خبر رسمی Concord در تاریخ 6 سپتامبر (۱۶ شهریور) بصورت کامل آفلاین میشود

dantemaximum

کاربر سایت
📣بازی Concord سه روز دیگر در تاریخ 6 سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بصورت کامل تعطیل میشه و آفلاین میشه

16612e81e4e1a569a0a3e3644526a8c31cdb8558.jpg

در یک اطلاعیه ای اینطور بیان کردن 👇👇

دوستدران Concord! 😊 از زمانی که بازی Concord رو برای پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی راه‌اندازی کردیم، نظرات شما رو به دقت شنیدیم و واقعاً از همه کسایی که تو این سفر با Northstar همراه ما بودن، متشکریم. حمایت شما و جامعه پرشور اطراف این بازی برای ما خیلی باارزشه.

اما با اینکه بسیاری از ویژگی‌های بازی با بازیکن‌ها همخوانی داشته، ما متوجه شدیم که بعضی جنبه‌های دیگه بازی و راه‌اندازی اولیه‌مون به خوبی به نظر نمی‌رسن. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بازی رو از دسترس خارج کنیم و گزینه‌های جدیدی رو بررسی کنیم که بهتر با بازیکن‌ها ارتباط برقرار کنه.

در حالی که بهترین مسیر رو مشخص می‌کنیم، فروش کنکورد به طور فوری متوقف می‌شه و به تمامی بازیکنانی که بازی رو برای پلی‌استیشن ۵ یا پی‌سی خریداری کردن، بازپرداخت کامل ارائه می‌کنیم. اگر بازی رو از فروشگاه پلی‌استیشن یا پلی‌استیشن دایرکت خریدید، مبلغ به روش پرداخت اصلی شما برگشت داده می‌شه.

مشتری‌هایی که بازی رو از سایر فروشگاه‌های دیجیتال خریداری کردن، هم شامل برگشت پول می‌شن. اطلاعات بیشتر درباره‌ی برگشت پول از استیم و اپیک رو در ادامه بررسی کنید:

فروشگاه استیم – استیم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریدن، پولشون رو برمی‌گردونه. بعد از پردازش برگشت پول، استیم تاییدیه‌ی برگشت رو ارسال می‌کنه.

فروشگاه اپیک گیمز – اپیک گیمز هم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریداری کردن، برگشت پول خواهد داد و هر مشتری رو به صورت مستقیم برای تایید برگشت پول تماس می‌گیره.

برگشت پول از سایر فروشندگان – برای مشتری‌هایی که نسخه‌ی فیزیکی رو از فروشگاه‌هایی غیر از پلی‌استیشن خریداری کردن، لطفاً به روند برگشت پول همون فروشنده‌ مراجعه کنید.

بعد از برگشت پول، دیگه به بازی دسترسی نخواهید داشت.

ما شما رو در جریان می‌گذاریم و دوباره از همه‌ی Freegunners که با ما در کهکشان Concord همراه هستن تشکر می‌کنیم.

برگشت پول برای خریدهای فروشگاه پلی‌استیشن و پلی‌استیشن دایرکت ممکنه ۳۰ تا ۶۰ روز طول بکشه تا روی صورت‌حساب بانکی شما ظاهر بشه. اگر منبع پرداخت اصلی شما در دسترس نبود، مبلغ خرید به کیف پول PSN شما برگشت داده می‌شه.

منبع
 
آخرین ویرایش:
Screenshot_20240905_090246_Samsung Internet.jpg

سونی یدونه بازی gaas موفق هم داشت که متاسفانه خرابش کرد. واقعا نمیدونم تو سر اینا چی میگذره و کی این تصمیما رو میگیره!

اولش بعد از فروش فوق العاده بازی سونی گفت خب اتصال psn اجباری!
بعدش خود سازنده ها اومدن چیزایی که بازیکنا دوس داشتن رو ذره ذره خراب کردن و جالبه که کوتاه هم نمیان و درستش نمیکنن و میگن همینه که هست!
توی هر آپدیت میان اسلحه ها رو نرف میکنن و تجربه بازیو برای خیلیا خراب کردن.

صرفا لانچ خوب بازی یه gaas تضمین نمیکنه که موفق باشه، باید طبق نظر گیمرا رفت جلو وگرنه بازی با کله میخوره زمین و نمونش رو شاهد هستیم.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan and m.a.t
View attachment 348672

سونی یدونه بازی gaas موفق هم داشت که متاسفانه خرابش کرد. واقعا نمیدونم تو سر اینا چی میگذره و کی این تصمیما رو میگیره!

اولش بعد از فروش فوق العاده بازی سونی گفت خب اتصال psn اجباری!
بعدش خود سازنده ها اومدن چیزایی که بازیکنا دوس داشتن رو ذره ذره خراب کردن و جالبه که کوتاه هم نمیان و درستش نمیکنن و میگن همینه که هست!
توی هر آپدیت میان اسلحه ها رو نرف میکنن و تجربه بازیو برای خیلیا خراب کردن.

صرفا لانچ خوب بازی یه gaas تضمین نمیکنه که موفق باشه، باید طبق نظر گیمرا رفت جلو وگرنه بازی با کله میخوره زمین و نمونش رو شاهد هستیم.
اتصال به شبکه PSN تنها بخشی از مشکل این بازی هست.

سازندگان سعی در تحمیل متا دارند حالا به هر دلیلی. کسی که دوست داشته باشه با یه اسلحه بازی کنه جایی در محتوا های شلوغ نداره چون به راحتی کیک میشه چون اسلحه متا نداره با خودش.

محتوا هم بخشی از این موضوع هست و به طور کلی ژانر Co-op نمی‌تونه همیشه پلیر رو نگه داره و در مقطعی تکراری میشه. چیزی که Diablo IV هست و سازندگان هم از اون اول گفتند نهایت ۸۰ ساعت یه پلیر بتوته یه فصل رو بازی کنه.
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23
View attachment 348672

سونی یدونه بازی gaas موفق هم داشت که متاسفانه خرابش کرد. واقعا نمیدونم تو سر اینا چی میگذره و کی این تصمیما رو میگیره!

اولش بعد از فروش فوق العاده بازی سونی گفت خب اتصال psn اجباری!
بعدش خود سازنده ها اومدن چیزایی که بازیکنا دوس داشتن رو ذره ذره خراب کردن و جالبه که کوتاه هم نمیان و درستش نمیکنن و میگن همینه که هست!
توی هر آپدیت میان اسلحه ها رو نرف میکنن و تجربه بازیو برای خیلیا خراب کردن.

صرفا لانچ خوب بازی یه gaas تضمین نمیکنه که موفق باشه، باید طبق نظر گیمرا رفت جلو وگرنه بازی با کله میخوره زمین و نمونش رو شاهد هستیم.
مشکل هدایورس 2 این بود که اصلا انتظار این فروش رو نداشتند
رودمپ یک چیزه دیگه بود
ولی از فردای لانچ که موفقیتو دیدن، یهو گقتن اونو بیخیال شدیم، یک برنامه جدید تری رو پیش می گیریم!(اینم تا یک تا دو سال طول می کشه)

اونقدر پلیرا تو بازی بودن، اینا هر چقدر میشن می دادن و لول رو می زاشتن 2 روزه اون ماموریت انجام می شد و لولم فول می شد!

اینا شروع کردن به نرف کردن سلاح ها، و با هر اپدیت اینو بدتر کردن!

و خوب رئیس استدیو یکم ادم سمی هست، میگه کراس اور باید منطق داستانی پشتش باشه، من pvp دوست ندارم و...

و خوب اینا عملا پشت کردن به 12-15میلیون نفری که بازیو خریده بودن، و دارن بازیو از دید خودشون از نو بالانس می کنن تا اکسپنشن های بازی برسه!!!!

ساپورت یک بازی pveخیلی سخت تر از pvp هست، تو pvpیک کراس اور می زنی، یک کاستوم برا سلاح یا کاراکترا می زاری، یک کاراکتر مهمان می زاری و تمام!!!!
ولی تو pve باید تغییرات بزرگ بدی

و خب بازی عملا داره یکجوری ریبوت میشه، تا اکسپنشن ها نیان معلوم نیست، واقعا بازی دد هست یا نه! الان وقتی پلیر ها به نهایت لول رسیدن، میشن اصلی دیگه وجود نداره، طبیعی هست کسی بازی نکنه!
 
