خبر رسمی Concord در تاریخ 6 سپتامبر (۱۶ شهریور) بصورت کامل آفلاین میشود

dantemaximum

کاربر سایت
📣بازی Concord سه روز دیگر در تاریخ 6 سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بصورت کامل تعطیل میشه و آفلاین میشه

16612e81e4e1a569a0a3e3644526a8c31cdb8558.jpg

در یک اطلاعیه ای اینطور بیان کردن 👇👇

دوستدران Concord! 😊 از زمانی که بازی Concord رو برای پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی راه‌اندازی کردیم، نظرات شما رو به دقت شنیدیم و واقعاً از همه کسایی که تو این سفر با Northstar همراه ما بودن، متشکریم. حمایت شما و جامعه پرشور اطراف این بازی برای ما خیلی باارزشه.

اما با اینکه بسیاری از ویژگی‌های بازی با بازیکن‌ها همخوانی داشته، ما متوجه شدیم که بعضی جنبه‌های دیگه بازی و راه‌اندازی اولیه‌مون به خوبی به نظر نمی‌رسن. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بازی رو از دسترس خارج کنیم و گزینه‌های جدیدی رو بررسی کنیم که بهتر با بازیکن‌ها ارتباط برقرار کنه.

در حالی که بهترین مسیر رو مشخص می‌کنیم، فروش کنکورد به طور فوری متوقف می‌شه و به تمامی بازیکنانی که بازی رو برای پلی‌استیشن ۵ یا پی‌سی خریداری کردن، بازپرداخت کامل ارائه می‌کنیم. اگر بازی رو از فروشگاه پلی‌استیشن یا پلی‌استیشن دایرکت خریدید، مبلغ به روش پرداخت اصلی شما برگشت داده می‌شه.

مشتری‌هایی که بازی رو از سایر فروشگاه‌های دیجیتال خریداری کردن، هم شامل برگشت پول می‌شن. اطلاعات بیشتر درباره‌ی برگشت پول از استیم و اپیک رو در ادامه بررسی کنید:

فروشگاه استیم – استیم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریدن، پولشون رو برمی‌گردونه. بعد از پردازش برگشت پول، استیم تاییدیه‌ی برگشت رو ارسال می‌کنه.

فروشگاه اپیک گیمز – اپیک گیمز هم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریداری کردن، برگشت پول خواهد داد و هر مشتری رو به صورت مستقیم برای تایید برگشت پول تماس می‌گیره.

برگشت پول از سایر فروشندگان – برای مشتری‌هایی که نسخه‌ی فیزیکی رو از فروشگاه‌هایی غیر از پلی‌استیشن خریداری کردن، لطفاً به روند برگشت پول همون فروشنده‌ مراجعه کنید.

بعد از برگشت پول، دیگه به بازی دسترسی نخواهید داشت.

ما شما رو در جریان می‌گذاریم و دوباره از همه‌ی Freegunners که با ما در کهکشان Concord همراه هستن تشکر می‌کنیم.

برگشت پول برای خریدهای فروشگاه پلی‌استیشن و پلی‌استیشن دایرکت ممکنه ۳۰ تا ۶۰ روز طول بکشه تا روی صورت‌حساب بانکی شما ظاهر بشه. اگر منبع پرداخت اصلی شما در دسترس نبود، مبلغ خرید به کیف پول PSN شما برگشت داده می‌شه.

منبع
 
آخرین ویرایش:
بر اساس چه فکتی؟ لطفا برای این حرفت یه سند و مدرک بیاد. بگو کجا اشاره کردن هزینه این قرارداد چقدر بوده، همینطور اینکه حقوق دو هفته یه استدیو غربی چقدره، و تو چطور به این نتیجه رسیدی. حتما دقیق و با مدرک صحبت کن، چون دوست دارم بدونم این اعداد رو از کجا میاری و چطور با این اعتماد به نفس در خصوص آمار و ارقام نظر میدی؟ و اگه باز میخوای آسمون ریسمون بهم ببافی و طبق معمول ایده ها و تحلیل های شخصیت هستن که همشون هم غلط و بی نهایت دور از واقعیته ببخش که به هیچ کدومشون هیچ اهمیتی ندیم.



