خبر رسمی Concord در تاریخ 6 سپتامبر (۱۶ شهریور) بصورت کامل آفلاین میشود

dantemaximum

کاربر سایت
📣بازی Concord سه روز دیگر در تاریخ 6 سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بصورت کامل تعطیل میشه و آفلاین میشه

16612e81e4e1a569a0a3e3644526a8c31cdb8558.jpg

در یک اطلاعیه ای اینطور بیان کردن 👇👇

دوستدران Concord! 😊 از زمانی که بازی Concord رو برای پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی راه‌اندازی کردیم، نظرات شما رو به دقت شنیدیم و واقعاً از همه کسایی که تو این سفر با Northstar همراه ما بودن، متشکریم. حمایت شما و جامعه پرشور اطراف این بازی برای ما خیلی باارزشه.

اما با اینکه بسیاری از ویژگی‌های بازی با بازیکن‌ها همخوانی داشته، ما متوجه شدیم که بعضی جنبه‌های دیگه بازی و راه‌اندازی اولیه‌مون به خوبی به نظر نمی‌رسن. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بازی رو از دسترس خارج کنیم و گزینه‌های جدیدی رو بررسی کنیم که بهتر با بازیکن‌ها ارتباط برقرار کنه.

در حالی که بهترین مسیر رو مشخص می‌کنیم، فروش کنکورد به طور فوری متوقف می‌شه و به تمامی بازیکنانی که بازی رو برای پلی‌استیشن ۵ یا پی‌سی خریداری کردن، بازپرداخت کامل ارائه می‌کنیم. اگر بازی رو از فروشگاه پلی‌استیشن یا پلی‌استیشن دایرکت خریدید، مبلغ به روش پرداخت اصلی شما برگشت داده می‌شه.

مشتری‌هایی که بازی رو از سایر فروشگاه‌های دیجیتال خریداری کردن، هم شامل برگشت پول می‌شن. اطلاعات بیشتر درباره‌ی برگشت پول از استیم و اپیک رو در ادامه بررسی کنید:

فروشگاه استیم – استیم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریدن، پولشون رو برمی‌گردونه. بعد از پردازش برگشت پول، استیم تاییدیه‌ی برگشت رو ارسال می‌کنه.

فروشگاه اپیک گیمز – اپیک گیمز هم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریداری کردن، برگشت پول خواهد داد و هر مشتری رو به صورت مستقیم برای تایید برگشت پول تماس می‌گیره.

برگشت پول از سایر فروشندگان – برای مشتری‌هایی که نسخه‌ی فیزیکی رو از فروشگاه‌هایی غیر از پلی‌استیشن خریداری کردن، لطفاً به روند برگشت پول همون فروشنده‌ مراجعه کنید.

بعد از برگشت پول، دیگه به بازی دسترسی نخواهید داشت.

ما شما رو در جریان می‌گذاریم و دوباره از همه‌ی Freegunners که با ما در کهکشان Concord همراه هستن تشکر می‌کنیم.

برگشت پول برای خریدهای فروشگاه پلی‌استیشن و پلی‌استیشن دایرکت ممکنه ۳۰ تا ۶۰ روز طول بکشه تا روی صورت‌حساب بانکی شما ظاهر بشه. اگر منبع پرداخت اصلی شما در دسترس نبود، مبلغ خرید به کیف پول PSN شما برگشت داده می‌شه.

منبع
 
آخرین ویرایش:
ووک بیشتر از اونچه فکر کنی وارد هر صنعتی بشه میزنه نابود میکنه ! همین Suicide squad که مثال زدی ٬ اون بازی فروشش از concord بهتر شد ٬ یک اینکه کلی شخصیت معروف هستن داخلش ٬ دوم اینکه سبک هاشون متفاوت بود ٬ من ندیدم کسی رو خبرش کار کنه ولی اوضاع استودیو Rocksteady هم بیریخته الان ٬ اخراجی داشتن کلی تو این چند روز اخیر.
شما حتی تو فیلم ها و سریال ها ببین چه بلایی سر دیزنی آورده ٬ اون از وضع فیلم های جدید مارول ٬ اون طرف پری دریایی ٬ حتی به جنگ ستارگان هم رحم نکردن و یکی از سریال هاش کنسل شد! (Star Wars: Acolyte)

