Castlevania: Lords Of Shadow 2 | PC

lordsofshadow-junio-4__large.jpg


Developer : Mercury Steam
Publisher : Konami
Genre : Action - Adventure
Platform : PC / Xbox 360 / PS3
Release Date : 28 February 2014
(9 اسفند 92)


نسخه PC بازی امروز رسما توسط کونامی تایید شد.

بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود. در عنوان نخست ریشه های دراکولا و ارتباط افسانه ای آن با خاندان بلمونت گفته شد. حال در این قسمت بار دیگر داستان دراکولا بازگو خواهد شد. جایی که او به دنبال احیای قدرت های خود و همچنین قلعه مشهور خود می باشد. اما در همین راستا جدال او با دیگر شخصیت معروف این سری یعنی Alucard را شاهد خواهیم بود.

آپدیت 1:

Lords of Shadow 2 پایانی بر داستان سری خواهد بود.
- مبارزه های اجباری در این نسخه کمتر خواهد بود.
- می توانید پر رنگ شدن نقاط حساس [ احتمالا نقاط ضعف دشمنان در مبارزه ها یا نقاط حساس در معما ها] را فعال یا غیر فعال کنید، در درجه سختی بالاتر نیز این نقاط پر رنگ نمی شوند.
- محیط های بازی این بار بزرگتر و بدون حد و مرز هستند.
- teleporter های کسلوانیا های کلاسیک، جایگزین Mission summary های بازی قبل شدند.
- تنوع باس فایت ها بیشتر شده است.
- هنوز مشخص نیست که در میانه باس فایت ها چک پوینت وجود دارد یا خیر.
- در بازی می توانید دوربین را آزادانه کنترل کنید.
- اگر دوربین را کنترل نکنید، دوربین خود به خود همانند بازی اول کار می کند.
- Blood Whip (شلاق خون) جایگزین صلیب بازی اول شده است. این دو از نظر کارایی بسیار شبیه به هم هستند.
- بازی هنوز دارای ضربات عظیم و بزرگ است.
- همانند بازی اول کمبو ها به دو دسته Direct و Wide تقسیم می شوند.
- خون جایگزین جادو در بازی اول شده است.
- خون خود به خود پر نمی شود.
- نوار تمرکز (Focus gauge) هنوز در بازی وجود دارد و با جاخالی دادن، دفاع کردن و یا صد حمله پر خواهد شد. با پر شدن این نوار، قدرت ضربات بیشتر می شود. (اگه ضربه بخورید، این نوار خالی می شود)
- قابلیت تبدیل خون به Void و Chaos.
- قابلیت Void امکان استفاده از یک شمشیر را می دهد که با هر ضربه نوار سلامتی را پر می کند.
- Chaos قابلیت استفاده از سلاحی را می دهد که با هر ضربه سپر دشمنان را می شکند.
- قابلیت های خاص دراکولا مانند کنترل اجساد و ایجاد مه برای دیده نشدن و رسیدن به مکان ها مخفی نیز در بازی وجود دارد.
- بازی دارای اندکی حس طنز است.




Castlevania: Lords of Shadow 2 E3 2012 Trailer

game8indo-news-video1.jpg


Hi-Res H.264 MP4 65.4MB Download
Lo-Res IPOD / PSP 16.5MB Download


=================================================
با تشکر از مرتضی (Nevan)
 
آخرین ویرایش:
یادتون نره بهترین جای بازی رو برای دموی یه بازی انتخاب می کنن خودم هم تا زمانی که بیش از 1 ساعت کامل بازی نکنم نظر قطعی نمی دم مگه بازی خیلی افتضاح باشه امتیاز نهایی هم زمانی می دم که تمومش کنم

منم تازه دارم بازیش می کنم حالا به نسبت دموش نظرمو می گم
 
آخرین ویرایش:
یادتون نره بهترین جای بازی رو برای دموی یه بازی انتخاب می کنن خودم هم تا زمانی که بیش از 1 ساعت کامل بازی نکنم نظر قطعی نمی دم مگه بازی خیلی افتضاح باشه امتیاز نهایی هم زمانی می دم که تمومش کنم

منم تازه دارم بازیش می کنم حالا به نسبت دموش نظرمو می گم
دموی شماره اولش که اول و شروع بازی بود
 
من هم بازیش کردم اگه همه ی شماره های gow بازی کردن باشید مسلما متوجه شباهت های استارت بازی باهاش شدید کلا حس می کنم کمی شبیهش شده

از اینا گذشته گرافیک بازی به مراتب بهتر شده اما بعضی جاها زیادی به کارت گرافیک فشار میاره تا حدی که چند جا زیر 60 هم گرفتم البته لحظه ای صداگذاری بازی هم بهتر شده
اما گیم پلی خیلی سخته که بشه راجبش نظر داد اما مکانیسمش یه سری ایرادهایی داره از جمله مکانیسم های قدیمی که مدام مورد حمله قرار می گیری اما اینگه cheap death نداره که یکدفعه بمیری خیلی خوبه دوربین بازی به نظرم همچنان جای کار داره گاهی اوقات خیلی دور می شه در مبارزات هم باید بگم اینکه داری یک نفر خاص رو می زنی اما بینش طرف می تونه شما رو خیلی راحت بزنه حتی ضعیف ترین دشمنان به نظر جالب نمیاد همین باعث شده نیم بیشتری از بازی در حال جاخالی دادن باشید ایراد دیگه ی گیم پلی که بالا هم اشاره کردم بازی به شما اجازه ی تمرکز کردن و لذت بردن از بازی رو نمی ده مدام از جهات مختلف مورد حمله قرار می گیرید و همش باید جاخالی بدید ایده ی اینکه با یک سلاح هم به راحتی جونتون پر می شه خیلی جذاب به نظر نمی رسه
یه ایراد دیگه ی این نسخه هم این بود که نتونستم 1081 بازی کنم مجبور شدم 1080 بازی کنم یعنی custom که می ذاری می پره از بازی بیرون که امیدوارم نسخه ی اصلی همچین ایرادی رو نداشته باشه

در کل من از بازیش لذت بردم تا اینجای کار که البته خیلی زوده برای نظر دادنه اما به نظر بازی ای زیبایی میاد اگر همه ی بازی همین طور هیچانی باشه و مثل شماره ی قبلش بعضی از جاهاش خواب الوده نباشه نسبت به قبلیش به نظرم بهتر کار شده

- - -ویرایش - - -

دموی شماره اولش که اول و شروع بازی بود

خیلی از بازی ها بهترین جاشون استارت بازی هستن به علت اینکه ابتدای بازی در جذب بازیباز خیلی موثره که گیم اسپات هم براش یه مدال جدا در نظر گرفته
 
من هم بازیش کردم اگه همه ی شماره های gow بازی کردن باشید مسلما متوجه شباهت های استارت بازی باهاش شدید کلا حس می کنم کمی شبیهش شده

از اینا گذشته گرافیک بازی به مراتب بهتر شده اما بعضی جاها زیادی به کارت گرافیک فشار میاره تا حدی که چند جا زیر 60 هم گرفتم البته لحظه ای صداگذاری بازی هم بهتر شده
اما گیم پلی خیلی سخته که بشه راجبش نظر داد اما مکانیسمش یه سری ایرادهایی داره از جمله مکانیسم های قدیمی که مدام مورد حمله قرار می گیری اما اینگه cheap death نداره که یکدفعه بمیری خیلی خوبه دوربین بازی به نظرم همچنان جای کار داره گاهی اوقات خیلی دور می شه در مبارزات هم باید بگم اینکه داری یک نفر خاص رو می زنی اما بینش طرف می تونه شما رو خیلی راحت بزنه حتی ضعیف ترین دشمنان به نظر جالب نمیاد همین باعث شده نیم بیشتری از بازی در حال جاخالی دادن باشید ایراد دیگه ی گیم پلی که بالا هم اشاره کردم بازی به شما اجازه ی تمرکز کردن و لذت بردن از بازی رو نمی ده مدام از جهات مختلف مورد حمله قرار می گیرید و همش باید جاخالی بدید ایده ی اینکه با یک سلاح هم به راحتی جونتون پر می شه خیلی جذاب به نظر نمی رسه
یه ایراد دیگه ی این نسخه هم این بود که نتونستم 1081 بازی کنم مجبور شدم 1080 بازی کنم یعنی custom که می ذاری می پره از بازی بیرون که امیدوارم نسخه ی اصلی همچین ایرادی رو نداشته باشه

در کل من از بازیش لذت بردم تا اینجای کار که البته خیلی زوده برای نظر دادنه اما به نظر بازی ای زیبایی میاد اگر همه ی بازی همین طور هیچانی باشه و مثل شماره ی قبلش بعضی از جاهاش خواب الوده نباشه نسبت به قبلیش به نظرم بهتر کار شده

- - -ویرایش - - -



خیلی از بازی ها بهترین جاشون استارت بازی هستن به علت اینکه ابتدای بازی در جذب بازیباز خیلی موثره که گیم اسپات هم براش یه مدال جدا در نظر گرفته

مبارزات بازی مگه نوبتی هست که شما میگی چرا همزمان چند نفر بهم ضربه میزنن!
H&S هست دیگه و اصلا هم ایراد نیست.
 
دموی بازی رو من انجام دادم به دلم نشست یه جورایی کلم دره ایی هست سبکش. البته من زیاد با این سبک ها حال نمیکنم اما خیلی خوشحال و خرسندم واسه پی سی اومده طرفدارشو پر پر میکنه اینم بگم سیستم بالایی نمیخواد یه جورایی گرافیک با سیستم پیشنهادی کاملا دقیق هست نه مثل یه سریا 6 گیگ رم بخواد درصورتی 1.5 گیگ بیشتر نیازش نبود
Minimum:OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: 2.4Ghz Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X9 compatible video card 512Mb RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectSound supported with Direct X9.0c or better
Additional Notes: Keyboard & Mouse

Recommended:
OS: Windows 7 or higher
Processor: Quad Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X11 compatible video card with 1024Mb RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectSound supported with Direct X9.0c or better

Additional Notes: For the best experience we highly recommend using a XInput compatible Gamepad.
 
یادتون نره بهترین جای بازی رو برای دموی یه بازی انتخاب می کنن خودم هم تا زمانی که بیش از 1 ساعت کامل بازی نکنم نظر قطعی نمی دم مگه بازی خیلی افتضاح باشه امتیاز نهایی هم زمانی می دم که تمومش کنم

منم تازه دارم بازیش می کنم حالا به نسبت دموش نظرمو می گم
نه داداش بهترین جای بازیو رو نمیکنن چون اگه رو کنن که اسپویل میشه.معمولا جایی از بازی رو نشون میدن که سلاح ها تا حدودی ازاد شده باشن.
به شخصه میگم مبارزات بازی خوب نیست ولی از گاد اف وار اسنشن خیلی بهتره خداییش اسنشن رو نتونستم تا اخر برم بس که مزخرف بود 4 تا اسلحه داشت کپی هم فرقشون این بود یکی اب بود یکی برق یکی گاز یکی تلفن احتمالا اگه تا اخر بازی میرفتم 3gهم باز میشد.
 
آخرین ویرایش:
مبارزات بازی مگه نوبتی هست که شما میگی چرا همزمان چند نفر بهم ضربه میزنن!
H&S هست دیگه و اصلا هم ایراد نیست.

چرا اشتباه متوجه می شید دیگه ضعیف نوع دشمن رو که مدام داری پشت سر هم بهش ضربه می کنی که نباید بتونه وسط بهتون ضربه بزنه به نظرم دموی بازی خیلی کوتاه بود نمی شد نظر داد حالا بذارید نسخه ی اصلی با نمرات کاملش بیاد مشخص می شه بازی ای چطوره من که بدم نمیاد بازی خوب بشه
توی این سایت باید حتما یا به طور محض از بازی تعریف کنی تا لایک بگیری یا درجا بکوبیش اگه یکی هم نکات مثبت بگه هم منفی محکوم تقلی می شه برعکس دیگر نقاط جهان
 
مبارزات بازی مگه نوبتی هست که شما میگی چرا همزمان چند نفر بهم ضربه میزنن
این نکته یکی از مشکلات بازی های H&S به نظرم قلمداد میشه. به عنوان مثال شما همین DMC جدید و MGR رو تصور کنید:
در بازی اول تک تک کمبوها رو می شمارید و به راحتی پیش میاد که به صورت کامل یک موج ضربه مورد نظر رو وارد کنید
بر خلاف DMC، بازی دوم این مورد رو یه جورایی حذف میکنه. به عنوان مثال شما تقریبا هیچ وقت نمیتونید یک کمبو کامل وارد کنید. رو اعصاب بودن دشمنان موجود در اطراف با راکت لانچر و یا جفتک های ناگهانی که به کنار، خود فردی هم که داره ضربه بهش وارد میشه ناگهان یک حرکت Block ناپذیر رو میزنه. در نتیجه کمبو به هم میخوره و یا Damage میگیرد یا انقدر سریع هستید که جاخالی بدید.
این مسئله توی اولین Lords of Shadow هم بود. اون همه حرکت آزاد می کنیم اما بیش از 80 درصد مواقع فقط به Light Attack های کوتاه و جاخالی های مکرر تکیه میکردیم که خوب که از نظر لذت اصلا قابل مقایسه با کمبوهای بی نظیر DMC نیست!
یک مثال ساده دیگه برای Lords of Shadow بذارید بزنم. Heavy Attack رو یادتونه؟ تا 9 ضربه قابل ارتقاء بود. اما آیا واقعا می شد در بهترین حالت بیشتر از 5 ضربه رو وارد کرد؟ (در صورت تنوع در دشمنان نه اینکه روی یک مشت نیمچه Troll این حرکت رو بزنید)
این بازی مبارزه نوبتی نیست اما شورش هم نباید در بیاد و آدم خوبه که توی یک H&S فنون رو با دقت و شمارش اعمال کنه تا Button Mashing های دیوانه وار!
هر کدوم از این بازی ها زیبایی خاص خودشون رو دارند و برتری محضی نمیخوام بدم چون هر سه بازی رو با ویژگی های منحصر به فردی که دارند دوست دارم، اما این ایراد رو هم نمیشه نادید گرفت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or