مشکل اصلی هل۲ این نرف کردنای احمقانه‌ای هستش که سازنده‌ها ول کنش نبودن. آخرین موردش که عملا بازی رو ترکوندن. الانم که اسپیس مارین ۲ ریلیز میشه و حتی کارشون سخت‌تر هم میشه برای اینکه پلیرارو نگه دارن. حالا گفتن قراره دوباره همه چی رو باف کنیم و بازی فان بشه و ازین چرتو پرتا که معلوم نیست عملی بکننش یا نه. کلا از روز اول مشکل اصلی این بازی همین بود. به جای باف کردن آیتمای مختلف اومدن هر چی خوب بود رو نرف کردن که ملت مجبور شن برن چیزای دیگه رو امتحان کنن. در نهایت با اضافه شدن فکشن سوم و وسیله نقلیه دوباره پلیرا برمیگردن.
 
جیمبو گیمر نبود، ولی قطعا تو بحث مالی کارشو بلد بود!
مدیر موفق مالی حاشیه سودو از 13 به زیر 7 نمیرسونه.مدیر مادر باید بتونه زیردتاشو جوری تنظیم کنه که گند نزنن.
و این ورود اگرسیو به دنیای گس و خودمختاری مطلق دادن به بانجی، آسیب بالایی زد.
شما هر چقدر از یه هدف خوب تعریف کنی ولی بد اجراش کنی، کسی نمیگه باریکلا.چون گند زده
مشکل هدایورس 2 این بود که اصلا انتظار این فروش رو نداشتند
رودمپ یک چیزه دیگه بود
ولی از فردای لانچ که موفقیتو دیدن، یهو گقتن اونو بیخیال شدیم، یک برنامه جدید تری رو پیش می گیریم!(اینم تا یک تا دو سال طول می کشه)

اونقدر پلیرا تو بازی بودن، اینا هر چقدر میشن می دادن و لول رو می زاشتن 2 روزه اون ماموریت انجام می شد و لولم فول می شد!

اینا شروع کردن به نرف کردن سلاح ها، و با هر اپدیت اینو بدتر کردن!

و خوب رئیس استدیو یکم ادم سمی هست، میگه کراس اور باید منطق داستانی پشتش باشه، من pvp دوست ندارم و...

و خوب اینا عملا پشت کردن به 12-15میلیون نفری که بازیو خریده بودن، و دارن بازیو از دید خودشون از نو بالانس می کنن تا اکسپنشن های بازی برسه!!!!

ساپورت یک بازی pveخیلی سخت تر از pvp هست، تو pvpیک کراس اور می زنی، یک کاستوم برا سلاح یا کاراکترا می زاری، یک کاراکتر مهمان می زاری و تمام!!!!
ولی تو pve باید تغییرات بزرگ بدی

و خب بازی عملا داره یکجوری ریبوت میشه، تا اکسپنشن ها نیان معلوم نیست، واقعا بازی دد هست یا نه! الان وقتی پلیر ها به نهایت لول رسیدن، میشن اصلی دیگه وجود نداره، طبیعی هست کسی بازی نکنه!
این مدل بازیها یه ایراد بزرگ دارن، اکسپنشنها هزینه تولید بالایی دارن و تایم تولید بالا. اروهد هم کوچیکه، کلا 120 نفره هست.
دستینی با اون جمعیت 1 سال و خورده ای وقت صرف کرد و تهش هم اونجوری شد.
اگه دنبال اکسپنشن باشن با مدل دستینی، بازی به احتمال زیاد،دد میشه.
راهش مود pvp هست ولی سازنده میگه شعار بازی صلحه و برا همین، این مودو نداره.اگه راست بگه و دنبال پول نباشه.
 
طبق معمول زدی تو خط مغلطه.

شما میگی استارفیلد کمتر از ۳۰ میلیون درآمد داشته در صورتی که آمار رسمی میگه استارفیلد ۲۳۵ میلیون رو استیم درآمد داشته.

الان توقع داری ما بگیم آمار رسمی غلط کرده و ما حرف تو رو قبول داریم؟
ببین دقیق متوجه نشدی چی گفته. منظورش این هست Starfield تو ۶ ماه اول ۴ ماه بعد از عرضه‌اش که بعد از ۶ ماه دوم محو شدنش هست فقط تونسته به اندازه ۴ ماه از این ۶ ماه درآمد کسب کنه و ۶ ماه طول کشیده تا به مدت ۴ ماه محو بشه.

حالا اصلا ربط Starfield به این ابر فاجعه تاریخی چی هست خدا می‌دونه :دی طبق آماری که IGN منتشر کرده این بازی کلا ۲۵۰۰۰ نسخه فروش داشته، یعنی شکست و فاجعه مطلق تجاری. حالا Starfield تو ۶ ماه اول ۲۰۲۴ رو استیم ۳۰ میلیون دلار درآمد داشته (که منبع این هم صرفا «به جون خودم» هست!)، چه ربطی به این وضعیت Concord داره خدا عالمه.
 
مدیر موفق مالی حاشیه سودو از 13 به زیر 7 نمیرسونه
به خاطر هزینه های بالا پلی استیشن برای مارکتینگ و تثبیت مارکت لیدر بودن هست. پلی استیشن به نسبت هزینه ای که سونی براش می‌کنه درآمد پایینی داره که به خاطر هزینه های بالا توسعه و هزینه های جانبی هست.
 
نه دوست دارم منم منم کنم نه روی این زخم نمک بپاشم ،ولی فکر کنم تنها کسی بودم که از 3 سال پیش هشدار این روز ها رو میدادم .. حتی از طرف کاربرانی که نزدیک بودیم هم ترول و مسخره میشدم ....می‌دیدم که جمیبو داره راهی رو می‌ره که ea و اکتیویژن و یوبی سافت و مایکروسافت اسفالتش کردن و نتیجه همشون مشخص بود (هر چند حداقل بعضی از اونها از نظر مالی موفق بودن که جیمبو تو همین بخش هم رید و میلیارد ها ضرر به جا گذاشت).

اما در مورد این پستت داری با کسی بحث میکنی .. که از کلیت سونی ، استودیو هاش ، بازی هاش، چهره های شناخته شده اش(مدیران و بازی سازان) تاریخچه اش و هر چیزی که مربوط میشه بهش متنفره .... فقط به طرز نا شناخته ای از جیمبو حمایت می‌کنه .. نمی‌دونم شاید دیده بوده که جیمبو پتانسیل نابود کردن پلی استیشن رو داره... برای همین فنش شده
مازیار اینم در نظر بگیر که الان سونی یک تجربه گرانبها به واسطه مدیریت رایان کسب کرده، و این تجربه در ادامه میتونه برای چیدن رودمپ مناسب به شدت به کار بیاد، تصور کن از نزدیک این شرایط رو لمس نمیکردن، ازمون و خطا نداشتند، اون موقع شاید در اینده گند های بزرگ تر میزدن... انصافا رایان رو با این دید در نظر بگیریم + دستاورد های PS5، خیلی هم بنده خدا گند نزده... فقط شده سیبل و کاور برای پروژه های سونی، هرکی ناراحته رایان رو میزنه... البته من شخصا از 10 سال پیش که رایان گفته بود بازی های ریترو پلی استیشن 1-2 به درد بازار جدید نمیخورن ازش ناامید شده بودم یکم و رو مخم رفته بود، ولی نسل جدید، به نظرم اون جورا هم گند نزده... همون بازی های ریترو هم تو دوران رایان برگشتند به پی اس 5 و 4...

برنده شدن با بازی کردن و شناختن حاصل میشه، نه با بازی نکردن و نشناختن...

سونی هم مثل بقیه استودیوها احتیاج به گس خوب داره. احتیاج به ریسینگ خوب داره. احتیاج به بخش گیم موبایل خوب داره. ولی اینکه تلو آنلاین رو واسه این زباله کنسل کردن معلومه یه مشت الاغ مدیریت سونی رو گرفتن. تلو آنلاین حتی اگه بد هم بود باز بواسطه اسم تلو روش فروش میکرد. خود بخش آنلاین شماره اول همیشه جزو شلوغ ترین بازی های آنلاین سونی بود. از وقتی اپکس و فورتنایت اومدن و کلی فروش و پلیر دارن همه استودیوها فاز یه بازی مشابه گرفتن و دارن هزینه و وقت رو هدر میدن تا یه چیزی مثل اون داشته باشند. حماسه bleeding edge از ماکروسافت رو یادمون نرفته.
عزیزجان اتفاقا این که کار به شدت مثبتی بود، این که اعتبار سونی و پلی استیشن و ناتی داگ برای یک شکست احتمالی زیر سوال نرفته که بهتره، یعنی صرفا نباید بیزینسی نگاه کنیم که انگار مثلا فولاد قراره معامله بشه و بگیم خب بودش از نبودش بهتره... مهم الان این هست که پرستیژ ناتی داگ با این کنسلی احتمالا حفظ میشه (با توجه به شکست احتمالی پروژه در پیشبینی ها چه بانجی چه قطعا خودشون) و مهم تر این که ناتی داگ وارد سیاهچاله ساپورت یک گس نمیشه...

از این نظر بهترین کار همین کنسل شدنش بود، فکشن از اول باید جمع و جور یا چسبیده به بازی اصلی یا تو فاصله چند ماهه منتشر میشد، وگرنه بعد ها که تبدیل شد به یک پروژه عظیم، شاید همین بهتر که زود کنسل شد و مسیر سینگل پلیر روایت/گیم پلی محور ناتی داگ رو به سمت مولتی عوض نکرد...
 
اصلا یکی از لذت های گیمینگ اینه که چند سال تو خماری و تریلر جدید از بازی که معرفی شده بمونم .
آی گفتی.
یادتونه از الدن رینگ تا دو سال بعد تریلر معرفی هیچ خبری نبود و همه نا اُمید شده بودن؟ خیلیا که میگفتن بازی دیگه کلا کنکل شده و بیخیالش:دی همین باعث شد وقتی امتیازاتش اومد و اون متای عجیب غریب بالا رو گرفت لذتش دو چندان بشه.
 
  • Like
Reactions: Scαrface
سو مدیریت چیه ؟
وقتی رییس استودیو پیشنهاد خرید استودیو رو رد کرده انتظار داری سونی / جیم رایان چیکار کنن ؟
روی یه استودیو ثردپارتی ها که هر لحظه ممکن با یه ناشر دیگه قرارداد ببنده , 100 ها میلیون دلار سرمایه گذاری کنه ؟ چنین چیزی ممکن نیست

وقتی رییس استودیو رسما اعلام می کنه من حاظر نیستم افراد زیادی رو استخدام کنم ( که در نهایت مجبور نشم بعد از چند ماه اخراج اشون کنم ) انتظار داری سونی چیکار کنه ؟

IP از استودیو بگیره و کلا بازی نابود کنه ؟

تنها گزینه سونی اعتماد به اروهد و امیدواری به اینده است
با توجه به کمبود محتوای جدید 20 هزار پلیر روزانه روی استیم فوق العاده است و نشون میده که بازی پلیر بیس حفظ کرده و با یه اپدیت بزرگ دوباره به اوج برمی گرده ( هر چند هلدایورز 2 همین الان یه ابر موفقیت تجاریه و 10 برابر بودجه خودش / 2 برابر یه بازی سینگل پلیر موفق PS درامد زایی داشته )

وضعیت دستینی 2 به توجه به اینکه 6 سال از انتشارش گذشته خوبه , مشکل اصلی مدیریت استودیو بانجی که به وعده های که 2 سال پیش دادن عمل نکردن / از این طرف هم توتوکی میخواد فشار بیاره و سود دهی رو افزایش بده

بله همون شکلی که اکتی و بتزدا یه روزی سود ده میرسن , بانجی هم تا 4 سال اینده کل سرمایه گذاری سونی برمی گردونه

-----------------
یه ناشر نام ببر در 8 سال حتی 1 بازی مولتی پلیر نساخته باشه :-?? حتی نینتندو هم در طول 8 سال چهار تا بازی مولتی پلیر عظیم عرضه کرد اما سونی هیچ بازی در پر درامد ترین بخش صنعت گیم عرضه نکرد که هیچ , بخش PC/MMO رو هم فروخت :))
سونی هیچ بازی مولتی پلیری نداشت
اون طرف مایکروسافت نصف صنعت گیم و کل استودیو های شوتر / RPG / GAAS خریده بود
سهام دار ها فشار می اوردن که بازی های انلاین بخش PS کجاست

