: 505 Games
تاریخ انتشار: 27 August 2019


بررسی بازی Control




پیش‌نمایش بازی‌سنتر:
معرفی بازی Control - بازی سنتر
نگاهی به دموی بازی کنترل در نمایشگاه E3 2019 - اختصاصی بازی سنتر - بازی سنتر
بازی جدید خالقان «Alan Wake» و «Quantum Break» با عنوان «Control» در طول کنفرانس «E3» شرکت «سونی» معرفی شد. عنوان کنترل شباهت‌های فراوانی به عنوان Quantum Break دارد.

داستان:
بعد از آن که یک آژانس امنیتی در شهر «نیویورک» مورد حمله قرار می‌گیرد، شما تبدیل به مدیر برای کنترل اوضاع می‌شوید. عنوان کنترل داستان «Jesse Fadens» را بازگو می‌کند. پلات اصلی بازی، به دنبال جواب سوال Jesse به عنوان مدیر این گروه است. جهان عنوان کنترل دارای ماموریت‌های فرعی، شخصیت‌های مختلف و راز های گوناگونی است. همچنین در طول بازی شما با بقیه اعضا آژانس امنیتی و آزمایش های علمی گوناگون سر و کار دارید.

گیم‌پلی:
همانند عنوان کوانتوم‌بریک، کنترل یک شوتر سوم شخص بر پایه استفاده از قدرت‌های گوناگون است. البته در این بازی شما قابلیت تغییر و آپگرید این قابلیت‌ها را خواهید داشت.

ویژگی‌ها:
محیط داینامیک که با توجه نحوه بازی شما دچار تغییر خواهد شد.
یک دنیا تاریک و بی‌رحمانه که توسط یک گروه فاسد کنترل می‌شود.
بازی در یک ساختمان در شهر نیویورک جریان دارد که مدام تغییر می‌کند و شرایط و محیط های غیر قابل پیش‌بینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سم‌لیک در خصوص معرفی بازی گفت:
« کنترل پیوستن رویا به حقیقت است. به رمدی و کارگردان بازی «Mikael Kasurinen» افتخار می‌کنم.»

اسکرین‌شات:

officeoffice-1300x731.jpg takeoverdot-1300x731.jpg Security_team_bodies-1300x731.jpg Ritual_Point_combat_2-1300x731.jpg Jesse_levitating_tunnel-1300x731.jpg FaceOff-1300x731.jpg Drifter_combat-1300x731.jpg Bad_day_at_the_offce-1300x731.jpg bweiss-1300x731.jpg circle-1300x731.jpg different_things-1300x731.jpg haunting-1300x731.jpg
DfdQ25aVMAAhide (1).jpg
 

Attachments

  • photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    51.3 KB · مشاهده: 17,734
Last edited by a moderator:
این بازی تاپیک PC نداره؟ سیستم مورد نیاز بازی اومده و به شدت بازی سنگینی هست.

Minimum RequirementsRecommended
OS: Windows 7, 64-bitOS: Windows 10, 64-bit
Processor: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1300X or betterProcessor: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 7 2700X or better
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD RX580 or betterGraphics Card: Nvidia GeForce GTX 1080Ti / AMD Radeon VII or better
For Ray-Tracing: GeForce RTX 2060For Ray-Tracing: GeForce RTX 2080
RAM: 8 GBRAM: 16 GB
DirectX: DX11DirectX: DX11 / DX12
Additional Features: Widescreen support 21:9 / Remappable controls / Uncapped frame-rate / G-Sync / Freesync supportAdditional Features: Widescreen support 21:9 / Remappable controls / Uncapped frame-rate / G-Sync / Freesync support
 
این بازی تاپیک PC نداره؟ سیستم مورد نیاز بازی اومده و به شدت بازی سنگینی هست.

