Command & Conquer:Tiberian Wars

سلام
امروز میخاستم محبوب ترین بازی تو سبک استراتژیک رو که قرار نسخه جدیدش بیاد معرفی کنم
به جرئت میتونم بگم که یک شاهکار بزرگ خواهد بود مثل نسخه های قبلش:cheesygri
بله Command & Conquer:Tiberian Wars
Published by: Electronic Arts
Developed by: EA Los Angeles
Genre: Real-Time Strategy
Release Date:
US: 2007
ناشر بازی شرکت Electronic Arts خودمون است
گرافیک بازی واقعا رفته بالا خیلی عالی شده بی نظیر است
هنوز تاریخ دقیق نگفتن برای انتشار بازی ولی به احتمال زیاد اویل سال 2007 خواهد آمد
من که بی صبرانه منتظر این بازی هستم
اینم از ترایلر بازی
Downloadحجم 14.6 MB

اینم یه چند تا شات زیبا از بازی برید ببینید هر کی ببینه میره تو کف بازی
کیفیت عکسها خیلی بالاست حیفم اومد کمش کنم یه کم دیر میان ولی ارزشش رو داره












 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
توی نمایشگاهE3 امسال دو تریلر از بازی C&C:Tiberium پخش شده که گزارشش در زیر اومده:
تریلر اول مربوط به داستان بازی بود.راوی این تریلر که به نظر شخصیت اصلی بازی میباشد،یک GDI است که از طریق بیوشیمیایی تغییر شکل یافته است که شاهد تحولات زمین پس از ظهور مرموز عنصری فرا زمینی به نام Tiberium بوده است.تیبریوم عنصری است که با تماس با هر چیزی،آن را به تیبریوم تبدیل میکند.طرف خوب این سری بازی به نام GDI سعی دارد با پنهان نگه داشتن خبر این تهدید جدی،تا زمانی که ماهیت واقعی این عنصر کشف شود،زمین را از هرج و مرج به دور نگه دارد.
اما آن ها موفق نمی شوند،طرف بد داستان Nod پس از کشف اینکه تیبریوم میتواند به عنوان جایگزین انرژی هم عمل کند،با برداشتن پوششی که GDI برای جلوگیری از درز خبر ورود این عنصر به زمین درست کرده بود،GDI را بی اعتبار کند.در پی این قضایا،زمین به دوسته طرفداران GDI و طرفداران NOD تبدیل میشود،این اتفاق تهدید بزرگی برای پیداری بشریت است.تا زمانیکه،آنها آمدند.
تریلردوم تصاویری از گیم پلی این بازی را نشان داد.حضور Orca ها و Mammoth ها نشانگر این است که بازی تا حد زیادی با C&C های کلاسیک وفادار است.
در طول بازی شما همه جا با داستان آن مواجه هستید،در Cut-Sceneهای بین مراحل،در اطلاعاتی که در مرحله به شما داده میشود یا به دست می آورید و حتی در گفتگوی بین واحد های هر دو جناح.
گرافیک این بازی نیز به طرز چشم گیری پیشرفت کرده و بسیار خوب به نظر می آید.در حالت Zoom-inشما جزئیات بسیار بالایی را از واحدهایی میبینید که از یک پایگاه جنگی در یک صحرا بیرون می آیند.همچنین تکنیک های نورپزدازی قوی در بازی بسیار چشم نواز است،از جمله نور آفتاب یا حتی انعکاس نور بر روی ماسه ها!
در این تریلر چند ماموت نشان داده میشود که به سمت شمال میروند،در این هنگام یک جفت Orca هم به سمت جنوب غربی در حرکت هستند و جستجو میکنند.آنها از کنار ماشینی رد می شوند که در حال جمع آوریه تیبریوم است و یک مامور GDI که به سمت دهکده ای دور افتاده حرکت میکند،زیرا در آنجا نشانه های حرارتی فعال شده اند.به محض اینکه Orca ها وارد آن دهکده میشوند،توسط یک سرباز Nod که در خانه ای کمین کرده تا یک ساختمان بی اساس را فرو ریزد،کشته میشوند.این سرباز برای خراب کردن آن ساختمان نیاز به کمک دارد و انتظار تانک های ماموتی را میکشد.سرانجام نیروی هوایی(که درخواست شده بود) وارد عمل شده و بقیه ی دهکده را با خاک یکسان میکند.
طبق صحبت های تهیه کننده ی بازی،این بازی تنها در صحرا صورت نخواهد گرفت.به طور کلی بازی دارای سه منطقه بر اساس فراوانی عنصر تبیریوم است.منطقه های آبی که دست نخورده هستند و به تیبریوم آلوده نشده اند.منطقه های زرد که تیبریوم به تازگی به آنجا راه پیدا کرده و شروع به تخریب کرده است.منظقه های قرمز که کاملا به تیبریوم آلوده شده اند.همچنین تیبریوم روی آب و هوای منطقه هم تاثیر میگذارد.تیبریوم میتواند باعث بروز طوفان شدیدی از نوعی یون شود که باعث از بین رفتن تمام موجودات زنده در منطقه و زیست بوم آن منطقه شود.
طبق گفته ها داستان در این بازی نقش بسیار مهمی را ایفا میکند.جنگ های این بازی<سریع،روان و حذاب>خواهند بود.طبق گفته های Mike Verdu تهیه کننده اجرایی بازی،این بازی اکنون به مدت چند ماه است که تحت ساخت میباشد.او میگوید که برنامه نویسان ما هم اکنون در حال کار بر روی موتور گرافیکی قدرتمند بازی هستند تا هیچ مشکلی از جمله افت فریم نتواند از لذت بردن شما از این بازی سریع جلو گیری کند.به نظر میاید از جلوه Particle Effect نهایت استفاده را در این بازی کرده باشند.
همچنین تیم ما در حال ساختن یه هوش مصنوعی قوی برای بازی میباشد،تا هم کسانی را که قصد دارند به شیوه سریع و بزن-بکوب! بازی کنند را ارضا کنیم،هم کسانی را که قصد دارند ابتدا همه تجهیزات خود را آماده کنند سپس با قدرت هر چه تمام تر به رقیب خود حمله کنند.شما هر شیوه ای را در پیش بگیرید،طرف مقابل هم همان شیوه را در پیش خواهد گرفت.
طبق دیده های ما این بازی بسیار جالب بوده و به سادگی میتواند هم کهنه کاران این سری بازی،و هم تازه کارانی را که قصد دارند تانک ها،هلی کوپتر ها و قایق های جنگی را به خوبی ببینند،به سمت خود جذب کنند.این بازی طبق برنامه ریزی ها در سال 2007 منتشر شده و اکنون در استودیوی لس آنجلس EA در حال گذراندن مراحل ساخت است.
 