جیم رایان مجبور شد کاری که باید در طول 8 سال انجام می شد در دو سال انجام بده
در اون شرایط فاجعه کرونا / کمبود کنسول / خرید های مایکروسافت / قصه های رسانه ها در مورد اینده بازی های 70 دلاری و گیم پس / فشار سهام دار ها / نداشتن استودیو GAAS ساز / نداشتن IP مولتی پلیر موفق / هزینه 300 میلیون دلاری بازی های سینگل پلیر و..... چاره ای جز ساختن فله ای گس نبود

اگه سونی در طول نسل 8 روی بازی های مولتی پلیر سرمایه گذاری می کرد / چند تا استودیو می خرید هرگز شرایط عجیب وغریب 2020 تا 2023 پیش نمی اومد ( بالا توضیح دادم ) جیم رایان هم مجبور نمی شد همزمان روی 12 تا پروژه سرمایه گذاری کنه و امیدوار باشه مشکل 10 ساله در 2 سال درمان بشه
سونی به هر شکلی که میشده باید حمایت و سرمایه گذاری میکرده، مگه الان که با استدیو های چینی دارن قرارداد میبندن فرق خاصی با اروهد میکنه؟ کاملا واضحه حساب خاصی رو هلدایورز باز نکرده بودن و نگاه اشتباه بهش داشتن.
اینکه در آینده بتونن پلیرهارو برگردونن یا نه هم دیگه واقعا به تلاش و شانسشون بستگی داره ولی خیلی کم پیش بیاد پلیرا دوبار شانس به یه بازی بدن.
در مورد دستینی هم خودت داری میگی به وعده ها عمل نکردن تازه وقتی توتوکی اومد داره بهشون فشار میاره که یعنی جیم رایان تو رفتار با بانجی اشتباه داشته دیگه درسته؟
----------------------
من قبلا هم گفتم بیشتر مشکلات حال سونی از زمان شان لیدن شروع شده و باعث و بانی خیلی از گرفتاری های الان اونه. نسل 8 و دوران مدیریت شان لیدن کاملا رو میراث مدیرای قبلیش سوار شده بود و پیش میرفت و اواخر نسل قبل اینکه بوی گند کاری هاش بلند شه پیچید زد بیرون و افتاد رو دوش جیم رایان که اونم با یه گند کاری دیگه اون قبلی رو خواست بشوره که نتیجشو داریم میبینیم.

قاعدتا کسی جیم رایان رو فورس نکرده بوده که حتما 15 تا گس بساز که چند تاش موفق شه. استراتژی خود جیم رایان برای گس ساختن این بوده که ده بیست تا گس بسازیم 5 تاش موفق شه و این وسط به حیثیت و آبرو و پرستیژ برند ذره ای فکر نمیکرده.
همین که جیم رایان امیدوار بوده راه ده ساله بقیه کمپانی هارو دو ساله بره و موفق شه یعنی مدیر نابلد و توهمی ای بوده. همون اول باید با چند تا استدیو چینی قرارداد میبستن که از آی پی هاشون بازی آنلاین میساختن اونم با ایده های درست نه خیاری و فله ای.
بذار اینم از الان با اطمینان بهت بگم که اگه سونی تغییری تو رویه ساخت و معرفی گس هاش ایجاد نکنه، تمام گس هاش به همین شدت کنکورد قراره فیل شن یه جوری تو این زمینه بدنام شه که دیگه تا سال ها نتونه کمر راست کنه.
 
یکی از دیزاینر های کونکورد طراحی اصلی کرکتر Emari رو بیرون داده که در اصل قرار بوده این شکلی باشه که بعدا مدیریت استویدیو با DEI زور چپونی تبدیلش کرده به اون بشگه


20240907_093013.jpg


دیروز هم خبر دیگه ای از کانسپت آرتیست کونکورد اومد که گفته تیم مدیریت به حرفاشون در مورد دیزاین کرکرتها گوش نمیکرده و اون چیزی که می‌خواستند رو به زور میخواستن تو بازی باشه. بعد هنوز یک عده تصور میکنند مشکل کونکورد دیزاین کرکترها نبود.

Concord characters were designed by committee says the dev


https://www.reddit.com/r/KotakuInAc...gedly_senior_concept_artists_for_concord_are/
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or