در مورد Concord هم چندین مساله دخیل بوده که باعث شکست شده که از برجسته ترین هاش همین قضیه ایه که رنگین کمان و ایناست.
تکمیلی
IMG_20240903_071023.png
 
درود بر سونی و جیمبو و هرمان هالست. میخواستن با ترکیب فرست پارتی ها با دانش بانجی بزرگ ترین گس های تاریخ رو بسازن و پول پارو کنن اما در نهایت نتیجه تلاش هاشون بزرگ ترین ریدمان تاریخ شد! ترمال تو تاریخ ویدئو گیم زیاد داشتیم ولی فکر کنم کانکورد در راس این لیست قرار بگیره! بازی که چند ماه بعد اولین نمایش گیم پلی عرضه شد و یه ماه بعد چنان شکست مفتضحانه ای خورد که مجبور شدن همون سنار دوشاهی که درآورده بودن رو هم پس بدن بگن گور پدر یک یکتان، کنسلش کنن بره پی رد کارش! یجورایی از انحصاری های دیگه ای که جیمبو براشون پول خرج کرد، یعنی Babylon's Fall و Foamstars هم فاجعه تر عمل کرد! و این حقیقتا خودش یه رکورده! اینو بزارید کنار کنسل شدن بازی ND و چندتا پروژه دیگه، میشه قشنگ عمق ریدمان جیمبو رو اندازه گرفت! تازه این کثافتی هست که منتشر شده! ببینید اون پشت تو سونی چه خبره و چه گند عمیقی زد این مردک! شانس آوردیم اخراج شد!

پ.ن: سونی تا دیر نشده یا اون فیرگیمز زباله رو هم کنسل کنه، یا دستکم عین آدم ارلی اکسس بده بیرون بفهمه چه ریدمانی هست! کانکورد هم اگه زودتر از این حرفا بتاش میومد و میفهمیدن چه ابر فاجعه ای ساختن به این وضع دچار نمیشد! بازی ND نیست که اینطور با اعتماد به نفس تمام معرفیش کنن دو ماه بعدم بدن بیرون! اونم 40 دلار!
پ.پ.ن: اون هرمن هالست ابله رو هم اخراج کنن. شاهکار بعدی این پروژه مالتی پلیر هورایزنه. و کلا هر گس دیگه ای که دارن میسازن. شک نکنید از دم آشغال و عن و گه مطلقن.
پ.پ.پ.ن: الان فکر میکنم دوستان بهتر متوجه میشن چرا ما پارسال سر اون شوکیس مافوق زباله سونی و جیمبو انقدر عصبانی بودیم و دو روز نان استاپ فحش میدادیم! چون سونی داشت این روزهارو برامون ترسیم میکرد! و به وضوح اکثرا میدونستیم قراره چه زباله هایی بسازن! و امیدوارم همه این کثافت کاری ها به معنا پایان رویای گس = ماشین پول سازی = ریدن برامون = آب قطعه باشه و واقعا بکشن بیرون برگردن سر کار تخصصیشون!
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife
درود
ووک بودن مسلمن تاثیر داشته ولی اینطورم نبوده که مثلا شخصیتهای بازی مثل بازی the first descendant میبود میترکوند! حتی تعداد پلیرها 5 برابرم میشد بازم بازی یه شکست بود! کیفیت خود بازی بالا باشه هرچقدر ووک بریزی داخلش بازم نمیتونه اونو چندان پایین بکشه متاسفانه! 😄
بزرگترین مشکل بازی پولی بودن اون بود! وقتی n تا بازی تو این سبک رایگان هست کی میره 40 دلار برای بازی بده
اون First Descendant فقط و فقط واسه طراحی کاراکتراشه که محبوبه :)) بدترین سیستم ها و مکانیک های وارفریم و دستینی رو ریخته رو هم و جز دختر چشم بادومی واقعا چیز دیگه ای برای ارائه نداره، کنکورد هم اگر کاراکتر هاش حال به هم زن نبودن میتونست بیشتر پلیر جذب کنه
 