Ali_Reza_1899

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,892
نام
علی رضا
بابا پس طرفدارن این بازی کجا هستن نزارید تاپیک بخابه
راستی کسی خبر نداره این بازی از DirectX 10 استفاده میکنه یا نه؟
هر کی درمورد این بازی اطلاع بیشتری داره ممنون میشم بگه
 

slip_knot

کاربر سایت
Jun 6, 2006
2,502
نام
سپهر
یکی از این موارد در این بازی حملات در زمان های مختلف هست
یعنی یک جا جنگ میکنی بعد به دستور فرمانده میری یک جا دیگه لشگر کشی میکنی تا تونی در یک ثانیه دو منطقه ی جدا از هم رو بگیری
 

Ali_Reza_1899

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,892
نام
علی رضا
نوشته شده توسط Ali_Reza_1899:
راستی کسی خبر نداره این بازی از DirectX 10 استفاده میکنه یا نه؟
هر کی درمورد این بازی اطلاع بیشتری داره ممنون میشم بگه
کسی نبید جواب منو بده؟
 

B H Z

کاربر سایت
Sep 27, 2005
3,980
نام
Behzad
واي اين بازي من كه ديوونه اش هم باز قرار اين بازي براي ويندوز ويستا بياد اعصابم رو خورد كرده اين ويستا اه
 

Ali_Reza_1899

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,892
نام
علی رضا
نوشته شده توسط HL2-GF:
اينم همون شات هايي كه همون اول علي رضا گذاشت همراه با 1 ترلير اضافه بر اوني كه عيرضا گذاشت
http://www.gamershell.com/pc/command...reenshots.html
من نمیفهمم چرا شما اون عکسهایی که من گذاشتم رو یه بار دیگه میزارید آخه چه دلیلی داره؟
:confused: :confused:
 

Zelda

کاربر سایت
Sep 25, 2005
375
نام
علی
امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد .. به هرحال سازنده ها یه چیزی بیشتر از ما ها حالیشونه و اینم چند بار ثابت کردند .... امیدوارم مهمترین قسمتش یعنی مولتیش خوب از آب در بیاد .. مهمتر از همه با سیستم نفتی من بالا بیاد ..
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد .. به هرحال سازنده ها یه چیزی بیشتر از ما ها حالیشونه و اینم چند بار ثابت کردند .... امیدوارم مهمترین قسمتش یعنی مولتیش خوب از آب در بیاد .. مهمتر از همه با سیستم نفتی من بالا بیاد ..

نیست تا حالا Multi درست حسابی از Westwood دیدیم که این دفعه دومش باشه!
الان یکی میاد میگه از EA :cool:.
 

Zelda

کاربر سایت
Sep 25, 2005
375
نام
علی
نیست تا حالا Multi درست حسابی از Westwood دیدیم که این دفعه دومش باشه!
الان یکی میاد میگه از EA :cool:.

خوووو من تو کلوپ ردآلرت با سیم مولتی بازی میکردم (PS1 ):biggrin1: تو گیم نتم جنرالززززززززززززز خیلی هم مولتیش تووپه :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر