خبر رسمی Concord در تاریخ 6 سپتامبر (۱۶ شهریور) بصورت کامل آفلاین میشود

dantemaximum

کاربر سایت
📣بازی Concord سه روز دیگر در تاریخ 6 سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بصورت کامل تعطیل میشه و آفلاین میشه

16612e81e4e1a569a0a3e3644526a8c31cdb8558.jpg

در یک اطلاعیه ای اینطور بیان کردن 👇👇

دوستدران Concord! 😊 از زمانی که بازی Concord رو برای پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی راه‌اندازی کردیم، نظرات شما رو به دقت شنیدیم و واقعاً از همه کسایی که تو این سفر با Northstar همراه ما بودن، متشکریم. حمایت شما و جامعه پرشور اطراف این بازی برای ما خیلی باارزشه.

اما با اینکه بسیاری از ویژگی‌های بازی با بازیکن‌ها همخوانی داشته، ما متوجه شدیم که بعضی جنبه‌های دیگه بازی و راه‌اندازی اولیه‌مون به خوبی به نظر نمی‌رسن. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ ( 16شهریور ماه) بازی رو از دسترس خارج کنیم و گزینه‌های جدیدی رو بررسی کنیم که بهتر با بازیکن‌ها ارتباط برقرار کنه.

در حالی که بهترین مسیر رو مشخص می‌کنیم، فروش کنکورد به طور فوری متوقف می‌شه و به تمامی بازیکنانی که بازی رو برای پلی‌استیشن ۵ یا پی‌سی خریداری کردن، بازپرداخت کامل ارائه می‌کنیم. اگر بازی رو از فروشگاه پلی‌استیشن یا پلی‌استیشن دایرکت خریدید، مبلغ به روش پرداخت اصلی شما برگشت داده می‌شه.

مشتری‌هایی که بازی رو از سایر فروشگاه‌های دیجیتال خریداری کردن، هم شامل برگشت پول می‌شن. اطلاعات بیشتر درباره‌ی برگشت پول از استیم و اپیک رو در ادامه بررسی کنید:

فروشگاه استیم – استیم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریدن، پولشون رو برمی‌گردونه. بعد از پردازش برگشت پول، استیم تاییدیه‌ی برگشت رو ارسال می‌کنه.

فروشگاه اپیک گیمز – اپیک گیمز هم در روزهای آینده به بازیکنانی که بازی رو خریداری کردن، برگشت پول خواهد داد و هر مشتری رو به صورت مستقیم برای تایید برگشت پول تماس می‌گیره.

برگشت پول از سایر فروشندگان – برای مشتری‌هایی که نسخه‌ی فیزیکی رو از فروشگاه‌هایی غیر از پلی‌استیشن خریداری کردن، لطفاً به روند برگشت پول همون فروشنده‌ مراجعه کنید.

بعد از برگشت پول، دیگه به بازی دسترسی نخواهید داشت.

ما شما رو در جریان می‌گذاریم و دوباره از همه‌ی Freegunners که با ما در کهکشان Concord همراه هستن تشکر می‌کنیم.

برگشت پول برای خریدهای فروشگاه پلی‌استیشن و پلی‌استیشن دایرکت ممکنه ۳۰ تا ۶۰ روز طول بکشه تا روی صورت‌حساب بانکی شما ظاهر بشه. اگر منبع پرداخت اصلی شما در دسترس نبود، مبلغ خرید به کیف پول PSN شما برگشت داده می‌شه.

منبع
 
آخرین ویرایش:
به به چه خبر خوبی!
به امید نابودی تموم بازیها و فیلم ها و رسانه های diversity و woke ضد بشریت چندش آور!
اونایی هم که اصرار دارن اصلی ترین دلیل نابودیش ووک بودن نیست و غیرمستقیم از اونا حمایت می کنن احتمالا جزو این دسته هستند و روشون نمیشه مستقیم بگن :D :D وگرنه سرنوشت بازیهای aaa این مدلی توی یکی دو سال اخیر کاملا مشهوده از شاهکار راکستدی تا آخرین شاهکار یوبی سافت و حالا هم این!
 
اینکه به زودی زود بازیو خاموش کردن، جای شش ماه دیگه...
میشه گفت اگه 100درصد در استدیو رو تخته می کردند، حالا ممکنه 99 درصد تخته بشند ولی 1 درصد بمونه، که می خوان با یک بیانیه بگن استدیو مرج میشه با یک استدیو دیگه یا یک پروژه دیگه بهشون میدن!!!
استودیوهای گس ساز سونی کم نیست ولی احتمال بستن این بالات چون تو واشنگتونه و هزینه هاش بالاست

1.jpg

این تو گزارش آخرش بود. هیون و فایرواک و سن دیگو و نئون کوی و بانجی که گسن
بند و مدیا و پلی فونی و گوریلا دو گانه وزند
والکری و بلوپوینت و نیکسز هم پارتنرن.پارتنر داره، نیازی به یه اتودیو 150 نفره تو واشنگتن زیاد نداره.بره تو لهستان یا روسیه بگیره که حقوقشون پایینه.
_______
بعیده پروژه دومی داشته باشن یا حداقل از فاز کانسپت خارج شده باشه، معقولترین حرکت بستنشه.
 
شایعه: واکنش‌های داخلی سونی به بازی Fairgames بسیار مثبت است!

به گفته کریس درینگ، سونی درباره بازی Fairgames بسیار امیدوار است و استودیو به شدت متعهد به کار روی بازی و ارائه پشتیبانی مستمر برای آن است.

دارن دمیج کنترل میکنن شدید😅
ماله کشی شون شروع شد

IMG_20240904_012749_464.jpg


IMG_20240904_012940_954.jpg
 
ماله کشی شون شروع شد

View attachment 348521


View attachment 348520
جدا از مزخرف بودن بازی و ووک بودنش
به نظر من بازار بازی gaas اشباع هست.
خیلی سخته که بتونی ملت رو از بازیای gaas فعلی به بازی جدیدی بکشونی.
امیدوارم fairgames هم بترکه و همه استودیو های سونی برن سمت ساخت بازیای داستانی
 
جدا از مزخرف بودن بازی و ووک بودنش
به نظر من بازار بازی gaas اشباع هست.
خیلی سخته که بتونی ملت رو از بازیای gaas فعلی به بازی جدیدی بکشونی.
امیدوارم fairgames هم بترکه و همه استودیو های سونی برن سمت ساخت بازیای داستانی
بعد از موفقیت های عظیم مثل فورتنایت و gta Online خیلیا فکر کردن راه پول چاپ کردن را فهمیدن.
سونی فکر کرد با کمترین هزینه یک شبه با این گسها پولدار میشه. سونی دید تو این بازار نفوذ نداره تصمیم گرفت اگرسیو وارد این قضیه بشه چوبشم خورد.
خود ناتی داگ رفت سراغ فکشن ۲ با یه اسکیل بزرگ دیدن نه اینکاره نیستن ولش کردن. شماها ساخته شدید برای بازیهای داستانی. موفقیت در بازیهای گس فقط معطوف به لزوما کیفیت خوب اون اثر نیست خیلی مسائل تو دخیله.
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23
شما دارید میخندید ولی من از الان نگران هیون استودیو و جید ریموندم.... این شخص حقش خیلی بیشتر از این حرفاس که به سرنوشت کنکورد دچار بشه
اگه بازیش خوب باشه، موفق میشه


اگه قراره مثل کنکورد، از ووک برا خودش اعتبار جمع کنه، هیچ حقی نداره، یک بار ناشرین نخوانش، یکبار استدیا ولش کنه... بخواد تو سونی هم گند بزنه، دقیقا یعنی مشکل خودشه!
 
  • Like
Reactions: GPSY
ببینید بازی اگه کاراکتر زیبا داشت، تضمینی برا بقا نداشت

ولی حداقل باعث میشد بازی شش ماه تا یک سال پلیر های خوبی کسب کنه، و استدیو بتونه زمان داشته باشه و بازیو بهبود بده...

درست مثل کلی بازی چینی و کره ای که رو ترند کاراکتر زیبا و کاوایی دارن میان جلو ولی هیچکدوم مثل میهیو با دوام نیستن، ولی حداقل چندین ماه بازی پلیر های خوبی داره

ولی اینکه سونی بیخیال بازی شده، نشون میده اینا حتی رودمپ خاصی نداشتن که به سونی ثابت کنه، این بازی در دراز مدت می تونه کامبک بزنه!!!!!!!!!! در نتیجه سونی بهترین تصمیم رو گرفت!
 
البته اون پروژه ناتی داگ همینقدر چرت بود ولی خب حیثیتی بود اونو کنسل کردن :D
شایدم تقصیر series s ما نمیدونیم :دی
بعید نیست
مخصوصا که گس ها باید رو حداکثر پلتفرم منتشر بشن
و خوب مایکی الان یکی از بهترین پارتنر های سونی هست، و وقتی پلیر های خودشو برای سونی تستر می کنه و در نهایت نسخه Enhanced Edition عناوین فرست پارتیشو برا PS عرضه می کنه...

کنسل کردن تلو، با توجه به عقد اخوتی که بین سونی و مایکی به لطف عمو فیل بسته شد، کمترین لطف سونی، به همشیره اش می تونست باشه، بالاخره از یک خانواده ان، آبرو ریزی سری s، آبروی سونی رو هم به خطر می نداخت:دی
 
  • Like
Reactions: SiminSecret
یکشبه که نمیشه یه بازی رو فری تو پلی کرد!
دلیل و توجیه کنسل کردن بازی و اینکه آینده ای برای بازی متصور نبوده رو خود سونی حتما بهتر میدونه.

من نگفتم اگه بازی رایگان میبود حتما موفق میشد.
گفتم این یکی از دلایل مهم شکستش بود.

اصراری ندارم که حرف من درسته ولی طبق تجربه سالها بازی آنلاین بازی کردن اگه بازی کیفیت لازم رو داشته باشه و گیم پلیش حرف نویی برای زدن حتما پلیر جذب میکنه.
حالا میخواد کل کرکترهاش حروف الفبا ، همجنس گرا ، حیوون یا دو ورق کاغذ یا هرچیز دیگه ای باشن.
کافیه برگردی به بازیهای آنلاین کنسل شده سالهای قبل که موج ووک و... ذره ایی درش دخیل نبود و اصلا وجود خارجی نداشت رو چک کنی.

بگذریم ، این نظر منه .
حالا اگه فکر میکنی یه بازی آنلاین 100 میلیون دلاری یا بیشتر فقط دلیل شکستش وجود چندتا کرکتر بوده اینم نظر توعه.
عوامل زیادی تو شکستش نقش داشتن...

اما به نظرم کاراکتر میتونه باعث جذب اولیه مخاطب به بازی بشه، حداقلش اینه طرف ممکنه به خاطر اون قضیه بره سمت بازی و امتحانش کنه...
الان میبینی حتی COD هم میاد کولب های عجیب غریب و اسکین میده تو بازی هاش، نکمت کولب و اسکن چیه؟ همین جذب مخاطب های بیشتر...

از اون بحث اولیه بگذریم که طراح های بازی، طراح نبودن! آشغال کش بودن رسما:دی
بعدش میرسیم به قیمت...
به فرض که یکی هم بخواد یه تستی بکنه بازی رو، اصلا با چندتا از این کاراکترها هم حال کرده باشه... یه سد 40دلاری جلوشه...
دور و برش رو میبینه، یه عالمه بازی F2P ریخته، که معروفن، محبوبن، پر محتوان ...
نمیاد ریسک کنه کنکورد رو بگیره دیگه

ولی خوب آمار همون Open beta بازی نشون میده ملت واقعا علاقه اولیه به تست بازی هم نداشتن:-" بگرد ببین چرا ملت علاقه نداشتن :D
---

اینجا اسمی از بازی های هویو ورس هم اورده شد:-"
اینا با اینکه محبوب و خفن و بفروشن، طراحی کاراکترهاشون هم خیلی خوبه، ولی از نظر یک سری فن سرویس ها از بازی های این سبک و سیاقی خیلیییییی کمتر فن سرویس میدن تو بخش طراحی :دی جزو پاک های سبک گاچا هستن رسما:دی
خود بازی هاشون تو ابعاد مختلفی کار درستن...

الانم هر بازیی میدن hit میشه، چون ملت بلزی های قبلیشون رو هم دیدن...

و دقیقا به نظرم برعکس این اتفاق الان برای سونی میفته، تاثیر منفیه کنکورد روی فیرگیمز و ماراتون هم خواهیم دید...
همین الان کم برای اون بازیا meme نساختن، مطمئنم موقع عرضه اونا هم حسابی اسم کنکورد میاد باز:-"
سونی قشنگ باید تا نسل بعد بی خیال آنلاین جات بشه:)) گندی که کنکورد به برند و اعتماد ملت زد به این راحتیا فراموش نمیشه به نظرم:-"
 
بعید نیست

شک نکنید کنسل شدن اون بازی ها ربطی به کیفیتشون نداره. جیمبو اصلا کیفیت حالیش نبوده. طرف رفته پول داده Babylon's Fall انحصاری بشه! بازی ND قطعا چیز خفنی بوده، اما سر مخالفت با اینکه بشن استدیو ساپورت کنسلش کردن رفت پی رد کارش.
 
فقط دلیل شکست کنکور مشکلات ووک بوده؟ این مسائل حذف میکردنم فک نمیکنم موفق میشد.کلا چند تا گس موفق داریم؟ ۵ ۶ تا.نود درصدشون شکست خوردن.گس ساختن کار به شدت سختیه از ساخت بازی داستانی خیلی سخت تره.مخاطب امروزی زود خسته میشه.تنوع طلبه.کلا سونی تا ابد نمیتونه گسی مثل gta یا کال آف و فورتنایت بسازه‌.اونا هم با همین کیفیت امروز ساخته میشد به این موفقیت نمیرسیدن.این بازار اشباع شده دیگه.سونی باید همون روال سابقشو پیش بگیره و چیزی که توش مختصصه و بلده رو انجام بده.همین امروز هر شرکتی با هر کیفیتی بخواد کنسول بسازه صد سال دیگه هم نمیتونه با سونی و نینتندو رقابت کنه.بازار گس هم همینه.تا ابد دست کال اف و فورتننایت و gta می مونه مگر یک استثنایی رخ بده و یک ایده خیلی جدیدی رو بشه که بعیده
 
مشکل کونکورد این هست که کونکورد نماینده تمام مواردیه کهتوی این نسل راجب سونی درست نیست و فن‌بیس سونی به هیچ‌وجه دل خوشی ازین چیزا نداره. یجوری شده که سونی وقتی بازی‌های اینطوری رو‌ نشون میده قبل از هرچیزی خود فن‌بیس می‌زنتش که نتونه بلند بشه و احتمالا سونی به همچین‌چیزی حتی فکر نمی‌کرد. فن‌بیس هم داره اینکار رو می‌کنه چون یه ته‌امیدی داره که شاید سونی اینارو ببینه و به سونی نسل قبلش برگرده. این مزخرفات از اول جایی تو کلکسیون سونی نداشتند و نخواهند داشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or