طبق معمول اینم یکی دیگه از نظرات بدون فکت و سند توعه که همه عادت به خوندنشون کردیم، واقعا نمیدونم تو این اطلاعات رو از کجا میاری، و واقعا چرا سونی باید به خاطر یه کانسپت آرت از پروژه عطیه بیاد با SE سر یه بازی گس دیگه به اسم Babylon's Fall قرارداد ببنده (!!!!)، ولی به فرض که درست بگی، یک، این حماقت و بیشعوری جیم رایان رو میرسونه، همینطور هر کس دیگه ای که بخاطر یه عکس قرارداد انحصاری ببنده (که البته این توهم محضه و در دنیا هیچ ناشری رو حساب عکس حاضر نمیشه جواب سلامت رو بده، چه برسه به بستن قرارداد انحصاری!) و دو حتا اگه تحلیل های عجیب غریبت درست باشه چرا بعدا که دیدن گیم پلی و عملکرد بازی انقدر فاجعه است کنسلش نکردن؟ اینم قطعا برمیگرده به توهمات جیم رایان، چون یه پول عظیمی رو صرف انحصاری کردن N تا بازی گس کرد با دو تا ایده، اول اینکه از دل اینها یه چیزی در بیاد، دو چهره سونی رو عوض کنه و جا بندازه همه بازی های گس موجود یا انحصاری هستن رو این کنسول یا خونه اصلیشون اینجاست و گیمرها رو سوق بده به سمت اینکه لایبرریشون رو اینجا بسازن. همینم باعث خسارت مالی هنگفت و در نتیجه اخراجش از مجموعه شد.



پارت اول رو درست میگی، قطعا توهم نتیجه شکست کنکورد و وضع حاضر سونیه، اما نه این جملاتی که بعدش ردیف کردی تا طبق معمول به نتایج دلخواه خودت برسی و به بچه گانه ترین شکل ممکن نتیجه هر چیزی رو ربط بدی به ND و دراکمن! (ماقبل بحث) توهم در تفکرات جیم رایان بود. این بابا فکر میکرد آینده تو گس هاست (مزخرف محض)، سونی میتونه با تکیه بر توانایی فرست پارتی ها گس های خفن پول ساز در بیاره (توهم محض) و اگه بانجی رو بخرن و تجربیاتشون رو به کار بگیرن حتما همه گس هاشون موفق میشن (مافوق توهم). جیم رایان با این افکار بی نهایت غلط و متوهمانش دایرکشن سونی رو عوض کرد، و خواست کل مجموعه رو به سمت گس ها و بازی های پول ساز سوق بده. در این راه N میلیارد دلار رو با خرید بانجی تو جوب ریخت، N میلیون دلار رو صرف خرید استدیو و ساخت بازی های مافوق آشغالی مثل کانکورد کرد و در نتیجه باز تو جوب ریخت، N میلیون دلار رو صرف انحصاری کردن بازی های ماقبل آشغال کرد، یا مارکتینگشون رو گرفت و باز تو همون جوب مذکور ریخت! و انقدر تحلیل و شعور نداشت که بدونه از بین این بازی ها کدوم میگیره و کدوم نه! در نتیجه تنها گس موفقش یعنی هل دایورز رو هم به دلیل عدم ساپورت کشت.



یکی دیگه از تصورات بدون فکت و مدرک تو که واقعا من شخصا دیگه از جواب دادن بهشون خسته شدم.



تصدیقی بر حرف بالا. حقیقا جز یه نفرت محض چیز دیگه ای نمیتونه حماقت های جیم رایان رو بچسبونه به ND! واقعا کوروش کسی دیگه حوصله این نفرت تو به دراکمن و ND رو نداره اینکه هرچی هرجا میبینی رو میای ربط میدی به ND و در همه موارد هم حرفات بی نهایت غلطه برای همه به شدت خسته کننده و تکراری شده. حداقل خلاقیت به خرج بده یه چیز جدید بگو. تو که توانش رو داری. چهارتا تحلیل جدید از خودت در بیار. یا بگیر رو کوری بارلاگ مثلا، اونم جزو عاشقان لست و دراکمنه و در نتیجه چندان بی تقصیر نیست. گند کانکورد و جیم رایان رو میشه به اونم نسبت داد.

ادامه پستت رو هم واقعا دیگه نخوندم، چون هیچ حرف جدیدی نداره، البته بالایی ها هم جدید نبود. ولی ببین استناد میکنم به یکی از فرمایشات جناب عالی، یادمه سر شوکیس سال قبل که فکر میکردی سونی قراره بترکونه امدی گفتی هرچی سونی نشون میده نتیجه زحمات جیم رایان تو این چند سال اخیره، که تنها حرف درستت تو این فرومه. اون شوکیس چی نشون داد؟ دایرکشن جدید سونی رو که قراره پر بشه با گس های آشغال. این ایده جیم رایان برای سونی بود. میخواست همه بازی هاشو بکنه گس تا برای سهام دارها پول بسازه و فن بیس و خواست ما هم به هیچ ورش نبود. با این ایده و نشون دادن یه رویای غیر قابل دست رس به سهام دارها همه رو راضی کرد تمام توان و نیرو و قدرت مالی رو بزارن دستش تا بتونه آزادانه 3 میلیارد دلار رو با خرید بانجی دور بریزه، استدیو بخره، تاسیس کنه، قرارداد انحصاری ببنده، مارکتینگ بازی های زباله گس رو بگیره دستش و ... نتیجه این کارهاش رو هم الان داریم میبینیم. جیمبو بدترین مدیر سونی بود، بارها بدتر از فیل اسپنسر، طوری که فیل اسپنسر جلوش خداست. جیمو باعث نابودی بسیاری از استدیوها شد، توانی که میتونست صرف ساخت بازی های سینگل پلیر خوب بشه رو خرج کانکورد و کانکورها کرد، و هرچند با لگد انداختنش بیرون و اخراجش تونست جلوی ضرر بیشتر رو بگیره، اما خسارت هایی که به بار آورد جبران ناپذیرن.

این مسیر سونی و شکست تجاری بازی هاش و کنسل شدن هاشون نتیجه سوء مدیریته، اینکه یه نفر بیاد اینو ربط بده به یه استدیو ماقبل بحث، و بچه گانه ترین تحلیل موجوده، انقدر بدوی و سطحی که دیگه نمیشه اسم تحلیل رو روش گذاشت، میشه همون گریه زاری های یه آدمی که درونش از تنفر پر شده و میخواد همه چیز رو با عینک تنفر از یه شخص و استدیو ببینه. ارزش هیچ بحثی رو هم نداره از نظر من.

در کل هم من خوشحال جیم رایان و آدم هاش رو از سونی اخراج کردن و از شر همشون راحت شدیم. بالاخره تا چند سال باید طبعات حماقت هاش رو تحمل کنیم، ولی این روزها هم میگذره و ما به ریشه های سونی برمیگردیم. ND که قطعا یکی از ارکان شکل گیری سونی الان و پرستیژ بالا فرست پارتی هاست به زودی بازی جدیدش رو رونمایی میکنه و دراکمن بزرگ و پروژه جدیدش، در کنار کوری بارلاگ و دیگران باعث میشن گند جیم رایان رو فراموش کنیم و یادمون بره روزی چنین مدیر فاجعه و آشغالی تو سونی بود و میخواست چه بلایی سر برند بیاره.
حقوق بازی ساز های غربی مشخص ( میانگین 100 هزار دلار در سال برای کارمند های معمولی و متوسط ) تعداد هفته سال هم مشخص ( 52 هفته ) تعداد کارمندان استودیو های مختلف غربی سونی هم بین 300 تا 800 نفر
حقوق 2 هفته یه استودیو 300 نفره = 1.15 میلیون دلار
سند و مدرک ؟
3 سال پیش قرارداد سونی و کپکام لیک شد
Resident Evil Village's Sony exclusivity contract leaked: forced parity for 7 years, banned from GamePass for 1 year

فک می کنی سونی برای حق تبلیغات RE8
عدم عرضه روی گیم پس ( اون زمانی که گیم پس در اوج بود و مایکروسافت برای هر بازی بزرگ 10 ها میلیون ها دلار هزینه می کنه )
محتوایی انحصاری مثل بخش vr چقد هزینه کرده ؟
0 دلار پول نقد
1725445455268.png

سونی در مقابل تمام این امتیاز های که گرفته وعده داده که به اندازه 5 میلیون دلار بازی تبلیغ می کنه :))
وضعیت قرارداد سونی با کپکام و RE8 ( یکی از بزرگترین IP های تاریخ گیم ) این شکلیه و حتی 1 دلار هم نقدی پرداخت نکرده :)) بعد فک می کنی سونی برای Babylon's Fall و Foamstars پول پرداخت کرده ؟

کانسپت آرت از پروژه عطیه بیاد با SE سر یه بازی گس دیگه به اسم Babylon's Fall قرارداد ببنده ???????؟؟؟؟؟
Babylon's Fall سال 2018 معرفی شده و هیچ ارتباطی به جیم رایان نداره
1725446585750.png

بخاطر یه عکس قرارداد انحصاری ببنده ؟؟؟؟؟
عکس ؟
نویسنده بازی رسما اعلام کرده داستان بازی یه چیز دیگه بود ( تریلر اولیه 2020 بازی هم مشخص که دنیا و تم بازی و داستان اش یه چیز دیگه بوده ) اسکوئر سر ماجرا های BLM بازی ریبوت می کنه و اون فاجعه به وجود میاد
-------------
تصورات بدون فکت و مدرک؟؟؟؟؟؟؟؟؟
https://www.thegamer.com/the-last-of-us-multiplayer-most-ambitious-project-ever-naughty-dog/

Druckmann said, "You know there is a Last of Us multiplayer project that we've been working on for a long time, since even before The Last of Us Part 2 shipped. That's the most ambitious project we've ever done, expanding the world even further, continuing to tell a story but in a multiplayer space, I won't say too much about that
این دقیقا همون ایده انقلابی که ما نتیجه اش داخل Concord می بینیم

----------------------
توانی که میتونست صرف ساخت بازی های سینگل پلیر خوب بشه رو خرج کانکورد و کانکورها کرد ؟؟؟؟/
یه استودیو مستقل نام ببر که توان ساخت بازی سینگل پلیر خطی داشته باشه :-??1 استودیو مستقل :-??
چند سال اخیر فقط کپکام و سونی سینگل پلیر خطی موفق ساختن ( متای 90 و فروش فوق العاده ) اگه سکیرو رو هم خطی حساب کنیم به 3 تا می رسه
الن ویک 2 تنها بازی خطی چند سال اخیر بود که به متای 90 نزدیک شده بود ( اون هم از نظر فروش و درامد زایی فاجعه بوده )
سونی روی کدوم استودیو سرمایه گذاری می کرد و بازی خطی می ساخت ؟
مثلا Firewalk Studios که توان ساخت یه مولتی پلیر ساده رو نداره ( چند لول ساده تر از بازی خطیه ) بازی سینگل پلیر می ساخت ؟ :))
5 تا استودیو جدید تاسیس می کرد تا بازی سینگل پلیر بسازه ؟ کوری بارلاگ و سانتا مونیکا 6 سال تلاش می کنن و هنوز به مرحله معرفی بازی نرسیدن بعد انتظار داری سونی روی استودیو تازه تاسیس حساب باز کنه ؟

طوری رفتار نکنید که انگار 20 تا استودیو و IP سینگل پلیر در حال ساخت بودن و فقط سونی حاضر نشد روی اون ها سرمایه گذاری کنه 8-|
در دنیای واقعی هیچ استودیو وجود نداشت و هنوز هم نداره که سونی روش سرمایه گذاری کنه و خروجی در حد GOW و GOT و انچارتد و تلو و ..... داشته باشه

-----------
رتبه 1 تا 10 موفق ترین بازی های تمام پلتفرم ها ( کنسول / PC / موبایل ) بازی های GAAS ان :-??بعد GAAS اینده صنعت گیم نیست ؟

منتظر رونمایی از پروژه های ناتی داگ و کوری بارلاگی هستی که به لطف زمان و پول بی نهایتی که جیم رایان در اختیار اشون گذاشته ساخته شدن , بعد همزمان یه مدیر فاجعه و اشغال بود =D>
اگه جیم رایان مدیر فاجعه بود کوری بارلاگ مجبور می کرد نسخه بعدی GOW بسازه / ناتی داگ مجبور می کرد انچارتد 5 و تلو 3 بسازه
مشکل جیم رایان چی بود ؟
به استودیو ها ازادی عمل کامل داد :-??

سعی کرد با انحصاری های زمانی برای استودیو های فرست پارتی زمان بخره :-??

سعی کرد با ساخت بازی های GAAS هزینه 300 تا 350 میلیون دلاری بازی های سینگل پلیر تامین کنه :-??

شما به جایی اینکه به کوری بارلاگ گیر بدی که 6 سال چیکار می کنی ؟ چرا هنوز به مرحله معرفی بازی نرسیدی ؟
پروژه ناتی داگ که سال 2018 در حال ساخت کجاست ؟ چرا به مرحله معرفی نرسیده ؟

به جیم رایان فحش میدی که هیچ فشاری به این استودیو ها وارد نکرد :-??=D> به هر کدوم از استودیو ها 300 / 400 میلیون دلار بودجه داده ؟ ؟؟ ؟
 
این بازی اندازه تریال یک دلاری گیم پس هم دوام نیاورد که :D :-"

حالا سوای اینکه این شاهکار خروجی واقعی پلی استیشن استدیو هست من نمیدونم چرا helldivers 2 رو همش میچسبونید به سونی :D

اون بازی ترد پارتی هست که سونی ناشر بوده ولی دخالتی توی ساخت یا ایده پردازی بازی که نداشته

حتی تا جایی که میدونم ip هم واسه سونی نیست

لطفا از فرست پارتی های زیر نظر سونی صحبت کنید :D
تا جایی که میدونی نشون دهنده اینه که چیز خاصی نمیدونی چون ip هلدایورز برا سونی هست و غیر از ناشر کلا صاحب بازیه و بازی هم با ساپورت و هزینه سونی ساخته شده ،حالا ما که خیلی گس پسند نیستیم ولی اون بازیه سونیه دیگه ببخشید بازیشو به صاحبش میچسبونن :)) فرست پارتی های سونی بخاطر سابقه و توقعاتی که ایجاد کردن کاری کردن که فن بیس همچین آشغالی رو طوری تحریم کرد که کلا در بازی تخته شه ولی امثال شما تا حالا کلی از بازی های با همین متا و همچین آشغال هایی حمایت کردید .
 
سعی کرد با ساخت بازی های GAAS هزینه 300 تا 350 میلیون دلاری بازی های سینگل پلیر تامین کنه :-??
دقیقا حرف همه همینه. تونست با GAAS هایی که ساخت هزینه اون بازی هارو تامین کنه یا که تو چند میلیارد دلار پول بی زبون رید؟ :D اینکه سعی کرد و فکر میکرد و رویاشو داشت و تلاششو کرد که اهمیتی نداره، نتیجه کار مهمه.
 
حقوق بازی ساز های غربی مشخص ( میانگین 100 هزار دلار در سال برای کارمند های معمولی و متوسط ) تعداد هفته سال هم مشخص ( 52 هفته ) تعداد کارمندان استودیو های مختلف غربی سونی هم بین 300 تا 800 نفر
حقوق 2 هفته یه استودیو 300 نفره = 1.15 میلیون دلار
سند و مدرک ؟
3 سال پیش قرارداد سونی و کپکام لیک شد
Resident Evil Village's Sony exclusivity contract leaked: forced parity for 7 years, banned from GamePass for 1 year

فک می کنی سونی برای حق تبلیغات RE8
عدم عرضه روی گیم پس ( اون زمانی که گیم پس در اوج بود و مایکروسافت برای هر بازی بزرگ 10 ها میلیون ها دلار هزینه می کنه )
محتوایی انحصاری مثل بخش vr چقد هزینه کرده ؟
0 دلار پول نقد
View attachment 348569

سونی در مقابل تمام این امتیاز های که گرفته وعده داده که به اندازه 5 میلیون دلار بازی تبلیغ می کنه :))
وضعیت قرارداد سونی با کپکام و RE8 ( یکی از بزرگترین IP های تاریخ گیم ) این شکلیه و حتی 1 دلار هم نقدی پرداخت نکرده :)) بعد فک می کنی سونی برای Babylon's Fall و Foamstars پول پرداخت کرده ؟

کانسپت آرت از پروژه عطیه بیاد با SE سر یه بازی گس دیگه به اسم Babylon's Fall قرارداد ببنده ???????؟؟؟؟؟
Babylon's Fall سال 2018 معرفی شده و هیچ ارتباطی به جیم رایان نداره
View attachment 348572

بخاطر یه عکس قرارداد انحصاری ببنده ؟؟؟؟؟
عکس ؟
نویسنده بازی رسما اعلام کرده داستان بازی یه چیز دیگه بود ( تریلر اولیه 2020 بازی هم مشخص که دنیا و تم بازی و داستان اش یه چیز دیگه بوده ) اسکوئر سر ماجرا های BLM بازی ریبوت می کنه و اون فاجعه به وجود میاد
-------------
تصورات بدون فکت و مدرک؟؟؟؟؟؟؟؟؟
https://www.thegamer.com/the-last-of-us-multiplayer-most-ambitious-project-ever-naughty-dog/

Druckmann said, "You know there is a Last of Us multiplayer project that we've been working on for a long time, since even before The Last of Us Part 2 shipped. That's the most ambitious project we've ever done, expanding the world even further, continuing to tell a story but in a multiplayer space, I won't say too much about that
این دقیقا همون ایده انقلابی که ما نتیجه اش داخل Concord می بینیم

----------------------
توانی که میتونست صرف ساخت بازی های سینگل پلیر خوب بشه رو خرج کانکورد و کانکورها کرد ؟؟؟؟/
یه استودیو مستقل نام ببر که توان ساخت بازی سینگل پلیر خطی داشته باشه :-??1 استودیو مستقل :-??
چند سال اخیر فقط کپکام و سونی سینگل پلیر خطی موفق ساختن ( متای 90 و فروش فوق العاده ) اگه سکیرو رو هم خطی حساب کنیم به 3 تا می رسه
الن ویک 2 تنها بازی خطی چند سال اخیر بود که به متای 90 نزدیک شده بود ( اون هم از نظر فروش و درامد زایی فاجعه بوده )
سونی روی کدوم استودیو سرمایه گذاری می کرد و بازی خطی می ساخت ؟
مثلا Firewalk Studios که توان ساخت یه مولتی پلیر ساده رو نداره ( چند لول ساده تر از بازی خطیه ) بازی سینگل پلیر می ساخت ؟ :))
5 تا استودیو جدید تاسیس می کرد تا بازی سینگل پلیر بسازه ؟ کوری بارلاگ و سانتا مونیکا 6 سال تلاش می کنن و هنوز به مرحله معرفی بازی نرسیدن بعد انتظار داری سونی روی استودیو تازه تاسیس حساب باز کنه ؟

طوری رفتار نکنید که انگار 20 تا استودیو و IP سینگل پلیر در حال ساخت بودن و فقط سونی حاضر نشد روی اون ها سرمایه گذاری کنه 8-|
در دنیای واقعی هیچ استودیو وجود نداشت و هنوز هم نداره که سونی روش سرمایه گذاری کنه و خروجی در حد GOW و GOT و انچارتد و تلو و ..... داشته باشه

-----------
رتبه 1 تا 10 موفق ترین بازی های تمام پلتفرم ها ( کنسول / PC / موبایل ) بازی های GAAS ان :-??بعد GAAS اینده صنعت گیم نیست ؟

منتظر رونمایی از پروژه های ناتی داگ و کوری بارلاگی هستی که به لطف زمان و پول بی نهایتی که جیم رایان در اختیار اشون گذاشته ساخته شدن , بعد همزمان یه مدیر فاجعه و اشغال بود =D>
اگه جیم رایان مدیر فاجعه بود کوری بارلاگ مجبور می کرد نسخه بعدی GOW بسازه / ناتی داگ مجبور می کرد انچارتد 5 و تلو 3 بسازه
مشکل جیم رایان چی بود ؟
به استودیو ها ازادی عمل کامل داد :-??

سعی کرد با انحصاری های زمانی برای استودیو های فرست پارتی زمان بخره :-??

سعی کرد با ساخت بازی های GAAS هزینه 300 تا 350 میلیون دلاری بازی های سینگل پلیر تامین کنه :-??

شما به جایی اینکه به کوری بارلاگ گیر بدی که 6 سال چیکار می کنی ؟ چرا هنوز به مرحله معرفی بازی نرسیدی ؟
پروژه ناتی داگ که سال 2018 در حال ساخت کجاست ؟ چرا به مرحله معرفی نرسیده ؟

به جیم رایان فحش میدی که هیچ فشاری به این استودیو ها وارد نکرد :-??=D> به هر کدوم از استودیو ها 300 / 400 میلیون دلار بودجه داده ؟ ؟؟ ؟
کوروش جان جیم رایان با این برنامه گس سازی و خرید بانجی و ۱۳ تا بازی gaas اومد تو ps studios ر*د قبل اینکه بوش بلند بشه خدافظی کرد رفت .
این وضعیت بانجی کنسل شدن گس ها سونی و کنکورد همه شاهکار جیمبو ه.
 
دقیقا حرف همه همینه. تونست با GAAS هایی که ساخت هزینه اون بازی هارو تامین کنه یا که تو چند میلیارد دلار پول بی زبون رید؟ :D اینکه سعی کرد و فکر میکرد و رویاشو داشت و تلاششو کرد که اهمیتی نداره، نتیجه کار مهمه.
روند تمام خرید های چند میلیارد دلاری همین
مایکروسافت بالای 100 میلیارد دلار هزینه کرده , اکتی علاوه بر هزینه خرید در یک سال اخیر بیش از یک میلیارد دلار ضرر داده ( به خاطر هزینه های انتقال و لایسنس )
درامد کل بازی های بتزدا در 3 سال اخیر رو روی هم جمع بزنی به 800/700 میلیون دلار نمی رسه , این در حالی که مایکروسافت علاوه بر هزینه خرید حداقل 500 میلیون دلار هم برای استودیو های بتزدا هزینه کرده
GameDiscoverCo - Steam top 20 games by gross revenue in H1 2024 / Counter-Strike 2 #1, Helldivers #2, Palworld #3 Sales
1725452291737.png
Destiny 2 در همین 2 سالی که استودیو رو خریدن روی استیم بالای 200 میلیون دلار درامد زایی داشته + نسخه PS که 100 درصد سود به سونی می رسه و XBOX حداقل 500 میلیون درامد زایی داشته
برای مقایسه HORIZON با 19 میلیون نسخه فروش روی PS4 به درامد 481 میلیون دلاری رسیده / انچارتد 4 حدود 585 میلیون / تلو 402 میلیون و....
1725453873824.png

خرید بانجی یه سرمایه گذاری و هزینه خرید اش با عرضه نسخه موبایل / Destiny 3 / ماراتن حداکثر تا 2028 بر میگرده

کوروش جان جیم رایان با این برنامه گس سازی و خرید بانجی و ۱۳ تا بازی gaas اومد تو ps studios ر*د قبل اینکه بوش بلند بشه خدافظی کرد رفت .
این وضعیت بانجی کنسل شدن گس ها سونی و کنکورد همه شاهکار جیمبو ه.
اگه بازی کوری بارلاگ متای 95 بگیره و 20 میلیون نسخه بفروشه شاهکار کیه ؟
Destiny 3 بالای 1 میلیارد دلار درامد داشته باشه شاهکار کیه ؟
موفقیت بازی بعد ناتی داگ شاهکار کیه ؟
GOT 2 بالای 20 میلیون بفروشه و متای 90 بگیره شاهکار کیه ؟
رکورد شکنی Helldivers 2 شاهکار کی بود ؟
پایان جنگ کنسولی شاهکار کی بود ؟
و...
نتیجه تلاش ها جیم رایان با عرضه بازی های که در ساخت اشون نقش داشته مشخص می شه ( تمام بازی های PS از پاییز 2023 تا 2028/29 شامل می شه ) + PS5PRO که زیر نظر جیم رایان ساخته شده + قرارداد های انحصاری ثردپارتی
 
آخرین ویرایش:
Screenshot_20240904_153420_Samsung Internet.jpg

همونطور که @last of amir
روز معرفی بازی گفت، هر بازی ای کاراکتر اینجوری داشته باشه محکوم به شکسته.
چن وقت پیش هورایزون فوربیدن وست رو تقریبا تکمیل کردم و دیگه آخرش داشتم بالا میاوردم از بس همه کاراکترا این شکلی بودن.
اکثر مردا بی عرضه و ضعیف و اکثر زنا فرمانده این شکلی!
جدا از خود بازی که گرافیک و گیم پلی و محیط و موزیک جذابی داره، این مورد واقعا تو مخیه و به تجربه بازی ضربه میزنه
 
View attachment 348585

همونطور که @last of amir
روز معرفی بازی گفت، هر بازی ای کاراکتر اینجوری داشته باشه محکوم به شکسته.
چن وقت پیش هورایزون فوربیدن وست رو تقریبا تکمیل کردم و دیگه آخرش داشتم بالا میاوردم از بس همه کاراکترا این شکلی بودن.
اکثر مردا بی عرضه و ضعیف و اکثر زنا فرمانده این شکلی!
جدا از خود بازی که گرافیک و گیم پلی و محیط و موزیک جذابی داره، این مورد واقعا تو مخیه و به تجربه بازی ضربه میزنه
کلا شما ته‌مایه بنفش و صورتی بدرنگ تو بازی دیدی میتونی به آیندش بدبین بشی:D
 
Arrowhead initially planned to make Helldivers 2 in 3 years—instead it took 7 years, 11 months, and 26 days, but 'grit, camaraderie and compassion' saw the team through
Helldivers 2 قرار بود در 3 سال ساخته بشه اما با کمک و صبر PS / جیم رایان 7 سال 11 ماه به استودیو زمان دادن تا بازی که دوست داشتن بسازن
آره الان چک کردم کپی رایت بازی خریده سونی :-" :D

حالا اهمیتی نداره چون helldivers هم همچنین وضعیت جالبی نداره :D
Helldivers 2 حداقل 10 برابر بودجه خودش درامد زایی داشته ( 700 تا 800 میلیون دلار ) حتی اگه همین الان هم سرور های بازی خاموش کنن باز هم یکی از موفق ترین بازی های تاریخ گیم محسوب می شه
معیار موفقیت شما چیه ؟ Starfield ؟
1725455556285.png 1725455569217.png
بازی که به اعتراف فیل اسپنسر مایکروسافت 8 میلیارد دلار هزینه کرد تا حق کپی رایت اش بخره و انحصاری اش کنه 8->
روند تمام خرید های چند میلیارد دلاری همین
مایکروسافت بالای 100 میلیارد دلار هزینه کرده , اکتی علاوه بر هزینه خرید در یک سال اخیر بیش از یک میلیارد دلار ضرر داده ( به خاطر هزینه های انتقال و لایسنس )
درامد کل بازی های بتزدا در 3 سال اخیر رو روی هم جمع بزنی به 800/700 میلیون دلار نمی رسه , این در حالی که مایکروسافت علاوه بر هزینه خرید حداقل 500 میلیون دلار هم برای استودیو های بتزدا هزینه کرده
GameDiscoverCo - Steam top 20 games by gross revenue in H1 2024 / Counter-Strike 2 #1, Helldivers #2, Palworld #3 Sales
View attachment 348581
Destiny 2 در همین 2 سالی که استودیو رو خریدن روی استیم بالای 200 میلیون دلار درامد زایی داشته + نسخه PS که 100 درصد سود به سونی می رسه و XBOX حداقل 500 میلیون درامد زایی داشته
برای مقایسه HORIZON با 19 میلیون نسخه فروش روی PS4 به درامد 481 میلیون دلاری رسیده / انچارتد 4 حدود 585 میلیون / تلو 402 میلیون و....
View attachment 348587

خرید بانجی یه سرمایه گذاری و هزینه خرید اش با عرضه نسخه موبایل / Destiny 3 / ماراتن حداکثر تا 2028 بر میگرده


اگه بازی کوری بارلاگ متای 95 بگیره و 20 میلیون نسخه بفروشه شاهکار کیه ؟
Destiny 3 بالای 1 میلیارد دلار درامد داشته باشه شاهکار کیه ؟
موفقیت بازی بعد ناتی داگ شاهکار کیه ؟
GOT 2 بالای 20 میلیون بفروشه و متای 90 بگیره شاهکار کیه ؟
رکورد شکنی Helldivers 2 شاهکار کی بود ؟
پایان جنگ کنسولی شاهکار کی بود ؟
و...
نتیجه تلاش ها جیم رایان با عرضه بازی های که در ساخت اشون نقش داشته مشخص می شه ( تمام بازی های PS از پاییز 2023 تا 2028/29 شامل می شه ) + PS5PRO که زیر نظر جیم رایان ساخته شده + قرارداد های انحصاری ثردپارتی
Starfield که 6 ماه بعد از عرضه کلا محو شده و کمتر از 30 میلیون دلار روی استیم درامد داشته ؟
Starfield که احتمالا تا این لحظه به سود دهی نرسیده ؟
Starfield budget started at $200M, final estimate at $400M and 500 Devs
 
رسما این فرایند پیرامون این بازی مصداق کلاه برداری هست کاش یک نهادی بود پیگیر این کلاه برداری میشد معلوم نیست این FTC و CMA و ... اینجور مواقع چه غلطی می کنن؟
 
رسما این فرایند پیرامون این بازی مصداق کلاه برداری هست کاش یک نهادی بود پیگیر این کلاه برداری میشد معلوم نیست این FTC و CMA و ... اینجور مواقع چه غلطی می کنن؟
سونی گفت پول ملت رو پس میده چیکار دیگه بکنه؟؟؟
 
  • Like
Reactions: Destro and NaViiDii
کوروش جان جیم رایان با این برنامه گس سازی و خرید بانجی و ۱۳ تا بازی gaas اومد تو ps studios ر*د قبل اینکه بوش بلند بشه خدافظی کرد رفت .
این وضعیت بانجی کنسل شدن گس ها سونی و کنکورد همه شاهکار جیمبو ه.
نه دوست دارم منم منم کنم نه روی این زخم نمک بپاشم ،ولی فکر کنم تنها کسی بودم که از 3 سال پیش هشدار این روز ها رو میدادم .. حتی از طرف کاربرانی که نزدیک بودیم هم ترول و مسخره میشدم ....می‌دیدم که جمیبو داره راهی رو می‌ره که ea و اکتیویژن و یوبی سافت و مایکروسافت اسفالتش کردن و نتیجه همشون مشخص بود (هر چند حداقل بعضی از اونها از نظر مالی موفق بودن که جیمبو تو همین بخش هم رید و میلیارد ها ضرر به جا گذاشت).

اما در مورد این پستت داری با کسی بحث میکنی .. که از کلیت سونی ، استودیو هاش ، بازی هاش، چهره های شناخته شده اش(مدیران و بازی سازان) تاریخچه اش و هر چیزی که مربوط میشه بهش متنفره .... فقط به طرز نا شناخته ای از جیمبو حمایت می‌کنه .. نمی‌دونم شاید دیده بوده که جیمبو پتانسیل نابود کردن پلی استیشن رو داره... برای همین فنش شده
 
سونی هم مثل بقیه استودیوها احتیاج به گس خوب داره. احتیاج به ریسینگ خوب داره. احتیاج به بخش گیم موبایل خوب داره. ولی اینکه تلو آنلاین رو واسه این زباله کنسل کردن معلومه یه مشت الاغ مدیریت سونی رو گرفتن. تلو آنلاین حتی اگه بد هم بود باز بواسطه اسم تلو روش فروش میکرد. خود بخش آنلاین شماره اول همیشه جزو شلوغ ترین بازی های آنلاین سونی بود. از وقتی اپکس و فورتنایت اومدن و کلی فروش و پلیر دارن همه استودیوها فاز یه بازی مشابه گرفتن و دارن هزینه و وقت رو هدر میدن تا یه چیزی مثل اون داشته باشند. حماسه bleeding edge از ماکروسافت رو یادمون نرفته.
 
رسما این فرایند پیرامون این بازی مصداق کلاه برداری هست کاش یک نهادی بود پیگیر این کلاه برداری میشد معلوم نیست این FTC و CMA و ... اینجور مواقع چه غلطی می کنن؟

فعلا سرشون سر پرونده ردفال گرمه. به هر حال اعضا تیم زیادن و اعدام همشون زمان بره. وقتی قتل و عام اونا تموم شد میرن سراغ فایرواک و سونی. یه سریا اعدام میگیرن، یه سریا حبس ابد و یه سریا هم شلاق.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or