یعنی ۸ سال زحمت استودیو تو ۲ هفته پودر شد ؟
سونی راه دیگه ای به ذهنش نرسید ؟
۸ سال زحمت جدا ، چقدر هزینه شده ...چه لطمه ای به اعتبار سونی استودیو میزنه
حالا همچنان عکس درآمد و فروش بزارید ....اون چارت ها دست هر کسی بود کم یا زیاد نزدیک به همون میشد .. ولی این ریدمان ها هر چی در اومده بود رو تبدیل به ضرر کرد .... +دو سال کویر ... سونی فن ها برن به جون نادلا دعا کنن ... که این ۱۱ سال از حسنک راستگو حمایت کرد ... وگرنه نمی‌دونم چی ممکن بود برای برند ps پیش بیاد
 
  • Like
Reactions: BladeRunner
شایعه: واکنش‌های داخلی سونی به بازی Fairgames بسیار مثبت است!

به گفته کریس درینگ، سونی درباره بازی Fairgames بسیار امیدوار است و استودیو به شدت متعهد به کار روی بازی و ارائه پشتیبانی مستمر برای آن است.

دارن دمیج کنترل میکنن شدید😅
 
اون First Descendant فقط و فقط واسه طراحی کاراکتراشه که محبوبه :)) بدترین سیستم ها و مکانیک های وارفریم و دستینی رو ریخته رو هم و جز دختر چشم بادومی واقعا چیز دیگه ای برای ارائه نداره، کنکورد هم اگر کاراکتر هاش حال به هم زن نبودن میتونست بیشتر پلیر جذب کنه
درسته ولی اگه 50-40 دلار براش میخواستن باز هم اینقدر محبوب بود؟
اونهم با حضور وارفریم؟
برای کنکورد تصمیمهای اشتباه گرفته شد و ضربش رو خورد و درس عبرتی شد برای خودش و باقی ناشرها/سازنده ها.
 
شایعه: واکنش‌های داخلی سونی به بازی Fairgames بسیار مثبت است!

به گفته کریس درینگ، سونی درباره بازی Fairgames بسیار امیدوار است و استودیو به شدت متعهد به کار روی بازی و ارائه پشتیبانی مستمر برای آن است.

دارن دمیج کنترل میکنن شدید😅
وضعیت این روز های سونی و بازی هاش حتی ارزش بحث و ترول هم نداره
این استودیو هم درش رو تخته میکنن بره پی کارش
 
شایعه: واکنش‌های داخلی سونی به بازی Fairgames بسیار مثبت است!

به گفته کریس درینگ، سونی درباره بازی Fairgames بسیار امیدوار است و استودیو به شدت متعهد به کار روی بازی و ارائه پشتیبانی مستمر برای آن است.

دارن دمیج کنترل میکنن شدید😅
دقیقا. رسانه ها الان نمی‌دونن برای کونکورد چی ماله بکشن حالا یهو اینو علم کردن. اون فیرگیمز هم از الان بگم اگه درستش نکنن که نمیکنن محکوم به شکسته چون استودیوشون پر آدمای ووکه .
 
درسته ولی اگه 50-40 دلار براش میخواستن باز هم اینقدر محبوب بود؟
اونهم با حضور وارفریم؟
برای کنکورد تصمیمهای اشتباه گرفته شد و ضربش رو خورد و درس عبرتی شد برای خودش و باقی ناشرها/سازنده ها.
شما خیلی اصرار داری اگه قیمت بازیو f2p مشکل حل میشد. خب چرا الان اینکارو نکرد و رسما در بازیو تخته کرد؟ میتونست مثل فاینال ۱۴ یا sea of theievs که اول شکست خورده بودن ولی به مرور درست شدن، کونکورد رو هم درست کنه. نمیدونم چرا نمیخوای بپذیری مشکل بازی از اساس چی بود. همین هلدایورز ۲ قیمت ۴۰ دلاری داشت ولی ۱۵ میلیون نسخه فروخت. خیلیه ۱۵ میلیون نسخه. مشکل همونیه که گفتیم حالا شما اصرار به تصمیم های اشتباه دیگه داری ولی عملا نه بازاریابی بازی مشکل داشت نه مشکل سرور داشت نه مشکل گیمپلی. مشکلش این بود که مردم دیگه خسته شدن از این ترندها و واکنش منفی نشون میدن. همین استلار بلید اگر کرکترش جذاب نبود یه بازی بود که هیچکی بهش نگاه هم نمیکرد با اینکه ۷۰ دلار قیمت داشت و فروش خوبی کرد استودیوشون خیلی راضی بودن از فروشش.
 
درسته ولی اگه 50-40 دلار براش میخواستن باز هم اینقدر محبوب بود؟
اونهم با حضور وارفریم؟
برای کنکورد تصمیمهای اشتباه گرفته شد و ضربش رو خورد و درس عبرتی شد برای خودش و باقی ناشرها/سازنده ها.
قبول کن اگه کاراکتر دیزاین داغون نداشت اینقدر افتضاح نمیشد. وقتی open beta ی بازی به زور به 2 هزار پلیر میرسه یعنی سونی پول هم بده کسی نمیاد بازی کنه که اینم خب برمیگرده به آرت و غیره. اون نگاه اوله خیلی مهمه :D
 
بانجى اينو تاييد كرده بعد فكشنز رو گفته موفق نميشه؟ اصلا يه نفر از هيچيم خبر نداشته باش از يه كماى ١٠ ساله در اومده باشه اين بازيو ببينه ميفهمه راه به جايي نميبره.

پ.ن: فقط اينايي كه از جبهه مقابل اومدن از آب گل آلود ماهى بگيرن به نفع خودشون خيلى جالبن :D
 
شما خیلی اصرار داری اگه قیمت بازیو f2p مشکل حل میشد. خب چرا الان اینکارو نکرد و رسما در بازیو تخته کرد؟ میتونست مثل فاینال ۱۴ یا sea of theievs که اول شکست خورده بودن ولی به مرور درست شدن، کونکورد رو هم درست کنه. نمیدونم چرا نمیخوای بپذیری مشکل بازی از اساس چی بود. همین هلدایورز ۲ قیمت ۴۰ دلاری داشت ولی ۱۵ میلیون نسخه فروخت. خیلیه ۱۵ میلیون نسخه. مشکل همونیه که گفتیم حالا شما اصرار به تصمیم های اشتباه دیگه داری ولی عملا نه بازاریابی بازی مشکل داشت نه مشکل سرور داشت نه مشکل گیمپلی. مشکلش این بود که مردم دیگه خسته شدن از این ترندها و واکنش منفی نشون میدن. همین استلار بلید اگر کرکترش جذاب نبود یه بازی بود که هیچکی بهش نگاه هم نمیکرد با اینکه ۷۰ دلار قیمت داشت و فروش خوبی کرد استودیوشون خیلی راضی بودن از فروشش.
یکشبه که نمیشه یه بازی رو فری تو پلی کرد!
دلیل و توجیه کنسل کردن بازی و اینکه آینده ای برای بازی متصور نبوده رو خود سونی حتما بهتر میدونه.

من نگفتم اگه بازی رایگان میبود حتما موفق میشد.
گفتم این یکی از دلایل مهم شکستش بود.

اصراری ندارم که حرف من درسته ولی طبق تجربه سالها بازی آنلاین بازی کردن اگه بازی کیفیت لازم رو داشته باشه و گیم پلیش حرف نویی برای زدن حتما پلیر جذب میکنه.
حالا میخواد کل کرکترهاش حروف الفبا ، همجنس گرا ، حیوون یا دو ورق کاغذ یا هرچیز دیگه ای باشن.
کافیه برگردی به بازیهای آنلاین کنسل شده سالهای قبل که موج ووک و... ذره ایی درش دخیل نبود و اصلا وجود خارجی نداشت رو چک کنی.

بگذریم ، این نظر منه .
حالا اگه فکر میکنی یه بازی آنلاین 100 میلیون دلاری یا بیشتر فقط دلیل شکستش وجود چندتا کرکتر بوده اینم نظر توعه.
 
همه عوامل در حد خودشون دخيل بودن.
جو ضد ووك اخير تو ايكس يا همون توييتر زمينه چينى كرد كه كلا ديد ها منفى باشه به بازى.
خودشم مالى نبود و در كنار قيمت گذاريش با اون ديد قبلى كه از مدتها پيش از عرضه ايجاد شده بود باعث شد با مغز بخوره زمين.

خلاصه كه شدت ووك بودن عامل اوليه مستعد كننده شكست بازى بود و كيفيت داغون و قيمتش هم تير خلاص.
 
بانجى اينو تاييد كرده بعد فكشنز رو گفته موفق نميشه؟ اصلا يه نفر از هيچيم خبر نداشته باش از يه كماى ١٠ ساله در اومده باشه اين بازيو ببينه ميفهمه راه به جايي نميبره.

پ.ن: فقط اينايي كه از جبهه مقابل اومدن از آب گل آلود ماهى بگيرن به نفع خودشون خيلى جالبن :D
اگه به گزارش جیسون شرایر رجوع کنیم، بانجی نقشی در کنسل کردن این عنوان نداشت. صرفاً پیشنهاد ارائه کرده و خود ناتی داگ و پلی استیشن تصمیم گرفتند که پیگر نباشند.
 
  • Like
Reactions: Love Console
قضیه وقتی ترسناک تر میشه که به این فکری کنی کنکورد بین گس های سونی بیشترین شانس موفقیت رو از نظرشون داشته، دیگه ببین بقیه گس هاش چین که این خوبه بوده :D

منم هر دفعه به این فکر میکنم تن و بدنم میلرزه:دی

من فقط امیدوارم در خفا بقیش رو هم یا کنسل کنن، یا واقعا ببرن تو فاز ارلی اکسس و بتا بدن بیرون و ... واقعا هیچ خری اینجوری بازی نمیده بیرون! یهو یه تریلر نشون بده بگه گیم اینه دو ماه بعدم میاد! وقتی تست نکنی و فیدبک نگیری همین میشه دیگه! با چه اعتماد به نفسی بازی رو دادن بیرون؟ فیرگیمز رو هم بخوان این شکلی بدن بیرون یحتمل گند میزنه. اون پروژه مالتی پلیر هورایزن هم همینطور. من از اونم خیلی میترسم.

کلا من خیلی دوست دارم بدونم چی تو سر جیمبو و سایر مدیران سونی میگذشت که به کانکورد گرین لایت دادن، استدیو رو خریدن، بعد رفتن با SE برای انحصاری شدن یه آشغال محض و تمام عیار به اسم Babylon's Fall قرارداد بستن، Forspoken رو انحصاری کردن، Foamstars رو .... کورن واقعا؟ عقل ندارن؟ حقیقتا برام سواله با چه متر و معیار و استانداردی پول هارو به این شکل به چیز گاو زدن؟ اینا میگن هزینه ساخت بازی سینگل پلیر رفته بالا و دیگه نمیصرفه و ... پول خرج کردن برای این آشغال ها منطق داره؟ با پولی که سونی سر همین زباله های بالا به گ..ا داد میشد دو تا استدیو عین اینسامنیاک رو خرید و چندتا IP خوب ساخت! اصلا تو کتم نمیره یه نفر بره گیم پلی Babylon's Fall رو ببینه، بعد عوض تگری زدن و اسهال استفراغ بگه ایول عجب گیمی، بریم ان میلیون بدیم انحصاری بشه! چطور همچین گندهایی رو زدن؟ بعد پول همه اینارو از ما بدبخت بیچاره ها گرفتن! این 300 میلیونی که برای کانکورد هدر رفت همون 10 دلارهایی بود که جیمبو از جیب ما برداشت! آهمون گرفت سونی رو:دی بخصوص ما فن های ایرانی سونی که خودمون گیر ع..دا افتادیم و انصافی کندن نداریم. اصلا این قضیه به نظرم برای ما بقرنج تره. باقی حداقل میتونن تو آمریکا بابت این سوء مدیریت ها ناراحت باشن، یا برن بار بگن گور بابای سونی، ولی ما باید در حالی که مستقیم عنبیمون یه عا...ده و جناب دکتر پوزیده داره چرب میکنه برای افزایش قیمت بنزین به این فاجعه ها نگاه کنیم. برای ما دارک تره همه چیز.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or