Minimum RequirementsRecommended
OS: Windows 7, 64-bitOS: Windows 10, 64-bit
Processor: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1300X or betterProcessor: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 7 2700X or better
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD RX580 or betterGraphics Card: Nvidia GeForce GTX 1080Ti / AMD Radeon VII or better
For Ray-Tracing: GeForce RTX 2060For Ray-Tracing: GeForce RTX 2080
RAM: 8 GBRAM: 16 GB
DirectX: DX11DirectX: DX11 / DX12
Additional Features: Widescreen support 21:9 / Remappable controls / Uncapped frame-rate / G-Sync / Freesync supportAdditional Features: Widescreen support 21:9 / Remappable controls / Uncapped frame-rate / G-Sync / Freesync support
گفته بودن رو بهینه سازی بازی کلی کار میکنن این بود بهینه سازیشون ؟ :)):))
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-
یکی از مراحل فرعی بازی:

صداپیشگی، موزیک، قاب بندی تلویزیونی کات سین ها، انیمیشن های عقب مونده، لول دیزان ضعیف، کلیکرهای کپی شده از دلست و ... بی انتها میشه از بازی ایراد گرفت

 
به غیر از گرافیک بقیه چیزهای بازی در بدترین سطح ممکن قرار داره ، اسلحه ها افتضاح ، قابلیت های بی معنی ، طراحی محیط بی معنی تر و بلا استفاده
صحبت دو تا npc مثل صحبت دو تا مجسمه با هم میمونه
بازی خیلی عقب مونده هست
 
بازی خوبیه آقا.یکم اینجا بچه ها با رمدی مشکل پیدا کردن :D
گرافیک و فیزیک عالیه
داستان ک باید ریلیز بشه بفهمیم چی ب چیه
هیتر که شاید داشته باشه ولی نه انصافا خوب نیست:D فقط همون گرافیک و فیزیکش خوبه بقیش تو دیواره بیشترشم بخاطر بودجه خیلی پایینشه بنظرم با اون بودجه شاهکار کردن که چنین چیزی ساختن
 
  • Like
Reactions: hitman68
بازی خوبیه آقا.یکم اینجا بچه ها با رمدی مشکل پیدا کردن :D
گرافیک و فیزیک عالیه
داستان ک باید ریلیز بشه بفهمیم چی ب چیه
نه من خودم هم جزو مشکل دارهام :D از این زاویه که چجوری بازی ای که بنظر اینهمه مشکل داره ری اکشن ها نسبت بهش مثبته
هیتر که شاید داشته باشه ولی نه انصافا خوب نیست:D فقط همون گرافیک و فیزیکش خوبه بقیش تو دیواره بیشترشم بخاطر بودجه خیلی پایینشه بنظرم با اون بودجه شاهکار کردن که چنین چیزی ساختن
قابل توجیه نیست بازی ظاهرا بده! اگر بودجه پایینه بازی ای نسازن که فکر میکنن نمیتونن با این بودجه بسازن! اگر بودجه کافیه پس بازی ای بسازن که میتونن با این بودجه بسازن!
2vs0uf.jpg

البته فعلا بازی نیومده نمیشه راحت نسخه اش رو پیچید ولی خب بعضی چیزها رو داریم به وضوح میبینیم دیگه نمیشه چشممون رو ببندیم! بیشترین مشکلم هم با طراحی مراحل بازیه که واقعا هر تریلری از بازی میاد احساس خفگی میکنم!
 
قبل از quantum break همه میگفتن شاهکار xbox و با انچارتد برابری میکنه :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
مشکلشون از نظر من اینکه میخوان یه بازی پیچده و سنگین بسازن که ذهن بازیباز درگیر بکنه ولی اخرش خراب میکنن
 
من جالب برام که preview های بازی عمدتا مثبت بوده!
آره اونایی که بازی کردن اکثرا راضی بودن...
چون بازی نکات مثبت و قابل‌توجهی هم داره.
مثلا ملت نمیدونن اصلا بازی کجا اتفاق می‌افته، بعد میان میگن محیط‌ها بی‌روحه و گل و بلبل نیست! توی این چارچوبی که اینا برای بازی انتخاب کردن نمیشه جنگل و منطقه برفی و فستیوال پر زرق و برق و غیره جا داد!
محیطی که بازی داخلش اتفاق می‌افته داخل بازی بهش Oldest House گفته میشه...خود رمدی دنیای بازی رو اینطوری توصیف کرده:
Control is set within the Oldest House, a featureless Brutalist skyscraper in New York City, which is referred to in-game as a "Place of Power."
حالا Brutalist که یه نوع معماری محسوب میشه رو سرچ کنید، ببیند چطوره! و کنارش Featureless رو هم اضافه کنید! دقیقا همون محیطی میشه که توی بازی می‌بینیم.
اون حس تنهایی توی بازی و زنده نبودن محیط‌ها دلیل داره. طراحی مراحل و حالت مترویدونیایی که داره اگه به خوبی پیاده‌سازی شده باشه، خیلی میتونه جذاب باشه و اونایی که بازی کردن هم به این اشاره داشتن. همین باسی که آخر این ویدیوی اخیر نشون دادن، واسه یه مرحله فرعی خیلی هم خفن محسوب میشد و مبارزه باهاشم جالب به نظر می‌رسید. نورپردازی و اتمسفر بازی عالی به نظر میرسه.
کلا مشخصه بازی برای همه نیست...توی نقدها هم انتظار دارم بالا و پایین زیاد داشته باشه و همه‌پسند نباشه. تنها چیزی که مطمئنا میشه گفت اینه که بازی عجیبیه!
بیشترین مشکلم هم با طراحی مراحل بازیه که واقعا هر تریلری از بازی میاد احساس خفگی میکنم!
احتمالا چون کل بازی داخل یه ساختمونه واسه همین این حس بهت دست میده...شاید هدفش همینه که احساس خفگی بکنی :D
 
آره اونایی که بازی کردن اکثرا راضی بودن...
چون بازی نکات مثبت و قابل‌توجهی هم داره.
مثلا ملت نمیدونن اصلا بازی کجا اتفاق می‌افته، بعد میان میگن محیط‌ها بی‌روحه و گل و بلبل نیست! توی این چارچوبی که اینا برای بازی انتخاب کردن نمیشه جنگل و منطقه برفی و فستیوال پر زرق و برق و غیره جا داد!
محیطی که بازی داخلش اتفاق می‌افته داخل بازی بهش Oldest House گفته میشه...خود رمدی دنیای بازی رو اینطوری توصیف کرده:
Control is set within the Oldest House, a featureless Brutalist skyscraper in New York City, which is referred to in-game as a "Place of Power."
حالا Brutalist که یه نوع معماری محسوب میشه رو سرچ کنید، ببیند چطوره! و کنارش Featureless رو هم اضافه کنید! دقیقا همون محیطی میشه که توی بازی می‌بینیم.
اون حس تنهایی توی بازی و زنده نبودن محیط‌ها دلیل داره. طراحی مراحل و حالت مترویدونیایی که داره اگه به خوبی پیاده‌سازی شده باشه، خیلی میتونه جذاب باشه و اونایی که بازی کردن هم به این اشاره داشتن. همین باسی که آخر این ویدیوی اخیر نشون دادن، واسه یه مرحله فرعی خیلی هم خفن محسوب میشد و مبارزه باهاشم جالب به نظر می‌رسید. نورپردازی و اتمسفر بازی عالی به نظر میرسه.
کلا مشخصه بازی برای همه نیست...توی نقدها هم انتظار دارم بالا و پایین زیاد داشته باشه و همه‌پسند نباشه. تنها چیزی که مطمئنا میشه گفت اینه که بازی عجیبیه!

احتمالا چون کل بازی داخل یه ساختمونه واسه همین این حس بهت دست میده...شاید هدفش همینه که احساس خفگی بکنی :D
واقعیت اینه که وقتی اون حس لازم رو از محیط نمیگیرم منطق پشتش به چه کارم میاد! :D بازی های مترویدوانیا حالا از نظر من البته به گیم پلی و قابلیت هایی کارکتر و درخت اسکیل خیلی وابسته اس و برام اهمیت داره. از طرفی حس اکتشاف در محیط هم خیلی مهمه. برای من این بازی نه از محیط جذابی برخورداره که این حس رو بهم بده که به اکتشاف بپردازم نه گیم پلی بازی اونقدر عمیق بنظر میرسه که بخوام از کمبت بازی لذت ببرم. همه چیز به قول خودت خیلی دیگه فیوچرلسه :D . مثلا بازی های فرام سافتور که حالت مترویدوانیایی داره ادم بازی میکنه طراحی هنری بازی ادم رو به وجد میاره، گیم پلی بازی هم نیازی به گفتن نیست که چقدر چالشیه. البته باید بازی بیاد ولی خب ظاهرا بازی از این لحاظ هم زیاد امیدبخش نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or